Kampauksesi tänään

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Pitkästä aikaa laitoin kosteat hiukset yöksi sukkanutturalle kiharoiden toivossa. Kiharat oli ihan ok nutturaa avatessa, mutta ei nää kyllä pysy. Ehkä joku kunnollinen muotoilutuote pohjalle auttaisi vähän, mutta en usko, että silloinkaan lämmöttömät kiharat pysyisi mun tukassa paria tuntia pidempään. Huomaan kyllä, että ero käsittelemättömän ja vaalennetun hiuksen välillä on iso. Vaalennettuun tukkaan mulla tuli tosi erottuvat ja pontevat kiharat, tähän värjäämättömään tulee vähän laiskanlaiset, jotka suoristuu tosi nopeasti.

Vähän hotsittaisi ostaa vaikkapa käytettynä puikkokiharrin, mutta pelkään että telon itseni vaan sen kanssa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: Kampauksesi tänään

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tänään on edustuspäivä maaseudulla niin tää on kenties mun lempilookkini. Viimeisen päivän kiharat (kolmas/neljäs päivä), tukassa on vielä vähän muotoa ja lisään tekstuuria purkittamalla pään täyteen tuuheuttavaa kuivashampoota ja pörrötän huoleni pois. Tulee sellainen low maintenace seksikäs pörröpää jota tarvitsee vain välillä tuuheuttaa kääntämällä pää alespäin ja ravistelee uusiksi. Tän kaveriks sopii tavallista huolitellumpi meikki ja rennot kuteet.
Vastaa Viestiin