Sivu 1/1

Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Helmi 2006, 18:34
Kirjoittaja minna
Eli onko kellään kokemuksia ko. sarjasta? Itse olin apteekissa hiusanalyysissä ja siellä teki sen analyysin joku Rausch-esittelijä... Kuulemma hiukseni ovat kuivemmat tyvestä mitä latvoista  :o, vaikka kun näitä tunnustelee voisi luulla että olisi toisinpäin... Tää analyysi siis tehtiin silleen et se kuljetti jotain laitetta hiukset pinnalla ja se näkui sitten moninkertasesti suurennettuna monitorilta. Ja yksittäinen hiukseni on ohut mutta minulla on paljon hiuksia.

No, mutta niistä tuotteista... eli tämä nainen suositteli minulle hiusvettä ja shampoota... Ostin ne sitten ja sain vielä lisäksi joitain näytteitä. Pesin eilen tuolla shampoolla hiukset ja en oikein tykännyt tuosta shampoosta kun on sellaista sorttia ettei oikein tunnu vaahdottuvan... Hiuksista tuli sähköiset ja lentävät kun ne tuolla pesin  :-\ Tuossa hiusvedessä näyttäisi olevan alcohol denat.:tia, ja sehän kuivattaa... Miksi siihen on sellaista tungettu kun tuon pitäisi kosteuttaa hiusta...

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Kesä 2006, 16:02
Kirjoittaja Marylee
Onko kenellekään I.C.O.N.:n hiustenhoitotuotteet ennestään tuttuja? Uusimmassa Pinnissä mainostettiin sarjan One soul-shampoota, joka on sulfaatiton shampoo värjätyille hiuksille. Maahantuoja oli muistaakseni T & O International Tampereella, tai jotain sinne päin.

En ole nähnyt I.C.O.N:eja missään, vaikka mulla onkin röntgenkatse kaikkien uusien tuotteiden suhteen.

Korjaus: T & O International on Fonecta Finderin mukaan Lahdessa. Vain GSM-numeroita tuli haulla, en tiedä kehtaanko soittaa ja kysellä mistä tuotteita saisi.

Edit. Soitin Pinnistä poimimaani numeroon 03 - 589 8289. Iconeita on saanut Suomesta jo vuoden ajan! Sain helsinkiläisen liikkeen yhteystiedot (Annankatu 13) ja piipahdan tänään tai huomenna uteliaisuudesta katsomassa tuotteita. Kerron sitten millaisia silikonipommeja ovat (toivottavasti eivät ole).

Edit2. Putelit on käyty tutkimassa. Kuivien hiusten shampoossa ja tuuheuttavassa shampoossa ei ainakaan ollut silikonia, sulfaatittomassa värjättyjen hiusten shampoossa sitä muistaakseni oli. Tuoksut tökkivät minua hieman, joten en ostanut mitään. Shampoiden hinnat olivat 17 euroa. Positiivista oli, että shampoista ja hoitsikoista oli myös 60 ml minipullot, 5 euroa/kpl.

Muotoilutuotteissa oli kaikissa alkoholia.

www.iconproducts.com

Ei mun sarjani ...


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Elo 2006, 09:52
Kirjoittaja Puggie
Mulla on Weekly Deep Conditioning Treatment. Sisältää paljon hyviä ja luonnollisia ainesosia, mutta ei oikein toimi mun hiuksissa. Tykkään, että tehohoito antaa sileyttä, mutta tämä ei sitä oikein tee... Se kyllä kosteuttaa, koska vetää munkin hiukset vähän kiharalle, vaikka ne melko suorat normaalisti ovatkin.

Edit. Lisätty inci INCI-ketjuun...

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Elo 2006, 23:33
Kirjoittaja babylissa
Löysin (mielestäni) toimivan värishampoon vaaleille hiuksille, enimmäkseen luonnonaineita, silareitakin vähän. Väittävät ettei ole eläimillä testattu, toivottavasti ei.

Sarjassa on shampoot kaikille sävyille.

En tiedä onko kaikki auringon kirkastamaa, kun en mikään auringossa makoilija ole, mutta nyt ollut käytössä Blonde ja minusta se on vähän kirkastanut hiusten väriä. Tilasin Platinum-shampoon vaihteeksi ja värihiusten hoitoaineen. Hoitiksesta vaikka kokemuksia kunnes saapuu.
Aika edullinen sarja, www.betterlife.com kaupasta alta 6 dollaria kpl. (Tuo ovh Shikain sivuilla näyttää olevan korkeampi.) Tuoksu ei sitten ole mikään Tigi-tyylinen ainakaan shampoossa :-\

http://www.shikai.com/products/colorref ... r_care.htm

Blonde-shampoon inci:
Water, Aloe Vera Gel (Aloe Barbadensis)*, Chamomile Extract (Chamomilla Recutica)*, Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamide MEA, Glycerin, Panthenol, Jojoba Seed Oil (Simmondsia Chinensis)*, Amodimethicone, Glycol Distearate, Sunflower (Helianthus Annus) Extract, Salt, Citric Acid, Diazolidinyl Urea, Octyl Methoxycinnamate, Natural Fragrance

Daily Moisture Conditioning:
Ingredients: Water, Avocado (Persia Gratissima) Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Amodimethicone, Behentrimonium Chloride, Panthenol, Shea Butter (Butyrospermum Parkii Fruit), Sunflower (Helianthus Annus) Extract, Guar Powder, Behenetrimonium Methosulfate, Diazolidinyl Urea, Octyl Methoxycinnamate, Natural Fragrance.
No animal ingredients or testing.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Elo 2006, 08:07
Kirjoittaja babylissa
Tilasin shampoon, hoitoaineen, sitten huulirasvoja, silmämeikinpoistoaineen- 10 dollaria postarit. Olen tehnyt aina silleesti, että meilannut ostoslistan heille ja kysynyt postareiden hintaa. Niin kai kehoitetaan saitillakin tekemään. Tuo postimaksupolitiikka on vähän hämärä mulle, en tiiä meneekö painon vai kpl mukaan, kannattaa aina kysyä sieltä.

Tuotteet on sivuilla vähän hankalasti plarattavissa ja joutuu vähän etsimään hakusanoilla, mutta edullisesti löytää "kemppareita", tuo kait on oikeasti joku ravintolisäkauppa. Joskus paketin mukana on esitteitä kehonrakennuksen apuaineista :P Noo thanks, en jaksa nosta kilon painoakaan..
Aiemmin olen ostanut sitä Giovanni Hair Care -sarjaa, siellä on myös näppäriä matkakokoja myytävänä (60 ml) alle 2 dollaria pullo, ihan käteviä. Kokeilukokoja on muistakin sarjoista vaihtelevasti.

Sähköposteihin vastataan aika yksioikoisesti mutta vastataan, paketti on lähtenyt 1-3 päivän kuluessa.
Paketti on tullut viikossa-puolessatoista ja yleensä aina tullin avaamana, mut eipä tuo ole haitannut.
MUAssa kehuttiin Shikain sarjaa ja "Rachel Perry"-huulirasvoja, pakko oli tilata ;D ;D Yhden kerran minulle on lähetetty väärä tuote, mutta sitä ei tarvinnut palauttaa, lähettivät vaan oikean jälkipostina.
Kaiken kaikkiaan aika edullinen paikka tilata, jos rapakon takaa tilailee, ja kattava valikoima ihon- ja hiustenhoitotuotteita "luomu"linjasta.

Olipa myyntipuhe moisen kaupan puolesta, jossain nettikauppaketjussa olen kait kirjottanutkin ko kaupasta ja sinne tämä varmaan kuuluisi mutta tulipa nyt tähän...

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Elo 2006, 11:54
Kirjoittaja tepitepi


Mitä mieltä olette Rene Furterer tuotteista?

Minä olen käyttänyt tähän rasvaisen päänahan ongelmaan Rene Furtererin CURBICIAN-shampoota. SHampoo ei vaahtoa oikein paljon ja ainakin minulla se jättää päänahan rasvaisen ja tahmean tuntuiseksi.

Eli ei sovi minulle

Se Intimia shampoo sopii harvemmin käytettynä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Elo 2006, 12:09
Kirjoittaja Marylee
Jos on rasvoittuva hiuspohja, pitäisi välttää öljypitoisia shampoita. Rene Furterer -tuotteet perustuvat nimenomaan eteerisiin öljyihin, joten olisin aika ihmeissäni, jos ne sopisivat sinulle.

Öljyistä poikkeuksena on jojobaöljy, joka nimenomaan liuottaa pois rasvaa. Jojoba-öljyä on esim. L'anzan Protein Plus -shampoossa, joka tuntuukin sopivan ainakin minulle tosi hyvin (minullakin on rasvoittuva hiuspohja, mutta kuivat hiukset). Protein Plus on kuitenkin sen verran mieto shampoo, että pesen sillä aina kaksi kertaa, aluksi nopeasti, sitten annan sen vaikuttaa muutaman minuutin niin, että keratiini ehtii imeytyy hiukseenkin.


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Elo 2006, 12:14
Kirjoittaja tepitepi

Onpa outoa, ja tuollasta kampaaja määräsi jonkun mikrokameratutkimuksen pohjalta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Syys 2006, 22:51
Kirjoittaja Roksane
En löytänyt kyseisestä tuotemerkistä mitään tietoa täältä ainakaan searchilla. Myös Google oli harvinaisen vaitonainen. Eli minkälaisia kokemuksia teillä foorumilaisilla on Echos Linesta?

Itselläni on merkin

S1 shampoo värjätyille ja kuiville hiuksille,
C2 hoitoaine (myöskin värjätyille ja kuiville hiuksille) ja
F1-2 latvasuoja kuiville ja käsitellyille hiuksille

Latvasuojan ostin aikoinaan suoraan pienestä kampaamosta hiuspidennyksieni hoitoon. Shampoo ja hoitis ovat lahjoina saatu ja suoraan kampaamotukusta haettu. Olen pitänyt näistä tuotteista hyvin paljon, mutta olisi kiva kuulla teidän varmasti enemmän kampaamotuotteiden kanssa lutranneiden kokemuksia tästä merkistä. Mitä teillä on/on ollut käytössä ja mistä olette ostaneet? Kaikki informaatio on tervetullutta!

-Jenni-

Edit: Lisäsin INCI-listat kaikista kolmesta tuotteesta omaan topiciinsa:

http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... .php?t=.30
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=87.45
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=799.15

Edit2: Latvahoito  --> -suoja

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Syys 2006, 23:22
Kirjoittaja Triina
Olisiko INCEjä?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Syys 2006, 14:56
Kirjoittaja Elisa
Nuo INCIt näyttää kyllä aika pahoilta. Shampoo taitaa olla melkoisen pesevä, sulfaateista päätellen olisin luullut tuota vähintäänkin syväputsariksi, tai jopa vessanpesuaineeksi.  ;) Hoidot puolestaan näyttävät olevan melko silikonipainotteisia, hoitaviakin ainesosia oli loppupuoliskolla molemmissa, mutta sen perusteella, että hajusteet tulivat jo aivan ensimmäisten joukossa(!), tekisin sen johtopäätöksen, että niitä hoitavia ainesosia on pakko olla aivan mielettömän pieniä määriä. Tai sitten sitä parfuumia on puolestaan todella ruhtinaallisesti.  ;D ::)

No, mutta se jätettävä oli selvästi latvasuoja, että saahan se oikeastaan ollakin sitä itseään, silikonia.. mutta ei sitä tarvitsisi silloin markkinoida öljyisenä hoitona.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Syys 2006, 18:05
Kirjoittaja Roksane
Sen vähän perusteella, mitä itse noista inceistä ymnmärrän, niin katselin myös, ettei niin kovin hyvältä näytä. Mutta kuitenkin tykkään, tekevät kivat hiukset ja tuoksuvat tosi herkulliselle! Itse asiassa ovat niin voimakkaan tuoksuisia, että poikaystävän naamalle sain aikaan lievän yökötysilmeen kun laitoin sen nuuhkaisemaan niitä  ;D

Joo ja latvasuoja on itse asiassa oikeampi sana tuolle viimeiselle listani tuotteelle, mun moka. Etiketin teksti siinä lupaa seuraavaa:

FLUID CRYSTAL. Fluid rich in Linseed Oil and Silk Proteins, it is especially indicated for dry, frizzy and treated hair. Its specific sealing action helps resolve the problem of split ends and leaves hair silky soft and full of shine.

Noissa tuotteissa ei ole varsinaisessa etiketissä suomenkielisiä tekstejä, yhdessä putelissa (ha) näin sellaisen päälle liimatun lyhyen suomenkielisen selosteen. Periaatteessahan noita ei saisi edes myydä, jos niissä ei ole minkäänlaista suomenkielistä etikettiä, edes tuollaista päälle liimattua... Joka tapauksessa eivät taida kovin laajalti olla meillä päin käytössä. Sitruunasta tai Hairstoresta täältä Helsingistä ei ainakaan saa ostettua näitä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 16 Loka 2006, 23:17
Kirjoittaja Neulanen
En ainakaan haulla löytänyt ketjua GHD:n tuotteille, joten tänne siis niistä kokemuksia! Huomasin että ainakin Nove oli kokeillut Indulgence Maskia, mitä pidit?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Loka 2006, 10:30
Kirjoittaja Nove
Kim kirjoitti: Huomasin että ainakin Nove oli kokeillut Indulgence Maskia, mitä pidit?
Pidin kyllä Indulgence Maskista - Tuntui kosteuttavan ihan hyvin ja tuovan mukavasti raskautta hiuksiin , mutta mitään kovin riittoisaa ainetta se ei ollut.

Silloin kun sen ostin, pakkaus sisälsi kolme pientä purkkia joista kustakin riitti pelkästään kahteen käyttökertaan aineen "tönkköyden" ja paksuuden takia. Hintaa paketilla oli kuitenkin n. 19e, joten kertahinta nousi vähän liian suureksi. Vaikka tuosta pidinkin, tuskin ostan enää uudestaan, ei se kuitenkaan mitään niin mahtavaa ainetta ollut.

Ovat näköjään uudistaneet ainakin pakkauksia sen jälkeen kun omani ostin, liekö sitten inciäkin muutettu?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Loka 2006, 18:30
Kirjoittaja Manna
Mulla on GHD:n lämpösuoja ja en ole ainakaan viiden kokeilun jälkeen ihan vakuuttunut tuotteesta. INCI:ssä on toisena alcohol denat. ja käytön jälkeen mun hiukseni näyttävät todella kuiville latvoista.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 19 Loka 2006, 23:53
Kirjoittaja Neo
Mulla on GHD:n hiuksiin jätettävä hoitosuihke, Miracle worker, ja on ehkä huonointa jätettävää mitä ikinä oon käyttänyt. Ihan ensimmäisenä haju. Se on aivan järkyttävä! Haisee TODELLA voimakkaasti miesten partavedelle (pahalle sellaiselle) ja haju jää hiuksiin seuraavaan pesuun asti. Hoitotehoja ei ole, päinvastoin! Hiukset koppuroituu, hamputtuu ja latvat jää ihan rutikuiviksi. Tämä aine on läpeensä pahaa, älkää altistako hiusparkojanne tälle!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Loka 2006, 23:55
Kirjoittaja Sheppa
Äiti osti yhdestä kauneushoitolasta vähän aikaa sitten I.C.O.N. tuuheuttavan shampoon ja kosteuttavan hoitsikan, kerran kokeilin shampoota enkä tykännyt. Hiukset tuntui "karheilta"/tönköiltä, toisen vaahdotuksen tein omalla shampoollani... Onko kaikki tuuheuttavat shampoot tollasia vai onkohan tossa shampoossa jotain vikaa? Oon kerran käyttänyt tuuheuttavaa shampoota ja hoitoainetta, se tosin oli Pantenea ;D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Loka 2006, 00:16
Kirjoittaja Ryövärintytär
Mä ostin storen perukoilta poistosta jonkun Antidote-muotoiluvoiteen. Sitä ei kyllä varmaan enää edes valmisteta, ainakaan nettisivuilla ei näkynyt kun yritin etsiä. Incin laitoin kuitenkin tuonne muotoilu-ketjuun.
(Muuten, tosi ärsyttävät nuo sivut!)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Loka 2006, 18:57
Kirjoittaja Ice
tuuheuttavat yleensä avaavat hiusta, jotta ne saa paksummiksi eli tuuheammiksi eli karheuden tuntu on ihan tavallista

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Loka 2006, 19:34
Kirjoittaja Sheppa
Ice kirjoitti: tuuheuttavat yleensä avaavat hiusta, jotta ne saa paksummiksi eli tuuheammiksi eli karheuden tuntu on ihan tavallista
Hyvä tietää, en tosiaan kaipaa yhtään karheutta joten pitää vältellä tuuheuttavia tuotteita. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Marras 2006, 10:54
Kirjoittaja Todia
Eli toivosin tänne tulevan juttua näistä tuntemattomimmista hiustenhoitomerkeistä. HQhairissa on niin monia merkkejä, joista ei ole mitään tietoa.

Erityisesti toivoisin kokemuksia tai tietoa seuraavista:
Philosophy sheer splendour
Philip Kingsley elastiziser
Aesop Violet leaf hair balsam ja Rose Hair & Scalp Moisturising Masque
Hamadi Shea Leave In

Hintaa näillä kyllä löytyy, ja vaikka olen huipputyytyväinen vakkarituotteisiini, niin tekisi kyllä mieli koittaa. Kaikkia näitä on kehuttu paljon ainakin englantilaisessa Hair-lehdessä. Incejä olisi myös kiva tutkia..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Marras 2006, 12:06
Kirjoittaja Puggie
Philip Kingsleyn Elasticizeria olen käyttänyt kaksi purkillista (toinen ilmainen) ja eipä ollut mitenkään kummoista. :( Jonkin verran se antoi lisää käsiteltävyyttä, mutta kosteutuksesta, elastisuuden lisäämisestä yms. ei voinut puhuakaan. Inciä en valitettavasti ottanut ylös, mutta silikonia ja oliiviöljyä siinä ainakin oli. Se on "hajuttoman" tuoksuista ja melko löysähköä koostumukseltaan. Mun oli myös tosi vaikea tottua siihen, että tätä laitetaan (märkiin) hiuksiin ennen shampoopesua. Eli tulos tuntui ihan samalta kuin olisi pessyt hiukset CWC-tapaan ja käyttänyt ensimmäisenä C:nä vaikkapa Pantenea. Jos Elasticizeria jaksoi pitää päässä vähintään 15 minuuttia, niin sitten se alkoi tuntuakin jo hiukkasen tehohoidolta. Mutta olevinaan tämän pitäisi siis vaikuttaa jo yhdessä minuutissa..

Philipiltä olen käyttänyt myös Moisture Balancing –shampoota ja hoitoainetta ja ne kilpailevat ykköspaikasta huonoimpien kokeilemieni kampaamotuotteiden kanssa. Eli hiuksiin jäi ihan kamala muovinen pinta ja tukka oli takkuinen. Shampoo sisälsi myös silikonia ja vaikka muuten käytänkin paljon silarituotteita, en tykkää että niitä on shampoossakin. PM36 –jätettävää olen myös käyttänyt ja se ei edes imeytynyt kunnolla tukkaan ja jätti myöskin muovisen ja likaisen näköisen pinnan. Eli sori (tukka-)Dr. Phil, mutta et oo mun juttu! ;D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 10:21
Kirjoittaja Duke
GHD (Good Hair Day:)) on kehitetty GHD:n suoristusrautojen huippumenestyksen perusteella. GHD-brändi myy hyvin, joten tottakai sillä aletaan markkinoida myös kaikkea muuta mahdollista.

