inoa

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
moschino
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 05 Syys 2006, 12:43

inoa

Viesti Kirjoittaja moschino »

Onko kellään kokemusta inoa-huisväristä? Eroaako tulos jotenkin normiväreistä? Pysyvyydestä ei kai voi vielä kertoa kun on ollut aika vähän aikaa ymmärtääkseni käytössä. Miten suhtautuu harmaisiin? Onko Jyväskylässä kampaamoa joka käyttää noita?
Paka-08

Vs: inoa

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Eipä ole kummoinen väri ja tuloksetkaan ei vakuuta. Suoranaista rahastusta, ensin rahat viedään ammattilaisilta ja sen jälkeen he joutuvat nostamaan värjäyksen hintaa eli sitten rahat viedään asiakkailta. Värit myydään 8 g tuubeissa ja yhdessä lootassa on kuusi kappaletta niitä pikkutuubeja (yhteensä siis 48 g väriä per loota). Yhteen värjäykseen menee 2 x 8g väriä + muut aineet mutta riippuu kai hiusten pituudesta. Vieläpä hapetteen lisäksi on hankittava Oleo-geeliä jota pitää sekoittaa värimassan sekaan. Eikä siinä vielä kaikki, väri tarvitsee myös oman shampoon jolla pestään käsittelyn jälkeen kampaamossa tai muuten väripalvelu on epätäydellinen.  Kotona ei myöhemmin tarvitse enää pestä sillä shampoolla. Jossain amerikkalaisella sivulla oli, että värjäyksen hintaa tulisi nostaa 10 % jotta taloudellinen tuotto olisi sama kuin normiväreillä ja moni kampaaja sanoi, että heidän mielestään Inoa floppasi. Varmasti ne kampaamot joilla on varaa nostaa värjäyksen hintoja hankkivat tuota tai ne kampaamot jotka silti pystyvät tarjoamaan samaan hintaan värjäyksen. Tälle värille siis varmasti tulee löytymään tyytyväinen käyttäjäkunta + asiakkaat, mutta moni kampaaja jonka kanssa olen tästä puhunut, on sanonut että ei mokomaa Inoaa hanki, vaikka testikäytössä se osoittaisikin hypersuperominaisuuksia.

Lorkku saa painua hevonkuuseen tämän hippivärinsä kanssa minun puolesta. Olkoon kuinka hoitava tahansa, minua ei vakuuta. Perinteiset isommat tuubit + hapetteet tulee olemaan ammattilaisten suosiossa vielä pitkään.Sopii varmasti niille joilla päänahka kärsii normi värien kanssa, sillä tämä ei aiheuta ärsytystä ellei ole värille allerginen muuten. Ammoniakki on korvattu monoethanolaminella, jolla aikaisemmin ei ole saatu peitettyä harmaita 100 %, mutta nyt "vuosien tutkimusten jälkeen loreal onnistui kehittämään värin joka toimii monoethanolaminella ja peittää harmaat 100 %." Sillä ne muuten sitä telkussa mainostaa kun pitää saada asiakkaat kiinnostumaan ja menemään kampaamoihin jolloin heidät voidaan taivutella maksamaan enemmän tästä supervärjäyksestä.
Viimeksi muokannut Paka-08, 30 Huhti 2010, 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: inoa

Viesti Kirjoittaja Frida »

Itse suhtaudun aika skeptisesti näihin muka "ah, niin hoitaviin" väreihin, koska jokainen värihän, josta jonkinlaista hapetetta löytyy käsittääkseni vaurioittaa hiuksia. Luultavasti taas yksi uusi yritys rahastaa herkkäuskoisia ihmisiä...
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
Vastaa Viestiin