Hiukseni "kyllästyy" shampooseen

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Hiukseni "kyllästyy" shampooseen

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Mä olen syyttänyt hiusteni lätsähtäneestä tunteesta Bumble&Bumblen Creme de Coco-hoitista, joka tuli ostettua O&H:n tilalle. Samoihin aikoihin loppui Avedan kamomillashampoo, jota olin ostanut jo uuden varastoon, kun se aiemmin pesi niin hyvin. En tiedä, onko tuotteen koostumusta jotenkin muutettu, mutta hiukseni taitavatkin nyt lässähtää siitä. Tai sitten hiukset vain "väsyivät" siihen tai jotain. Eilen löysin kätköistä vanhan Kanebon syväpuhdistavan shampoon (vähintään 5 vuoden takaa!) ja johan muuttui pesutuloskin huomattavasti. Hoitoaineissa ei siis taitanutkaan olla mitään vikaa vaan shampoossa, tai sitten hiusten tottumisessa siihen. Täytyy siis ostaa toinen shampoo myös. Olenhan tuota yhtä ja samaa jo vuoden tyytyväisenä käytellytkin...  ;)
hairwreck
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 07 Loka 2010, 12:07

Vs: Hiukseni "kyllästyy" shampooseen

Viesti Kirjoittaja hairwreck »

Itselläni loppui hiusten rasvoittuminen kun jätin shampoon kokonaan. Nyt en siis käytä kuin hoitoainetta ja mitä nyt omia mömmöjä joskus sekoittelen keittiön kaapeista, mm omenaviinietikkahuuhtelua ja askorbiinihappopesun tein kanssa nyt ekaa kertaa. Ei tarvitse enää miettiä, pitääkö hiukset pestä ennekuin lähtee johonkin, ovat aina puhtaat. Tietenkin siis pesen niitä, mutta koskaan eivät ehdi rasvoittumaan ennen seuraavaa pesua.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back
Vastaa Viestiin