Toispuoleiset leikkaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

sommarsnö kirjoitti: ...Ja silti pakko kuolata vielä tätä.
Tää ois ehkä eniten näistä kaikista tähän mennessä ilmestyneistä malleista se, minkä mä voisin päähäni ottaa... Varsin punk-henkisestä mallista on tossa muokattu jotenkin ei niin kovan näköinen, ja kauniin kevyt. Mietin vaan, että miten te joilla on ollut tällainen tukka, noin suurella pituuserolla, pistätte sen pitemmän puolen kiinni tarvittaessa?
Mun alani on sellainen että jos ton mittanen tai pitempi tukka ei ole kiinni, niin se on hetken päästä betonisaavissa lillumassa, tai konerasvassa.. ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Huhhuh......onneksi tänään ehdin kampaajalla käydä ennenkuin tajusin tämän linkin olemassaolon. Kuolaan suunnilleen jokaista kuvaa! Tykkään kovasti tästä mikä nyt on itsellä, mutta parempi joka tapauksessa että ehdin makustella rauhassa näitä ideoita seuraavaa keikkaa varten. Mulla on aivan mielettömän ihana kampaaja, jonka "löysin" 5 leikkausta sitten. Joudun vaan miettimään etukäteen todella tarkkaan mitä mitä haluan ja pähkäillä miten sen parhaiten saan ilmaistua. Makustelu on siis paikallaan :D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Silja

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Silja »

Täällä on linkitetty aivan ihania hiuksia! Reilun viikon päästä kampaaja, ja luulen, että tämän topikin innoittamana kasvatus päättyy, ainakin hetkeksi ja toiselta puolelta päätä... Tai, tarvii pähkäillä nyt vielä hetki, kun toisaalta haluis kasvattaa kunnolla pitkän tukan, mutta toisaalta hiuksiston kunto toisella puolella päätä on sen verran huono, että leikkaamalla reilusti saisi kerralla kaiken huonon ja käsitellyn hiuksen pois, ja sitten kasvatuskin olisi ehkä helpompaa... Hätäponnarivaraa jäisi kuitenkin, ettei ihan kamalista tukkapäivistä tarvitsisi sitten ehkä niin paljon välittää...
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Mites nuo toispuoliset mallit käyttäytyy kun hiukset kasvaa? Siis että näyttääkö ihan hölmöltä, vai toimiiko vähän pitempänäkin? Himottaisi nämä hiustyylit hirveästi, mutta vaihteeksi ois kiva saada malli, jota ei tarvis käydä koko ajan parantelemassa kampaajalla.&nbsp; ::)
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja zzww »

pekaani kirjoitti: tästä eka
luokkakaveri leikkas joskus samantapaiset ja&nbsp; nyt se näyttää jotenki oudolta kun toinen puoli on hirveän pitkä ja toinen
vähän normaalimman pituinen ja kun se haluaa kasvattaa samanpituiseksi molemmat puolet mutta ei leikkaa pidempää puolta ennen kuin lyhyempi puoli on oikessa pituudessaeli siinä kuinka pitkät se haluaa hiuksista.Ja suomeksi sen hiukset on todella kamalan näköiaet vaikka ne on hyvin hoidetut
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

pekaani kirjoitti: Mites nuo toispuoliset mallit käyttäytyy kun hiukset kasvaa? Siis että näyttääkö ihan hölmöltä, vai toimiiko vähän pitempänäkin? Himottaisi nämä hiustyylit hirveästi, mutta vaihteeksi ois kiva saada malli, jota ei tarvis käydä koko ajan parantelemassa kampaajalla.&nbsp; ::)
Mun mielestä ne toimii ihan hyvin ylikasvaneenakin, mutta tykkäänkin noissa toispuoleisissa leikkauksissa siitä, etteivät ne näytä liian asetelluita ja laitetuilta. Varsinkin jos on yhtään luonnontaipuisuutta niin hiukset asettuu mukavan villisti&nbsp; ;D. Nyt kun tarkemmin mietin niin kaikilla tuntemillani ihmisillä, joilla on toispuoleinen tukka, on taipuisat hiukset. Suorien hiusten kanssa voi olla ongelmallisempaa...
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^^ Ompahan kyllä tosi ihana.

^ No voi vitsit, mulla on kyllä niin suora hiuslaatu kuin mahdollista. Kampaajakin muistaa joka kerta muistuttaa, että hiusta on määrällisesti paljon, mutta sitä saa muotoilla oikein urakalla, että taipuu mihinkään suuntaan. &nbsp;:# No, aion kyllä joka tapauksessa testata tuollaista toispuoleista mallia. Kasvojen muodon vuoksi pitäisi kyllä otsallakin jotain haivenia olla, mielellään kyllä ihan reilu otsis. Saattaa olla vähän haastavaa yhdistää toispuoleiseen, ellei sitten ois vino otsis ja semmoinen malli, joka ei olisi toiselta puolelta kovin lyhyt (siili).
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Jos mulla olis oma kampaaja laittamassa tukan joka aamu, ja ois takuuvarmaa että tällaisen sais aikaan jotenkin ilman hirmuisia irtokarvalisäkkeitä niin olisin kyllä leikkaamassa välittömästi.
Ihana peikkotukka! Värikin ois oikeen kiva.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Jahas, edelleen toispuoleiseen jämähtänyt tässä hei&nbsp; :D. Välillä käytiin tasamittaisessa, mutta nyt olen palannut tähän... Oli miten trendikäs tai so last season tahansa, tykkään! Mulle sopii mielestäni parhaiten lyhyet hiukset (eikä hermotkaan kestäisi kasvattelu-urakkaa). Tyyliltäni en kuitenkaan ole kovin naisellinen, joten toispuoleisuus tuo vähän jotain tyttömäisyyttä.

Kiharat sopii mielestäni hyvin, joten ehkä seuraavaksi jotain tähän tyyliin, uskaltaiskohan jotain tollasta kera otsiksen?:
http://www.flickr.com/photos/lara-lima/ ... 639044694/
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 075841562/

Tämä olisi ehkä aika söpö tummana, vaikka itselleni ei sopisikaan
http://kurzhaarfrisurendamen.com/kurzha ... tyle.html/

Densu

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Densu »

Hoi, miten stailaatte sitä pidempää puolta jos pitäisi saada kiinni tms? Itellä ois tällanen menossa
Kuva

ja kiharaakin löytyy, eli pienikin määrä kosteutta ja toi vetää kiharalle. Olis kiva esim.kesäks keksiä muutakin kuin hölmön näköinen Pikku Myy-nuttura pään päällä :D
Vastaa Viestiin