Mun mielestä favoran ihanuus on se, että hiustuotteissa ei ole
silareita (paitsi muotovaahdossa, muistaakseni)!
Shampoo toimii mun mielestä hyvin tämmöiseen kuivaan tukkaan, pesee juuri sopivasti ja se ihana tuoksu!!

O:) O:) Vaahtoaa myös hyvin.
Hoitosuihke ja kampausvesi yhdessä on myös mainio tuote. Tosiaan sisältää lämpösuojan, UV-suojan ja sääsuojan. Samalla kosteuttaa tukkaa. Mun mielestä tosi jees kombo, onnistunut tuote. Se tuoksu on aika voimakas, mut se ei haittaa koska se tuoksuu niin hyvälle! :D
Muotsikka ja hiuslakka ovat hajusteettomia, sisältävät muistaakseni UV- sekä sääsuojat (kosteussuojat). Kaikki tuotteet tais sisältää betadiinia, elikä sokerijuurikkaasta saatavaa kosteuttavaa ainesosaa.
Hajusteeton hiuslakka on ihan jees. siinäkin betadiinia ja pantenolia, jotka kosteuttavat, mutta myös alkoholia heti ekana. Ehkä se on syy siihen miks lakka on niin kevyttä, liimaamatonta, ja kuivuu heti. Mut näppärä lakka, pitää tupeerauksen ja on samalla kevyttä ja hienojakoista. Pito ei mikään ultimate hardcore luokkaa, mut siihen löytyy omat tuotteet
Favorat uudistu tossa viime vuoden loppupuolella, ja osa tuotteista myös uudistui. Favoran hoitsikka ilmestyy vasta kesäkuussa, mä odotan NIIN innolla sen kokeilua ja katotaan mitkä tehot silarittomalla tuotteella pikahoitiksena ja muhittelussa!