Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Hiukset alkaa olla siedettävän mittaiset. Parin vuoden takainen nysä on muisto vain ja tilalla lapaluiden väliin yltävät hiukset. Lisää pituutta saa tulla, mutta nämä on jo siedettävän mittaiset :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
syreeni
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Tammi 2015, 21:45

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja syreeni »

Olen tyytyväinen siitä, että hiukset on suht paksut ja aika hyvän pitusetkin :)
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Mir »

Oon tosi tyytyväinen nykyiseen malliin. Onneksi uskalsin pätkäistä pitkän tukkani ja kokeilla lyhyempää mallia, tää on niin paljon kivampi ja helpompi.  :-*
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Mun luonnollinen hiusten väri on tosi kiva. Aina välillä mietin värjäämistä, mutta sitten yleensä samaan aikaan tajua , että mun oma väri sopii mulle hyvin enkä oikeastaan tiedä, mitä sille haluaisin edes tehdä.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja enna »

Väriin, pitkästä aikaa. Ja siihen, että oman värin kasvattaminen on hyvällä mallilla ja sitä on vaivatonta jatkaa.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Omaa väriä on kohta olkapäille saakka ja hiusten kunto on huimasti parempi kuin värjäysaikoina! Niskasta tukka on ehtinyt uusiutua lähes kokonaan ja se on niin häikäisevän sileä, että mietin tosissani miksi koskaan värjäsin tukkaa. Myös pituutta on tullut paljon lisää ja latva on toki paremman näköinen nyt.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
karpalo

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Olen tyytyväinen siihen, ettei hiukset katkeile tai mene takkuun.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Hiukset on venähtäneet ihan yhtäkkiä pituutta tosi paljon. Musta tää vähän vajaa bsl-pituus tuntuu tällä hetkellä kaikista parhaimmalta mulle. &nbsp;:)
Midnight

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Niiden väriin ja siniseen taittoon :l
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Mulla taitaa olla melko harvinainen tilanne; olen tyytyväinen kerrankin ihan kaikkeean. Latvojen kunto ei ole täydellinen, vaikka niitä leikattiin kuukausi sitten. Tyvessäkin on jo hieman juurikasvua, mutta se hoitunee tällä viikolla kampaajalla piiloon. Kokonaisuudessaan mulla on kuitenkin varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni hiukset, joista pidän niin aamulla herätessä täysin laittautumattomana kuin täydessä tällingissäkin. Väri sopii omiin piirteisiini mielestäni jopa paremmin kuin luonnollinen värini ja pituutena reilu BSL/ mid back on riittävän näyttävä. Nykyinen kampaajani osaa leikata kerroksetkin niin, että hiukset laskeutuvat kauniisti. Lisäksi oman värin kasvatusta seurannut värjäys toi kauniin kiillon lisäksi ihanan pehmeyden hiuksiin, kerrankin pohjalla ei ole mitään vaalennusta. Nämä taitaa olla "oman elämän täydelliset hiukset"&nbsp; :D
Viimeksi muokannut Sassy, 01 Maalis 2016, 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Tähkäpää

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Tähkäpää »

Hiukset kasvavat suht nopeasti, ja ovat pienestä kuivuudesta huolimatta hyväkuntoiset. Oma hiustenväri on todella kiva ja olen siihen tyytyväinen :) Pituutta saa helposti tulla vielä montakymmentä senttiä lisää :)
Tindelila
Haiven
Haiven
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Elo 2021, 11:53

Re: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Tindelila »

Varmaan ku kasvaa melko nopeaa, Väriin oon tyytyväinen ku tummentunu aika paljo vaaleanruskeasta.
Pitäs olla tyytyväinen määrään ja paksuuteen koska niin moni sellaset haluaa mutta en ole, ohuemmat haluan.
Vastaa Viestiin