Pitkätukat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja miolla »

Tosi kauniit ovat sinun hiukset! ^&nbsp; Ja vielä luonnollinen, oma väri. Eihän tollasta ole olemassa, mun uus hiusidoli&nbsp; <3
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Ekku »

^^ Taivaallisen ihana tukka Repolaisella! :l Luonnon punaiset hiukset on kyllä niin ihanat ja harvinaiset, itsekin toivon, että olisi edes vähän punaiset, mutta eivätpä ne taida olla vaikka pisamat kyllä löytyy. :D
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Olen niin kade Repolaiselle! Olen aina haaveillut luonnostaan punaisesta tukasta, yyh ;D
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Hyx »

^ Tahtoo repolaisen hiukset!&nbsp; <3 Hyvin hyvin kauniit ovat! Ja kyllä sinut kuule "nippanappa" pitkätukaksi siunataan, itsehän kävin (ja käyn vieläkin) täällä vaanimassa jo venähtäneellä polkkapituudella&nbsp; ;)

Voivoi. En vaan malttaisi odottaa sitä aikaa kun tunnen, että mulla on pitkät hiukset. Se ihana viitta takana, pitkät hiukset mitkä valuu eteen ja se tunne selässä että siellä hiushaivenet painaa ja kutittelee paljasta ihoa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Repolaisen tukka on ihana! <3 Juuri sellainen, mitä itse tavoittelen epätoivoisella kasvatuksella, värjäämällä ja kihartimilla. On se maailma epäreilu! :D Ihan täydellinen tukka kyllä!

Olen taas ihan maassa mun kasvatuksen kanssa, ärsyttää kun tuntuu ettei tämä ikinä tule olemaan haluamassani mitassa vaan junnaa saman pituisena kuukaudesta toiseen. Polkka taas kummittelee mielessä, mutta onneksi mun tukka on niin hidas kasvamaan etten voi mennä tekemään radikaaleja leikkauspäätöksiä "hiushan on uusiutuva luonnonvara"-tyyppisillä perusteluilla. :P

Löytyisikö keltään muuten auttavia vinkkejä niskatukan takkuuntumisongelmaan? Latvat ja muut pituudet eivät minulla takutu juuri lainkaan, mutta niskatukka on aina ihan mytyssä.
So it goes.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Ei ole mulla antaa muuta kuin vertaistukea niskatakkuun, on se aivan mahdoton halussaan takkuuntua, oli sitten takinkaulusta hankaamassa tai ei.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Uskaltaudun vastaamaan tänne, vaikka todellinen pitkätukka en vielä ole aikoihin. Itselläni pahimpiin niskatakkuihin on auttanut Lanzan neem plant silk serum. Laitan tämän hiusten latvoihin, mutta niskahiuksiin myös hieman, ja enää hiukseni eivät takkuunnu kuin villahuivien kanssa. Muut latvasuojat eivät ole oikein toimineet, sillä esimerkiksi repair rescue tekee hiukset vain jotenkin tahmeammiksi, kun taas Lanzan seerumi siloittaa selkeästi. Hyvä tuote muutenkin ja todella riittoisa. Hinnastakaan ei voi valittaa kun tuotetta kuluu hiuksiin vain yksi painallus kerrallaan.
Viimeksi muokannut Sassy, 04 Kesä 2012, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Lilja

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Repolaisella on nätit hiukset. :)

nukka kirjoitti:Mun on pakko tulla uteliaisuuttani vähän kyselemään teiltä joilla on pitkä, siis reilusti pitkä tukka, esim lilja :D

Pidättekö hiuksia yleensä kiinni vai voiko tuollaisen superpitkän tukan kanssa liikkua jos se on auki? Siis meneekö se kuinka herkästi takkuun. Kun pidätte kiinni niin voitteko pitää oikeastaan muutakuin letillä? Kuvittelisin että nutturoista tulisi aika massiivisia.

Rajoittaako noin pitkä tukka jo elämääkin ja jos niin miten?

Montako väripurkkia tuollaisen pitkän tukan värjäämiseen menee? Märkien hiusten kuivuminenkin kestää varmaan aika kauan?
Oho, kysymyksiä!

