Toispuoleiset leikkaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
kermakaramelli

Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja kermakaramelli »

Eli hakusessa olisi voimakkaasti toispuoleiset leikkaukset. Kuvia löytyy netistä ihan hirveästi lyhyistä hiuksista, joissa toinen puoli on aivan lyhyt (tai siili) ja toinen puoli "normaali" lyhyt tukka. Mutta. Olisiko kellään tietoa, mistä löytyisi hyviä kuvia kampaajalle kiikutettavaksi semmoisesta, missä tukka on toiselta puolelta aivan lyhyt/siili ja toiselta puolelta pitkä (yli olkapäiden), päältä taas voi olla lyhyempää sorttia.
Saiko kukaan mitään selvää?:) V

Olisi hakusessa vähän rokki-/punkhenkinen leikkaus, mutta kun ei keksi edes hakusanaa, millä alkaisi etsiä ja hiusmallien selaaminen netistä ei ole toistaiseksi tuottanut tulosta.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja lynx »

Toihan on nyt aika in noissa tietynlaisissa muotiblogipiireissä. Ainakin Alice Dellalilla, Kate Lanphearilla ja Olivian muotibloggari Stellalla on tuommoinen. Niin ja the Soundsin Majalla.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

En tiedä vastaanko nyt tohon sun kysymykseen, mutta tulee vaan ekana mieleen toi muotiblogien maailma, kun toi tyyli on ollut tapetilla tässä vähän aikaa :D
kermakaramelli

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja kermakaramelli »

Kiitos! Auttoi paljon, tarvii vaan jonkinmoista kuvatusta kampaajalle, mikä on se mitä haluan.
Aroha

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Aroha »

Kuva

Mun arkistoista löytyi tämmöinen. Aikas makee!
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Charleen »

jep jep tän muodin alotti muistaakseni Ciara ja Cassie Ventura <3 (mut tästä on jo aikaa).
suomalaisista ainakin Jippu on leikannut kans. jos mulla olis yhtään paksummat hiukset niin leikkaisin kans :)

Kuva

Kuva
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

Eih, näitä kuvia katsellessa alkaa taas toispuoleisuus himottaa - juuri kun olen edes melkein pääsemässä eroon omasta viritelmästäni. Mulla tosin siiliä/lyhyttä hiusta oli kummallakin puolella, mutta harvemminpa se toisen puolen siili mihinkään näkyi kun pidemmät hiukset olivat siinä päällä. :) Tykkäsin kyllä tosta tyylistä kovasti ja useamman vuoden sen eri variaatioiden kanssa viihdyinkin, tää poiskasvattelu vaan on ollu ihan järkyttävän kamalaa hommaa!

Tältä näytti hiuksisto vielä puolisen vuotta sitten:
Kuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Todella kaunis malli! Näyttää sopivan sulle täydellisesti.. En tiedä sopisiko mun piirteilleni, mutta ainahan sitä voi haaveilla.. Anteeksi jos annoin lisäpotkua toispuoleis-himolle. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Vautsi, Arohan linkkaama malli on tosi makea (en eka edes tajunnut että on toispuoleinen), samoin tuo Lynxin laittama kolmas. Rupesin heti miettimään, että tuollaisessa mallissa ei paljoa hätäponnareita käytetä. &nbsp;;D

Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Mä katoin kanssa tota Lynxin kolmatta.. Miten kenelläkään voi olla noin untuvaisen näköinen hius? Näyttää toi malli toimivan myös hitusen pidemmälläkin karvalla, eli ei ihan millin sänki tarvitse olla.. Kauneimmillaan siis todella nätti, kauheimmillaan varmaan aika hurja..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Charleen »

toi sommarsnön tukka on ihana&nbsp; <3 just tommosta himoitsisin!
tossahan saa hätäponnarin aikaan jos siirtää jakausta niin, että tukkaa tulee siilin päälle :)
tosin mulla on niin ohuet hiukset et tuskin toimis&nbsp; :-\
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Vera »

Munkin silmää on alkanut miellyttää hiukan tuollainen toispuoleinen malli, muunmuassa tätä tukkakuvaa olen jo parisen kuukautta ihastellut. Samoin tuo Majan tukkamalli on kanssa aivan ihana, tässä ja tässä pari kuvaa tuon Lynxin laittaman lisäksi, missä se näyttää tosi kivalta. Harmi ettei itselläni oikein ole itsetuntoa kantaa tuollaista tukkaa, niin kiva kuin se onkin. Enkä tiedä sopisiko sellainen edes mulle lainkaan, kun en ole järin persoonallisen näköinen naamataulultani.
Hallonnikas kirjoitti: Näyttää toi malli toimivan myös hitusen pidemmälläkin karvalla, eli ei ihan millin sänki tarvitse olla..
Juu, mä ainakin tykkään nimenomaan enemmän niistä versioista, missä on hiukan enemmän karvastoa, eikä ihan millin sänkeä. (Vaikkakin esim. tuo Sommarsnön malli on kyllä tosi nätti ja sopii kantajalleen loistavasti.)
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Mulla ei just nyt ole hiusmalli-kriisiä, mutta linkittelen näitä tänne tulevaisuutta varten. Onhan nääkin toispuolisia, vaikkei noin selkeää kontrastia löydykään.
älyttömän nätit väritkin
kaunis
joku tässä mallissa tökkii
ollapa kauniin mallinen pää

Viimeksi muokannut pekaani, 21 Tammi 2015, 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Retro

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Retro »

Voi ei, eipä olisi kannattanut eksyä tänne... Hiukanko alkoi leikkaaminen himottaa.&nbsp; ;D Piti tulla kehaisemaan sommarsnön tukkakuvaa, tosi hieno! Myös pekaanin linkkien ykköskuva oli nätti tuollaista vois jopa harkita, joskus sitten kun totaalinen kyllästys iskee. (Eli toivottavasti ei tarvitse harkita lähivuosina.&nbsp; ::))
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

Oi että, kiitos kovasti hiuskehuista! :) Kyllä nyt pikkasen kirpasee, että tuo pää alkaa olla menneen talven lumia. ;D

Tätä kasvattelun tuskaa ei niin ikään helpota ollenkaan kaikkien tänne linkitettyjen himotuskuvien ihailu... Nyt pitäisi yrittää pitää visusti mielessä, että normipitkästä mallista toispuoleiseen hyppääminen käy huomattavasti helpommin kuin muutos toisinpäin. Nimimerkillä "Kuinka kauan joudun vielä näyttämään hiusvälivaiheidiootilta?"

...Ja silti pakko kuolata vielä tätä, tätä, tätä ja tätä.
Aroha

Vs: Toispuoleiset leikkaukset

Viesti Kirjoittaja Aroha »

pekaani kirjoitti: tästä eka
Ah, loit juuri uskoa tulevaisuuteen: kesällä mullakin on tuommoinen etulieska :). Juuri tuollaista kohti kasvattelen siis, onneksi mun hiukset kasvaa 1,5-2 cm kuussa.
Vastaa Viestiin