Tuotteet on onneks tehty kunnolla ja tosissaan, ainoo ongelma on, että suomalaisen hiuksen ongelmat on vähän toisenlaiset kuin sellasen paksun ja jäykän luonnonkiharan, jolle GHD:t on suunnattu. Mut hyvät lämpösuojat noissa tuntuis olevan, se kai onkin tärkein ominaisuus. Toisaalta esim L´anzan Thermal Defense tekee jo yksinään monta asiaa, mihin GHD:lta tarvii useamman tuotteen.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 19:18
Kirjoittaja pippuri
Onko kellään kokemuksia Dr Baumannin tuotteista?

Mitä mieltä olette, vaikuttaako ainesosien puolesta hintansa väärtiltä jos
75 ml kokeilupakkaus maksaa sh 10,65 ja ha 11,45

Tunnistan useita hoitavia ja kosteuttavia ainesosia, eikä ole mm.denaturoitua alkoholia, mikä on mun hiuksille myrkky no: 1

Mutta, mutta...Täytynee varmaan raaskia lähiaikoina ostaa putelit ja testata, kun en allergikkona ole hyviä hajustamattomia tuotteita vielä löytänyt.

Kyseisen merkin ihonhoitotuotteet on ainaskin olleet ihan huippuja!!!
dr.baumann.fi

Shampoo:
Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate(and)Laurylglucoside, Sodium Lauroyl
Sarkosinate, Urea, Cocoglucosides(and)Glyceryloleate, Butylene Glycol,
Glycol Distearate(and)Steareth-4, Linolediamide DEA, Sodium Chloride,
Dicaprylyl Ether(and)Laurylalcohol, D,L-alph-Tocopheyl Acetate, Extr.
Urticae e Fol, Polyquaternium 10, Oleum Chamaemelum ormensis

Hoitoaine:
Water (Aqua), Butylene Glycol, Oleum Macadamiae, Urea, Octyl Palmitate,
Polyglyceryl-3 Methyl Glucose Distearate, Panthenol,Glyceryl Stearate,
D,L-alpha-Tocopheryl Acetate, Sodium Lactate, Polyquaternium-10, Guar
Hydroxypropyltrimonium Chloride, D-mixed-Tocopherols, Oleum Chamomillae e
Flor

oikea nettiosoite on dr-baumann.fi

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 17:44
Kirjoittaja -kata-
Sain semmoisen pienen näyteputelin Lovin' Leave-In jätettävää hoitista, en ole sitä vielä kerennyt kokeilemaan mutta kiinnostuin Philip B:n merkistä kun en sellaisesta ole aikaisemmin kuullutkaan ... Etsin netistä tietoa ja kaikenlaisia mielenkiintoisia tuotteita merkiltä löytyy, mutta hurjan kalliita meikäläisen kukkarolle joten tuskin ikinä niitä ostan ellen lotossa voita  ;D, mutta jokatapauksessa, olisi mukavaa kuulla onko kenelläkään kyseisestä sarjasta kokemuksia ?

Tässä pari linkkiä; Ensimmäinen Philip B:n omat kotisivut ja toinen HQ Hairin sivut :

http://www.philipb.com/ Hyvät sivut ainakin sen puolesta että Incit löytyy kaikista tuotteista, tosi hyvä juttu mielestäni! Olisipa näin kaikilla muillakin valmistajilla, mutta todella harvoilla on.

http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=610

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 17:52
Kirjoittaja Ananas
Inceissä näyttäisi olevan hajusteet tosi korkealla, ainakin niissä tuotteissa joiden sisällön lukaisin läpi, mikä sotii tuota luonnollista imagoa vastaan aika pahasti. Muuten vaikuttaisivat ihan mielenkiintoisilta tuotteilta. Kerrohan kokemukset, kun olet näytettä testaillut. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 18:04
Kirjoittaja Euphoria
Näitä löytyy myös täältä: www.eleven.se.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 19:20
Kirjoittaja NarnianQueen
Ko. sarjaa myydään näköjään nettikaupassa www.hiuskauppa.com sivustolla. En tiedä koko firmasta mitään, tuli vain netissä vastaan. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää käyttäjäkokemuksia..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 12:38
Kirjoittaja topshop
Tämä onkin ensimmäinen viestini täällä foorumissa  :D

Halusin tiedustella että onko kukaan testannut L'Occitanen (http://www.loccitane.com/) hiustuotteita?
Sain joululahjaksi lahjakortin kyseiseen liikkeeseen ja alunperin tarkoituksena oli ostaa ihon hoito tuotteita mutta sitten alkoikin kiinnostamaan heidän hius tuotteiden testaaminen.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 16:40
Kirjoittaja Mella
Ovat ainakin sarjan fanien seurassa suosittuja. Tosin käsirasva taitaa jyrätä edelle. Hiusnaamiota käytin joskus kaverin luona ja tykkäsin kovasti.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Joulu 2006, 16:31
Kirjoittaja Laureen
Olen testannut Verbena-sarjan shampoota ja hoitoainetta sekä oliivishampoota. Molemmat shampoot olivat ihan ok, mutten ostanut toistamiseen. Verbena-hoitoaine haisi todella ällöltä, en suosittele  :P Oli mulla myös näyte Shea Butter -sarjan hoitoaineesta, mutta se oli aivan litkua ja ihan yhtä tyhjän kanssa. Kokonaisuutena arvostellen Korresilla on mielestäni paremmat hiustenhoitotuotteet kuin L'Occitanella.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 20:00
Kirjoittaja Helleka
Yksi L'Occitane -fani ilmoittautuu. Totta on, käsirasva jyrää!  ;D Lähinnä käytän sarjan ihonhoitotuotteita, joten hiustenhoitotuotteista olen testannut vain Shea butter-hoitoainetta. Se selvitti ja silotti kuivat luonnonkiharat hiukseni aika mukavasti, mutta inci:ssä on kaikenlaisia alcohol- ja butyl/methyl-systeemejä, jotka vähän ihmetyttää:

aqua/water, dicetyldimonium chloride, cetyl alcohol, glyceryl stearate, distearyldimonium chloride, butyrospermum parkii (shea butter), phenoxyethanol, parfum/fragrance, ceteareth-20, methyl/ethyl/butyl/isobutyl/propyl/paraben, benzyl alcohol, benzyl benzoate, citronellol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, coumarin, butylphenyl methylpropional, alpha-methyl ionone

Jäänee mulla matkahoitoaineeksi kun on matkakokoinen 75 ml pullo ja toimii melko hyvin yksinäänkin ilman erillisiä silotusmömmöjä. Kotona sitten Joicot ja Mopit on käden ulottuvilla ja niillä lopputulos on parempi.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 31 Joulu 2006, 02:24
Kirjoittaja Luomo
Helleka kirjoitti:Se selvitti ja silotti kuivat luonnonkiharat hiukseni aika mukavasti, mutta inci:ssä on kaikenlaisia alcohol- ja butyl/methyl-systeemejä, jotka vähän ihmetyttää:

aqua/water, dicetyldimonium chloride, cetyl alcohol, glyceryl stearate, distearyldimonium chloride, butyrospermum parkii (shea butter), phenoxyethanol, parfum/fragrance, ceteareth-20, methyl/ethyl/butyl/isobutyl/propyl/paraben, benzyl alcohol, benzyl benzoate, citronellol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, coumarin, butylphenyl methylpropional, alpha-methyl ionone
Tuo cetyl alcohol on pehmentävä rasva-alkoholi, hyvä ainesosa siis, ja benzyl alcohol on tuossa liuottimena tai säilöntäaineena (ja sitä tuskin on paljon, kun on niin lopussa incissä). Nuo -paraben loppuiset ovat säilöntäaineita.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Tammi 2007, 23:40
Kirjoittaja Helleka
Luomo kirjoitti:
Tuo cetyl alcohol on pehmentävä rasva-alkoholi, hyvä ainesosa siis, ja benzyl alcohol on tuossa liuottimena tai säilöntäaineena (ja sitä tuskin on paljon, kun on niin lopussa incissä). Nuo -paraben loppuiset ovat säilöntäaineita.
Kiitos selvennyksestä.  :) Tuon rasva-alkoholin olinkin jostain toisesta ketjusta jo bongannut, mutta muuten olikin vähän epäselvää että mitä mömmöä olin hiuksiini työntämässä. Aioinkin alkaa itse selvittelemään noita ainesosia, mutta nytpä ei tarvitsekaan.

Niin no, itse asiassa mun kyllä kannattaisi opetella enemmän noista ainesosista, kun ne kuitenkin kiinnostaa. Tällä hetkellä mulla on tämä käynnissä ihonhoitotuotteiden osalta, mutta hiustenhoitotuotteet seuraa kohta perässä!   

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 12:08
Kirjoittaja ellen
Duke kirjoitti: Mut hyvät lämpösuojat noissa tuntuis olevan, se kai onkin tärkein ominaisuus. Toisaalta esim L´anzan Thermal Defense tekee jo yksinään monta asiaa, mihin GHD:lta tarvii useamman tuotteen.
L'Anzan Thermal Defense sisältää vaan niin paljon alkoholia, että säännöllisessä käytössä kuivattaa kyllä hiuksia aika armottomasti  :-X

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 22:43
Kirjoittaja Todia
Taas uusi kiintoisa merkki bongattu; eli LIVING NATURE (www.livingnature.com).
Tästä merkistä oli juttua uusimassa Hairissa, ja merkki on kuulemma brittijulkkisten suosio.
Tässä Hair-lehdessä kehutun kosteuttavamn shampoon inci:
NOURISHING SHAMPOO
INCI: Aqua (water), Decyl glucoside, Cocamidopropyl betaine, Leptospermum scoparium mel (manuka honey), Buxus chinensis (jojoba oil), Triticum vulgare (wheatgerm oil), Pomaderris kumerahou (kumerahou extract), Vegetable glycerine, Xanthan gum, Citrus dulcis (orange oil), Citrus grandis (grapefruit seed extract), Tocopherol (vitamin E), Melaleuca alternifolia (tea tree oil), Leptospermum scoparium (manuka oil), Limonene*. *component of natural essential oils.

Hinnat ovat kyllä aika suolaiset..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 17:32
Kirjoittaja hubbabubba
Onko kukaan kokeillut tätä julkkisten (Kristen Davis, Sarah Jessica Parker, Nicole Kidman ym..) suosimaa "hiusparfyymia" joka saa hiukset tuoksumaan vastapestyltä?

"With just one spray, your hair smells shampoo fresh and wonderfully CLEAN!  With silk protein and that just-out-of-the-shower fresh Clean scent, Clean Hair fragrance leaves hair soft, shiny and freshly scented all day long.

Not tested on Animals
Environmentally Friendly"

INCI:
3 methoxy, 3 methyl, 1 butanol, Purified Water, PEG 45 Palm Kernel Glycerides (Silk Protein), Fragrance

http://www.cleanperfume.com/SCS/index.c ... intCatID=2

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 11:39
Kirjoittaja Paulina
Kiitos vinkistä, vaikkei tässä nyt ole jakaa kokemuksia tuotteesta  ;)! MUA:ssakin näköjään kerännyt kehuja. Tuosta putiikista näyttää olevan tilapäisesti loppu, varmaan aika vaikeasti saatavissa. 39 $ on kyllä hiukka suolainen hinta.. Täytyypä katsastella jos tuota kuitenkin jostain löytäisi.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 14:09
Kirjoittaja Nienna
Mikä mahtaa olla vastapestyjen hiusten haju?

Joku voimakastuoksuinen hoitoaine ainoastaan hajustamistarjoitukseen olisi kätevä. Parfyymit yms. ottaa henkeen, mutta hyväntuoksuisista aineista saisi jäädä jotain päähänkin.

OT.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 14:27
Kirjoittaja Paulina
Näyttihän sitä olevan HQHairissa, hinta mukavat n. 49 e (32 £). Saksasta löytyisi 44 e hintaan. Dämh.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 20:42
Kirjoittaja Triina
Oriflamella on pari hiustuoksua. Toimivat ilmeisesti samalla kevyenä sähköisyyden poistajana ja kiiltosuihkeena,tosin inci on aika kauhea.

Eri asia sitten pitääkö tuoksuista, toinen on itämaistyyppinen, hivenen raskas Giordani Gold ja toinen raikkaampi, kukkaisenvihreä Divine. Hintaa oli kympin verran, tarjouksesta halvemmalla.

Divine
butane, alcohol denat., isobutane, propane, citronellyl methylcrotonate, parfum (fragrance), cetrimonium chloride, hydroxyisohexyl 3-cylohexene carboxaldehyde, butylphenyl methylpropional, benzyl salicylate, alpha-isomethyl ionone, citronellol, linalool, limonene.

Giordani Gold
butane, alcohol denat., isobutane, propane, citronellyl methylcrotonate, parfum (fragrance), cetrimonium chloride, hydroxycitronellal, limonene, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, citronellol, alpha-isomethyl ionone, linalool, benzyl salicylate, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, eugenol.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 21:11
Kirjoittaja tenn
Meinasin avata ketjun mutta sellainenhan olikin jo :)

Kävin eilen tuollaisessa hiusanalyysissä myös. Päänahka on kuulemma kuiva, yksittäiset hiukset ohuita mutta niitä on paljon, uusia hiuksia on tulossa runsaasti, latvoissa hieman kuivuutta. Muuten hiukset ovat esittelijän mukaan silkkiset ja tosi hyvässä kunnossa (JES!).

Rausch-esittelijä suositteli mietoa shampoota, sillä pesen hiukset joka päivä.

Ostin Malva-shampoota ja sain näytteet Hirssi tehohoidosta sekä Malva hoitoainespraysta. Ja siis mikä tulos!! Tuntui että shampoo pesi todella hyvin ja hiukset olivat vielä tehiksenkin ja sprayn jälkeen takussa, mutta kuivuttuaan tuuheat, kiiltävät ja uskomattoman pehmeät :-* Hiukset tuntuvat todella ilmavilta.

Äitini osti Avocado-shampoon ja sai myös Avocado hoitoainesprayn sekä tehohoidon ja sanoi, että hiukset tuntuvat todella hyviltä niiden jäljiltä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 21:14
Kirjoittaja NarnianQueen
Olen käyttänyt yhden pullon normaalien hiusten hoitista (vihreää), oli OK, mutta ei sen ihmeempää...
Malva-shampoo sekä -hoitosuihke kuulostavat kiinnostavilta. Saisiko niiden INCI-listoja näkyviin?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 21:30
Kirjoittaja tenn
Malva shampoo:

Aqua, sodium laureth sulfate, sodium laureth-8 sulfate, disodium lauroamphodicetate, malva sylvestris, tilia cordata, laureth-3, polysorbate 20, lauryl polyglucose, hydrolyzed wheat gluten, magnesium laureth sulfate, magnesium laureth-8 sulfate, benzyl salicylate, amyl cinnamal, sodium oleth sulfate, linalool, magnesium oleth sulfate, parfum, lactic acid, citronellol, coumarin, sodium chloride, sodium hydroxymethylglycinate, methyl parabem, propylparaben, phenoxyethanol

Hirssi Tehohoito:

aqua, cetearyl alcohol, panicum miliaceum, calendula officinalis, malva sylvestris, cetyl alcohol ceteareth-20, panthenol, lanolin, arachis hypogea, hydrolyzed wheat gluten, cholestrol, dimethylpabamidopropyl laurdimonium tosylate, propylene glycol serate, distearolylethyl hydroxethylmonium methosulfate, PVP/DMAPA acrylates copolymer, parfum, lactid acid, Cl 47005

Malva hoitosuihke:

aqua, malva sylvetris, panicum miliaceum, hydrolyzed rhodyphycea extract, panthenyl ethyl ether,soluble collagen (marine), adipic acid/dimethylaminohydroxypropyl diethylenetriamine opolymer, hydroxypropylcellulose, polyquaternium-6, PVP/DMAPA acrylates copolymer, parfum, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, lilial, geraniol, linalool, hydroxycitronellal, methylparaben, limonene, benzyl benzoate, citronellol, PEG-40 hydrogenated castor oil, lactic acid, phenoxyethanol


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Touko 2007, 10:01
Kirjoittaja Shi Shi
Löytyi pienen googlauksen jälkeen nettikauppa, josta näitä tuotteita saa vähän huokeampaan hintaan:

http://www.cmmall.eu/mall/

Ken uskaltaa ensimmäisenä kokeilla, tulee sitten varmaan meille raportoimaan sujuvuudesta?  ;)

edit. Löytyi vielä näin päällepäin luotettavamman oloinen firma. pharma-shopping.de Edellisen sivustolta kun en onnistunut löytämään edes käypien maksuvälineiden saati postikulujen listaa.

Kokeilin tänään Malva-shampoota, ja vaikutti ihan ok:lta. Pesuteho itsessään on melko mieto, mutta hiussuomut olivat pesun jälkeen niin levällään, että hoitoaineet imeytyvät hetkessä märkäänkin tukkaan. Kuivuttuaan tukka tuntuu vähän normaalia kuivemmalta (hoitona Nexxun Humectress+Keraphix, jätettävänä Luxxtress), mutta on ilmava ja kiiltää kivasti. Hiussuomut ovat nyt myöskin hieman supummassa kuin normaalisti Humen jäljiltä. Haju shampoossa on melko partavesimäinen, mutta siedettävä, eikä tunnu jäävän hiuksiin. Plussaa tulee myös siitä, ettei tämä aiheuttanut minkään sortin sulkasatoa tai ärsyttänyt päänahkaa. Ensikokeilun jäljiltä arvosana ***½, täytyy testiä vielä uudelleen.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Touko 2007, 00:10
Kirjoittaja Paulina
Noniin pitihän se mennä ostamaan sitten, tällaisesta saksalaisesta firmasta kuin Aus Liebe zum Duft. Hintaa tuli 44 e + postarit 8 e = PALJON. Luin tuosta niin hyviä arvosteluja, että uskalsin mennä ostamaan  ::). Noh, siinä lupaillaan, että yksi suihkaus riittää koko päiväksi, no jaa. Hajuvesistä olen huomannut viime aikoina, etteivät ne oikein pysy (nyt) kuivalla ihollani, mutta hiustuoksuun sen ei luulisi liittyvän.
Eihän sitä viitsisi edes hirveästi suihkutella, kun se on niin kallista. Parempi vaihtoehto ehkä kuitenkin on ostaa tavishajuvesi ja suihkutella sitä päälleen. Kiva ideahan tuollainen hiustuoksu on... jos se maksaisi 15 e.

