Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Leikkaukset sekä kampaukset
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Kuulostaapa ihanalta Huuhkaja! Jos on millään mahdollista, niin pistähän meille kuvaa ihasteltaviksi. Tukkakuvat ovat aina niin ihania katsella.  :)
petomaani

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Huuhkaja, pistähän tosiaan kuvaa tulemaan :)
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

^ Yritän laittaa jossain vaiheessa kuvan. Tosin ei ihan heti onnistu, koska en OSAA laittaa kuvia nettiin. :-[ Yritän hommata jonkun teknisen avustajan mahd. pian... Nimim. Epätekninen Huuhkaja
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Efva »

Tekisi ihan hirveästi mieli leikkauttaa jokin seuraavien kuvien tapainen malli... Tai sitten vielä lyhyempi, mutta olisihan noissakin jo...

Kuva

Kuva

edit: taitaapa tuo alempi olla sama malli kuin tämä.
Viimeksi muokannut Efva, 27 Helmi 2006, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja tenn »

Mistä toi alimmainen kuva on? :)
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Efva »

tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja tenn »

Tosi upee leikkaus siinä kuvassa!! :)
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Mustakin toi alimmainen leikkaus (ja väri) on aika heeno ;) Anna mennä, anna mennä... Hih!

Minä onnistun joka kerta pätkäisemään kun saan tonne lapaluiden tienoille kasvatettua... Mulle ei vaan sovi tollanen ihan lyhyt, kun on niin pallopää.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Efva »

:P

Onneksi on pakko odottaa ainakin pari kuukautta, että otsis kasvaa! Nyt se ei yllä vielä edes kulmakarvoihin eikä sellaista otsista voi kuvitella lyhyiden hiusten kanssa... (?)
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Nyt kun minulla on hieman lyhyempi tukka (tai ei tämä nyt ole lyhyttä nähnytkään, mutta pituudesta lähti silti reilusti tavaraa viimeksi leikkauksessa), olen jotenkin tajunnut tämän uuden mallin myötä, että minulla ei yksinkertaisesti ole mitään syytä yrittää kasvattaa mitään peppuun asti ylettyvää supertukkaa. Julma totuus on se, että minulla on haaroittuva, kuiva luonnonkihara tukka, joka yksinkertaisesti näyttää paremmalta hieman lyhyempänä ja kivalla mallilla, kuin pitkänä ja huonokuntoisena. Kyllähän se tooosi pitkä tukka on upean näköinen, mutta ei vain minun juttuni yksinkertaisesti. Nyt alan pikkuhiljaa hyväksyä tämän tosiasian ja aion pitää tämän tukan nyt tämän pituisena enkä edes yritä haaveilla mistään kilometritukasta. Helpompi tällaista lyhyempää on laittaakin ja hoitaa. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
petomaani

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mirre, toi ylempi kuva taas miellyttää mun silmää :) Tosi kaunis leikkaus ja nätin värinen toi tukka!
Lilly Missy

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Toi alempi on kyllä hieno, vähän saman tyyppinen mikä mulle piti tuleman viimme syksynä. Se vaan ei edes yrittänyt muistuuttaakkaan tuota... Mitä tästä opin, käyn oikealla kampaajalla opiskelijoiden sijaan. Vähänkö mä oon katkera vieläkin ;D
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja marenki »

Mulla alkoi taas ihan hirveästi himottamaan lyhyempää tukkaa. Mie vaan oon niin nössö, että mulla varmaan pääsis itku jos leikkaisin hiukseni, pelottaa, että alkaisi heti harmittamaan. Nyt tukka on siis n.65cm, ja aamulla taas mietin kun yritin laittaa hiuksia, että ois niin ihana kun vois pörröttellä hiuksia vahalla tai edes jollain. Oon jo ihan kyllästynyt tämmöseen roikku-tukkaan, aina samannäköinen. Mietiskelin sellaista tosi rikottua mallia etutukalla, pisimmät hiukset vois olla harteille. Nyt vaan tuntuu, ettei kannattais heti leikata, kun justiin sain hommattua O&H:t, minun tukka kun pysyy lyhyempänä kunnossa vaikka EHS:llä. Mutta suunnitelma on muhimassa ;)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Varoituksen sana noista kuvien malleista, varsinkin alemmasta: Jotta ne saa näyttämään tuolta, joutuu tekemään aika suuren työn, etenkin, jos hiukset on lasimaista laatua. Varsinkin niiden taakse jätettyjen pidempien suortuvien laittaminen on aika pulmallista, jos ei halua, että ne vaan roikkuu suorina. Enhän tosin tiedä, miten paljon olette valmiita näkemään vaivaa hiustenne laittamisen eteen  ;) Ainakin kihartimen ja/tai tarrarullien käyttöön kannattaa varautua.

En mitenkään yritä pelotella, vaan kerron vain, miten itse olen kokenut tuon tyyliset hiukset  ;)
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Pitkien hiusten leikkauttaminen lyhyiksi

Viesti Kirjoittaja Efva »

Niin puhutko Nuppu noista mun laittamista kuvista? Mulla on ollut tuontapainen malli aiemmin ja käänsin tosiaan aina nuo takahiusten latvat ilmakihartimella ulospäin. Mun onnekseni hius taipuu aika helposti (tuossa mitassa) ja kun laittoi kampausnestettä alle, niin pysyikin ihan hyvin.

Se vaivahan siinä tietty oli, että hiukset oli pakko pestä/kastella aamuisin, että ne sai siististi, mutta en kokenut tuota muutoin erityisen vaikeaksi. :) 
Vastaa Viestiin