Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Noniin pitihän se mennä ostamaan sitten, tällaisesta saksalaisesta firmasta kuin Aus Liebe zum Duft. Hintaa tuli 44 e + postarit 8 e = PALJON. Luin tuosta niin hyviä arvosteluja, että uskalsin mennä ostamaan  ::). Noh, siinä lupaillaan, että yksi suihkaus riittää koko päiväksi, no jaa. Hajuvesistä olen huomannut viime aikoina, etteivät ne oikein pysy (nyt) kuivalla ihollani, mutta hiustuoksuun sen ei luulisi liittyvän.
Eihän sitä viitsisi edes hirveästi suihkutella, kun se on niin kallista. Parempi vaihtoehto ehkä kuitenkin on ostaa tavishajuvesi ja suihkutella sitä päälleen. Kiva ideahan tuollainen hiustuoksu on... jos se maksaisi 15 e.

Edit. Niinjoo, sanotaan nyt vielä sen verran, että itse tuoksuhan on toki hyvä, ihana, ja nuo Cleanin tuoksut ovat muutenkin alkaneet kiinnostaa, mutta se on jo OT  :D.
Viimeksi muokannut Paulina, 17 Touko 2007, 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Mua on alkaneet nämä tuotteet kiinnostaa vietävästi. Himoittelen Dream Creamiä, shampoota, hoitista ja Treatment Elixeriä siinä toivossa, että noista olisi sulkemaan hiussuomut, kosteuttamaan ja suojaamaan näitä takkuisia latvoja sekä pompsauttamaan luonnonkiharan kauniisti esiin. Aika vähän näistä löytyy netistä kokemuksia, mutta oiskohan meillä Juureksissa vielä muitakin kuin Lettu, joka olisi uskaltautunut kokeilemaan?  :)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Nyt testitty Philosophyn Entangled hoitoaine.Todella ohkaista koostumukseltaan,mutta siloittaa hyvin.Silareitahan tässä on ja reippaasti,eli siitä siis silkkinen tunne..Hiukset ovat kuitenkin nyt kuivuttuaan tosi pehmoiset ja ilmavat ja tuoksuvat hennosti appelsiinille.Ei tämä varmaankaan mikään huipputuote ole,mutta menettelee pesun ja tehiksen jälkeen pikahoitsikkana,eli käyttelen ihan hyvillä mielin tuonkin pois.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Mä tilasin nyt Shine Booster shampoon ja hoitiksen, sillä (kuinka epäjuuresmaista!) multa ovat kaikki shampoot loppuneet, ja olen tämän viikon joutunut lokkeilemaan poikaystävän shampoopulloilla. ;D Odotan mielenkiinnolla, että mitä kutrini sanovat noista aineista, ja tulen sitten tietenkin raportoimaan tänne kokeiluistani. :)
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

No niin, nyt tulee kokemuksia ekasta Prawduct-kokeilustani:

Pesin nyt aluksi pelkästään Shine Booster shampoolla ja hoitiksella nähdäkseni mihin ne pystyvät yksinään, ja hyvältä vaikuttaa!  :) Hiukset sai selvitettyä pesun jälkeen helposti, ja nyt kuivuttuaan ne tuntuvat ennen kaikkea puhtailta, silkkimäisen pehmeiltä ja kiiltäviltä. Itselläni on nimenomaan sellainen pehmeä ja silkkimäinen hiuslaatu, ja tykkään käyttää tuotteita, jotka tuovat sen ominaisuuden mahdollisimman hyvin esiin ja antavat kiiltoa. Mielestäni näillä aineilla ei kuitenkaan ole mitään erityisen tuuheuttavaa tai jämäköittävää vaikutusta, vaikka hiuksissa jonkinlaista miellyttävää kuohkeutta/ilmavuutta havaittavissa onkin, joten en usko, että nämä olisivat parhaita mahdollisia tuotteita kovin ohuthiuksiselle (saattavat lätsäyttää letin).