Edit. Niinjoo, sanotaan nyt vielä sen verran, että itse tuoksuhan on toki hyvä, ihana, ja nuo Cleanin tuoksut ovat muutenkin alkaneet kiinnostaa, mutta se on jo OT  :D.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Touko 2007, 12:21
Kirjoittaja Shi Shi
Mua on alkaneet nämä tuotteet kiinnostaa vietävästi. Himoittelen Dream Creamiä, shampoota, hoitista ja Treatment Elixeriä siinä toivossa, että noista olisi sulkemaan hiussuomut, kosteuttamaan ja suojaamaan näitä takkuisia latvoja sekä pompsauttamaan luonnonkiharan kauniisti esiin. Aika vähän näistä löytyy netistä kokemuksia, mutta oiskohan meillä Juureksissa vielä muitakin kuin Lettu, joka olisi uskaltautunut kokeilemaan?  :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Touko 2007, 23:17
Kirjoittaja Anissa
Nyt testitty Philosophyn Entangled hoitoaine.Todella ohkaista koostumukseltaan,mutta siloittaa hyvin.Silareitahan tässä on ja reippaasti,eli siitä siis silkkinen tunne..Hiukset ovat kuitenkin nyt kuivuttuaan tosi pehmoiset ja ilmavat ja tuoksuvat hennosti appelsiinille.Ei tämä varmaankaan mikään huipputuote ole,mutta menettelee pesun ja tehiksen jälkeen pikahoitsikkana,eli käyttelen ihan hyvillä mielin tuonkin pois.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 27 Touko 2007, 16:58
Kirjoittaja Huuhkaja
Mä tilasin nyt Shine Booster shampoon ja hoitiksen, sillä (kuinka epäjuuresmaista!) multa ovat kaikki shampoot loppuneet, ja olen tämän viikon joutunut lokkeilemaan poikaystävän shampoopulloilla. ;D Odotan mielenkiinnolla, että mitä kutrini sanovat noista aineista, ja tulen sitten tietenkin raportoimaan tänne kokeiluistani. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 13:45
Kirjoittaja Huuhkaja
No niin, nyt tulee kokemuksia ekasta Prawduct-kokeilustani:

Pesin nyt aluksi pelkästään Shine Booster shampoolla ja hoitiksella nähdäkseni mihin ne pystyvät yksinään, ja hyvältä vaikuttaa!  :) Hiukset sai selvitettyä pesun jälkeen helposti, ja nyt kuivuttuaan ne tuntuvat ennen kaikkea puhtailta, silkkimäisen pehmeiltä ja kiiltäviltä. Itselläni on nimenomaan sellainen pehmeä ja silkkimäinen hiuslaatu, ja tykkään käyttää tuotteita, jotka tuovat sen ominaisuuden mahdollisimman hyvin esiin ja antavat kiiltoa. Mielestäni näillä aineilla ei kuitenkaan ole mitään erityisen tuuheuttavaa tai jämäköittävää vaikutusta, vaikka hiuksissa jonkinlaista miellyttävää kuohkeutta/ilmavuutta havaittavissa onkin, joten en usko, että nämä olisivat parhaita mahdollisia tuotteita kovin ohuthiuksiselle (saattavat lätsäyttää letin).

Edit: Nyt kun kokeilukertoja on takana pari, olen huomannut, että em. tuotteilla hiukset pysyvät pitempään puhtaina kuin useimmilla muilla kokeilemillani tuotteilla. Yleensä olen joutunut pesemään joka toinen päivä, mutta nyt pesu joka kolmas päivä tuntuu riittävän ihan hyvin. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 19:10
Kirjoittaja siili
Onko kukaan muu koettanut saksan ihmettä? Marlies Möllerillä on siis myynnissä erilaisia hiusten hoitotuotteita, muotoilutuotteita ja harjoja. Suomessa en ole ikinä nähnyt myynnnissä, ei taida olla ollenkaan saatavissa?
http://www.marliesmoeller.com/home.asp?lg=en

Mä petyin tulokseen, odotin kai jotain parempaa noilla hinnoilla ja hehkutuksella. Daily Mild Clearing Shampoo ihan ok, ei oikein jättänyt mitään mielipidettä. Pashmisilk tehohoito oli jotenkin ihan tavallinen, ei huono mutta hinta-laatusuhde ei mielestäni oikein kohtaa (100ml 50$). Tuotteet tuoksui ihan palasaippualta. Mitähän nämä maksaa saksassa? Tietääkö Huuhkaja? Overnight Hair Care mulla on myös, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan

Geeli Shiny Cream hohti ja kiilti kauniisti hiuksissa, kokeilin mieheni päähän tuota. Koe-kaniini ei oikein digannut kiillosta, mutta voisin lyhythiuksisen naispuolisen kuvitella tykkäävän.

Harja on erittäin hyvä ja ihanan iso pitkiin hiuksiin, mulla on se valtava lapio-mallinen versio New Classic Brush.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 23:07
Kirjoittaja Huuhkaja
Mulla on käytössä Pashmisilk-hoitoaine, joka on yksi lempparini. Tosin se on törkeän kallis: maksaa täällä 30 euroa/200 ml:n puteli, joten olen rajoittanut sen käyttöä erikoistilanteisiin. Itse saan sillä kyllä tosi hyvän tuloksen, se sopii ilmeisesti hyvin mun hiuslaadulle (ohuita ja silkkimäisiä hiuksia päässä paljon). Tätä mulla on aina kaapissa, ja usein sekoittelen tätä johonkin halvempaan mutta hyvään hoitoaineeseen niin ei puteli tyhjene niin nopeasti.

Mulla on myös ollut Daily Mild Plus -shampoo, joka maksoi jotain 18 euron verran, ja mielestäni se oli hellävarainen mutta sopivan pesevä. Tällä hetkellä en ole kyllä aikeissa ostaa uutta, diggailen muista shampoista enemmän.

Mulla on ollut joskus Hair Tip Care -naamio, hinta oli muistaakseni 29 euroa, eikä tuote mielestäni ollut hintansa arvoinen. Saman tuloksen saa edullisemmillakin tuotteilla.

Lahjaksi olen saanut Pashmisilk Intense -naamion, jonka hinta ilmeisesti on jotain 40 ja 50 euron (:o) väliltä, mutta sitä olen kokeillut vain pari kertaa, ja sillä saan samantasoisen tuloksen kuin Pashmisilk-hoitoaineella, joten minun ei kannata tätä paljon kalliimpaa tuotetta ostaa. Enkä muutenkaan ikinä pulittaisi omasta lompakostani moista summaa hiusnaamiosta.

New Classic Brush -harja mulla on normaalikokoisena ja matkakokoisena, ja molemmat ovat todella ihania harjoja. Niitä voin kehua estottomasti. :-*

Suomessa MM:n tuotteita ei käsittääkseni myydä.


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 13 Kesä 2007, 04:24
Kirjoittaja Shi Shi
Dream Creamiä kokeilin eilen.

Koostumus on tosi lötköä ja venyvää, jonkun verran pieniä kovia rakeita seassa. Aine katosi tukkaan lähes täysin, ei siis lähmännyt eikä liimannut yhtään, mutta antoi aika mukavasti pitoa ja kiiltoa. Käytin tätä puolipitkän tukan latvojen viimeistelyyn ja otsiksen asetteluun, mihin ei muuten yksikään vaha tai voide ole tähän asti soveltunut lähmäämisen takia. Tuntuu myöskin mukavan hoitavalta. Kaiken kaikkiaan ihan kiva tuote, mutta vähän erilainen kuin odotin, ja vaatii parempaa perehtymistä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 07:56
Kirjoittaja babylissa
"For longer lasting shine" Shampoo kuuluu näihin kiiltoa antaviin ja onkin itse asiassa täynnä pieniä hileitä jotka erottuvat tosi selvästi. En ole huomannut, jääkö niitä tukkaan, mutta kiiltoa shampoo tuo. Vaahtoaa hyvin, saattaa ehkä antaa vähän tuuheuden tunnetta, mutta minulla se tuntuu lähinnä takkuina, värjätty tukka kun on. Hieman kuivattava (sulfaatteja?), ilman hoitista ei selviä, tuoksu on suht miellyttävä (makeahko, kukkainen).
Pullo on ainakin riittoisa, 300ml. Tuotteita ei ole testattu eläimillä, pullon tekstin mukaan.
Saattaisin ostaa uudelleenkin, sarjan hoitis kiinnostaa myös.

Tilattu täältä http://www.hairproducts4me.com/read+abo ... oducts.htm

EDIT*  Listasin INCIn ja sulfaatteja muuten löytyy..!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Loka 2007, 14:36
Kirjoittaja meriucha
En löytänyt haulla ketjua tästä, joten aloitan nyt sitten.

Kaipailisin kokemuksia Hempzin tuotteista, tekisi kovasti mieli kokeilla tuota Volumising conditionia.No, eipä nuota purnukoita liikaa ole päässyt LF:n sivulle kertymään  :D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Marras 2007, 10:35
Kirjoittaja Shi Shi
Tästä sarjasta on ollut hurjan vähän puhetta foorumilla, mutta ulkomaisissa hiuslehdissä näitä näkee mainostettavan paljon. Kokeilin itse vast'ikään sarjan kookosöljyllä terästettyä Amino Acid shampoota ja tykästyin (INCI löytyy FAQ:n puolelta). On hyvin hellävarainen ja miellyttäväntuoksuinen tapaus. Aavistuksen pesevämpi korvike MOP:n Hydrating-shampoolle, josta jouduin sitrusallergiani vuoksi luopumaan.

Oiskos juureksilla lisää kokemuksia Kiehl'sin tutteista?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 07 Joulu 2007, 15:20
Kirjoittaja -j-
Minulla on näytekoot daily shampoosta, thermal protector-suihkeesta ja jostain tuuhentavasta geelistä (ei pysty nyt muistamaan nimeä).

Thermal protector ei ole kovin hyvä, niinkuin muutkin ovat huomanneet, takutti hiuksiani.
Geeli sitä vastoin oli ihan pop, siinä ei ole kuivattavaa alkoholia ollenkaan, eikä silikoninkaan määrä ole hillitön :) Ja kyllä se tuuheuttaa föönauksen kanssa, mutta mulla ei ole mitään vertailupohjaa, kun en ole ennen tällaista käyttänyt.

Shampoota en ole vielä kokeillut, mua ei jotenkin oikein viehätä silikonilliset shampoot. Tässä siis on silikonia jonkun verran.

Edit.
Geeli on nimeltään GHD Texture lotion.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 21:48
Kirjoittaja Tigru
Minäkin kaipailisin kokemuksia näistä tuotteista. Sain Arivan paketin mukana pikkupullon hiuksiin jätettävää suihketta ja vaikutti muuten pätevältä tuotteelta, mutta tuoksu oli hieman liian "yrttinen". Sain myös samassa paketissa 75ml pullon vartalovoidetta, joka on ihan mielettömän ihanaa, lähinnä sen takia heräsi kiinnostus hiustenhoitotuotteisiinkin. Arivasta nuita saa siis myös, mutta eivät taida tulla paljon halvemmaksi kuin LF:stä tilattuna. Arivan sivuilta näkyy myös incit ja ainakin nopeasti vilkaistuna ne näyttäis mielenkiintoisilta. Tilaan ihan varmasti jossain vaiheessa kuivien hiusten tuotteita.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 23:59
Kirjoittaja Mellie
Itsekin kiinnostunut Jessicurlista.. Ruotsalaisella kiharapää-foorumilla sitä on hehkutettu todella paljon, varsinkin Too Shea tehohoitoa (tai mikä lie).. Vähän vaikea vaan löytää mistään!  :(

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Tammi 2008, 12:12
Kirjoittaja meriucha
Kaverillani oli tuota hoitoainesta josta jo tuossa aiemmin kerroin.. Ei osannut sen kummemmin sanoa oliko hyvä vai ei, kuulemma sellanen keskiverto. Tiedä sitten, voihan olla hyväkin tuote jollekin muulle.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 17:33
Kirjoittaja Ice
Löytyi netissä surffatessa kenties mielenkiintoinen uutinen helsinkiläisille, http://www.annankatu20.fi/uutisia/ , "NYT GHD - TUOTTEET HUIPPUEDULLISESTI - 50 %"

En tiedä koskeeko rautoja, kumminkin jos kiinnostaa niin kannattanee kysellä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 21:24
Kirjoittaja Kikka
Laitanpas viestin tänne harvemmin puhutuimpien tuotteiden ketjuun. Onko kenelläkään kokemuksia Maria Nilan tuotteista? Ostin Tukholman PUB:sta Maria Nilan IQ conditioner 2 shampoon, conditioner 2 hoitoaineen sekä IQ hair masque 1:n.

Olen nyt pari kertaa testannut näitä ja varsinkin shampoo tuntuu tosi hyvältä! Pesee hellästi hiukset ja jättää ne tosi pehmeän tuntuisiksi. Tämä shampoo on silikoniton ja incistä löytyy mm: cocamidopropyl betaine, cocamide mea, chamomilla recutita, hydrolysed wheat protein ja helianthus annuus, polyquaterium-10. Mun vajavaisella inci-tietoudellani tää vaikuttaa siis tosi hyvältä shampoolta sisältönsä puolesta.

Hoitoaineesta löytyy mm. hydrolysed vegetable protein, trimonium honey, xylitol ja pantenol. Silikoniakin on, mutta vasta incin lopussa (cyclomethicone).

Hiusnaamio on tarkoitettu ohuille, rakenteeltaan vaurioituneille hiuksille ja sisältää mm. hydrolysed vegetable proteinia sekä hydroluzed sweet almond proteinia. Ja ei sisällä siis silikonia!

Tuotteista lisää:

www.marianila.com

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 15:29
Kirjoittaja Triina
Korkkasin loppuvuodesta ostamani Shine Boosterit. Ensivaikutelma on vähän niin ja näin...

Shampoo vaahtoaa ja pesee hyvin ollakseen sulfaatiton. Hius jäi hieman karheaksi ja natisevaksi, mutta pehmeämmäksi kuitenkin kuin keskivertoshampoolla. Hoitoainepullon kyljessä mainitaan joko 3 minuutin perusvaikutusaika tai tehiksen 15 min, joten ihan valmistajankin mukaan tuote sopii muhitteluun. Annoin itse olla sen kolme minuuttia. Hoitis on mukavan paksua ja kermamaisen raskasta tavaraa, levittyy tosi hyvin. Olen viime ajat käyttänyt Tigin MM:ia reilulla kädellä ja tätä tarvitsee pienemmän määrän, tuntuu muuten aika öljyiseltä. Huuhteluvaiheessa hius olisi voinut olla paremmankin tuntuinen, nyt tulos ei ollut niin sileä kuin olin toivunut ja melko raskas (kuivaamisvaiheessa raskautta ei enää huomannut). Hoitotehoja tuntuu olevan aika köyhästi kun ottaa huomioon liukkaan hiuslaatuni, joka ei kovin paljoa tarvitse. Mitään erityistä kiiltoakaan en huomannut missään vaiheessa, tosin lasimainen tukkani on luonnostaan jo aika kiiltävä.

Tuoksu on sitruunainen, samanlainen kuin tiskiaineessa tai muissa puhdistusaineissa, ei paha, mutta ei oikein hiuksiin sopivaakaan.

Tämän perusteella aika laimeat fiilikset, mutta pointseja kohottaa se, että hiukset ovat toisena päivänä tosi puhtaan oloiset verrattuna normaaliin, muutenkin kivan silkkiset.

Jatkan kokeilua eri vaikutusajoilla ja yhdistämällä muihin sarjoihin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 08:36
Kirjoittaja -j-
Ai tämä sarja on PETAn listalla? Siinä tapauksessa minäkin kiinnostuin :)

EIhän shampoissa ja hoitiksissa ole silikonia?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 12:35
Kirjoittaja Triina
Ei ole silikonia. Sen sijaan hurja määrä kaikenmaailman kasviuutteita ja muita kivoja. Incin viimeisenä on molemmissa Caramel, mikähän sen funktio on? Ainakin sitä on häviävän vähän, koska lista on tosi pitkä.

Tässä on sitruksia, mutta ainakin oma päänahka on hyvinvoivan tuntuinen, vaikka esim. MOP jonkin verran ärsytti.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Maalis 2008, 14:55
Kirjoittaja Eläimellisyys
Millaisia kokemuksia ABBA:n tuotteista juureksilla on? Mulla heräsi kiinnostus niitä kohtaan kun luin että kaikki ABBA:n shampoot on sulfaatittomia. Muutenkin putelit näyttää houkuttelevilta...mistä näitä voi tilata?

http://www.abbahaircare.com/Home/Default.aspx

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Maalis 2008, 07:28
Kirjoittaja Shi Shi
ABBAa myy ainakin Hairproducts4me.com ja muistaakseni myös Diamondbeauty.com. Lähinnä jenkkikaupoista tuota voi etsiä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Maalis 2008, 10:56
Kirjoittaja ellen
ABBA on mielestäni sellaista semiluonnonkosmetiikkaa, pyrkivät kyllä kovasti luonnonmukaisuuteen, mutta eivät ihan siihen täysin yllä. Tuotteet ovat vegaaneillekin sopivia, eivät sisällä synteettisiä värejä, eivätkä sulfaatteja. Putelit ovat yksinkertaisia ja sisällöt ovat mukavan luonnonmukaisia ja herkullisia. Sisältävät siis paljon ainesosia luonnosta, joten herkkäihoisen kannattaa lukea INCI:t tarkkaan.

Shi Shin suosituksesta mie löysin ABBAn Pure Color Protect Shampoon, joka tuoksuu cocktailkirsikoilta, pesee hiukset todella hellävaraisesti, mutta jättää hiukset ihmeellisen jämäköiksi. Tykkään ihan hirmuisesti.

Uudistuneet ABBAn hoitikset sisältävät valitettavasti silikonia, mutta Volume- ja Moisture-sarjan uudet suihkittavat hiuksiin jätettävät eivät sisällä silikonia, eikä myöskään voidemainen jätettävä Pure Gentle Conditioner.

Mie oon tilannut ABBAa Goddess Withinistä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 20:13
Kirjoittaja Neriana
Siis ihan uskomatonta!

Ostin Kicks liikkeestä PHC tuotteen, joku ruotsalainen sarja(?) mistä en ikinä ole kuullutkaan..
Tykkäsin purnukasta, ja tarvitsin jonkun todella kiiltoa ja kosteutta tuovan hoitiksen johon voisi sekoittaa oliiviöljyä..

Purnukka maksoi n.8e ja ajattelin että sietää kokeilla..

Vähän arvuutellen lähdin matkaan, mutta kun kotona avasin purkin, tuoksu oli hyvin mieto sitruunan ja jonkin kukkasen välillä, koostumus kuin kermaa, ihanan täyteläisen paksua.

Sekoittui tosi hyvin öljyn kanssa ja parin tunnin muhittelun jälkeen uskomattoman sileä ja kiiltävä tukka!
Latvat eivät ole yhtään hamput enää.

