Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Hassua, mulla tuo Mimon kosteuttava naamio on aivan loistava ja sillä tulee sileät ja takuttomat hiukset. Vaikka on silikoniton niin ei tarvitse koskaan laittaa sulkevaa hoitista perään. Mulla ainakin tulee jäämään vakikäyttöön :)

Sori, etten aikaisemmin kirjoitellut tänne, enpä ole hetkeen hiustenhoitopuolella käynyt lukemassa kaikkia ketjuja.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Mulla tuli tosta koko "sarjasta" semmonen kuiva ja narskuva tukka. En kyllä vois kuvitellakaan, että oisin käyttäny sitä naamiota ilman hoitista, kun pestyäni jo siinä pyyhkeellä painellessa tuntui, että hiukset natisee.. No, ei toimi niin ei toimi.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

^Onko sinulla pispis minkälainen hiuslaatu? Oletko värjännyt, permanentannut tai tehnyt muita kemiallisia käsittelyjä? Niinhän se usein on, että kaikki tuotteet eivöt toimi samoin eri ihmisten pääkarvastossa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja keesha »

^Mä en oo vielä saanut aikaiseksi määritellä omaa hiuslaatuani. Mutta tukkaa on paljon ja se on suht paksua ja loivaa. Oon kyllä värjännyt hiuksia, mutta paljon parempia tuloksia oon saanut Nivean ja Elvitalin naamioilla. Joku ainesosa noissa Mimon jutuissa on, mikä tekee hiukset takkuiseksi ja natisevaksi. Voisihan noita kokeilla vielä joskus uudella yrityksellä. Ja ainiin ne incit..
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Ostin viron Kaubamajasta Marc Anthonyn suoristavaa hoitoainetta. Sisältää silikonia, ja siksi mietinkin kauan että ostanko vai enkö. No ostin nyt kuitenkin. En löytänyt edes topiccia sarjan tuotteista  ??? Kokemuksia?

20 vuotta hiukset päässä!
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Iia »

Onko kokemusta Mimo-merkistä? Hairstoresta tarttui sellainen pussi käteen, jossa noita tuotteita oli. Luulin, että ne on Bonacuren tuotteita, mutta eiväpäs olleetkaan, vaan tosiaan jotain Mimo-sarjaa.  :)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Haku tuottaa joitain kokemuksia tuotteista.
Paka-08

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Iia kirjoitti: Onko kokemusta Mimo-merkistä? H*******esta tarttui sellainen pussi käteen, jossa noita tuotteita oli. Luulin, että ne on Bonacuren tuotteita, mutta eiväpäs olleetkaan, vaan tosiaan jotain Mimo-sarjaa.  :)
Se on Kaduksen rinnakaistuote. Eivät ole mielestäni kovin laadukkaita. Pullotkin näyttää niin halpiskamalta. Halpaahan se on, mutta laittaisin rahat toisiin tuotteisiin. Toisaalta jokainen tietää itse kun kokeilee.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mitäs nämä on? En löytänyt aiheesta keskustelua haulla, mutta todennäköisesti joku on tämän jo bongannut. Hiustenhoitosarja nimeltä A Mania, ja nettisivutkin löytyivät. Kovin on tutunnäköisiä pulloja.. ::)

Kuva
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Joo, tuohan on se 'italialainen' tuotesarja. Jossain on tästä jo keskusteltukin....
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

*edit:

Löysinkin itse, eli siis John Friedan tuotteet.. Olisiko kellään jakaa käyttäkokemuksia? Haulla tuli jotain mutta ei oikeen varsinaisia käyttäkokemuksia :)

Te juurekset jotka ootte siis näitä kokeilleet niin kertokaahan!
Viimeksi muokannut Neriana, 18 Maalis 2009, 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melisande

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Sokos mainostaa Charles Worthington hiustenhoitosarjaa, mikä näyttääkin aika herkulliselta.. mutta onko tuotteiden koostumuksista / laadusta kokemuksia kellään? Haulla en löytänyt oikein mitään.
Hoitoaineet kiinnostaa lähinnä, ovatko kovinkin silikonisia?
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Oon joskus vilkassu incit läpi. Kosteuttavaa, kiillottavaa ja tuuheuttavaa sarjaa oli pääsokoksella. Tuuheuttava hoitis taisi olla ainoa silariton. En kyllä muista kuinka paljon niissä muissa oli, jotain kuitenkin.