Edit: Nyt kun kokeilukertoja on takana pari, olen huomannut, että em. tuotteilla hiukset pysyvät pitempään puhtaina kuin useimmilla muilla kokeilemillani tuotteilla. Yleensä olen joutunut pesemään joka toinen päivä, mutta nyt pesu joka kolmas päivä tuntuu riittävän ihan hyvin. :)
Viimeksi muokannut Huuhkaja, 08 Kesä 2007, 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja siili »

Onko kukaan muu koettanut saksan ihmettä? Marlies Möllerillä on siis myynnissä erilaisia hiusten hoitotuotteita, muotoilutuotteita ja harjoja. Suomessa en ole ikinä nähnyt myynnnissä, ei taida olla ollenkaan saatavissa?
http://www.marliesmoeller.com/home.asp?lg=en

Mä petyin tulokseen, odotin kai jotain parempaa noilla hinnoilla ja hehkutuksella. Daily Mild Clearing Shampoo ihan ok, ei oikein jättänyt mitään mielipidettä. Pashmisilk tehohoito oli jotenkin ihan tavallinen, ei huono mutta hinta-laatusuhde ei mielestäni oikein kohtaa (100ml 50$). Tuotteet tuoksui ihan palasaippualta. Mitähän nämä maksaa saksassa? Tietääkö Huuhkaja? Overnight Hair Care mulla on myös, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan

Geeli Shiny Cream hohti ja kiilti kauniisti hiuksissa, kokeilin mieheni päähän tuota. Koe-kaniini ei oikein digannut kiillosta, mutta voisin lyhythiuksisen naispuolisen kuvitella tykkäävän.

Harja on erittäin hyvä ja ihanan iso pitkiin hiuksiin, mulla on se valtava lapio-mallinen versio New Classic Brush.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Mulla on käytössä Pashmisilk-hoitoaine, joka on yksi lempparini. Tosin se on törkeän kallis: maksaa täällä 30 euroa/200 ml:n puteli, joten olen rajoittanut sen käyttöä erikoistilanteisiin. Itse saan sillä kyllä tosi hyvän tuloksen, se sopii ilmeisesti hyvin mun hiuslaadulle (ohuita ja silkkimäisiä hiuksia päässä paljon). Tätä mulla on aina kaapissa, ja usein sekoittelen tätä johonkin halvempaan mutta hyvään hoitoaineeseen niin ei puteli tyhjene niin nopeasti.

Mulla on myös ollut Daily Mild Plus -shampoo, joka maksoi jotain 18 euron verran, ja mielestäni se oli hellävarainen mutta sopivan pesevä. Tällä hetkellä en ole kyllä aikeissa ostaa uutta, diggailen muista shampoista enemmän.

Mulla on ollut joskus Hair Tip Care -naamio, hinta oli muistaakseni 29 euroa, eikä tuote mielestäni ollut hintansa arvoinen. Saman tuloksen saa edullisemmillakin tuotteilla.

Lahjaksi olen saanut Pashmisilk Intense -naamion, jonka hinta ilmeisesti on jotain 40 ja 50 euron (:o) väliltä, mutta sitä olen kokeillut vain pari kertaa, ja sillä saan samantasoisen tuloksen kuin Pashmisilk-hoitoaineella, joten minun ei kannata tätä paljon kalliimpaa tuotetta ostaa. Enkä muutenkaan ikinä pulittaisi omasta lompakostani moista summaa hiusnaamiosta.

New Classic Brush -harja mulla on normaalikokoisena ja matkakokoisena, ja molemmat ovat todella ihania harjoja. Niitä voin kehua estottomasti. :-*

Suomessa MM:n tuotteita ei käsittääkseni myydä.

Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Dream Creamiä kokeilin eilen.

Koostumus on tosi lötköä ja venyvää, jonkun verran pieniä kovia rakeita seassa. Aine katosi tukkaan lähes täysin, ei siis lähmännyt eikä liimannut yhtään, mutta antoi aika mukavasti pitoa ja kiiltoa. Käytin tätä puolipitkän tukan latvojen viimeistelyyn ja otsiksen asetteluun, mihin ei muuten yksikään vaha tai voide ole tähän asti soveltunut lähmäämisen takia. Tuntuu myöskin mukavan hoitavalta. Kaiken kaikkiaan ihan kiva tuote, mutta vähän erilainen kuin odotin, ja vaatii parempaa perehtymistä.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja babylissa »

