Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Kuva

Osaisiko joku suositella mun liian pitkäksi venähtäneeseen tukkaan jotain uutta mallia? :) Nykyään tukka on varmaan 4-5 senttiä kuvassa olevaa pidempi, eli nuo entiset otsatukan jäänteet ylettävät juuri korvan taakse. Nyt kun se otsis on kasvatettu pois niin himottelee jälleen vino otsis. Pohdiskelin myös muun tukan pätkäisemisestä olkapäille ulottuvaksi. Mutta kun sitten en taas tiedä :P Kerta tämä oman pään sisäinen pohdiskelu ei tuota tulosta, ulkopuolisten ehdotuksia otetaan mielellään vastaan! :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Tämä nyt ei varmaan hirveästi auta, mutta kun pyysit mielipiteitä, niin itse en ainakaan leikkaisi tuossa tilanteessa, varsinkin kun olet juuri saanut otsatukan jäänteet kasvatettua pois; eivätkä hiuksesi näytä mitenkään "liian pitkäksi venähtäneiltä" (tosin sellaisia ei minusta ole olemassakaan :D)
* 1b F ii *
asaariki

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja asaariki »

Minäkin katsoin että jatalla on mielettömän ihana tukka joka ei kaipaa mitään muutosta.  :) Värikin on niin kaunis!
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Sonia kirjoitti: Minäkin katsoin että jatalla on mielettömän ihana tukka joka ei kaipaa mitään muutosta.  :) Värikin on niin kaunis!
Minä kans! Nätti ja pukeva malli.  :)
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Kiitos Sonia ja anannas :) Kyllähän se oma look alkaa aina itseään ensimmäisenä kyllästyttää :P Olen todella surkea varaamaan kampaaja-aikaa, joten vaikka tää letti tulee lyhenemään, siihen voi mennä hetki :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Nan
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 23 Loka 2010, 20:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Nan »

AAAARGH! Minulla on veemäinen ongelma: Olen tyhmänä (?) käyttänyt henndigo -seosta tukkani tummentamiseen joskus n. vuosi sitten, ja sel jälkeen vaalentanut. Noh, lopputuloshan on siis vihreä. Minun tapauksessani tätä vihreyttä on kestänyt jo nelisen kuukautta, ja tuntuu ettei tukka ole kasvanutkaan yhtään. :( Haluaisin kasvattaa pitkät punaiset hiukset, mutta kun tilanne tuntuu vain pahenevan, eikä viherrys peity enää kunnolla millään värillä. Lisäksi vihreä osuus on ihan hamppua, joskin olen sen siedettävään kuntoon saanut maskeerattua mm, colormaskilla. Mitä siis tehdä? Raaskinko leikata? Myös kivoja luonnonkiharalle (3b-c) tukalle sopivia lyhyitä malleja saa suositella!
3 a M ii/iii
Kiivi

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Nan kirjoitti: AAAARGH! Minulla on veemäinen ongelma: Olen tyhmänä (?) käyttänyt henndigo -seosta tukkani tummentamiseen joskus n. vuosi sitten, ja sel jälkeen vaalentanut. Noh, lopputuloshan on siis vihreä. Minun tapauksessani tätä vihreyttä on kestänyt jo nelisen kuukautta, ja tuntuu ettei tukka ole kasvanutkaan yhtään. :( Haluaisin kasvattaa pitkät punaiset hiukset, mutta kun tilanne tuntuu vain pahenevan, eikä viherrys peity enää kunnolla millään värillä.
Voih, tiedän tilanteen  :-\ Minä värjäsin hennalla ja indigolla tukan mustaksi muutama vuosi sitten. Vaikka ehdin värjätä vain kaksi kertaa, indigo jämähti niin etten päässyt siitä koskaan eroon. Vaalentamisen jälkeen siitä tosiaan tuli vihreä, enkä saanut sitä peittoon kuin värjäämällä mustalla päälle. Tummanruskean altakin se paistoi läpi. Ei auttanut muu kuin kestää se viherrys, kasvattaa ja myöhemmin leikata se pois. Veikkaan että sun vaihtoehdot on myös joko kestää se viherrys, leikata tai värjätä tummaksi :( Pirullinen aine tuo indigo...
Nan
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 23 Loka 2010, 20:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Nan »

Huoh. Joo, katseltuani takatukan hamppupalloa hetken peilistä, ei päätös enää ollutkaan kovin vaikea: nyt on taas tosi lyhyt tukka, mutta eipä ole ainakaan vihreä!
3 a M ii/iii
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja miolla »

Gaah..Kävin Citydeal kampaajalla 1,5 kuukautta sitten leikkauttamassa otsksen ja n.7 cm latvoista. Hitto että tää tuntuu jotenkin niin epätasaiselta. Niin epätasaiselta, että on liki mahdotonta uskoa, että tää olisi tahatonta.