^^
Minulla on blondisarjasta lakka ja jonkin sortin pehmentävä muotoiluvoide. En oikein osaa käyttää sitä. Lakka on jäänyt myös viime aikoina vähemmälle käytölle. Mielestäni tuo silottaa hiuksia aika lailla ,ei ainakaan karhenna niin kuin voimakkaasti pitävät lakat. Ihan ookoo markettilakka. Tuoksu ei paha, haihtuu. Tosta muotoiluvoiteesta olisin valmis luopumaan. Hiukseni ovat aika pehmeät muutenkin niin en edes muistaisi käyttää sitä. Avocadoöljy taisi olla siinä neljäntenä sentään.
Oon joskus kattonu noidenkin hoitotuotteiden incejä ja aika lailla silaripainotteisia taisivat olla.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Ostin tuon John Friedan Blonde (se platina/shampanjan värisille hiuksille raitoja korostamaan) shampoon ja hoitoaineen eilen, hintaa per puteli oli 10.50e Kicksissä. Ja putelit on isoja, onkohan niissä jopa 300ml tuotetta?

En löytänyt täältä mielipiteitä enkä löytänyt muualtakaan googlettamalla. Eli en odottanut tuotteilta oikeastaan mitään.

Kuitenkin molemmat yllättivät minut erittäin positiivisesti!

-Shampoota en tarvinnut kuin puolet siitä mitä yleensä käytän, ja silti vaahtoa oli ihanan paljon ja se oli pehmeää. Olisi tehnyt mieli vaan seistä siinä vaahdoittamassa tukkaa koko iltapäivä :D Jo pesuvaiheessa sen huomasi että shampoo pesi todella hellävaraisesti ja kun sen huuhteli, hiukset olivat sileät ja takuttomat.

Hiukan arvellutti kokeilla hoitoainetta, kun shampoo oli niin hyvää, ajattelin, että nyt saan ainakin pettyä.

-Hoitoaine oli suht paksua ja vasten ennakkoluuloja, se levittyi todella helposti ja hyvin koko tukkaan. Sitäkään ei tarvinnut paljoa laittaa. Annoin vaikuttaa ihan pari minuuttia ja huuhtelin. Tukka tuntui aavistuksen karhealta huuhdellessa ja ajattelin, että pituudet jäivät kuiviksi.

Föönatessa sain kuitenkin huomata, että jopa kamalat hamppulatvat(!?) olivat siloittuneet puolella siihen mitä ennen ja tukka oli mega kiiltävä ja pehmeä. Yksi hius on liukas ja tuntuu vahvalta. Olisin saanut helposti hyvät kiharat sillä hiukset taipuivat pesun jälkeen aavistuksen herkemmin kuin normaalisti.

Kaikin puolin olin todella tyytyväinen, ja tästä John Friedan sarjastahan löytyy kiharien hiusten tuotteet, suoristavat tuotteet ja värikohtaiset tuotteet. INCI on kieltämättä hyvin silikoninen ja sisältää ei liukenevia silikoneja, mutta ei jättänyt kumista lopputulosta vaan erittäin ilmavan tukan. Eli suosittelen tuotetta lähinnä -ei-silikonikammoisille-

Niin ja vielä miinusta pakkauksista. Tuubimaiset ylösalas seisovat pullot ovat todella epäkätevät, kun kädet on märät ja liukkaat, korkin kanssa saa taistella useamman hetken ellein ole pyyhkeenkulmaa tms. jotain apuna.
Viimeksi muokannut Neriana, 19 Maalis 2009, 08:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja nelma »

Voi kiitos tästä kattavasta arviosta.&nbsp; ;)
Luin jotain ruotsalaista naistenlehteä jä siellä oli maininta John Friedan jostain lämpösuojallisesta tuuheuttavasta fööninesteestä. Pitäisi tulla tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset. Onkohan sitä Suomessa myynnissä?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin