Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Ai niin ja siinä on vielä aurinkosuojakin  ;)

Marja Entrichejä saa  ilmeisesti netistä (http://www.marjaentrich.fi/sumuCMS/sivu ... ote_id/287 ) ja kauneushoitoloista/jälleenmyyjiltä. Stockmannillakin olen nähnyt. Joku hinta näkyi nettitilauksessa, mutta en osaa sanoa onko hoitoloilla/yms samat hinnat. Hintavaahan tuo on nettisivujen perusteella. Onneksi minun ei ole koskaan tarvinnut ajatella asiaa kun eräs tuttunu käytti ko tuotteita hoitolassaan.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Elisaka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:08

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Elisaka »

Onko kellään kokemuksia Sachajuanista tai Tommygunsista? Haulla löytyi pari kokemusta, mutta kaipaisin lisää. Ovat paikallisessa Kicksissä alennuksessa ja erityisesti muotoilutuotteet kiinnostavat.
1b F ii
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja tragedia »

nelma kirjoitti: Marja Entrich Silkkihiustenhoitoaine
Olen käyttänyt tätä koko elämäni silloin tällöin enkä voi muuta sanoa että tällä saa maailman sileimmän lopputuloksen, muistuttaa jäljeltään paljon Lorealin NG-naamiota. Päässä tuntuu melko lirulta eikä tunnu yhtään siloittavaltakaan, mutta huuhteluvaiheessa hiukset muuttuvat äkkiä aivan silkkisiksi. Tekee ihmeitä ihan jo saunakäynnin aikana. Karheat latvatkin tuntuvat tämän jälkeen aina olevan priimakunnossa.&nbsp; :) Minun hiuslaadulleni ei kyllä ole aivan paras, sillä hiukseni ovat luonnostaan aika sileät ja yksittäiset hiukset ovat paksuja. Luulen että sopisi pikkaisen paremmin karheammille ja kevyemmille hiuksilleni. Itse voin käyttää tätä vain tehiksenä silloin tällöin.
Ei sisällä silikoneja/mineraaliöljyä eikä ole testattu eläinkokeilla. Miinusta kyllä vaikeasta saatavuudesta, hinnasta ja pienestä pakkauskoosta.
Hieman OT, mutta olin joskus teininä äidin mukana Marja Entrich -esittelykutsuilla ja jonkin aikaa sieltä tilailtiinkin jotain naamioa, putsaria ja kosteusvoidetta - oli kyllä tosi ihania tuotteita, mutta hinnat ilmeisesti aika suolaset ja pakkaukset varsin ankeat (tai sillon ainakin oli). Myöhemmin mulla on ollut joku sarjan suihkusaippua ja oon kyllä siitäkin tykännyt paljon, pitäis ehkä jostain haalia siis noita hiustuotteitakin kokeiluun.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Joo pakkaukset on aika pelkistettyjä, mutta minulle se nyt on ihan samantekevää. Tykkään kuitenkin tuotteista tosi paljon. Aurinkorasvoille ja puhdistusemulsiolle ei ole löytynyt veroista.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Sain tuon hoitavan/kosteuttavan shampoon tutulta testailtavaksi hankalalle päänahalleni, ja tänään käytin ensimmäistä kertaa. Haju muistutti ensinnäkin mua teini-iän ensimmäisistä siiderinmaisteluista, joten tunnelma oli vaahdottaessa jotenkin nostalginen. ;D Tukka oli huuhtelun jälkeen armottomissa takuissa, mitä mulle ei ole sattunut aikoihin. Päänahka ei ole kutissut ollenkaan pesun jälkeen, mutta pitää nyt katsoa kun käytää useemman kerran.. Yleensä mulla paljastuu shampoon sopivuus jo ekan kokeilun jälkeen: joko se ei kutita ja kiristä, tai sitten aiheuttaa jumalattoman hilseilyn ja kutinan/kirvelyn.

Mun mielestä Favoran hoitava shampoo ei yllä samalle tasolle Erisanin shampoon kanssa. Erisan on väriaineeton ja hajustamaton, eikä mulla takuta ollenkaan. Lisäksi Erisania saa ihan marketista.. Käytän kyllä tän Favoran loppuun, mikäli se ei aiheuta mitään kamalaa mun nahalleni, mutta en ekan kokemuksen perusteella voi sanoa että kävisin ostamassa lisää..

