Pitkätukat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja deko »

^bonacure? sunsilk? joku sopiva öljy? liukkari?  ;D

Silikoniset latvasuojat ovat melko must jos pitää pitkää auki, sillä saa suojan mekaanista rasitusta vastaan. Vaan jos käytät silikonisia latvasuojia niin pitää muistaa satunnaisesti (latvat todella kertovat sen) pestä sulfaattipitoisella shampoolla tukka ihan latvoja myöten. Tai jopa syväputsarilla ellei muuten lähde. Öljytkin kerrostuvat eli pitää myös muista pestä latvoja silloin tällöin.
this too shall pass.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Joo bonacurella on kaks hyvää silikoonista (suojaa, siloittaa vaan ei hoida) tuotetta joita suosittelen. Toinen on sinisessä pullossa oleva moisture kick jätettävä ja toinen todella hyvin siloittava ja takkuja estävä sealed ends latvasuoja.

Mä oon ihan laiminlyönyt hiusteni syväpuhdistuksen.. Onkohan se tarpeen vaikka käytänkin sulfaattishampoota (lush paloja) normaalisti?
Voisin hyvinkin ostaa jonkun varsinaisenkin, onko suosituksia? Eko/luomumerkeiltä ei moisia taida löytyä..

Aivan ihanaiset muuten yvi nuo hiuksesi! Lääh!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Lilja

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Yvillä on hieno tukka. :)


Itse lyhensin nelisen senttiä ja jaksoin viimein taas värjätä juurikasvun ja koko letin. On värjääminen sitten rasittavaa puuhaa mutta lopputulos on vaivan arvoinen. :D

Kuva
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja zzww »

^ihanan pitkät&nbsp; <3

Kuinka kauan on mennyt kasvattamisessa?
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Lilja

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Kiitoz. :) Hiukset ovat aina olleet pitkät, jonnekin melkein vyötärön tienoille, mutta älysinköhän alkaa hoitamaan niitä kunnolla ja kokeilla lisäkasvattamista joskus 8-10 vuotta sitten... suunnilleen.

deko kirjoitti:Öljytkin kerrostuvat eli pitää myös muista pestä latvoja silloin tällöin.
Tähän on pakko laittaa komps. :ts
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja malic »

Mahtavan mittainen tukka Liljalla! :) Sais itsekin kasvatettua joskus edes puolet tuosta pituudesta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Millonhan mäkin pääsen tähän ketjuun &nbsp;:'(

Tukka taitaa olla siinä hartioiden ja BSL:n välimaastossa. Ja valitettavasti oon niin pitkä että joutuu paljon kasvattamaan kun on pitkä selkä. Höh. Haikeana seurailen vierestä ja elän teidän arkea pitkätukkaongelmien kanssa.. &nbsp;:D

Edit: Lilja, oot muuten aika seksikäs. :D Ja tukka on aivan ihana! Tosin mä itse leikkaisin tuosta kohdasta mihin sun toppi loppuu, koska mulla tosipitkätukka näyttäis varmaan tosi oudolta kun mulla on senverran ronski (l. isot ja näkyvät luut) ruumiinrakenne. Sekä megaleveät hartiat.. Ja pituutta 175cm.
Viimeksi muokannut Hyx, 25 Heinä 2011, 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Lilja

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Hyxsoap kirjoitti:Edit: Lilja, oot muuten aika seksikäs. :D
0_0 ... :3

Olen lisäksi aika lyhyt, "hobitti-mitoissa".

Joskus sitä miettii, mitä järkeä on pitää näin pitkää ja epäkäytännöllistä tukkaa. Jo 20-30 cm leikkaaminen auttaisi aika paljon. Mut en mä vaan voi leikata... :P
SSpiegel

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

^ Siinä on kyllä tukalla mittaa! Itse saan jo tukkani joka väliin vaikkei ole kuin vasta kohta bsl. En tiedä miten eläisin noin pitkän tukan kanssa! Mutta ymmärrän kyllä tuon leikkaamisdilemman - eihän sitä voi noin vain napsia kun sen on vaivalla kasvattanut! Ehkä päädyn itsekin samanlaiseen.&nbsp; :)
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Hyx »

^ Sama täällä. En ymmärrä miten se tukan pituus voi niin satumaisesti kuitenkin kiehtoa, jollain hullulla tavalla.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Vau mitä tukkakuvia olette tänne postailleet. Yvi ja Lilja, olette hiusidoleitani.&nbsp; :T Oma bsl:ni ei tunnu kasvavan ollenkaan, joku ihme jämähdyskausi varmaan menossa... No, onhan tämäkin tukka kaljua parempi :D
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Anya
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:09

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Anya »

On kyllä hienot hiukset Yvillä ja Liljalla. :)
Ite en ihan noin pitkiä aio kasvattaa, kohta pitäs taas leikata hiukkasen pois. Se vaan aina unohtuu...

Nyt tuli taas muistutus hiustenhoidon ihanuudesta ja tärkeydestä, kun pällistelin Kiovassa niitä naisia... Siis, ei voi kuin sanoa että siinä kaupungissa on kauneimmat naiset maailmassa! Ja tosiaan niitä pitkähiuksisia riittää vaikka kuinka.
bezz

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja bezz »

Mä olen ilokseni saanut huomata, että hiukset ovat kohta vyötärömitassa. Vastahan ne oli BSLssä... :D Toivottavasti nää kasvaa nopeesti. Classic kun olis tavoitteena ainakin näin aluksi.l
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Liljalla on melkoinen tukka <3 Saa nähdä kasvavatko omat hiukseni sinne asti. Ainakin classiciin pitäisi päästä kevyesti. Sen ehdin huomata ennen kuin leikkasin helmikuussa ne valtavat 60 cm ja olin silloin jossain häntäluun ja classicin välimaastossa. Latva ei ollut vielä edes ohut.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Pitkätukat

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Liljan hiukset on aivan :o <3 Mahtavat! Oon jo aiemminkin kyllä niitä kehunut ja sanonut, että todellakin oot hiusidolini :) Ehkä mullakin joku päivä on tooosi pitkät...Tosin mulle riittää peppuun asti. Ehkä.
Viimeksi muokannut Chaos, 29 Heinä 2011, 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin