Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Hentoinen, miksi sä ensin muhittelet tehohoitoa, ja sitten peset hiukset? Eikö olisi järkevämpää ensin pestä hiukset ja sitten käyttää tehohoitoa, eihän siitä oikeastaan ole hyötyä jos pesee hiukset muhittelun jälkeen.  ???
3b F ii
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Triina »

Memmuuh kirjoitti: Hentoinen, miksi sä ensin muhittelet tehohoitoa, ja sitten peset hiukset? Eikö olisi järkevämpää ensin pestä hiukset ja sitten käyttää tehohoitoa, eihän siitä oikeastaan ole hyötyä jos pesee hiukset muhittelun jälkeen.  ???
Kyseistä Elastizeria kuuluu laittaa märkiin ja pesemättömiin hiuksiin, mikä kyllä selviää mm. tämän ketjun toisesta viestistä.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ahaaa.. Anteeksi, myönnän etten lukenut koko ketjua.  :-[
En siis tiennyt että tuota tehohoitoa käytetään jotenkin eri tavalla, sori.  :)
3b F ii
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Vastaan tässä Nerianan kysymykseen Phc:n sinisessä purkissa olevasta tehiksestä tuolta Viimeisin hankkimasi hiustuote-ketjusta.
Tää on jo toinen purkki mulla kyseistä ainetta. Itse asiassa se muistui mieleeni luettuani Neriana sun kommentteja siitä toisesta Phc:n tehiksestä.
Mutta olen siis tästä sinisestä tykännyt, ei ole  liian korjaava mun hiuksille, nämä kun kaipaavat enemmän kosteutta. Tuoksu on kivan raikas greippimäinen. Tekee hiukset kivan ilmaviksi ja hoidetun tuntuisiksi, en kaipaa tämänkään käytön jälkeen poishuuhdeltavaa hoitoainetta, jätettävä hoitis riittää. Joskus olen sekoittanut sitä esim. Joicon Moistrizeriin tai johonkin muuhun kosteuttavaan aineeseen, mutta toimii mulla yksinkin.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Itsekin ostin sitä kun olin niin tyytyväinen tuohon Phc.n shine revivaliin.

Tuoksusta tykkäsin, todella ihanan raikas. en taida tietää toista tuotetta jossa olisi näin kiva tuoksu..

Vaikutti ookoolta, ei minun tukalle ihan niin hyvää kun tuo beige revival..
Mutta kun siihen sekoitteli öljyä ja toista rekkua, niin toimi kivana pohjana :)

Silti olen sitä mieltä että yllättävän hyviä molemmat suhteessa hintaan ja siihen ettei niitä melkein kukaan tunne  :-\
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Mun täytyy varmaan käydä piakkoin hakemassa se Shine revival, kuulostaa kyllä hyvältä.
Meillä taitaa ola samantyyppiset hiukset, joten varmaan toikin toimii mulla ja sitten mäkin voin vertailla noita kahta.
Niissähän on vielä se vaaleanpunainen versio, taisi olla värihiuksille tarkoitettu.
Sitäkin voisi jossain vaiheessa kokeilla, näissä kun ei hinta ole esteenä.
Tässä kun on tullut jo vuosia käytettyä lähes yksinomaan ns. selektiivisiä hiustuotteita, ei odotukset kovin suuret olleet, mutta hyvä toimivuus olikin sitten iloinen yllätys.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Joo.. Katselin sitä myös.. Mutta jostain oli pakko valita  ;D

Kylppäriin hyvä jos mahtuu suihkuunkaan enää niin täytyy yrittää vetää jossain raja :)

Shine Revivalilla tulee musta ehdottomasti paras tulos kun levittää jotain muuta hoitsikkaa sekaan, esim NG naamiota ja joicon rekkua.. Tai sitten just vaan Revival + jotain öljyä.

Ei oo ehkä niiiin hoitavia.. Mulla itellä noita super proteiini mömmöjä riittää joka lähtöön.. Mutta mistään en ole saanut kiiltoa joten siihen NG ja Revival on tosi hyviä tuotteita :)

Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Onko nuissa kaikissa Phc:n tehohoidoissa silikonia?

Mieluiten käyttäisin sellaisia tehohoitoja jotka ihan oikeasti on hoitavia, eikä niiden aikaan saama hyvä lopputulos perustuisi silikoneihin. Pieni määrä silikonia ei toki haittaa, kunhan ei olisi inci listalla ihan ensimmäisten joukossa.
3b F ii
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Onhan siinä silikonia heti kolmantena..

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=87.135#bot

Tuolta löytyy INCI Shine Revivaliin.