Edit. Näyttääpä siltä että toi shampoo aiheuttaa mulle aika hurjaa hilseilyä. Ainakin otsan hiusraja pölisee ihan tosissaan... Taisi olla vähän pesevämpää kuin Erisan, ja sen kyllä tuntee nyt.. Taitaa tämä mennä lavuaarin ja pöntön pesuun. ;D
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 29 Maalis 2010, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Mun mielestä favoran ihanuus on se, että hiustuotteissa ei ole silareita (paitsi muotovaahdossa, muistaakseni)!

Shampoo toimii mun mielestä hyvin tämmöiseen kuivaan tukkaan, pesee juuri sopivasti ja se ihana tuoksu!! <3 <3 &nbsp;O:) &nbsp;O:) Vaahtoaa myös hyvin.

Hoitosuihke ja kampausvesi yhdessä on myös mainio tuote. Tosiaan sisältää lämpösuojan, UV-suojan ja sääsuojan. Samalla kosteuttaa tukkaa. Mun mielestä tosi jees kombo, onnistunut tuote. Se tuoksu on aika voimakas, mut se ei haittaa koska se tuoksuu niin hyvälle! &nbsp;:D

Muotsikka ja hiuslakka ovat hajusteettomia, sisältävät muistaakseni UV- sekä sääsuojat (kosteussuojat). Kaikki tuotteet tais sisältää betadiinia, elikä sokerijuurikkaasta saatavaa kosteuttavaa ainesosaa.

Hajusteeton hiuslakka on ihan jees. siinäkin betadiinia ja pantenolia, jotka kosteuttavat, mutta myös alkoholia heti ekana. Ehkä se on syy siihen miks lakka on niin kevyttä, liimaamatonta, ja kuivuu heti. Mut näppärä lakka, pitää tupeerauksen ja on samalla kevyttä ja hienojakoista. Pito ei mikään ultimate hardcore luokkaa, mut siihen löytyy omat tuotteet :)

Favorat uudistu tossa viime vuoden loppupuolella, ja osa tuotteista myös uudistui. Favoran hoitsikka ilmestyy vasta kesäkuussa, mä odotan NIIN innolla sen kokeilua ja katotaan mitkä tehot silarittomalla tuotteella pikahoitiksena ja muhittelussa!
Viimeksi muokannut Hyx, 01 Touko 2010, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Frida »

Onko kukaan kokeillut tota muotovaahtoa? Onko pito millanen? Innostuin, ku Hyxsoap kirjotti, että siinä olis vähän silikoniaki, koska luulen, että silikoni muotoilutuotteissa vois pitää mun kiharoita vähä paremmin kurissa ja silottaa sitä pörröä, eikä tuo hoitavuuskaan todellakaan haittaa! :)
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
The Siren
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Touko 2009, 12:48

F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja The Siren »

Onkos kukaan näitä testaillut näitä?Tällä sarjallahan on siis tökötit sekä hiusten kasvattamiseen että hiustenlähtöön.Lupaavat nopsaa hiustenkasvu :P Miten on,onko kukaan saanut nopeita tuloksia näitä käyttämällä?En tiedä,saako näitä mistään myymälästä,nettikaupasta ainakin saa.
annukukka

Vs: F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja annukukka »

Tilasin kyseistä shampoota ja hoitoainetta pari viikkoa sitten pidempien hiusten toivossa.

Tuloksia ei tietenkään vielä näy, mutta elän vahvasti siinä toivossa, että shampoo oikeasti toimii :) Ja vaikka en huomaisikaan eroa hiusten kasvussa, niin ei noihin laitettu raha (25e?) nyt ihan hukkaan ole mennyt. Shampoo on kelpo kamaa ja tekee sen minkä shampoon kuuluukin, pesee hiukset.

Hoitoaine tuntuu hiuksissa ihanan paksulta ja jo hyvin pienellä määrällä saan selvitettyä oman takkutukan. shampoon ja hoitoaineen haju on aika mitäänsanomaton olematta kuitenkaan epämiellyttävä.