Tukka on ulkona liikkuessa ja asioidessa lähes aina kiinni. Käytän nutturaa tai itse ommeltua hiuspussia (toimii pyöräilykypärän kanssa). Nuttura ei ole ollenkaan massiivinen, ihan sopivan kohtuullisen kokoinen. Letittää en jaksa ikinä. :D Värjään lähinnä juurikasvua 1/2-1 purkillisella väriä ja levitän loppuväriä kevyesti latvoihin. En harrasta hiusvärin vaihtamista vaan jatkan entisen päälle. Hiukset kuivuvat noin 4 tunnissa.

Ja joo, kyllä tämä elämää jonkin verran rajoittaa... :P Jokin aika sitten (vuosi tai kaksi?) päädyin siihen, että kyllähän tällaista tukkaa voisi esitellä enemmänkin, jolloin aloin pitämään sitä enemmän "auki" eli laitan yksi tai kaksi hiuslenkkiä latvoihin pitämään niitä kurissa - lapaluihin tai vyötärölle saakka tukka saa olla auki. Täysin vapaana en kovin usein hiuksia pidä.

Eniten oikeastaan harmittaa se, että 90% ajasta en oikein voi tanssia ja esiintyä hiukset auki, koska ne jäisivät pukujen koristeisiin kiinni tai lattialla tanssiessa kropan alle. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen istunut tai lattialla häärätessä astunut hiusten päälle. Au. ;D
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Sassy kirjoitti: Uskaltaudun vastaamaan tänne, vaikka todellinen pitkätukka en vielä ole aikoihin. Itselläni pahimpiin niskatakkuihin on auttanut Lanzan neem plant silk serum. Laitan tämän hiusten latvoihin, mutta niskahiuksiinhieman, ja enää hiuskeni eivät takkuunnu kuin villahuivien kanssa. Muut latvasuojat eivät ole oikein toimineet, sillä esimerkiksi repair rescue tekee hiukset vain jotenkin tahmeammiksi, kun taas Lanzan seerumi siloittaa selkeästi. Hyvä tuote muutenkin ja todella riittoisa. Hinnastakaan ei voi valittaa kun tuotetta kuluu hiuksiin vain yksi painallus kerrallaan.
Kiitos vinkistä, menee ostoslistalle! :)
So it goes.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mä tykkään ihan hirveesti fructiksen nutri repair hoitoaineesta Kuva
Voin suositella pitkätukkaisille kellä menee hiukset helposti takkuun. Käytän itse satunnaisesti vaikka tää onkin mun käsittääkseni silikooniton.
Jahkailen edelleen kerrostusten perään, kuinka monella teistä on tasapitkät ja ketkä vannoo tasapitkien nimeen? Hyviä ja huonoja puolia?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Mai »

^ Tuollako hiukset ei takuta? Mulla ei nyt kovin pitkät hiukset enää ole, mutta pidentyessään ne alkaa helposti takuttumaan.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Luscious »

No siis mulla on tosi takkuuntuvat ja luonnontaipuisat hiukset ja ne kyllä silenee. Toki ne edelleen harjausta vaatii, siihen ei auta mikään, mut kyllä toi auttaa! Hinta on ainakin niin edullinen et kannattaa kokeilla miten oma tukka tykkää.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja elly »

Luscious, tuhannet kiitokset vinkistä, kyseinen tuote menee heti seuraavaksi kokeiluun! :) Maailmassa ei voi olla liikaa halpoja ja hyviä hoitoaineita.

ps. Repolaisella todella kaunis oma väri!
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja piste »

Mitäs pidätte tällaisista hiuksista (lukekaa loppuun, siellä on moonta kuvaa TODELLA pitkistä hiuksista)?

http://www.vyperlook.com/odd-strange/12 ... eet2inches

Mä itse en oikein tykkää, tuollasessa olis hirveä työ.
Ponpon

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Ponpon »

^ En itse tykkää superpitkistä hiuksista jotka ohenevat selvästi latvaa kohden, niin että latvassa menee metri ympärysmitaltaan sentin paksuista kasvustoa (kuten noissa kuvissa useilla). Mutta mielestäni terveet hiukset jotka näyttävät siltä että niitä on joskus leikattu voivat olla hyvinkin kauniit överipitkinä. Itselleni kelpuuttaisin enintään polvipituiset hiukset&nbsp; :D
Vastaa Viestiin