Mutta jos pesee syväpuhdistavalla pari kertaa kuussa, niin eipä tuolla kovin pysyviä vaurioita saa aikaan..
Jos käyttää naamiona, niin ei tarvitse joka päivä laittaa..
Memmuuh kirjoitti: Mieluiten käyttäisin sellaisia tehohoitoja jotka ihan oikeasti on hoitavia, eikä niiden aikaan saama hyvä lopputulos perustuisi silikoneihin. Pieni määrä silikonia ei toki haittaa, kunhan ei olisi inci listalla ihan ensimmäisten joukossa.
Ei taida olla oikea tuote sinulle, suosittelen mielummin jotain Joicon rekkua yms :)

Itse kokeilen vähän kaikkea, ja pesen aina välillä syväpuhdistavalla.. Omat hiukset ovat säilyneet hyvässä kunnossa silikoneista huolimatta. Mutta ehkä kannattaa panostaa rahallisesti enemmän niin saa varmasti hyvän, itselleen sopivan tuotteet :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Juu katsoin kyllä aikaisemmin jo että siinä yhdessä tehohoidossa ainakin on silikonia reippaan puoleisesti, mutta tuolla sarjallahan on muitakin tehohoitoja, niin mites ne muut sitten? Onko kaikki yhtä silikonisia?

Mulla pikahoitikset saa kyllä olla silikonisia, kun ne on juuri sitä varten että jos haluan nopeasti hyvän tukan, niin ne silikonit auttaa kummasti, mutta tehohoidolta vaadin enemmän niitä ihan oikeita hoitotehoja.

No mites ootteko kokeilleet nuita tehohoitoja ihan parin minuutin vaikutusajalla? Toimiiko silloin yhtä hyvin kuin muhittelussa? Voisin nimittäin ostaa pikahoitikseksi jonkun nuista tehohoidoista jos eivät mulla tehohoidon vaatimuksia täytä, ja toimii lyhyellä vaikutusajalla. :)
3b F ii
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Itse käytän tuota Shine Revivalia aika paljon pika hoitiksena.. Mitkään "oikeat" pika hoitikset eivät riitä tähän tukkaan. Täytyy väistämättä olla kunnon tehohoito/naamio..

Siksi tuo on myös hyvä.. Ei maksa niin paljon ja voi huoletta käyttää tuolleen vaan 2min vaikutusajalla ja huuhdella kaman viemäristä hyvällä omalla tunnolla :D en ehkä joicon rekkua käyttäisi tuohon malliin.. tulisi kalliiksi..  ::)

joka pika hoitiksessa saa olla silikonia, niin suosittelen näitä Phc.n naamioita :)
On vielä yksi värjättyjen hiusten naamio.. Sitä en tosin ole kokeillut.. Minusta Shine Revival oli hippasen parempi kuin tuo toinen "kosteuttava" mistä oli puhetta.

ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Olisiko kenelläkään enempää kokemuksia tästä sarjasta, varsinkin tehikset ja latvahoitoaine kiinnostaisivat. :)

http://shop.skygroup.fi/PublishedServic ... oupID=2130
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Mulla on ABBAn Gelesential-geeliä, jossa on pieniä hileitä, ja iso 8oz pullo kestää varmaan ikuisuuden ::)

..ja nyt pullot Pure Color Protectia ja Pure Gentle Conditioneria ja olen tykännyt molemmista. Hoitoaineen olen jättänyt äskettäin permanentattuihin hiuksiin, sen kaiketi saa pestä poiskin :P ja tukka taitaa tykätä. Hiuksista tulee pehmeät. Määrän kanssa täytyy olla hieman tarkkana ettei hiuksista tule "rasvaisen" raskaat.
Shampoon tuoksu on ihana!
Viimeksi muokannut babylissa, 22 Kesä 2008, 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daffodil79

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja daffodil79 »

LÓcitaneen hurahtanut ilmoittautuu! Olen itse käyttänyt tähän menneessä vain ihonhoito tuotteita ja ne on niin ihania. Kerran kun kokeilin jäin ihan koukkuun. Mutakuorinta ja verbena sarjan sorbetti vartalolle on mun lemppareita esim.tykkään myös hunaja sarjasta ja etenkin huulikiillot on must.

Olis kyllä ihana päästä kokeilee noita hius aineita mutta en tiedä mistä niitä voi ostaa?
Itte oon saanu tutun kautta jenkeistä nuo aijemmat tuotteet...Mut jos niitä sais suomesta niin vinkatkaa mulle!
MerviMaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 08 Huhti 2008, 10:54

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja MerviMaria »

Lukeutuisikohan tämä Sensciencen hiustenhoitosarja harvinaisiin merkkeihin http://www.senscience.com/index.php

Onko käyttäjäkokemuksia? Mulla on pesty kampaajalla sarjan dry hair -tuotteilla ja hoitoaineesta tykkään kovasti. Taitaa vaan olla todella silikonista tuotetta, mutta kyllä tulee niin ihanan pehmeät ja hoidetun tuntuiset hiukset, että se hakkaa kyllä monet Tigin hoitoaineet ainakin. Mietin tässä, että ostaisinkohan uuden pullon, kun vanha tuli tuossa käytettyä jo loppuun. INC:it vaan vähän arveluttaa, kun en niistä niin hirveesti tiedä&nbsp; :)
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!
Vastaa Viestiin