Suunittelin käyttäväni näitä aineita n. 4 kk ja jos ei siinä ajassa oo tapahtunut edes pientä hiusten kasvun nopeutumista, niin sitten käyttö saa kyllä jäädä :)

Toivottavasti tästä on apua edes jollekkin... niin ja toivossa on hyvä elää :D
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja SannaS »

En nyt lukenut, oliko ketjussa aiemmin juttua Fashion Professional -tuotteista? Olin eräässä maatilamatkailukohteessa yöpymässä, ja siellä sai talon puolesta käyttää hiustenhoitotuotteita. Hyllyssä oli Fashion professional shampoo ja hoitis ja ajattelin kokeilla. Enää en muista että minkä laatuisille hiuksille ne oli, luultavasti kuiville, purkit oli kuitenkin pumppikset ja aika paljon samaa näköä kuin Syoss tai Tresemme. Ei ole mulle ollenkaan tuttu merkki eli en tiedä onko kampaamo- vai markettikamaa, täällä pikkumarketeissa en ole ainakaan nähnyt, kampaamoissa en edes asioi... Mutta tekivät hiuksille hyvää joten haluaisin jostain löytää tai kuulla kokemuksia?
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Anya
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:09

Carol's Daughter- hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Anya »

Siskoni viestitti USA:sta, että oli kiinnittänyt siellä huomiota tällaseen sarjaan: Carols' Daughter.
http://www.carolsdaughter.com

Tosin tuolta nettisivuilta ei kylläkään voi tilata kuin USA:han tai Kanadaan.
Kivat nettisivut ainakin, ja tuotteet vaikuttaa kiinnostavilta. Kuulemma joku melko uus sarja, yhden naisen autotallibisneksestä alkunsa saanut, luonnonmukainen sarja.

Ehkä tota saa muualtakin netistä, kun kuitenkin ihan tavarataloissa kai myydään.
En ole vielä etsiskellyt.

Kokemuksia, tietoa...?

Siskoni lupas tuoda mulle jonkun tuotteen, kertoilen sit ite kokemuksia.
The Siren
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Touko 2009, 12:48

Vs: F.A.S.T-shampoot ja hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja The Siren »

Jonkin aikaa käytin noita,sitten oli pakko lopettaa.Tuli niin rankka syyhyntä noista,että raavin pään ruvelle.Enkä tiä,kasvoiko senttiäkään noiden aineiden ansiosta hiukset.Vaihtelin välillä merkkejä,millä pesin ym hiukset.Mutta aina fastin jälkeen syyhysi niin lujaa,että ei auttanut ku heittää meneen moiset.epätoivoisena sitä tulee kokeiltua näköjään kaikkee&nbsp; ;D
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Sain näytteen Philip Kingsleyn Elasticizer Extremestä (20 ml).
Kahden käyttökerran perusteella on paha vielä kovin suuria päätelmiä tehdä, mutta jotenkin olen silti kahden vaiheilla ostaisinko kuitenkin tämän täysikokoisena ja kokeilisinko, että mitä tuote tekee pidemmässä käytössä.
Vaikka yleensä olen aika skeptinen sellaisia tehohoitoja kohtaan, jotka laitetaan ennen shampoota (eli jotka siis pestään pois), niin tämän käytön jälkeen hiukset kuitenkin tuntuivat normaalia jäntevimmiltä ja sileyttäkin löytyi.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Olen nyt käytellyt reissu- ja treenikassikäytössä 50ml putelit Senscience Smooth Shampoota ja Senscience Smooth Conditioneria. Tuotteet on tarkoitettu karheille hiuksille. Tuoksu on aika mieto "kampaamotuoksu", vaikea sen enempää kuivailla. Shampoo pesee yllättävänkin tehokkaasti, takuttaa hieman. Hoitiksesta täytyy antaa erityismaininta riittoisuudesta! Sen koostumus on todella liukas, ja puolet pienempi määrä vrt. muut hoitsikat riittää! Olen käyttänyt ihan pikahoitsikkana, tyyliin minuutin vaikutusajalla. Selvittää ja siloittaa hyvin, tokihan tossa silikonia on. Sarjan tehohoito mulla on vielä korkkaamatta, josko joululomalla saisi aikaiseksi kokeilla. Tukkani on tosin nyt niin hyvässä kunnossa että en ole kovin pätevä arvioimaan sen tehoja.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Onko täällä Abba-tuotteiden käyttäjiä? :) Onko shampoissa silikonia? Sulfaatittomien shampoiden listassa oli, että kaikki shampoot olisivat sulfaatittomia, toivottavasti tämä ei ole muuttunut. Entä hoitsikoissa, onko niissä silareita?
Vastaa Viestiin