Juhlakampauksia

Leikkaukset sekä kampaukset
Nanuski

Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja Nanuski »

Kerättäisiinkö ideoita ja kuvia kivoista juhlakampauksista. Erityisesti osittain kiinni olevat kiharakampaukset kiinnostavat omaa hääkampausta ajatellen, tulee vielä tiara päähän. Vähän hirvittää miten kihara pysyy tässä tukassa, hius on lasimaista, suoraa ja yhtä itsepäinen kuin kantajansa. Pysyisikö kiharat päässä jos laittaa edellisenä iltana rullat päähän ja purkaa koko komeuden seuraavana päivänä, suihkuttaisi ensin jotain lakkaa tmv? Olisiko kellään vinkkejä kestävään kampaukseen?
candyqueen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 18:58

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja candyqueen »

Muakin kiinnostaa noi puolittain auki olevat kampaukset, nimenomaan hääkampausta ajatellen :) Haluaisin kyllä hunnun, joten en tiedä, minkälainen kampaus silloin oikein kävisi..
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Nyt on iso ongelma, pitäisi nimittäin keksiä lauantaiksi kelvollinen kampaus kaverin häihin. Ja vielä sellainen minkä saisin itse tehtyä. Suurin hankaluus asiassa on se, että olen ihan kelvoton kampausten tekemisessä. Osaan ranskiksen molemmin päin ja edestä taakse, takaa eteen, mutta pään ympäri kiertävä letti tuntuu olevan mahdottomuus. Edellämainittujen lisäksi osaan vain ponnarin. Kauheat kasarikiharat osaan tehdä pinneillä, mutta tajusin juuri että kaikki pinnini ovat umpikieroja edellisistä yrityksistä, joten taidan joutua ostoksille...
Itseasiassa en ole varma osaanko tehdä nykyiseen kerrostettuun tukkaani edes kunnollista ranskista, kun lyhimmät suortuvat (n. leukaan asti) tuntuvat karkailevan kokoajan. Tukka on vielä niin pirullisen liukas ettei siinä tunnu mikään kampaus pysyvän ilman järjetöntä lakkakerrosta, tai koko tukan kreppaamista. ;D Kreppaamisen jalon taidon osaan kyllä, mutta se vaan vie tuntikausia, enkä millään jaksaisi vaikka krepattuun tukkaan saa todella hienoja väkerryksiä tehtyä helpolla. Millä tahansa sähköhärvelillä kiharoitten tekeminen on kokemuksena rajoittunut siihen että olen joskus jäänyt tukastani saksia vaativasti kiinni äitini piikikkääseen käherryslaitteeseen.

Säälittävästä tukkataituruudestani kertovan alustuksen jälkeen voinkin siirtyä itse asiaan. Seuraavat kaksi kampausta olisivat mielestäni tosi nättejä, mutta tarvitsen kipeästi apua siinä, miten tuollaisen saisi pysymään koossa monta tuntia kymmenen minuutin sijaan...

Kuva
Kuva

Ensimmäinen vaikuttaa siltä että se luiskahtaa vapaaksi hetkellä millä hyvänsä, eli ilmeisesti tukan karheuttaminen voisi olla paikallaan.. Ja jälkimmäisen kaltaisia söhrökasoja olen katsellut useinkin, mutta en silti oikein tajua miten tuo tehdään, kiharretaan ja kieputellaan suortuva suortuvalta kiinni pinneillä niin että koko pää on täynnä metallia?
Molemmat kampaukset sopisivat täydellisesti juhlamekkooni, mikä on tämän tyylinen.. Tietty joku suurimmaksi osaksi vapaana oleva kampauskin voisi olla hyvä etsiä hätävaraksi. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Törmäsin itse juhlakampauksia etsiessäni tähän tutorialiin, jonka kampaus muistuttaa hiukan tota toista kuvaa. Tässä kampauksen pohjalla on kiharat, mutta niiden ei varmaan tarvitse todellakaan olla kauhean täydelliset. Uskon, että toi solmutekniikka ehkä vähän vähentää pinnityksen tarvetta ja saattaa antaa kampaukselle kestoakin verrattuna siihen, että suortuvat vaan sellaisenaan pinnittäisi yksitellen.

http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/ ... lmunuttura
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja MNi »

Tällainen oli eilen omassa päässä:

Kuva

Lisäkuvia täällä.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kampaukseni ystävän häissä tuossa kuukausi sitten:

Kuva

Kuva

Oli aivan täydellinen, juuri sellainen kun halusinkin :) Edestä ei nyt ole kuvaa, mutta pyynnöstäni mitään ei jätetty roikkumaan.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja nukka »

Tosi kaunis kampaus miolla! Tuollaista voisin ajatella itsellenikin kun olisi yhdet hääjuhlat tiedossa. Teitkö ihan "omasta päästä" vai onko tuohon jotain tutoriaalia netissä? :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kävin ihan kampaajalla kun oli sen verta tärkeä päivä. Mulla oli tämä mallikuvana mukana:

Kuva

Hiukseni ovat puolipitkät ja lyhykäisyydessään kampaaja teki kampauksen niin, että ensin kiharsi koko pään suoristusraudalla, letitti tuon sivutukan, sitten jakoi hiukset niskassa kahteen ponnariin ja teki nutturan pinneillä :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Juhlakampauksia

Viesti Kirjoittaja nukka »

On kyllä sivustakin tosi nätti. Täytyy vähän harjoitella jos onnistuisi omaan päähän tekemään samanlaisen :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Vastaa Viestiin