Suosittelen kokeilemaan! Sarjassa oli muitakin tuotteita, itse haluan kyllä kokeilla niitä kaikkia  ;D

Viestisi sopii hyvin tähän ketjuun. - Kikka

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 20:17
Kirjoittaja Memmuuh
^ Mikähän Phc:n tuote mahtoi olla kyseessä?  :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 21:19
Kirjoittaja Neriana
Venttaas, käyn hakemassa purnukan veskistä *raahaaluitaanvessaan*

Elikkäs PHC SHINE REVIVAL sellainen beige purkki.
Tuote pisti silmään kun kyljessä luki jojoba & green tea

Ja kun en ollut kokeillut niin... :)

http://www.kicks.se/KicksFinland/2183/2 ... otuotteet/

(toivottavasti linkitys onnistui) -linkissä ei muuten ole kaikkia tuotteita, ei edes tuota Shine Revivalia  :(

Haluaisin kokeilla tuota syvähoitoa kuiville ja vaurioittuneille hiuksille.
Ostin vähän "itselleni kuulumattoman tuotteen" kun ostin tuon Shine revivalin,olisin enemmänkin tarvinnut jotain kuiville, mutta halusin kokeilla saisinko jostain kiiltoa.. Ja jos tuo toimi itsessään jo niin hyvin vaikka ei ollutkaan ns. "vaurioituneiden" hiusten tuote, niin odotan innolla millainen on juurikin tuo  Phc Deep Treatment Repair Hiusnaamio  :D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 21:25
Kirjoittaja ellen
^ Tuosta olisi mielenkiintoista saada INCI näkyville, voisitko näpytellä sen ketjuunsa?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 17:39
Kirjoittaja Neriana
Yritän sen jossain vaiheessa ehtiä kirjottaa, nyt laiskottaa kun vasta tulin kotiin :)

Vilkaisin sitä nopeasti ja olihan siellä alkoholia ja silikonia.. paljon vai vähän, niin en tiedä ja minkä laatuista sillä itsellä ei mitään hajua noista inci listoista :)
Henkilökohtaisesti en välitä sisältääkö tuote silikonia yms, kuhan lopputulos on hyvä. Itselläni ei edes pidemmällä ajalla hiukset ole menneet miksikään vaikka olen käyttänyt silikoni pitoisia tuotteita.

Käytän tosin myös Tigiä, Lanzaa, Kerastasea yms. Joten siksi olen vain iloinen jos joku toimii :)

Mutta kirjoitan sen incin tutkailtavaksi heti kun kerkiän :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 19:06
Kirjoittaja Hentoinen
Mulla on nyt hyllyssä Philip Kingsleyn Elastizeria kolme näytettä ja näytepullot Re-Moisturizing shampoota ja hoitsikkaa. Raportoin kunhan olen käyttänyt pari kertaa.

Edit. 6.4.2008
No niin sitten. Pesin eilen hiukset Philip Kingsleyllä.

Aloitin muhittelemalla Elasticizeria 20 min myssyn alla. Tavara on paksuhkon kermamaista, tuoksu aika mitätön, apteekkimainen. Tulos kuitenkin pesemättömissä hiuksissa jytäkkä. Huuhtelun jälkeen hiukset tuntuivat kimmoisilta ja elinvoimaisilta, kiharat olivat jäntevät.

Jatkoin pesemällä Re-moisturizing shampoolla, jonka pitäisi olla linjan hoitavin. Shampoo on myös hyvin mietotuoksuinen ja vaahtoa hyvin, muttei liikaa. Pienikin määrä riitti pesemään koko hiuspohjan kunnolla. Vaahto kyllä imeytyy hiukseen parissakymmenessä sekunnissa, jonka jåälkeen tuntuu kuin hieroisi shampootonta hiusta, mutta pesutulos on kyllä ihan bueno.

Sitten pistin päähän Re-moisturizing hoitoaineen ja pidin 5 min myssyn alla. Järkeilin että 20 minuutin tehispläjäyksen jälkeen ei tarvi tuntikausia muhitella. Hoitsikka muistuttaa Elasticizera koostumukseltaan ja leviää hyvin. Selvittää keskinkertaisesti. Huuhtoutuu hyvin ja hiukset tuntuivat todella jänteviltä ja silkkisiltä.

Annoin kuivua itsekseen. Hiukset kuivuivat nätille kiharalle ja latvat tuntu ihan hyvältä - tosin niissä oli myös Headressia, jonka ihan automaattisesti iskin päähän sen kummempia ajattelematta.  ;D Kuivuttuaan hiukset olivat ilmavat, mutta kuivan oloiset. Nyt kun olen nukkunut yön yli, kuivuuden tunne on vielä selkeämpi, latvat tuntuvat aika hampulta. Tukka ei kiillä yhtä paljon kuin yleensä. Juuret ovat latistuneet enemmän kuin normaalisti vaikka niissä on tyvikohottajaa.

Loppulausunto: Hyvä, mutta ei HG. Suosittelisin henkilölle, jolla on hyväkuntoiset hiukset, niissä kosteutusvaikutus varmaan kestäisi. Mutta mun päässäni (jossa permis, väri ja raidat) häviää 6-0 Healing Moisturelle ja Nexxuille.  Kokeilen vielä tuota Elasticizeria Nexxun tai Kevin.Murphyn kanssa, mutta tuskin ostan näitä lisää. Yleisarvosana 8-.

Yhdistin. -Luomo-

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 11:21
Kirjoittaja Hanna
Maria Nilasta sen verran, olen joskus käyttänyt yhtä shampoota sarjalta. Kävin tuolla sivuillakin, enkä löytänyt sitä sieltä. Aiemmin mielestäni kaikki merkin shampoot olivat täysin sulfaatittomia, kuten sekin mitä minulla oli. Tykkäsin siitä paljon, voisi kyllä testata joskus nuo uudetkin, vaikka sisältö ei enää taidakaan olla sama.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 12:05
Kirjoittaja Memmuuh
Hentoinen, miksi sä ensin muhittelet tehohoitoa, ja sitten peset hiukset? Eikö olisi järkevämpää ensin pestä hiukset ja sitten käyttää tehohoitoa, eihän siitä oikeastaan ole hyötyä jos pesee hiukset muhittelun jälkeen.  ???

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 22:49
Kirjoittaja Triina
Memmuuh kirjoitti: Hentoinen, miksi sä ensin muhittelet tehohoitoa, ja sitten peset hiukset? Eikö olisi järkevämpää ensin pestä hiukset ja sitten käyttää tehohoitoa, eihän siitä oikeastaan ole hyötyä jos pesee hiukset muhittelun jälkeen.  ???
Kyseistä Elastizeria kuuluu laittaa märkiin ja pesemättömiin hiuksiin, mikä kyllä selviää mm. tämän ketjun toisesta viestistä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 23:03
Kirjoittaja Memmuuh
Ahaaa.. Anteeksi, myönnän etten lukenut koko ketjua.  :-[
En siis tiennyt että tuota tehohoitoa käytetään jotenkin eri tavalla, sori.  :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 13:44
Kirjoittaja Tarabel
Vastaan tässä Nerianan kysymykseen Phc:n sinisessä purkissa olevasta tehiksestä tuolta Viimeisin hankkimasi hiustuote-ketjusta.
Tää on jo toinen purkki mulla kyseistä ainetta. Itse asiassa se muistui mieleeni luettuani Neriana sun kommentteja siitä toisesta Phc:n tehiksestä.
Mutta olen siis tästä sinisestä tykännyt, ei ole  liian korjaava mun hiuksille, nämä kun kaipaavat enemmän kosteutta. Tuoksu on kivan raikas greippimäinen. Tekee hiukset kivan ilmaviksi ja hoidetun tuntuisiksi, en kaipaa tämänkään käytön jälkeen poishuuhdeltavaa hoitoainetta, jätettävä hoitis riittää. Joskus olen sekoittanut sitä esim. Joicon Moistrizeriin tai johonkin muuhun kosteuttavaan aineeseen, mutta toimii mulla yksinkin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 13:53
Kirjoittaja Neriana
Itsekin ostin sitä kun olin niin tyytyväinen tuohon Phc.n shine revivaliin.

Tuoksusta tykkäsin, todella ihanan raikas. en taida tietää toista tuotetta jossa olisi näin kiva tuoksu..

Vaikutti ookoolta, ei minun tukalle ihan niin hyvää kun tuo beige revival..
Mutta kun siihen sekoitteli öljyä ja toista rekkua, niin toimi kivana pohjana :)

Silti olen sitä mieltä että yllättävän hyviä molemmat suhteessa hintaan ja siihen ettei niitä melkein kukaan tunne  :-\

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 14:07
Kirjoittaja Tarabel
Mun täytyy varmaan käydä piakkoin hakemassa se Shine revival, kuulostaa kyllä hyvältä.
Meillä taitaa ola samantyyppiset hiukset, joten varmaan toikin toimii mulla ja sitten mäkin voin vertailla noita kahta.
Niissähän on vielä se vaaleanpunainen versio, taisi olla värihiuksille tarkoitettu.
Sitäkin voisi jossain vaiheessa kokeilla, näissä kun ei hinta ole esteenä.
Tässä kun on tullut jo vuosia käytettyä lähes yksinomaan ns. selektiivisiä hiustuotteita, ei odotukset kovin suuret olleet, mutta hyvä toimivuus olikin sitten iloinen yllätys.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 16:44
Kirjoittaja Neriana
Joo.. Katselin sitä myös.. Mutta jostain oli pakko valita  ;D

Kylppäriin hyvä jos mahtuu suihkuunkaan enää niin täytyy yrittää vetää jossain raja :)

Shine Revivalilla tulee musta ehdottomasti paras tulos kun levittää jotain muuta hoitsikkaa sekaan, esim NG naamiota ja joicon rekkua.. Tai sitten just vaan Revival + jotain öljyä.

Ei oo ehkä niiiin hoitavia.. Mulla itellä noita super proteiini mömmöjä riittää joka lähtöön.. Mutta mistään en ole saanut kiiltoa joten siihen NG ja Revival on tosi hyviä tuotteita :)


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 20:21
Kirjoittaja Memmuuh
Onko nuissa kaikissa Phc:n tehohoidoissa silikonia?

Mieluiten käyttäisin sellaisia tehohoitoja jotka ihan oikeasti on hoitavia, eikä niiden aikaan saama hyvä lopputulos perustuisi silikoneihin. Pieni määrä silikonia ei toki haittaa, kunhan ei olisi inci listalla ihan ensimmäisten joukossa.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 06:58
Kirjoittaja Neriana
Onhan siinä silikonia heti kolmantena..

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=87.135#bot

Tuolta löytyy INCI Shine Revivaliin.

Mutta jos pesee syväpuhdistavalla pari kertaa kuussa, niin eipä tuolla kovin pysyviä vaurioita saa aikaan..
Jos käyttää naamiona, niin ei tarvitse joka päivä laittaa..
Memmuuh kirjoitti: Mieluiten käyttäisin sellaisia tehohoitoja jotka ihan oikeasti on hoitavia, eikä niiden aikaan saama hyvä lopputulos perustuisi silikoneihin. Pieni määrä silikonia ei toki haittaa, kunhan ei olisi inci listalla ihan ensimmäisten joukossa.
Ei taida olla oikea tuote sinulle, suosittelen mielummin jotain Joicon rekkua yms :)

Itse kokeilen vähän kaikkea, ja pesen aina välillä syväpuhdistavalla.. Omat hiukset ovat säilyneet hyvässä kunnossa silikoneista huolimatta. Mutta ehkä kannattaa panostaa rahallisesti enemmän niin saa varmasti hyvän, itselleen sopivan tuotteet :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 14:39
Kirjoittaja Memmuuh
^ Juu katsoin kyllä aikaisemmin jo että siinä yhdessä tehohoidossa ainakin on silikonia reippaan puoleisesti, mutta tuolla sarjallahan on muitakin tehohoitoja, niin mites ne muut sitten? Onko kaikki yhtä silikonisia?

Mulla pikahoitikset saa kyllä olla silikonisia, kun ne on juuri sitä varten että jos haluan nopeasti hyvän tukan, niin ne silikonit auttaa kummasti, mutta tehohoidolta vaadin enemmän niitä ihan oikeita hoitotehoja.

No mites ootteko kokeilleet nuita tehohoitoja ihan parin minuutin vaikutusajalla? Toimiiko silloin yhtä hyvin kuin muhittelussa? Voisin nimittäin ostaa pikahoitikseksi jonkun nuista tehohoidoista jos eivät mulla tehohoidon vaatimuksia täytä, ja toimii lyhyellä vaikutusajalla. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 16:09
Kirjoittaja Neriana
Itse käytän tuota Shine Revivalia aika paljon pika hoitiksena.. Mitkään "oikeat" pika hoitikset eivät riitä tähän tukkaan. Täytyy väistämättä olla kunnon tehohoito/naamio..

Siksi tuo on myös hyvä.. Ei maksa niin paljon ja voi huoletta käyttää tuolleen vaan 2min vaikutusajalla ja huuhdella kaman viemäristä hyvällä omalla tunnolla :D en ehkä joicon rekkua käyttäisi tuohon malliin.. tulisi kalliiksi..  ::)

joka pika hoitiksessa saa olla silikonia, niin suosittelen näitä Phc.n naamioita :)
On vielä yksi värjättyjen hiusten naamio.. Sitä en tosin ole kokeillut.. Minusta Shine Revival oli hippasen parempi kuin tuo toinen "kosteuttava" mistä oli puhetta.


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 13 Huhti 2008, 00:37
Kirjoittaja ZombieQueen
Olisiko kenelläkään enempää kokemuksia tästä sarjasta, varsinkin tehikset ja latvahoitoaine kiinnostaisivat. :)

http://shop.skygroup.fi/PublishedServic ... oupID=2130

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Huhti 2008, 19:55
Kirjoittaja babylissa
Mulla on ABBAn Gelesential-geeliä, jossa on pieniä hileitä, ja iso 8oz pullo kestää varmaan ikuisuuden ::)

..ja nyt pullot Pure Color Protectia ja Pure Gentle Conditioneria ja olen tykännyt molemmista. Hoitoaineen olen jättänyt äskettäin permanentattuihin hiuksiin, sen kaiketi saa pestä poiskin :P ja tukka taitaa tykätä. Hiuksista tulee pehmeät. Määrän kanssa täytyy olla hieman tarkkana ettei hiuksista tule "rasvaisen" raskaat.
Shampoon tuoksu on ihana!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 00:39
Kirjoittaja daffodil79
LÓcitaneen hurahtanut ilmoittautuu! Olen itse käyttänyt tähän menneessä vain ihonhoito tuotteita ja ne on niin ihania. Kerran kun kokeilin jäin ihan koukkuun. Mutakuorinta ja verbena sarjan sorbetti vartalolle on mun lemppareita esim.tykkään myös hunaja sarjasta ja etenkin huulikiillot on must.

Olis kyllä ihana päästä kokeilee noita hius aineita mutta en tiedä mistä niitä voi ostaa?
Itte oon saanu tutun kautta jenkeistä nuo aijemmat tuotteet...Mut jos niitä sais suomesta niin vinkatkaa mulle!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 08:51
Kirjoittaja MerviMaria
Lukeutuisikohan tämä Sensciencen hiustenhoitosarja harvinaisiin merkkeihin http://www.senscience.com/index.php

Onko käyttäjäkokemuksia? Mulla on pesty kampaajalla sarjan dry hair -tuotteilla ja hoitoaineesta tykkään kovasti. Taitaa vaan olla todella silikonista tuotetta, mutta kyllä tulee niin ihanan pehmeät ja hoidetun tuntuiset hiukset, että se hakkaa kyllä monet Tigin hoitoaineet ainakin. Mietin tässä, että ostaisinkohan uuden pullon, kun vanha tuli tuossa käytettyä jo loppuun. INC:it vaan vähän arveluttaa, kun en niistä niin hirveesti tiedä  :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Touko 2008, 12:22
Kirjoittaja Kukka
Tilasin kokeiltavaksi Abban Creme Moist Shampoon ja Creme Masque Treatmentin. Ajattelin kokeilla kun Hairproducts4me'ssä oli vielä vanhan mallisia pulloja. Ihanan pehmeä, makea tuoksu. Minä yhdistäisin tämän ehkä toffeeseen. Samppoo pesi tehokkaasti, mutta ei jättänyt hiuksia narskuvaksi. Vaahtosi ja levisi hiuksiin hyvin. Hoitoaine on paksuhkoa koostumukseltaan. Pidin puolet pullon kyljessä olevasta vaikutusajasta, joten täytyy vielä kokeilla pidemmällä vaikutusajalla uudemman kerran. Hiukset ovat pehmeät ja taipuisat, kosteana tuli luonnonkihara todella hyvin esiin. Selvitti hiukset hyvin, takkuja ei löydy vieläkään! Ainut negatiivinen olisi ehkä se että jätti hiukseni jotenkin hennon tuntuiseksi. Olisin toivonut hieman jämäkkyyttä. Oli kuitenkin helppo muotoilla hiukset kuivinakin tämän kaksikon käytön jälkeen. Täytyy kokeilla sitten näiden loputtua miltä uudistuneet Pure Color Protect samppoo ja hoito tuntuvat.

Edit: Pidin hoitoainetta hiuksissa parikymmentä minuuttia. Hoitoaineen tuoksu jäi vahvasti hiuksiin kiinni  :-* Ei ole välttämättä kaikista hoitavinta, mutta selvittää hiukset kivasti ja ne on helppo muotoilla käytön jälkeen. Tykkään, kun ei jää pintapörröäkään.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Touko 2008, 18:56
Kirjoittaja ellen
Tilasin Pure Gentle Conditionerin, joka on siis jätettävä hoitis. En osaa vielä oikein muodostaa tuotteesta mielipidettä, sillä oon laittanut sitä vasta kaksi kertaa, eikä kumpikaan kerta mua mitenkään kovasti vielä vakuuttanut. Hoitis tuntuu kevyeltä, vähän samaan tapaan kuin Nexxuksen Headress: antaa hiukan kosteutta ja volyymia. Plussaa silikonittomasta koostumuksesta ja pullon isosta koosta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Kesä 2008, 19:36
Kirjoittaja Lalla
En tiedä onko tämä harvinainen sarja, mutta ehkä siinä mielessä että ei Suomessa löydy ihan joka marketista. Kyseessä siis John Friedan hiustuotteet. Kokeilussa oli Sheer Blonde Highlight Activating Shampoo, Platinum to Champagne. Omat hiukset ei ihan noin vaaleat ole, mutta tummanvaaleiden hiusten shampoota ei saanut pienessä kokeilukoossa, joten ostin tämän. Shampoo kirkasti hiuksia, mutta en ole käyttanyt sittemmin joka pesussa koska tuntuu jotenkin kirkastavan jopa liikaa  ;D En kyllä tiedä johtuuko ihan vaan omista silmistä, mutta vähän näyttivät hiukset enemmän keltaisilta. Kirkastaa kuitenkin raitoja todella hyvin ja sai taipuisat hiukseni jotenkin enemmän kaareviksi kun annoin kuivua yön yli ja sopi hyvin normaalikuntoisille hiuksilleni (eli ei liian kosteuttavaa tai kuivattavaa). Taidan hankkia tuon tummemmille hiuksille tarkoitetun shampoon, koska elvyttää väriä sen verran hyvin  :) Omissa hiuksissa muutamia raitoja, muuten oma tummanvaalea väri.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 13 Kesä 2008, 19:53
Kirjoittaja Neriana
Huomasin tänään tarjoustalossa kun olin tyrnitehistä hakemassa, että Palmolivella on shampoita ja hoitoaineita.. Erityisen herkullisen oloinen oli Milk & Honey hoitoaine.. Tosin INCIssä dimenthicone taisi olla 4 tai 5..
Mutta onko kukaan kokeillut? Luvattiin todella sileitä kutreja..?