Siis puhutaan nyt ihan oikeasti viiden sentin eroista. Pyysin vähän kevennettyä latvaa, koska mun mielestä pitkät hiukset ihan tasalatvalla näyttää hassulta. No nyt on suora latva jota ohennettu sieltä täältä, eli sellanen epämääräinen hiirenhäntä :D No ostin uuden Citydealin ja se on 2,5 viikon päästä. Nyt saa lähteä tuo latva n.10-15 cm jotta saan tän epätasaisuuden kokonaan pois. Harmittaa kyllä, mutta luulen että ohennus johtuu osittain kampaajan huonosta leikkauksesta (vaikutti tietävän mitä tekee) ja osittan vahvasta vaalennuksesta, joka mahd. katkonut hiuksia. N. 15 cm latvasta hiukset ovat tuuheat ja ihan kivat, mutta siitä alaspäin ne ohenee aivan tikkusuorina tosi tympeäst. Vaikea selittää, mutta ei kiva.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Kriisiä pukkaa  :-\  ehkä jo aikakin, kun viimeisimmästä kampaajakäynnistä on lähemmäs kaksi vuotta ja viime ajat oon pyrkinyt lähinnä nykyiseen tilaan eli hiusmallittomuuteen. Parissa vuodessa alkaa kuitenkin pikkuisen tympimään sama ryhditön hippitukka, vaikka tuttu ja turvallinen reuhka se onkin. Mahdollisimman simppeli ja helppo mallinmuutos on nyt hakusessa, mitään kovin kummallista en hae vaan mielessä päällimmäisenä talven kuivattamien hapsulatvojen pois leikkauttaminen. Kampaajalle hipsin ensi vuoden alusta, joten miettimisaikaa on ihan mukavasti.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^*köh* Mitään en myönnä  ;D ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja elly »

V-linja ja kerrokset himottaa. En vain tiedä näyttäisikö se hyvältä näin lyhyisen hiusten ja oman värin kasvatus projektin keskellä. Toisaalta en ole käynyt yli puoleen vuoteen kampaajalla, eli uusi hiusmalli voisi tehdä terää. Toisaalta tuon myötä pääsisi myös osasta huonoista latvoista eroon. Ääh.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Yhyy! Mun tukka on ruma!
Kevätaurinko paljasti että liukuma oman värin ja vanhan hennan välillä ei olekaan niin siisti kuin olin kuvitellut.. siis sikäli mikäli venähtänyt juurikasvu voi koskaan olla siisti. Lisäksi tukan malli... korjaan, tukan mallittomuus on jo niin karussa pisteessä että itseäkin ärsyttää. Tukka on jo jonkin verran yli BSL-mittainen, pisimmät hapsut lähestyvät vyötärölinjaa hiipien, mokoma reuhka haluaa olla keskijakauksella jatkuvasti. Eipä se jakauksen paikan muuttaminen kyllä tässä vaiheessa auttaisi enää yhtään mitään. Haaroittuneesta ja takkuisesta latvasta en muun karmeuden vierellä jaksa edes välittää. Viimeksi tälle karvastolle on näytetty saksia miltei kaksi vuotta sitten ja kerran on kevyesti vaalennettu joten ilmankos on kaksihaaraisia...
Miten tämä näyttikin talven pimeyden aikana vielä olevan ihan siedettävällä tasolla? Kummasti tuo valoisuus vaan paljastaa totuuksia itselle. Nyt sitten tarttis tehrä jotakin, saksia ja jotain väriväkräystä tämä selvästi kaipaisi.
Himoitsen yhtä aikaa reippaita lyhyitä hiuksia ja pitkää tukkaa, minkä kanssa ei tunne itseään alastomaksi, vaikka olisikin alasti. On se niin vaikeeta, miksi se ei koskaan ollut näin vaikeeta silloin 16-vuotiaana?!

Edit. Jos olisi fiksu ja olisi vetämättä ihan nysäksi, vaan tekisi jonkun tällaisen:
http://www.fashionatedesires.com/71-sim ... dium-hair/

Söpö ja reipas tukka ilman jumalatonta ahdistusta kauheista kasvatusvaiheista...
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 12 Maalis 2014, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Oijoi minkä kuvan oot laittanu  :l Mä olen tässä vitkutellu sitä kampaamoon menoa, mutta nuo lyhyet näyttää kyllä niiiiin hyviltä!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Vastaa Viestiin