Shu Uemura

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Luin viikonloppuna junassa jotakin lehteä (saattoi olla Eeva, luin kyllä muitakin lehtiä) ja siinä oli juttua nettikaupoista. Yhdeksi suosituksi nettikaupaksi mainittiin Lookfantastic, jota myös ammattilaiset kuulemma käyttävät, koska he myyvät laatusarjoja kuten Shu Uemura.

Täällä ei tuosta sarjasta ole mitään tietoa, joten oletan, että sarja on teille muillekin täysin tuntematon.

http://www.lookfantastic.com/hair/shu-u ... rt-of-hair
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja muutettu »

On kyllä ainakin hinta kohdillaan... katsoin ensimmäisenä Moisture Velvet-naamiota: rapiat 45 euroa per 200 ml. 0_0 Incejä olisi ihan hauska nähdä.
So it goes.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Saa kyllä incit olla melkein mitä vaan, mulla ei ole varaa :(
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Shu Uemurasta ei oo minkäänlaista aiempaa kokemusta, mutta parista blogista olen Cleansing Oil Shampoosta kehuvia kommentteja bongannut ja nyt kovasti taistelen sitä vastaan, että tilaisin tuon... Siis hintahan on aivan älytön (esim. Feel Uniquessa 38,75 euroa!), mutkun mun sisäinen kokeilunhaluinen hölmö on utelias tuotteen suhteen...  8)
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

^Ootko bongaillut incejä mistään? Olis kyllä mielenkiintosta nähdä mitä nuo on syöny ku tommosia hintoja pitää  :o
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Tämmönen ainakin löytyi netin syövereistä (on siis sen cleansing oil shampoon inci):

INGREDIENTS

Water/Aqua, Sodium laureth sulfate, MIPA-laureth sulfate, Sodium chloride, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, PEG-18 Castor oil dioleate, Propylene glycol, PEG-55 Propylene glycol oleate, Persea gratissima oil/Avocado oil, Laureth-5 carboxylic acid, PPG-5-Ceteth-20, Sodium benzoate, Laureth-2, Polyquaternium-53, Salicylic acid, Limonene, Alcohol, Linalool, Citronellol, Safflower glucoside, Gentiana lutea extract/Gentiana lutea root extract, Thermus thermophillus ferment, Citrus junos peel extract, Sodium hydroxide, Citric acid, Parfum/Fragrance.
Chantel

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Sarjan kiiltoshampoota haluaisin kovasti kokeilla, arvosteluissa monet kehuneet, että käytön aloituksen jälkeen hiukset näyttävät siltä kuin ne olisi juuri äsken värjätty. Hinta on kyllä suolainen sarjan tuotteilla, tuo shampoo taitaa olla halvimmasta päästä, muistaakseni noin 25e
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Shu Uemura

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Ratkesin. Enkä siis pistänyt kuun lopussa pelkästään Cleansing oil shampoota tilaukseen vaan myös 50 millisen Essence absolue öljy-silikonilitkun. Molemmat ovat jo saapuneet ja shampoota olen pari kertaa kokeillutkin. Normaalisti käytän shampoita tosi runsaalla kädellä mutta tän litrahinnan takia olen pitäytynyt kahdessa pumppauksessa 8) Se onneksi riittää pesemään päänahan ja hiukset pituuksia myöten (kovin paljoa en latvoja vaahdota). Ihan hyvältä on äkkiseltään vaikuttanut mutta käytän tuota vähän pidempään ennen kuin sanon muuta.

Essence absoluen ostin puolestaan Gliss daily oil elixirin seuraajaksi. Gliss on onneksi ihan kohta loppumassa, joten siksi en ole ottanut tätä vielä varsinaisesti käyttöön mutta sen kuitenkin jo huomasin että EA on hieman juoksevampaa kuin Gliss (ainoa asia, jota Glississä parantaisin, on sen paksuus).
Vastaa Viestiin