Kampauksesi tänään

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Seela »

Mä olen kateudesta sinivihreä tosta Anun puolihuolimattomasta nutturasta....  :P Illalla alotan hirveen treenin jos vaikka sais omistaki karvoista samantapasen....

Suihkin eilen pesun jälkeen Lanzan Magic Bulletia ja perään tilkka saman sarjan Volume Bodifying Liquidia. Föönaus ja siinäpä se :) Aamulla kyllä huomasi että oli jäänyt latvahoito laittamatta mutta muuten hiukset oli kiiltävät ja sileät. Vähän näytin kampaa ja jätin hiukset auki töihin. Tuntuu että päänahka ja hiukset voi paremmin kun ei pidä jatkuvasti hiuksia kiinni. 
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja deko »

Seela kirjoitti: Mä olen kateudesta sinivihreä tosta Anun puolihuolimattomasta nutturasta....  :P Illalla alotan hirveen treenin jos vaikka sais omistaki karvoista samantapasen....
Löysin kuvitetun ohjeen puikkonutturasta ja laitoin sen tuonne faqiin hiuslinkkeihin. Jospa se auttaa taistossa ;D
this too shall pass.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Seela »

deko kirjoitti:
Seela kirjoitti: Mä olen kateudesta sinivihreä tosta Anun puolihuolimattomasta nutturasta....  :P Illalla alotan hirveen treenin jos vaikka sais omistaki karvoista samantapasen....
Löysin kuvitetun ohjeen puikkonutturasta ja laitoin sen tuonne faqiin hiuslinkkeihin. Jospa se auttaa taistossa ;D
Tuhannet kiitokset Deko !! Tosta on todella hyötyä  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Tänään oli todella basicci poninhäntä. hiukset päätämyöten, joka on mulle aika uusi juttu. Otsatukka suorana otsalla. Rumaa ja tylsää.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja marenki »

Yritin taas leikkiä uudella kaverillani Small talkilla. Sivelin, rutistelin, hinkkasin jne. kuivaan tukkaan, yritin saada jotain aikaiseksi  :-[ Lopuksi laitoin lakkaa ja yritin saada tuuheutta vielä sen avulla. Aika perus lopputulos, eli tukka suorana, etutukka edessä hieman suortuvia eroteltuna. Sitten päädyin H&M:ään ostamaan mustan hopearaidallisen huivin hiuksiini. Kotiin väkertämään, ja nyt tukkani on söpösti! Ja se on ennenkuulumatonta!
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mulla on oikein natural look ;D Illalla menin nukkumaan suoraan saunasta märällä tukalla ja aamulla olikin sommoista kivaa luonnonkiharaa koko tukassa. Niitä vähän asettelin paikoilleen ja hieman Joicon lakkaa päälle :) Täytyy katsoa, jos vähän säädän tukkaa jotenkin ennen kuin lähden sinne leffaan..
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Mulla tänään taas sama vanha kampaus: Otsalta puoliväliin päätä 8 sellaista "kieputuspötköä" päätä myöden. Eli siis kahdeksan pötköä, joita erottaa tarkka jakaus. Sitten loput hiukset laitettu saparoille. Kivan helppo kampaus väsätä aamulla ja tukka pysyy koko päivän töissä siistinä ja poissa ihmisten naamoilta.  ;)
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minun vino otsis on venähtänyt just sen verran, että sain tänään huijattua sen piiloon :D Vedin sen pidemmän puolen "väärälle" puolelle ja kiinnitin pinnillä ja lakalla, ihan kivaa vaihtelua, näyttää kyllä hieman 13-vuotiaalta...
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja iines »

Peruskampaus: föönaukseen Osiksen Grip muotovaahtoa, tupeeraukseen ja pitoon Tigin Hard Head lakkaa ja viimeistely Catfightilla. Edellisenä iltana pesu Paul Mitchellin värishampoolla, hoitis Tigin O&H, jätettäväksi Lorealin värihiusten hoitis.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Kiharaa suoraan ylöspäin ;) Eilinen rippijuhlakampaus.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Kia »

Bad hair Day  >:( En  ole jaksanut kammata, takkuja,  lituska ponnari, Jossa havuja metsälenkin jäljiltä .
Pitäskö mennä suihkuun
Näillä mennään....
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Manna »

Aamulla hiustenpesun jälkeen föönäsin hiuksia hetken tyveen ja pää alas päin. Nostin työpäivän ajaksi etuhiukset ponnarille pään päälle. Töiden jälkeen otin ponnarin pois ja pöyhin hiukset suoriksi. Ponnarilla pito oli jättänyt hiukset hauskan kuohkeiksi. Nyt hiukset ovat ihan suorat, mutta taipuvat takaa ulos-/ylöspäin.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Mincu

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Mincu »

Miun hiuksissa ei oo nyt kampausta,koska tulin juuri suihkusta ja kuivattelen näitä nyt.
Päivällä hiukset oli auki kiharoilla. :)
Neiem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 19:19

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Neiem »

Tänään olivat nutturalle kieputettuna kahdella nutturapuikolla kiinni :) Lakkaa siinä päällä.

Kotiin tullessa avasin hiukset, ja olivatpas nätisti taipuneet! Mutta eihän sitä ollutkaan kukaan enää näkemässä. Nyt on hiukset ponnarilla, etteivät kasvoilla roiku, kun kuitenkin pitää pestä, ennen kuin ihmisten ilmoille seuraavan kerran lähden ::)
| 1b/c M iii |

Luonnostaan punaruskeat paksuhkot hiukset, pituutta on yli lapaluiden alaosan. Mallista ulos kasvanut otsatukka, jota kasvattelen (kenties?) pois. Latvoissa kerrostusta.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Eilen illalla nukkumaan märillä hiuksilla ja tänään sitten pörrö on taltutettu nutturalla.
Vastaa Viestiin