Kokeilin haulla ja löysin tietoa että tuote on ollut myynnissä ainakin jo viime vuoden elokuusta..?

No niin :) Ostin tuota Palmoliven hoitista tänään kun halusin sitä niin palavasti kokeilla ;D
Tuoksu on aivan mielettömän ihana! Ihan niinkuin suuressa osassa Palmoliven tuotteita muutenkin.
Sellainen raikas, mutta hunajainen  :-* Paksua, kermaista koostumukseltaan, silti levisi hyvin.
Selosteessa ei ollut mitään hoitoaineen vaikutusajasta joten pidin sen 1-2min niinkuin pikahoitista yleensäkkin. Huuhteluvaiheessa hiukset eivät tuntuneet niin pehmeältä mitä olivat hoitoaineen kanssa.. Kuitenkin heti kun pyyhkeellä oli enimmät vedet kuivannut, ero oli huomattavissa; hiukset kiiltävä paljon enemmän kuin ennen pesua.

Nyt kuivana huomaan että tuo suoristaa tukkaa aika paljon, vaikka puristelin hiuksia kiharaan kääntelin ja vääntelin, nämä ovat tällaista hyvin loivaa paksua kiharaa, yleensä olisivat olleet sellaista afro säkkärää kun noin paljon rutistelen :D Hiukset näyttää hyvin jänteviltä sekä kiiltää mutta eivät ole kauheat lirut.

Tykkäsin hoitoaineesta todella, kaikin puolin hyvä paketti, maksoi 2.50e mutta olisin tuotteesta valmis maksamaan jopa enemmän.. Tuossa siis sellaiset käytännön plussat, mutta suurta miinusta on tietenkin se että INCI alkaa näin;

Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimenthicone.... jne.

Pitkäaikaisessa käytössä ei varmasti ole kovinkaan hyvää, mutta jos haluaa nopeasti tukkaa fixailla silloin tällöin niin siihen tuo on hyvä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Kesä 2008, 20:28
Kirjoittaja Anissa
Kicksiltä saa myös sellaista sarjaa, kuin Oliv Naturell. Mulla on sarjan balsamspray suihkittava hoitis ja olen tykännyt siitä todella paljon. Koostumus on todella kosteuttava ja paksu, ensimmäinen suihkutettava hoitis, jota minä voin verrata Nexxun Luxxtressiin. Kosteuttaa hyvin ja tuoksuu miedon raikkaalle.

Incicin on aikasta mukava: Aqua, Glycerin, PEG-40, Hydrogenated castor oil, Cetyl alcohol, Olea europaea oil, Propylene glycol, Quarternium-33, Behentrimonium methosulfate, Panthenol, Olea europaea leaf extract, Sodium Benzoate, Citrid acid, Sorbitol, Parfum

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Kesä 2008, 20:44
Kirjoittaja kivi
Lalla kirjoitti: En tiedä onko tämä harvinainen sarja, mutta ehkä siinä mielessä että ei Suomessa löydy ihan joka marketista. Kyseessä siis John Friedan hiustuotteet. Kokeilussa oli Sheer Blonde Highlight Activating Shampoo, Platinum to Champagne. Omat hiukset ei ihan noin vaaleat ole, mutta tummanvaaleiden hiusten shampoota ei saanut pienessä kokeilukoossa, joten ostin tämän. Shampoo kirkasti hiuksia, mutta en ole käyttanyt sittemmin joka pesussa koska tuntuu jotenkin kirkastavan jopa liikaa  ;D En kyllä tiedä johtuuko ihan vaan omista silmistä, mutta vähän näyttivät hiukset enemmän keltaisilta. Kirkastaa kuitenkin raitoja todella hyvin ja sai taipuisat hiukseni jotenkin enemmän kaareviksi kun annoin kuivua yön yli ja sopi hyvin normaalikuntoisille hiuksilleni (eli ei liian kosteuttavaa tai kuivattavaa). Taidan hankkia tuon tummemmille hiuksille tarkoitetun shampoon, koska elvyttää väriä sen verran hyvin  :) Omissa hiuksissa muutamia raitoja, muuten oma tummanvaalea väri.
Mistä noita Friedan tuotteita saisi Suomesta? Onko niissä silikonia?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Kesä 2008, 09:37
Kirjoittaja R.W.
Oon lukenut paljon Juurikasvun eri threadeja, mut en oo mistään löytäny keskutelua näistä Mane ´n Tailin tuotteista. Onko kukaan kokeillut Mane 'n Tailin tuotteita? Alunperin hevosille (!!) suunniteltuja, mut nykyään niillä on tosi paljon hius- ja kauneudenhoitotuotteita. Kuulemma SJP:n ja J. Aniston luottokamaa - ainakin niiden omien kotisivujen mukaan  ::) Mut tältä näyttää incci:

Mane´n Tail Orginal shampoo

WATER, SODIUM LAURYL SULPHATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE DEA, GLYCOL DISTEARATE, FRAGRANCE, HYDROLYZED PROTEIN, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, DMDM HYDANTOIN

Mane´n Tail Moisturizer-Texturizer conditioner

WATER, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, LACTATE, DISTEARYLDIMONIUM CHLORIDE, STEAROYL ALCOHOL, EMULSIFYING WAX NF, CETYL ALCOHOL, COCONUT OIL, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, VEGETABLE OIL, FRAGRANCE, HYDROLYZED PROTEIN, LANOLIN, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, FD&C YELLOW 5

(Mulla on tosin kuiva ja kihara tukka, joten kelasin ehkä kokeilla niiden "Deep Moisturizing" tuotteita.)

Mane´n Tail Deep Moisturizing shampoo

WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE MEA, SODIUM ISOSTEAROYL LACTYLATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERINE, GLYCOL DISTEARATE, SODIUM CHLORIDE, LAURYLDIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, DIMETHICONE, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, FRAGRANCE, GUAR HYDROXYPROPYL TRIMONIUM CHLORIDE, POLYQUARTERNIUM-7, TOCOPHEROL, PANTHENOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLSOTHIAZOLINONE, FD&C BLUE 1

Mane´n Tail Deep Moisturizing conditioner

WATER, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE LACTATE, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, GLYCERINE, ISOSTEARAMIDOPROPYLMORPHOLINE LACTATE, VEGETABLE OIL, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, FRAGRANCE, COCONUT OIL, WHEAT PROTEIN, TOCOPHEROL, PANTHENOL, FD&C BLUE 1, FD&C YELLOW 5, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLSOTHIAZOLINONE

Ja sit oon pitkään ettiny hyvää suoristusainetta, ja huomasin et niillä sattui olemaan vielä sellainenkin:

Mane´n Tail Hair Strengthner leav-in

WATER, POLYQUATERNIUM-11, PROPYLENE GLYCOL, ISOSTEARAMIDOPROPYLMORPHOLINE LACTATE, DIMETHICONE COPOLYOL, DMDM HYDANTOIN, ALOE VERA, HORSETAIL GRASS, CHAPARRAL, COLTS FOOT, HORSE CHESTNUT, MEADOW SWEET, RED CLOVER, POLYSORBATE 20, POLYSORBATE 80, QUATERNIUM-79, HYDROLYZED KERATIN, QUATERNIUM-79 HYDROLYZED SILK, ALLANTOIN, RETINYL PALMITATE (VITAMIN A PALMITATE), TOCOPHEROL (VITAMIN E), PANTHENOL, NIACIN, FRAGRANCE

Kävin kyllä ettimässä lisätietoja kaikista ainesosista, mut kokonaisuus jäi kuitenkin vielä vähän epäselväks. Mitäs mieltä te ootte näistä tuotteista, ainakin  noin sisällön mukaan, jos ei oo henk.koht. käyttökokemusta?


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 26 Kesä 2008, 10:13
Kirjoittaja ellen
Sampoissa on käytetty halpoja ja todella peseviä sulfaatteja ja joissain hoitoaineissa on silikoneja, joten pelkästään noiden perusteella mie jättäisin kokeilematta. Mutta joku toinen tykkää pesevistä sulfaateista ja joku tarvitsee hiukan silikonia hiustenhoitorutiineihinsa. Mutta ainakaan INCI-listojensa puolesta eivät ole mitään todella ihmeellisiä tuotteita.

Tuo viimeinenhän ei ole suoristussuihketta (straightening spray) vaan vahvistavaa (strengthening leave-in) hiuksiin jätettävää hoitista ;), mutta silikonisena tuotteena se suojaa hiukan hiuksia lämpökäsittelyjen ajan.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 28 Heinä 2008, 10:02
Kirjoittaja Missy
Mulla on Senscience Inner Restore Deep Moisturising Conditioner. Oon käyttänyt sitä silloin tällöin, lähinnä kun tuntuu että hiukset on kuivat ja tarvitsee enemmän hoitamista. Olen tykännyt, hiuksista tulee ihanan pehmeät.

Mulla on kanssa karheat ja vaalennetut hiukset, jotka tarvii kosteutta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Elo 2008, 23:37
Kirjoittaja miolla
Mikä siis tämä merkki on miehiään? En ole koskaan kuullutkaan, eikä täältäkään löytynyt juttua haulla etsimällä. Hairstoressa on muutama suurempi säästöputeli alessa (á 15€) ja ihmettelen josko näitä namuntuoksuisia aineita kannattaisi ostaa?

Onko mitään käyttäjäkokemuksia? Osaako kukaan sanoa jotain kyseisestä merkistä?

Tällaista löysin googlettamalla: http://www.disp.eu/eng/index.html

// Edit. Näin sanotaan intensive care plussasta "Simply explained Deep Repair Plus consists of two parts protein and one part moisture." Kuulostaako fiksulta näille hiuksille?:

Vaalennetut, pitkät, kuivahkot (päänahka normaali/rasvoittuva, latvat kuivat) ja hamppumaiset. Kaipaisin siloittavaa, kiiltoa antavaa ja hoitavaa tuotetta. Tällä hetkellä käytössä on Cutrinin Nordic Balance-sarjan käsitellyille ja kiharille tarkoitettu shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitovoide. Pesun jälkeen hiukset on hyvät ja sileät, mutta hiusten kuivattua siloittava teho pysyy yllä vain jos hiuksia harjaa jatkuvasti. Korviin asti latvat ovat hyväkuntoiset ja sileät, mutta siitä alaspäin latvat kuivuvat hetkessä (vaikka niitä on säännöllisesti poikkastukin). Apua?

Ja kun INCEjä nyypän silmillä kattelin, niin dimethicone, cyclomethicone ja/ tai panthenol vilahtivat sekä shampoissa että hoitoaineissa (moisture ja deep repair), mutta olivat shampoissa ehkä kymmenentenä ja hoitoaineissa kuudentena.

Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Elo 2008, 08:59
Kirjoittaja stylist
Sillä Curbicia shampoolla pitäisi pestä kaksi kertaa ja antaa toisella pesukerralla vaikuttaa muutaman minuutin että auttaa. Se sisältää kaoliini savea joka imee talia ja epäpuhtauksia itseensä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Elo 2008, 20:21
Kirjoittaja Sylver
Curbicia serumi on hyvä rasvoittuvalle päänahalle.. Laittaa sitä kuivaan hiuspohjaan antaa vaikuttaa 10 min tai niin kauan että kuivuu/tulee levymäiseksi, sitten pesee Curbiciashampoolla pois. Pitäisi hillitä rasvoittumista pidemmän aikaa, sillä suositeltava tehdä tuo käsittely on kerran viikossa.

Itse olen harkinnut kun oman liikkeen perustan jossain vaiheessa, että ottaisin sinne nuo kaikki Rene Furtererit myyntiin ja käyttöön, sillä haluan pitää mahdollisimman luonnonmukaista linjaa.. Minusta ovat kuitenkin hyviä tuotteita.
Renen Mossa permanentti on todella hyvä! Hiuksista tulee melkeimpä paremman tuntuiset kuin ennen permanenttia..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Elo 2008, 09:23
Kirjoittaja stylist
Pieni korjaus. Mossa permanenttia tuo maahan sama maahantuoja kuin reneä, mutta Mossan valmistaja on italialainen Green Light (Renen valmistajahan on ranskalainen pierre fabre-lääketehdas). Ja Rene ei ihan luonnonmukainen valitettavasti ole vaikka suunta on jo hyvä.  ;)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Elo 2008, 14:16
Kirjoittaja Sylver
Niin ei ihan olekkaan.. Mutta on se enemmän kuin moni muu.. Kiitos tuon Mossatiedon korjaamisesta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Elo 2008, 16:51
Kirjoittaja stylist
Taitaa olla aika uusi sarja suomessa, sil on sama maahantuoja kun kaduksella.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Elo 2008, 20:40
Kirjoittaja miolla
Juu, hairstoressa totesi, että se on sen verta uus merkki, ettei ole paljonkaan käyttäjäkokemuksia vielä (alessa olevat pullot näyttivät taasen ihan ikivanhoilta, eikä näkynyt normihintaisina millään hyllyllä - poistotuote?).

Päätin antaa myyjän myydä mulle "tutun ja turvallisen" Tigin ;) Seuraavaksi ehkä se disp CORE.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Elo 2008, 11:05
Kirjoittaja MerviMaria
Jep, hyvä sarja. Mulla on tuo kuivien ja karheiden hiusten hoitis, toinen pullo jo menossa. On todella riittoisaa myöskin, eikä hintakaan ole aivan hirvittävä (18 euroa kampaajalla). Selvittää välittömästi, kun levittää pyyhekuivaan hiukseen ja tekee pehmeäksi. En ihan laittaisi kuitenkaan silloin, jos on lähdössä jonnekkin (bilettämään siis), koska lätsäyttää ainakin meikäläisen lasimaisen ohuen hiuksen. Muuten kyllä erittäin hyvä tuote esim. Tigi shampoon kanssa. Shamppoista ei ole kokemusta, kerran varmaan kampaajalla on pesty samalla shampoolla. Myöskin suihkittava jätettävä on kiva. Jättää hiukset pehmeäksi ja helposti käsiteltäväksi. Tuoksu on kyllä melko voimakas kaikissa noissa, muttei jää "leijumaan" hiukseen pitkäksi aikaa. Suosittelen kokeilemaan!  :)

Edit. sorry muistin väärin / tarkennan. Minulta löytyy tuo hoitoaine Senscience Silk Moisture Conditioner (Dry, Damaged and Coarse Hair) ja on hyvää tavaraa siis!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 13 Elo 2008, 00:22
Kirjoittaja NarnianQueen
Shiseidolta löytyy Sasa.com:in sivuilta tällaiset hiustenhoitosarjat kuin Tsubaki, Ma Cherie sekä Adenogen.
Kuinka ihmeen monta eri hiustuotelinjaa Shiseidolla oikein on?  ???

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 15 Syys 2008, 14:29
Kirjoittaja Kukka
Olen käyttänyt välillä Creme Moist shampoota ja Creme Masque hoitoa.  Tuoksu on mieleeni, aivan ihana! Tuotteet ovat keskinkertaisia hiuksille. Selvittää, kosteuttaa juuri ja juuri riittävästi, mutta päänahka kuivaa ja kutisee. En osta uudelleen.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 16 Syys 2008, 10:49
Kirjoittaja calypso
Minä olen tykännyt PHC Hair Repair hoitoaineesta, koostumus on mukavan paksu ja aine tuntuu hoitavan ja jämäköittävän hiuksia ihan kivasti. marketta toi minulle sen joskus pari vuotta sitten Ruotsista ja on kyllä tosi kivaa että tuota merkkiä saa nykyään myös Suomesta. Muistelisin kesällä katsoneeni että Hair Repair hoitoaineessa on paremman näköinen inci kuin Hair Repair tehohoidossa, mutta saatan muistaa väärinkin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Loka 2008, 09:07
Kirjoittaja Manna
kivi kirjoitti: Mistä noita Friedan tuotteita saisi Suomesta? Onko niissä silikonia?
Näin John Friedan tuotteita Helsingin Stockmannilla. Myynnissä oli tosin vain pieni erä tuotteita.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Loka 2008, 16:42
Kirjoittaja irvikissa
^Ilmeisesti myös Kickseistä saa nykyään Friedaa, jos Kicksin uuteen mainoslehdykkään on uskominen. Itse en ole käynyt pulloja tarkastelemassa. Sinänsä kyllä tuotteet kiinnostaa, onhan merkillä kuitenkin aika vahva kannatus ulkomailla. Jos tuolta merkiltä löytyy jotain sopivaa hamassa tulevaisuudessa loppuvien purkkien tilalle, niin voisin kokeillakin. Jos ovat inhimillisen hintaisia...