"For longer lasting shine" Shampoo kuuluu näihin kiiltoa antaviin ja onkin itse asiassa täynnä pieniä hileitä jotka erottuvat tosi selvästi. En ole huomannut, jääkö niitä tukkaan, mutta kiiltoa shampoo tuo. Vaahtoaa hyvin, saattaa ehkä antaa vähän tuuheuden tunnetta, mutta minulla se tuntuu lähinnä takkuina, värjätty tukka kun on. Hieman kuivattava (sulfaatteja?), ilman hoitista ei selviä, tuoksu on suht miellyttävä (makeahko, kukkainen).
Pullo on ainakin riittoisa, 300ml. Tuotteita ei ole testattu eläimillä, pullon tekstin mukaan.
Saattaisin ostaa uudelleenkin, sarjan hoitis kiinnostaa myös.

Tilattu täältä http://www.hairproducts4me.com/read+abo ... oducts.htm

EDIT*  Listasin INCIn ja sulfaatteja muuten löytyy..!
Viimeksi muokannut babylissa, 17 Heinä 2007, 08:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
meriucha

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja meriucha »

En löytänyt haulla ketjua tästä, joten aloitan nyt sitten.

Kaipailisin kokemuksia Hempzin tuotteista, tekisi kovasti mieli kokeilla tuota Volumising conditionia.No, eipä nuota purnukoita liikaa ole päässyt LF:n sivulle kertymään  :D
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Tästä sarjasta on ollut hurjan vähän puhetta foorumilla, mutta ulkomaisissa hiuslehdissä näitä näkee mainostettavan paljon. Kokeilin itse vast'ikään sarjan kookosöljyllä terästettyä Amino Acid shampoota ja tykästyin (INCI löytyy FAQ:n puolelta). On hyvin hellävarainen ja miellyttäväntuoksuinen tapaus. Aavistuksen pesevämpi korvike MOP:n Hydrating-shampoolle, josta jouduin sitrusallergiani vuoksi luopumaan.

Oiskos juureksilla lisää kokemuksia Kiehl'sin tutteista?
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja -j- »

Minulla on näytekoot daily shampoosta, thermal protector-suihkeesta ja jostain tuuhentavasta geelistä (ei pysty nyt muistamaan nimeä).

Thermal protector ei ole kovin hyvä, niinkuin muutkin ovat huomanneet, takutti hiuksiani.
Geeli sitä vastoin oli ihan pop, siinä ei ole kuivattavaa alkoholia ollenkaan, eikä silikoninkaan määrä ole hillitön :) Ja kyllä se tuuheuttaa föönauksen kanssa, mutta mulla ei ole mitään vertailupohjaa, kun en ole ennen tällaista käyttänyt.

Shampoota en ole vielä kokeillut, mua ei jotenkin oikein viehätä silikonilliset shampoot. Tässä siis on silikonia jonkun verran.

Edit.
Geeli on nimeltään GHD Texture lotion.
Viimeksi muokannut -j-, 09 Joulu 2007, 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Tigru

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Tigru »

Minäkin kaipailisin kokemuksia näistä tuotteista. Sain Arivan paketin mukana pikkupullon hiuksiin jätettävää suihketta ja vaikutti muuten pätevältä tuotteelta, mutta tuoksu oli hieman liian "yrttinen". Sain myös samassa paketissa 75ml pullon vartalovoidetta, joka on ihan mielettömän ihanaa, lähinnä sen takia heräsi kiinnostus hiustenhoitotuotteisiinkin. Arivasta nuita saa siis myös, mutta eivät taida tulla paljon halvemmaksi kuin LF:stä tilattuna. Arivan sivuilta näkyy myös incit ja ainakin nopeasti vilkaistuna ne näyttäis mielenkiintoisilta. Tilaan ihan varmasti jossain vaiheessa kuivien hiusten tuotteita.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Itsekin kiinnostunut Jessicurlista.. Ruotsalaisella kiharapää-foorumilla sitä on hehkutettu todella paljon, varsinkin Too Shea tehohoitoa (tai mikä lie).. Vähän vaikea vaan löytää mistään!  :(
meriucha

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Kaverillani oli tuota hoitoainesta josta jo tuossa aiemmin kerroin.. Ei osannut sen kummemmin sanoa oliko hyvä vai ei, kuulemma sellanen keskiverto. Tiedä sitten, voihan olla hyväkin tuote jollekin muulle.
Vastaa Viestiin