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 11:41
Kirjoittaja Neriana
Onko kukaan kokeillut Kicksissä myytäviä Oliivi shampoita ja hoitoaineita? Ne on kiinnostaneet jo pitkään mutta en uskalla ostaa omin päin :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 00:51
Kirjoittaja NekoNeko
Anissa on kommentoinut OLiv- jätettävää kakkossivun lopussa :) Mä vannon nykyään PHCn tuuheuttaviin tuotteisiin, shampoo on pesee hiukset tuuheiksi muttei natiseviksi, hoitoaine ihanan kevyt, selvittää tukan muttei silota sitä ja Salt Water Spray hyvää kamaa kuivan tukan puristelemiseen ja pöyhimiseen.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 00:55
Kirjoittaja NarnianQueen
Hauska kuulla, että PHC:n tuuheuttava hoitoaine toimii! Ostin sellaisen nimittäin tässä syksyllä...
Tosin, jos se ei silota, millaiseksi se sitten jättää hiukset - karheiksi?  ??? En ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta täytynee testata - ja antaa pois, ellei toimi omissa, pitkissä hiuksissa, jotka ovat silotuksenkin tarpeessa.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 22:54
Kirjoittaja NekoNeko
No siis verrattuna esim Tigin Superstar hoitoaineeseen joka teki hiuksista todella silkkiset ja liukkaat PHC selvittää ja silottaa tukkaa mutta ei tee silkkisen sileää tai liukasta. Mun mielestä tuuheuttava shampoo menee hukkaan jos hoitoaine on liian hoitava. Mun tarpeisiin PHC on aivan loistava, pesee mennen tullen esim Tigin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Joulu 2008, 00:02
Kirjoittaja NarnianQueen
Onko kokemuksia MiMO-nimisestä tuotesarjasta? Ko. merkkiä myydään ainakin HairStorella, ja se on pakattu sinililoihin puteleihin  :D
Muistaakseni ChaosBlack oli kokeillut jotain tältä merkiltä, vai muistanko väärin...?
Tiirailin HS:n liikkeessä MiMOn tehispurnukan INCI-listaa, ja ihan mielenkiintoiselta vaikutti - ei liian pitkä, ei eksoottisia aineita, vaan peruskosteuttajia.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Tammi 2009, 23:58
Kirjoittaja keesha
^ Sain valitettavasti miljoonien omien purnukoitteni lisäksi kasan hiustenhoitotuotteita joululahjaksi. Sisälsivät mm. nuo Mimo moisture seal shampoon ja hoitoaineen sekä tehiksen. Tänäänpä varsin kokeilin niitä, ja täytyy kyllä sanoa että odotin niiltä vähän enemmän incin puolestakin. Shampoo ja hoitoaine tuoksuivat ihanku joltain väljähtäneeltä päärynälaittisiideriltä ( ;D) eli ei kauheen mukavalta. Shampoo ja hoitoaine oli ihan ok, semmoista semi-paksua muttei liian. Shampoopesun jälkeen tukka tuntui natisevan kun kuivasin sitä, ja edes 20min renutrition naamion ja ton moisture seal hoitiksen jälkeen tukka ei tuntunut ihan niin hyvältä kuin toivoin, jopa vähän kuivalta. Eli ei ollut nää ainakaan mun tukalle sopivia... Voin kyllä pistää omani kiertoon jos sua kiinnostaa. ;)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Tammi 2009, 00:03
Kirjoittaja NarnianQueen
No kiitosta vaan, mutta ei sentään  :D Tukkaputeleita on jo entisestään varastossa, joten mitään ei-toimivia tuotteita en kaipaa kokoelmaan. Hyvä kuitenkin kuulla tuosta sarjasta kokemuksia, tiedän jättää ostamatta.
Jos jaksat joskus naputella INCIt listaansa, niin olisi kiinnostavaa nähdä niiden sisältö tarkemmin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Tammi 2009, 23:26
Kirjoittaja keesha
No tulipahan kokeiltua tuo Mimon naamiokin. Ihan täyttä kuraa, kuivatti mun tukan ihan narskuvaksi. Ei auttanut vaikka pitkästä aikaa koitin laittaa silikonista jätettävääkin, että silottaisi tätä lopputulosta. Ihan outoa kamaa, en kyllä voi suositella ainakaan omien kokemusteni perusteella... Onneksi ei mennyt omia rahoja näihin. :-\

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 09:07
Kirjoittaja Chaos
Hassua, mulla tuo Mimon kosteuttava naamio on aivan loistava ja sillä tulee sileät ja takuttomat hiukset. Vaikka on silikoniton niin ei tarvitse koskaan laittaa sulkevaa hoitista perään. Mulla ainakin tulee jäämään vakikäyttöön :)

Sori, etten aikaisemmin kirjoitellut tänne, enpä ole hetkeen hiustenhoitopuolella käynyt lukemassa kaikkia ketjuja.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 15:42
Kirjoittaja keesha
^ Mulla tuli tosta koko "sarjasta" semmonen kuiva ja narskuva tukka. En kyllä vois kuvitellakaan, että oisin käyttäny sitä naamiota ilman hoitista, kun pestyäni jo siinä pyyhkeellä painellessa tuntui, että hiukset natisee.. No, ei toimi niin ei toimi.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 16:04
Kirjoittaja NarnianQueen
^Onko sinulla pispis minkälainen hiuslaatu? Oletko värjännyt, permanentannut tai tehnyt muita kemiallisia käsittelyjä? Niinhän se usein on, että kaikki tuotteet eivöt toimi samoin eri ihmisten pääkarvastossa...

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Tammi 2009, 16:08
Kirjoittaja keesha
^Mä en oo vielä saanut aikaiseksi määritellä omaa hiuslaatuani. Mutta tukkaa on paljon ja se on suht paksua ja loivaa. Oon kyllä värjännyt hiuksia, mutta paljon parempia tuloksia oon saanut Nivean ja Elvitalin naamioilla. Joku ainesosa noissa Mimon jutuissa on, mikä tekee hiukset takkuiseksi ja natisevaksi. Voisihan noita kokeilla vielä joskus uudella yrityksellä. Ja ainiin ne incit..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 19:53
Kirjoittaja Nukkumatti
Ostin viron Kaubamajasta Marc Anthonyn suoristavaa hoitoainetta. Sisältää silikonia, ja siksi mietinkin kauan että ostanko vai enkö. No ostin nyt kuitenkin. En löytänyt edes topiccia sarjan tuotteista  ??? Kokemuksia?


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Maalis 2009, 08:25
Kirjoittaja Iia
Onko kokemusta Mimo-merkistä? Hairstoresta tarttui sellainen pussi käteen, jossa noita tuotteita oli. Luulin, että ne on Bonacuren tuotteita, mutta eiväpäs olleetkaan, vaan tosiaan jotain Mimo-sarjaa.  :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Maalis 2009, 10:11
Kirjoittaja ellen
^ Haku tuottaa joitain kokemuksia tuotteista.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Maalis 2009, 19:20
Kirjoittaja Paka-08
Iia kirjoitti: Onko kokemusta Mimo-merkistä? H*******esta tarttui sellainen pussi käteen, jossa noita tuotteita oli. Luulin, että ne on Bonacuren tuotteita, mutta eiväpäs olleetkaan, vaan tosiaan jotain Mimo-sarjaa.  :)
Se on Kaduksen rinnakaistuote. Eivät ole mielestäni kovin laadukkaita. Pullotkin näyttää niin halpiskamalta. Halpaahan se on, mutta laittaisin rahat toisiin tuotteisiin. Toisaalta jokainen tietää itse kun kokeilee.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 20:59
Kirjoittaja Penny
Mitäs nämä on? En löytänyt aiheesta keskustelua haulla, mutta todennäköisesti joku on tämän jo bongannut. Hiustenhoitosarja nimeltä A Mania, ja nettisivutkin löytyivät. Kovin on tutunnäköisiä pulloja.. ::)

Kuva

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 21:04
Kirjoittaja NarnianQueen
Joo, tuohan on se 'italialainen' tuotesarja. Jossain on tästä jo keskusteltukin....

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Maalis 2009, 12:49
Kirjoittaja Neriana
*edit:

Löysinkin itse, eli siis John Friedan tuotteet.. Olisiko kellään jakaa käyttäkokemuksia? Haulla tuli jotain mutta ei oikeen varsinaisia käyttäkokemuksia :)

Te juurekset jotka ootte siis näitä kokeilleet niin kertokaahan!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Maalis 2009, 13:48
Kirjoittaja Melisande
Sokos mainostaa Charles Worthington hiustenhoitosarjaa, mikä näyttääkin aika herkulliselta.. mutta onko tuotteiden koostumuksista / laadusta kokemuksia kellään? Haulla en löytänyt oikein mitään.
Hoitoaineet kiinnostaa lähinnä, ovatko kovinkin silikonisia?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Maalis 2009, 16:47
Kirjoittaja nelma
^
Oon joskus vilkassu incit läpi. Kosteuttavaa, kiillottavaa ja tuuheuttavaa sarjaa oli pääsokoksella. Tuuheuttava hoitis taisi olla ainoa silariton. En kyllä muista kuinka paljon niissä muissa oli, jotain kuitenkin.

^^
Minulla on blondisarjasta lakka ja jonkin sortin pehmentävä muotoiluvoide. En oikein osaa käyttää sitä. Lakka on jäänyt myös viime aikoina vähemmälle käytölle. Mielestäni tuo silottaa hiuksia aika lailla ,ei ainakaan karhenna niin kuin voimakkaasti pitävät lakat. Ihan ookoo markettilakka. Tuoksu ei paha, haihtuu. Tosta muotoiluvoiteesta olisin valmis luopumaan. Hiukseni ovat aika pehmeät muutenkin niin en edes muistaisi käyttää sitä. Avocadoöljy taisi olla siinä neljäntenä sentään.
Oon joskus kattonu noidenkin hoitotuotteiden incejä ja aika lailla silaripainotteisia taisivat olla.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 19 Maalis 2009, 07:53
Kirjoittaja Neriana
Ostin tuon John Friedan Blonde (se platina/shampanjan värisille hiuksille raitoja korostamaan) shampoon ja hoitoaineen eilen, hintaa per puteli oli 10.50e Kicksissä. Ja putelit on isoja, onkohan niissä jopa 300ml tuotetta?

En löytänyt täältä mielipiteitä enkä löytänyt muualtakaan googlettamalla. Eli en odottanut tuotteilta oikeastaan mitään.

Kuitenkin molemmat yllättivät minut erittäin positiivisesti!

-Shampoota en tarvinnut kuin puolet siitä mitä yleensä käytän, ja silti vaahtoa oli ihanan paljon ja se oli pehmeää. Olisi tehnyt mieli vaan seistä siinä vaahdoittamassa tukkaa koko iltapäivä :D Jo pesuvaiheessa sen huomasi että shampoo pesi todella hellävaraisesti ja kun sen huuhteli, hiukset olivat sileät ja takuttomat.

Hiukan arvellutti kokeilla hoitoainetta, kun shampoo oli niin hyvää, ajattelin, että nyt saan ainakin pettyä.

-Hoitoaine oli suht paksua ja vasten ennakkoluuloja, se levittyi todella helposti ja hyvin koko tukkaan. Sitäkään ei tarvinnut paljoa laittaa. Annoin vaikuttaa ihan pari minuuttia ja huuhtelin. Tukka tuntui aavistuksen karhealta huuhdellessa ja ajattelin, että pituudet jäivät kuiviksi.

Föönatessa sain kuitenkin huomata, että jopa kamalat hamppulatvat(!?) olivat siloittuneet puolella siihen mitä ennen ja tukka oli mega kiiltävä ja pehmeä. Yksi hius on liukas ja tuntuu vahvalta. Olisin saanut helposti hyvät kiharat sillä hiukset taipuivat pesun jälkeen aavistuksen herkemmin kuin normaalisti.

Kaikin puolin olin todella tyytyväinen, ja tästä John Friedan sarjastahan löytyy kiharien hiusten tuotteet, suoristavat tuotteet ja värikohtaiset tuotteet. INCI on kieltämättä hyvin silikoninen ja sisältää ei liukenevia silikoneja, mutta ei jättänyt kumista lopputulosta vaan erittäin ilmavan tukan. Eli suosittelen tuotetta lähinnä -ei-silikonikammoisille-

Niin ja vielä miinusta pakkauksista. Tuubimaiset ylösalas seisovat pullot ovat todella epäkätevät, kun kädet on märät ja liukkaat, korkin kanssa saa taistella useamman hetken ellein ole pyyhkeenkulmaa tms. jotain apuna.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 21 Maalis 2009, 12:28
Kirjoittaja nelma
Voi kiitos tästä kattavasta arviosta.  ;)
Luin jotain ruotsalaista naistenlehteä jä siellä oli maininta John Friedan jostain lämpösuojallisesta tuuheuttavasta fööninesteestä. Pitäisi tulla tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset. Onkohan sitä Suomessa myynnissä?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 11:11
Kirjoittaja Neriana
Joo meni vahan löpinaksi  ;D

Mutta ajattelin kertoa pidemman kaavan kautta, kun mitaan arviota tuotteista ei aikaisemmin ollut :)

Ostin myös tehohoidon, mutta se oli aika omituista.. Haisi jollekin kemikaalille ja koostumus oli paksua, kokkareista ja limaista  ??? Minusta tuo perus hoitis silottikin paremmin kuin tuo tehohoito..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 13:33
Kirjoittaja nelma
^
Siis juuri hyvä arvio! Yleensä joutuu loppupelissä arvailemaan minkälaisia tuotteet ovat ja mä oon vähän turhan arka kokeilemaan kaikkea uutta ilman kunnon ennakkotietoja  ;D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 21:26
Kirjoittaja ZombieQueen
nelma kirjoitti: Luin jotain ruotsalaista naistenlehteä jä siellä oli maininta John Friedan jostain lämpösuojallisesta tuuheuttavasta fööninesteestä. Pitäisi tulla tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset. Onkohan sitä Suomessa myynnissä?
Oliko tää sellainen seerumimainen, Thermal Protection Hair Serum? Jos oli niin Stockalla just kattelin. Hinta tais olla jotain 15 €.

http://www.johnfrieda.co.uk/20_170.asp

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 22:24
Kirjoittaja nelma
^
Ei, tuolta sivuilta se löytyikin: http://www.johnfrieda.co.uk/20_221.asp

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 09:33
Kirjoittaja ZombieQueen
^Tuollaista en ainakaan Stockalla nähnyt mutta olisikohan Kicksissä?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 12:41
Kirjoittaja nelma
Kävin yhdessä Kicksissä ja siellä oli volyymisarjan sh ja ha muttei muuta. Sokoksellakaan ei ollut. Noo, ehkä se vielä tulee.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 16 Huhti 2009, 17:24
Kirjoittaja irvikissa
Onkos kukaan törmännyt tällaiseen merkkiin kuin Claude Michel? Googlekaan ei löytänyt oikein mitään järkevää koko sarjasta... Törmäsin merkkiin Lahden Kärkkäisellä ja ainakin siellä oli valikoimissa kahta hoitoainetta (tuuheuttava ja värjätyille hiuksille) ja kahta shampoota (niinikään tuuheuttava ja värjätyille hiuksille). Hauskaa noissa oli hinta; jokainen pullo maksoi 5,90 ja ainetta noissa on kaikissa litra! Pullot on myös aika hauska näköisiä, tuuheuttavan sarjan pullot ovat väriä myöten tismalleen samanlaisia kuin Tigin Small Talk, tuoksukin on esanssinen mustikka...  ::) Värisarjan pullot olivat myös pyöreitä, mutta värinä oli vaaleanpunainen.

Itse ostin sen tuuheuttavan hoitoaineen ja yhden käyttökerran jälkeen en ole kovinkaan vakuuttunut, hoitis on aika lirua ja tuntui jättävän tukan tosi karheaksi, mutta tuolla hinnalla... eiköhän tuolle jonkin käyttötavan keksi  ;D.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 21:58
Kirjoittaja Kissi
Onko kellään kokemuksia sen nimisestä tuotesarjasta kuin Vitality's?
Kävin eräässä kampaamoliikkeessä mikrokameratutkimuksessa, jonka jälkeen kampaaja suositteli ostamaan kyseisen sarjan "Sebo shampoo"-putelin.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 20:22
Kirjoittaja Marylee
^ Vitality-tuotteista voi lukea lisää sivulta www.vitalia.net.

Jotkut Vitalian tuotteista haisevat todelta pahalta. Toiset ovat noista tuotteista kyllä saaneet apua, ainakin yhden tällaisen naisen tiedän.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 23:00
Kirjoittaja Kissi
Ookoo, ihan hyvä kuulla. Juu en oikeestaan lisätietoa tartte, enempikin tollasia käyttäjäkokemuksia. Mutta kiitos linkistä.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Touko 2009, 22:31
Kirjoittaja Chaos
Ajattelin kirjoittaa tänne kokemuksia CocoVi Piparminttu & Teepuu shampoosta. Ostin tätä joskus äidilleni ja hän käytti tuotteesta puolet ja mä otin sitten loput käyttööni, kun äiti ei tuosta pitänyt. Mun herkkä ja kuiva päänahka rakastaa tuota <3 Aivan ihanan kosteuttava ja hellävarainen sulfaatiton shampoo ja sisältää muutenkin vaan luonnonmuokaisia ainesosia. Tässä INCI:

Neitsytkookosöljy, Kananmunan proteiini, Glyseriini, teepuun uute,&nbsp; Luonnonhajuste ja -väriaine.

Nyt mulla on siis vain 100 ml pullossa puolet jäljellä, mutta sitä myydään normaalissa 250 ml pullossa ja täytyy ostaa ehdottomasti lisää! Kiinnostaisi myös saman sarjan hoitoainekin. Kukaan kokeillut näitä? Monet varmaan tilaa tuolta kookosjuttuja muuten.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 06 Touko 2009, 23:21
Kirjoittaja ZombieQueen
nelma kirjoitti: Luin jotain ruotsalaista naistenlehteä jä siellä oli maininta John Friedan jostain lämpösuojallisesta tuuheuttavasta fööninesteestä. Pitäisi tulla tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset. Onkohan sitä Suomessa myynnissä?
Nyt muuten löytyy Stockalta, ja oli tarjouksessa, muistaakseni 8,40€. :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 07 Touko 2009, 10:32
Kirjoittaja nelma
ChaosBlack kirjoitti: Ajattelin kirjoittaa tänne kokemuksia CocoVi Piparminttu & Teepuu shampoosta.
Toimiiko se että tuollaisen kanssa käyttäisi ihan jotain normimarkettihoitista vai olisiko sulfaatittomien shampoiden kanssa hyvä käyttää jotain erilaista? (älyänköhän itsekään oikein kysymystäni&nbsp; :P)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 07 Touko 2009, 16:58
Kirjoittaja Chaos
^ Siis ihan hyvin voi käyttää sellaista hoitista mitkä vain hiuksille sopii! Ei siihen vaikuta shampoo laisinkaan.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Touko 2009, 13:50
Kirjoittaja Truce
Onko kenelläkään kokemusta Africa's best -tuotteista? Sarjan ultimate herbal oilia kehuttiin kovasti The long hair communityssä ja löysin ebaysta sarjan muitakin tuotteita, jotka ainakin tuotekuvausten perusteella kuulostavat aika lupaavilta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Touko 2009, 21:07
Kirjoittaja sevivas
Tyttärelläni on säkkärääkin säkkärämpi afro, ja sen hoidossa olen kokeillut Africa's best-merkiltä lasten tuotteita eli Kids' organics-sarjaa. Jätettävä hoitoaine on tuossa sarjassa todella suosittu ja tykätty, mutta itse hylkäsin sen, kun totesin että INCI:stä löytyi silikoneja, jotka käsittääkseni eivät olleet edes vesiliukoisia.

Noita sarjan aikuisten tuotteita en ole tullut ostaneeksi, koska noissa halvoissa afrotuotteissa on usein todella voimakkaita ja oudohkojakin tuoksuja, joita en halua lapsen päähän ympätä. Omaan päähäni taas afrotuotteet ovat liian raskaita ja lähmääviä, tai niin olen ainakin ajatellut. Tuosta mainitsemastasi öljystä ei siis ole kokemusta. Mutta eipä se suuri taloudellinen menetys ole, jos ei toimikaan. Kerropa kokemuksistasi, jos päädyt ostamaan!

Itse muuten olen päätynyt hoitamaan afroa niin, että jätettävänä käytän Fox's shea butter conditioning creamia, eli jotain voidemaista jätettävää sekoitettuna kookos- ja kariteöljyyn. Nyt hankin myös Curl harmony-tuotteita, jotka tuntuvat ainakin näin alkuunsa todella laadukkailta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 15:39
Kirjoittaja Eläimellisyys
Millaisia kokemuksia juureksilla on Fekkain tuotteista? Ja mistä niitä voisi tilata edullisesti netin kautta? Itse olen ostanut tuotteeni ulkomailta kaupoista, Ranskasta ja Jenkeistä.

Mä olen kokeillut aika montaa tuotetta ja mulla on tosi positiivinen kuva sarjasta. Kaikki on ollut hyviä, ja säännöllisessä käytössä mulla on muutama nappituote. Tuoksut kaikissa tuotteissa on aivan ihania, persoonallisia ja jotenkin ylellisiä, eikä yhtään häiritseviä. Incit on pitkiä ja sisältää paljon hyviä aineita, mutta varmaan kaikki hoitoaineet ainakin sisältää myös silikonia (mutta ei välttämättä paljoa), toisaalta se on ihan hyväkin juttu, riippuen siitä mitä hakee.

Shampoista mulla on käytössä Sensitive Scalp -shampoo. Todella harva shampoo sopii minulle, mutta tämä sopii. Silikoniton, ei aiheuta kutinaa. Vaahtoaa todella pehmoisasti ja jättää hiukset kosteutetun ja sileän tuntuisiksi - ei tunnu yhtään sulfaatilliselta shampoolta. Tunne on sama kuin MOP:n hydrating-shampoolla, mutta erona tässä on se että pesee hiukset oikeasti puhtaiksi - ja aivan ihana tuoksu! Ihan mun lempi shampooo...

Hoitoaineista olen testannut aika monia, Glossingia, Color Carea, Sensitive Scalpia ja Au Naturel Weightless conditioneria. Kaikista on jäänyt aika samanlainen fiilis, tekee hiukset sileiksi, mutta aika silikonisia ovat myös. Eli perushyviä pikahoitoaineita. Ihmetyttää kyllä että miksi Sensitive Scalpin pikahoitoaineessa on silikoni suht ylhäällä incissä, ja ohjeissa käsketään levittää tuotetta päänahkaan, ei kyllä huvita edes kokeilla ::)

Tehohoidoista mulla on käytössä Shea Butter Hair Mask. Tämä on ihan HG tuote mulle, ainoa lemppari tehohoito jossa ei ole keratiinia. Tekee hiuksista ihanan raskaat, pehmoiset ja sileät. Laitan tämän niin, että hieron naamiota tukkaan, ja päälle samaan aikaan vaikuttamaan jotain perushoitoainetta, useimmiten MOP:n hydrating conditioneria. Tuo maski on todella paksua ja jäykkää jankkia, ja jotenkin tuntuu että se tarvitsee kaveriksi siihen päälle jotain kevyempää. Tuoksu on voimaks mutta hyvä ja jää hiuksiin, käytän tätä mielelläni ennen bileitä niin tukka tuoksuu superhyvälle.&nbsp;

Jätettävissä olen kokeillut Glossing Sheer Shine Mistiä ja Glossing Creamia. Tuo misti on semmoinen aika kevyt, silikonipitoinen suihke, sopii kiiltosuihkeeksi ja selvittelyyn. Glossing Cream on myös mun HG jätettävä, käytän sitä latvasuojana ja kiiltoa antamaan. Sisältää paljon silikonia, mutta myös kaikenlaisia kosteuttavia öljyjä. Tuossa on mukana semmoisia kiiltohippusia, jotka saa hiukset näyttämään mielettömän kiiltäviltä, ja käytänkin tätä silloin reippaalla kädellä ihan pituuksiinkin jos haluan erityisen näyttävän näköiset hiukset. Muuten tuo on todella riittoisaa, pieni nokare riittää.

Sitten mulla on myös Sensitive Scalpin ampulleja päänahan ongelmiin. En oikeen osaa sanoa tekevätkö ne mitään erityistä. Olen laittanut niitä kun on ollut kutinaa, ja se on kyllä lievittynyt, ja tuntuu että ne myös hoitaa hiusta, eivätkä kuitenkaan lähmää. Ohjeen vastaisesti olen laittanut ne vasta shampoo pesun jälkeen, samaan aikaan vaikuttamaan hoitoaineen kanssa.

Fekkain tuotteet on suht hintavia, eli noista pikahoidoista, ja perusshampoista löytyy varmasti halvemmatkin vastaavat muista sarjoista. Mutta tuo Sensitive Scalp shampoo, Shea Butter Hair Mask, ja Glossing Cream ovat kyllä niin hyviä tuotteita että niistä on tullut mun vakkareita hinnasta huolimatta. Ja mistään muista sarjoista en edes ole löytänyt vastaavia :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 22:02
Kirjoittaja Manna
Olen käyttänyt sarjasta ainoastaan Shea Butter Hair Maskia. Lyhyellä vaikutusajalla (10-15 min.) se teki hiuksistani erittäin pörröiset. Tunnin vaikutusajalla se siloitti jonkun verran, mutta mitään lähmäefektiä en onnistunut saamaan sillä koskaan. Maski on todella paksua ja tuubi oli aivan liian pieni tälläisen heavy userin käyttöön&nbsp; :) Tämän yhden tuoteen käytön perusteella ei vaikuttanut miltään hyperinnostavalta sarjalta, olen kuitenkin ajatellut kokeilla vielä muitakin kiinnostavia tuotteita sarjasta.

Shea Butter Hair Maskin hankin Mansikkalasta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 22:50
Kirjoittaja wavetop
Mulla on ollu Fekkain Luscious Curls -sarjasta shampoo, hoitoaine ja kiharavoide. Shampoosta ja hoitoaineesta tykkäsin, kiharavoide oli täysin turhake (liian vähän pitoa koko tukan muotoilutuotteeksi, liian paljon pitoa pelkkien päällimmäisten pörröjen siloittajaksi) ja sisälsi vähän turhan paljon silikonia. Hoitoainetta kun käytti jätettävänä herneen kokoisen määrän, silotti kivasti. Käytin lähinnä bilettämään mennessä tai jos suoristin raudalla, silikoniset hoitoaineet tekee mun tukan tokana päivänä aika räjähtäneeks, jos oon jättäny ne kiharalle.

Mutta siis sen verran hyviä olivat, että käytin pullot loppuun (paitsi sen voiteen), silikoni ei ollut listan alkupäässä, tuoksu ihanan sorbettimainen (ei imelä). Eivät kuitenkaan huiman hintansa väärtejä, puolet halvemmalla voisin ostaa toistekin.

Vaalea 2b/c,F/M,i, erittäin huokoinen

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Elo 2009, 15:00
Kirjoittaja Huuhkaja
Tähän mun kotikadulle avattiin Kiehl'sin liike, ja kävin pari viikkoa sitten ostamassa sieltä kokeiluun Sunflower Color Preserving Shampoon ja hoitoaineen. Olen sen jälkeen pessyt pelkästään noilla ja vaikuttavat erittäin hellävaraisilta ja kosteuttavilta tuotteilta. Tänä kesänä auringossa ihan riittämiin rääkätty tukkani on heti alkanut osoittaa toipumisen merkkejä. Shampoo on sulfaatiton ja silikoniton ja ainakin meikäläisen vaativa päänahka tuntuu siitä kovin tykkäävän. Tuotteissa on melko voimakas (mutta ihan miellyttävä) aprikoosin tuoksu.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Elo 2009, 21:43
Kirjoittaja pinkpepper
Milleköhän värjättyjen hiusten sh ja ha tuoksuvat? Entä kiharien hiusten?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 11 Elo 2009, 21:47
Kirjoittaja pinkpepper
Onko kaikki shampoot sulfaatittomia?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 12 Elo 2009, 12:43
Kirjoittaja Lyx
Minulla on käytössä Kiehl's in Creme with Silk Groom jätettävä/muotoiluvoide ja olen ihan tykännyt. Ei se mikään maailmaa mullistava tuote ole, mutta antaa jäntevyyttä ja toimii sekä kuivaan että kosteaan tukkaan.
Tuoksu on sellainen aikas luonnollinen ja ehkä hieman yrttinen, mutta ei kuitenkaan paha.

On myös tosi riittoisaa, voide on niin paksua että pienenpieni nokare riittää oikein mainiosti.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 14 Elo 2009, 22:00
Kirjoittaja kraula
Haulla en löytänyt tästä merkistä mitään mainintaa foorumilta. Mahtaako muilla olla kokemusta?

Tuotteet sisältävät melko paljon erilaisia hedelmäuutteita (fruit extract) yms. Itsellä on kokemusta ainoastaan Washe Elite moisturizing, hydrating shampoosta (with Kukui Nut Lipids). INCIn naputtelin INCI-ketjuun, jos sattuu kiinnostamaan. Vaikka dimethicone siellä vierailee, ei ainakaan mun silikoniherkkää päänahkaa tämä ole ärsyttänyt, eli silikonipitoisuus on matala.

Kampaaja myi tän mulle toukokuussa kun kävin vaalennuttamassa - aluksi en ollut kovin tyytyväinen, koska hiukset jäi aina tosi karkeiksi pesun jälkeen. Kun sitten sai pesuväliä pidennettyä ja kunnon hoitsikat hankittua rinnalle (SunSilk-aikakauteni päättyi kesäkuussa) niin tämä shampookin on näyttänyt tehonsa. Yksi vaahdotus riittää ja pesutehoa löytyy.

Olisi mukava kuulla jos joku on kokeillut sarjan muita tuotteita, erityisesti hoitoainepuolta!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Elo 2009, 09:33
Kirjoittaja Jonsu
Keunelle ei taida olla ketjua.

Onko kokemuksia?

Mua kiinnostaisi erityisesti Blend Revive shampoo ja hoitis? Kivat pullot. Muistan vaan Keunen joskus vuodelta miekka ja kirves kun oli ne tylsääkin tylsemmät mustat pullot.

Mikähän on Keunejen hintataso suomessa?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 17 Elo 2009, 14:45
Kirjoittaja Kuutar
Mulla on kokemusta ainoastaan värjättyjen hiusten hiusnaamiosta , joka on sellaisessa pyöreässä purkissa. Tämä sisältää UV suojan ja auringonkukan siemenöljyä.Amodimethicone on seitsemäntenä inci listalla, joka ilmeisesti silikonia?Tämä ei kumminkaan rasvoita mun hiuksia, mutta laitankin tätä vain pituuksiin.Tuoksu on aivan ihastuttava eikä ollenkaan liian voimakas.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Marras 2009, 12:20
Kirjoittaja heba1
Aloitin uuden ketjun kun ei tuntunut löytyvän tietoa valmiiksi keskusteluista. Eli olisin kiinnostunut Favoran hoitavasta shampoosta. Itselläni todella helposti kutiava päänahka ja apteekissa suosittelivat tätä. Tilanne on käytön aikana helpottunut todella paljon, mutta olenkin käynyt miettimään löytyisikö mahdollisesti parempiakin vaihtoehtoja. Ja kun INCIt ovat minulle jokseenkin hepreaa, joten jos joku hieman selvittäisi tuota sisältöä minulle... ???


Ainesosat:
Aqua , Sodium Laureth Sulphate, Glycerin, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmitate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycol Stearate, Cocamide Mea, Laureth-10, Panthenol, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-11, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Propylene Glycol, Parfum, 5-bromo-5-nitro-1,3-dioxane

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 19:36
Kirjoittaja Amy
Nyt on testattu hoitoaine, jota Seitti_ suositteli ketjussa INCI-kysymyksiä (mieltä askarruttavat sisällöt) eli kyseessä on Tahitian Noni - Volume & Fullness-hoitoaine.

Tää on oikein mukavan tuntuinen hoitoaine, koostumus on tosi paksu ja voidemainen, tuntuu että hiukset oikein imee itseensä sitä. Tuoksu on aavistuksen verran liian voimakas mun makuun, tuoksuu vielä märissä hiuksissakin mutta kuivista on jo aika hyvin haihtunut. Tekee hiukset tosiaan pehmeäksi ja sileäksi, en tiedä riittääkö hoitotehot pitkään värjättyyn tukkaan jatkuvassa käytössä mutta oikein kelpo aine, varmaan ihan loistava hiuksille jotka ei tarvitse ihan älyttömästi hoitotehoja kun tää mullekin melkein riittää. Tilasin ihan suomalaisesta nettikaupasta, hinta taisi olla n. 14 euroa (250ml) ja Inci oli ilmeisesti suhteellisen hyvä (joku silikoni taisi olla ihan loppupäässä).

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 19:54
Kirjoittaja nelma
Marja Entrich Silkkihiustenhoitoaine
Olen käyttänyt tätä koko elämäni silloin tällöin enkä voi muuta sanoa että tällä saa maailman sileimmän lopputuloksen, muistuttaa jäljeltään paljon Lorealin NG-naamiota. Päässä tuntuu melko lirulta eikä tunnu yhtään siloittavaltakaan, mutta huuhteluvaiheessa hiukset muuttuvat äkkiä aivan silkkisiksi. Tekee ihmeitä ihan jo saunakäynnin aikana. Karheat latvatkin tuntuvat tämän jälkeen aina olevan priimakunnossa.&nbsp; :) Minun hiuslaadulleni ei kyllä ole aivan paras, sillä hiukseni ovat luonnostaan aika sileät ja yksittäiset hiukset ovat paksuja. Luulen että sopisi pikkaisen paremmin karheammille ja kevyemmille hiuksilleni. Itse voin käyttää tätä vain tehiksenä silloin tällöin.
Ei sisällä silikoneja/mineraaliöljyä eikä ole testattu eläinkokeilla. Miinusta kyllä vaikeasta saatavuudesta, hinnasta ja pienestä pakkauskoosta.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 21:10
Kirjoittaja Amy
^ Mistä tuota sitten saa ja mikä on hintataso? Kuulostaisi siltä että saattaisi sopia mun päälle.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 22:58
Kirjoittaja nelma
^
Ai niin ja siinä on vielä aurinkosuojakin&nbsp; ;)

Marja Entrichejä saa&nbsp; ilmeisesti netistä (http://www.marjaentrich.fi/sumuCMS/sivu ... ote_id/287 ) ja kauneushoitoloista/jälleenmyyjiltä. Stockmannillakin olen nähnyt. Joku hinta näkyi nettitilauksessa, mutta en osaa sanoa onko hoitoloilla/yms samat hinnat. Hintavaahan tuo on nettisivujen perusteella. Onneksi minun ei ole koskaan tarvinnut ajatella asiaa kun eräs tuttunu käytti ko tuotteita hoitolassaan.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 21:42
Kirjoittaja Elisaka
Onko kellään kokemuksia Sachajuanista tai Tommygunsista? Haulla löytyi pari kokemusta, mutta kaipaisin lisää. Ovat paikallisessa Kicksissä alennuksessa ja erityisesti muotoilutuotteet kiinnostavat.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Maalis 2010, 00:19
Kirjoittaja tragedia
nelma kirjoitti: Marja Entrich Silkkihiustenhoitoaine
Olen käyttänyt tätä koko elämäni silloin tällöin enkä voi muuta sanoa että tällä saa maailman sileimmän lopputuloksen, muistuttaa jäljeltään paljon Lorealin NG-naamiota. Päässä tuntuu melko lirulta eikä tunnu yhtään siloittavaltakaan, mutta huuhteluvaiheessa hiukset muuttuvat äkkiä aivan silkkisiksi. Tekee ihmeitä ihan jo saunakäynnin aikana. Karheat latvatkin tuntuvat tämän jälkeen aina olevan priimakunnossa.&nbsp; :) Minun hiuslaadulleni ei kyllä ole aivan paras, sillä hiukseni ovat luonnostaan aika sileät ja yksittäiset hiukset ovat paksuja. Luulen että sopisi pikkaisen paremmin karheammille ja kevyemmille hiuksilleni. Itse voin käyttää tätä vain tehiksenä silloin tällöin.
Ei sisällä silikoneja/mineraaliöljyä eikä ole testattu eläinkokeilla. Miinusta kyllä vaikeasta saatavuudesta, hinnasta ja pienestä pakkauskoosta.
Hieman OT, mutta olin joskus teininä äidin mukana Marja Entrich -esittelykutsuilla ja jonkin aikaa sieltä tilailtiinkin jotain naamioa, putsaria ja kosteusvoidetta - oli kyllä tosi ihania tuotteita, mutta hinnat ilmeisesti aika suolaset ja pakkaukset varsin ankeat (tai sillon ainakin oli). Myöhemmin mulla on ollut joku sarjan suihkusaippua ja oon kyllä siitäkin tykännyt paljon, pitäis ehkä jostain haalia siis noita hiustuotteitakin kokeiluun.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Maalis 2010, 11:46
Kirjoittaja nelma
^
Joo pakkaukset on aika pelkistettyjä, mutta minulle se nyt on ihan samantekevää. Tykkään kuitenkin tuotteista tosi paljon. Aurinkorasvoille ja puhdistusemulsiolle ei ole löytynyt veroista.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 27 Maalis 2010, 18:22
Kirjoittaja Hallonnikas
Sain tuon hoitavan/kosteuttavan shampoon tutulta testailtavaksi hankalalle päänahalleni, ja tänään käytin ensimmäistä kertaa. Haju muistutti ensinnäkin mua teini-iän ensimmäisistä siiderinmaisteluista, joten tunnelma oli vaahdottaessa jotenkin nostalginen. ;D Tukka oli huuhtelun jälkeen armottomissa takuissa, mitä mulle ei ole sattunut aikoihin. Päänahka ei ole kutissut ollenkaan pesun jälkeen, mutta pitää nyt katsoa kun käytää useemman kerran.. Yleensä mulla paljastuu shampoon sopivuus jo ekan kokeilun jälkeen: joko se ei kutita ja kiristä, tai sitten aiheuttaa jumalattoman hilseilyn ja kutinan/kirvelyn.

Mun mielestä Favoran hoitava shampoo ei yllä samalle tasolle Erisanin shampoon kanssa. Erisan on väriaineeton ja hajustamaton, eikä mulla takuta ollenkaan. Lisäksi Erisania saa ihan marketista.. Käytän kyllä tän Favoran loppuun, mikäli se ei aiheuta mitään kamalaa mun nahalleni, mutta en ekan kokemuksen perusteella voi sanoa että kävisin ostamassa lisää..

Edit. Näyttääpä siltä että toi shampoo aiheuttaa mulle aika hurjaa hilseilyä. Ainakin otsan hiusraja pölisee ihan tosissaan... Taisi olla vähän pesevämpää kuin Erisan, ja sen kyllä tuntee nyt.. Taitaa tämä mennä lavuaarin ja pöntön pesuun. ;D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 01 Touko 2010, 22:42
Kirjoittaja Hyx
Mun mielestä favoran ihanuus on se, että hiustuotteissa ei ole silareita (paitsi muotovaahdossa, muistaakseni)!

Shampoo toimii mun mielestä hyvin tämmöiseen kuivaan tukkaan, pesee juuri sopivasti ja se ihana tuoksu!! <3 <3 &nbsp;O:) &nbsp;O:) Vaahtoaa myös hyvin.

Hoitosuihke ja kampausvesi yhdessä on myös mainio tuote. Tosiaan sisältää lämpösuojan, UV-suojan ja sääsuojan. Samalla kosteuttaa tukkaa. Mun mielestä tosi jees kombo, onnistunut tuote. Se tuoksu on aika voimakas, mut se ei haittaa koska se tuoksuu niin hyvälle! &nbsp;:D

Muotsikka ja hiuslakka ovat hajusteettomia, sisältävät muistaakseni UV- sekä sääsuojat (kosteussuojat). Kaikki tuotteet tais sisältää betadiinia, elikä sokerijuurikkaasta saatavaa kosteuttavaa ainesosaa.

Hajusteeton hiuslakka on ihan jees. siinäkin betadiinia ja pantenolia, jotka kosteuttavat, mutta myös alkoholia heti ekana. Ehkä se on syy siihen miks lakka on niin kevyttä, liimaamatonta, ja kuivuu heti. Mut näppärä lakka, pitää tupeerauksen ja on samalla kevyttä ja hienojakoista. Pito ei mikään ultimate hardcore luokkaa, mut siihen löytyy omat tuotteet :)

Favorat uudistu tossa viime vuoden loppupuolella, ja osa tuotteista myös uudistui. Favoran hoitsikka ilmestyy vasta kesäkuussa, mä odotan NIIN innolla sen kokeilua ja katotaan mitkä tehot silarittomalla tuotteella pikahoitiksena ja muhittelussa!

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 02 Touko 2010, 11:10
Kirjoittaja Frida
Onko kukaan kokeillut tota muotovaahtoa? Onko pito millanen? Innostuin, ku Hyxsoap kirjotti, että siinä olis vähän silikoniaki, koska luulen, että silikoni muotoilutuotteissa vois pitää mun kiharoita vähä paremmin kurissa ja silottaa sitä pörröä, eikä tuo hoitavuuskaan todellakaan haittaa! :)

F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Lähetetty: 06 Elo 2010, 18:41
Kirjoittaja The Siren
Onkos kukaan näitä testaillut näitä?Tällä sarjallahan on siis tökötit sekä hiusten kasvattamiseen että hiustenlähtöön.Lupaavat nopsaa hiustenkasvu :P Miten on,onko kukaan saanut nopeita tuloksia näitä käyttämällä?En tiedä,saako näitä mistään myymälästä,nettikaupasta ainakin saa.

Vs: F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Lähetetty: 27 Elo 2010, 23:08
Kirjoittaja annukukka
Tilasin kyseistä shampoota ja hoitoainetta pari viikkoa sitten pidempien hiusten toivossa.

Tuloksia ei tietenkään vielä näy, mutta elän vahvasti siinä toivossa, että shampoo oikeasti toimii :) Ja vaikka en huomaisikaan eroa hiusten kasvussa, niin ei noihin laitettu raha (25e?) nyt ihan hukkaan ole mennyt. Shampoo on kelpo kamaa ja tekee sen minkä shampoon kuuluukin, pesee hiukset.

Hoitoaine tuntuu hiuksissa ihanan paksulta ja jo hyvin pienellä määrällä saan selvitettyä oman takkutukan. shampoon ja hoitoaineen haju on aika mitäänsanomaton olematta kuitenkaan epämiellyttävä.

Suunittelin käyttäväni näitä aineita n. 4 kk ja jos ei siinä ajassa oo tapahtunut edes pientä hiusten kasvun nopeutumista, niin sitten käyttö saa kyllä jäädä :)

Toivottavasti tästä on apua edes jollekkin... niin ja toivossa on hyvä elää :D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 04 Loka 2010, 10:28
Kirjoittaja SannaS
En nyt lukenut, oliko ketjussa aiemmin juttua Fashion Professional -tuotteista? Olin eräässä maatilamatkailukohteessa yöpymässä, ja siellä sai talon puolesta käyttää hiustenhoitotuotteita. Hyllyssä oli Fashion professional shampoo ja hoitis ja ajattelin kokeilla. Enää en muista että minkä laatuisille hiuksille ne oli, luultavasti kuiville, purkit oli kuitenkin pumppikset ja aika paljon samaa näköä kuin Syoss tai Tresemme. Ei ole mulle ollenkaan tuttu merkki eli en tiedä onko kampaamo- vai markettikamaa, täällä pikkumarketeissa en ole ainakaan nähnyt, kampaamoissa en edes asioi... Mutta tekivät hiuksille hyvää joten haluaisin jostain löytää tai kuulla kokemuksia?

Carol's Daughter- hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 05 Tammi 2011, 00:00
Kirjoittaja Anya
Siskoni viestitti USA:sta, että oli kiinnittänyt siellä huomiota tällaseen sarjaan: Carols' Daughter.
http://www.carolsdaughter.com

Tosin tuolta nettisivuilta ei kylläkään voi tilata kuin USA:han tai Kanadaan.
Kivat nettisivut ainakin, ja tuotteet vaikuttaa kiinnostavilta. Kuulemma joku melko uus sarja, yhden naisen autotallibisneksestä alkunsa saanut, luonnonmukainen sarja.

Ehkä tota saa muualtakin netistä, kun kuitenkin ihan tavarataloissa kai myydään.
En ole vielä etsiskellyt.

Kokemuksia, tietoa...?

Siskoni lupas tuoda mulle jonkun tuotteen, kertoilen sit ite kokemuksia.

Vs: F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Lähetetty: 06 Tammi 2011, 14:16
Kirjoittaja The Siren
Jonkin aikaa käytin noita,sitten oli pakko lopettaa.Tuli niin rankka syyhyntä noista,että raavin pään ruvelle.Enkä tiä,kasvoiko senttiäkään noiden aineiden ansiosta hiukset.Vaihtelin välillä merkkejä,millä pesin ym hiukset.Mutta aina fastin jälkeen syyhysi niin lujaa,että ei auttanut ku heittää meneen moiset.epätoivoisena sitä tulee kokeiltua näköjään kaikkee&nbsp; ;D

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 03 Helmi 2011, 20:56
Kirjoittaja Hilippa
Sain näytteen Philip Kingsleyn Elasticizer Extremestä (20 ml).
Kahden käyttökerran perusteella on paha vielä kovin suuria päätelmiä tehdä, mutta jotenkin olen silti kahden vaiheilla ostaisinko kuitenkin tämän täysikokoisena ja kokeilisinko, että mitä tuote tekee pidemmässä käytössä.
Vaikka yleensä olen aika skeptinen sellaisia tehohoitoja kohtaan, jotka laitetaan ennen shampoota (eli jotka siis pestään pois), niin tämän käytön jälkeen hiukset kuitenkin tuntuivat normaalia jäntevimmiltä ja sileyttäkin löytyi.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Joulu 2011, 12:44
Kirjoittaja RockQueen
Olen nyt käytellyt reissu- ja treenikassikäytössä 50ml putelit Senscience Smooth Shampoota ja Senscience Smooth Conditioneria. Tuotteet on tarkoitettu karheille hiuksille. Tuoksu on aika mieto "kampaamotuoksu", vaikea sen enempää kuivailla. Shampoo pesee yllättävänkin tehokkaasti, takuttaa hieman. Hoitiksesta täytyy antaa erityismaininta riittoisuudesta! Sen koostumus on todella liukas, ja puolet pienempi määrä vrt. muut hoitsikat riittää! Olen käyttänyt ihan pikahoitsikkana, tyyliin minuutin vaikutusajalla. Selvittää ja siloittaa hyvin, tokihan tossa silikonia on. Sarjan tehohoito mulla on vielä korkkaamatta, josko joululomalla saisi aikaiseksi kokeilla. Tukkani on tosin nyt niin hyvässä kunnossa että en ole kovin pätevä arvioimaan sen tehoja.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 15 Huhti 2012, 22:56
Kirjoittaja WilloTheWisp
Onko täällä Abba-tuotteiden käyttäjiä? :) Onko shampoissa silikonia? Sulfaatittomien shampoiden listassa oli, että kaikki shampoot olisivat sulfaatittomia, toivottavasti tämä ei ole muuttunut. Entä hoitsikoissa, onko niissä silareita?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 16 Syys 2012, 11:18
Kirjoittaja NarnianQueen
Kommentoidaanpa nyt tähän ketjuun, vaikka John Frieda ei minusta nyt niin kovin harvinainen merkki ole ..

Luxurious Volume, Thickening conditioner - where have you been all my life?! aivan huippua tälle päälle!
Tuuheuttaa sopivasti ja hoitaa riittävästi, ja pieni määrä on tarpeeksi puolipitkille hiuksilleni. Loistokamaa..

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 23 Syys 2012, 13:16
Kirjoittaja Kathy
^Tuo on kyllä hyvä hoitoaine, vaikka mitään erikoisempaa tuuheutusta en huomaa mut eipähän ainakaan lähmää yhtään päivittäinkään käytettynä. Riittoisuuden voin allekirjoittaa myös.

BlowPro

Lähetetty: 28 Marras 2012, 19:36
Kirjoittaja Säihke
Ostin BlowPron kuivashampoon Kicksistä ja yhden käyttökerran jälkeen olen todennut sen hyväksi omalle hiuksistolleni. Onko kukaan muu kokeillut BlowPron tuotteita?

Kicksin sivuilta katselin että samasta sarjasta löytyy myös sulfaatiton shampoo/shampoita,&nbsp; Hydraquench Daily Hydrating Shampoon inci näyttää tältä:
Water, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Isethinoate, Disodium Lauoamphodiacetate, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Glycol Stearate, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Saccharomyces/Silicon Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Zinc Ferment, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Panthenol, Sodium PCA, Polyquaternium-47, Isopentyldiol, Disodium EDTA, Polysorbate 60, Citric Acid, Fragrance, Phenoxyethanol.

Lisäksi BlowPron Tress Relief Leave in Conditioning Treatment näyttäisi incinsä puolesta kokeilemisen arvoiselta latvasuojalta (en ole asiantuntija, mutta arvelen näin kun tuossa oli silikonia&nbsp; ;D ). Kertokaahan jos on käyttökokemuksia!&nbsp; :)

Vs: BlowPro

Lähetetty: 28 Marras 2012, 21:58
Kirjoittaja FairyC
Minulla on yksi tuon merkin lakka. On ihan hyvää tavaraa kyllä. Lakassa on hienojakoinen suihke ja se ei koppuroita ollenkaan. Ainoa miinus on siinä, että on melkoisen tymäkästi hajustettu. Ei voi ainakaan työpäivinä tuota käyttää.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 18 Tammi 2013, 19:17
Kirjoittaja -JI-
En löytänyt haulla, ainakin Itä-Suomessa on ilmestynyt Tokmanneihin hiustenhoitotuotteita nimeltä Elida. Ostin mielenkiinnosta hoitoaineen ja toimii, mutta ei co-pesuihin, kun on silikoninen.

Macadamia natural oil

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 06:45
Kirjoittaja Hilippa
Tällekin merkille oma ketju...

Deep repair masque on ihana! Vasta reilu kuukausi sitten harmittelin, että latvat olisivat saksien tarpeessa, mutta nyt voin ainakin pieneksi hetkeksi hyvin unohtaa sen koska sen verran ovat silottuneet naamion käytön aikana.

Healing spray oil – Tyhmästi luulin, että tämä tuoksuisi yhtä hyvältä kuin naamio. Sen sijaan tuoksuukin vahvalta miesten partavedeltä! :P Tuoksun takia en öljyä halua aamuisin hiuksiin laittaa, vaan useimmiten olen suihkinyt öljyä illalla ja antanut hiuksissa olla aamusuihkuun asti.
Suihke voisi myös tulla pullosta hienojakoisemmin jotta levittyisi hiuksiin tasaisemmin eikä olisi niin suurta lähmän vaaraa. Tuon takia yleensä suihkautankin ainetta ensin käsiin ja sitten käsillä levitän hiuksiin.
Väkisin varmaan käytän pullon loppuun mutta harmittaa kun tuotteen mahdolliset hyvät ominaisuudet jää mulla ihan toissijaisiksi tuon hajun takia...&nbsp; :P

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 31 Maalis 2013, 20:23
Kirjoittaja Marie Corelli
Minä poikkesin eilen kävelylenkillä ollessa Mustamäen Prisman kanssa samoissa tiloissa olevaan Pro Kosmetika (?) -liikkeeseen, jossa näin muotoilutuotteita, joiden pullot olivat kuin kopiot tietyistä Tigin tuotteista. Sarjan nimi on Angel Fantasy. Hinnat olivat halvemmat kuin Tigin. Onko kenelläkään kokemusta näistä?

Tigin tuotteita siellä oli isoissa, pyykinpesuainepullon kokoisissa, pulloissa. Myös Tigi Rock Star-tuotteita, joita ei esim. Kaubamajassa ole, löytyi.

http://www.prokosmeetika.ee/fi/product/category/479

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 24 Elo 2013, 11:08
Kirjoittaja Sinimusta
Haulla en löytänyt paljoa kokemuksia Rausch:in tuotteista.

Minua kiinnostaisi seuraavat tuotteet: Salvia hoitoaine, salvia hiusvesi, vehnänalkio hoitoaine, malva hoitosuihke ja avocado hiuslatvavoide.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 07 Kesä 2015, 19:14
Kirjoittaja EllaBella
Ajattelin tulla antamaan lausunnon hiusnaamiosta jota olen kokeillut parin viikon ajan. Bongasin tämän Amazonista ja kehujen perusteella päätin tilata kokeeksi tätä kaappiini. Naamion nimi on Instanatural Argan Oil mask.

Purkki on aika iso ja mielummin käsittelisin tuubia. Mutta koska tässä kuitenkin käsitellään itse naamiota niin asiaan. Tuoksu on aika mielenkiintoinen. En osaa päättää pidänkö tuoksusta vai ärsyttääkö se. Tuoksu on makeahko ja marsipaanihko. Naamiosta on kehuttu kuinka se on luonnonmukainen, siitä en osaa sanoa mitään.

Hyviksiä incissä on vaikka kuinka monta ja jotenkin odotin että tämä saa kutrini heräämään eloon mutta yllätys olikin suuri kun hiuksissani hoitsikka tuntui hyvistä yrityksistä huolimatta, no, keskinkertaiselta. Blogien hehkuttamat kiiltävät kiharat tuntuivat aika falskilta myyntipuheelta. En tiedä mitä tapahtui kun erään kerran naamio sitten toimikin lupailemallaan tavalla. Jo huuhteluvaiheessa hiukset olivat täysin takuttomat. Ja kun otin pyyhkeen pois, hiukseni kiilsivät upeasti. Kampa solahti lävitse.

Nyt kuivana hiukset ovat tuuheat mutta silti jäntevän ja pehmeän tuntoiset. Minulla eräs hyvän hoitoaineen merkki on spiraalikiharat ja nyt spiraalit ovat back the building. En käyttänyt mitään jätettäviä tämän jälkeen että saisin parhaan mahdollisen tuntuman tulokseen. Joten jos hiukseni käyttäytyvät vielä näin kauniisti, tilaan toki tätä uudestaan.

Inci:
Deionized Aqua (Water), Organic Aloe, Organic Argan Oil, Cetearyl Alcohol (Plant Derived), Behentrimonium Chloride, Algae Extract, Japanese Green Tea (Camellia Oleifera) Leaf Extract, Silk Protein Amino Acid Blend (Sodium L-Pyrrolidone Carboxylate, Sodium Lactate, L’Arginine, L-Aspartic Acid, L-Pyrrolidonecarboxylic Acid, Glycine, L-Alanine, L-Serine, L-Valine, L-Proline, L-threonine, L-Isoleucine, L-Histidine, L-Phenylalanine), Palmitoyl Triepeptide-3, Sweet Orange EO, Vanilla Absolute, Organic Jojoba Seed Oil, Organic Seseame Seed Oil, Organic Avocado Oil, Organic Olive Fruit Oil, Organic Evening Primrose Oil, Organic Linseed Seed Oil, Organic Coconut Oil, Organic Shea Butter, Organic Starflower Seed Oil, Polysorbate-60, Capryl Hydroxamic Acid, Amodimethicone, Caprylyl Glycol, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Kosher Vegetable Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Palm Oil (Isopropyl Palmitate), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Organic Gotu Kol, Wildcrafted Horsetail (Equisetum Arvense), Wildcrafted Dandelion, Wild Geranium , Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Colloidal Oatmeal, Citric Acid (Naturally Derived)


Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Joulu 2015, 11:33
Kirjoittaja Missy
Onko kokemuksia Macadamia Natural Oil-sarjan shampoista ja hoitoaineista?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 09 Joulu 2015, 13:53
Kirjoittaja Hilippa
^ Macadamian shampoista olen kokeillut vain Rejuvenating shampoota, joka meni ok -kastiin: ihan pikkuisen takutti mutta vaahtosi hyvin ja puhdistusteho tuntui juuri sopivalta (hiukset puhdistuivat mutteivät kuivuneet). Mun lempparit tuosta Natural oil -sarjasta on kuitenkin Deep repair -naamio ja Nourising leave-in cream. Naamiota olen käyttänyt jo monta purkkia ja se auttaa silottamaan hiuksia. Kosteuttavaltakin tuntuu. Jätettävä hoitoaine puolestaan tuoksuu taivaalliselle ja pehmentää hiuksia.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 10 Joulu 2015, 08:28
Kirjoittaja elly
Mulla Rejuvenating shampoo ei takuttanut yhtään, vaan tukka oli silkinsileä ja kiiltävä pesun jälkeen. Tuoksui miedon hedelmäiselle ja vaahtoutui hyvin. :) Oon testannut paria muutakin sarjan tuotetta ja yleisesti ottaen ovat tosi kosteuttavia ja silottavia, eli kaikista lasimaisimmat ja hyväkuntoisimmat hiukset eivät välttämättä selviä ilman lähmää useammasta tämän sarjan tuotteesta samaan aikaan.

Cynos Argan Line hoitotuotteet

Lähetetty: 30 Joulu 2015, 10:59
Kirjoittaja karpobulli
Onko kellään kokemusta tästä tuottesarjasta?
http://www.aromasense.fi/product/cynos- ... korjaavat/

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 08 Tammi 2016, 11:01
Kirjoittaja siana
^^^^Olen aivan ihastunut ennen joulua tilaamaani Macadamia Natural Oil -pakkaukseen. Kysymyksessä on tämä setti:
http://www.bangerhead.fi/fi/artiklar/ma ... -trio.html

Mulla on pitkät, ohuet ja kuivahkot mutta kuitenkin melko normaalit hiukset, joten päädyin tuohon Weightless Moisture -sarjaan. En tosin osaa sitä kommentoida, kuinka weightless se lopputulos on, koska hiukset on mulla niin pitkät ja suorat, että menevät anyway päätä pitkin aina.&nbsp; ;D Mutta ainakaan nuo tuotteet eivät aiheuta hiusten rasvoittumista. Tuotteissa on ihanan ylellinen suklaisen pähkinäinen tuoksu. Ei mitään valitettavaa: shampoo pesee hiukset hyvin jättämättä niitä kuiviksi, vaahtoaa pehmeästi. Hoitoaine selvittää hyvin hiukset. Jätettävä suihkekin on ollut oikein hyvä. Aion tilata uuden pakkauksen, kun aika koittaa.

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 05 Huhti 2016, 14:16
Kirjoittaja Triina
Onko Goshilla ollut pitkäänkin hiustuotteita myynnissä? Itse törmäsin ekaa kertaa Sokoksen 3+1 -päivillä ja ainakin värisarjan hoitoaineen inci oli oikein hyvän kuuloinen, ainoa miinus ihan alkupäässä olevasta hajusteesta. Hinta oli edullinen. Kellään kokemuksia?

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 30 Loka 2016, 21:44
Kirjoittaja Nunna
Onko täällä ketään joka olisi kokeillut kanadalaista Calia- merkkiä? Tilasin heiltä Hydrating -sarjan shampoon ja hoitoaineen ja on kyllä hyvää tavaraa. Meni samantien suosikikseni. Harmi kun ei Euroopasta saa&nbsp; :-\

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 27 Helmi 2021, 20:17
Kirjoittaja Chronos
Vaikka onkin vanha ketju niin löysin jostain myös Calia-sarjan hiljattain. Tekisi mieli kokeilla ja nykyisin löytyy myös euroopasta. Sonaturalbeauty.com myy Caliaa Euroopassa, oli muistaakseni belgialainen yritys.