Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

No arvon kyllä itekin vielä että mennäkö vai eikö mennä... ::) Järjellä ajateltuna ois fiksua leikata nyt joku tukka missä toi väriraja häviäis joko kampaamon lattialle tai sitten sinne tukan sekaan niin ettei se haittaisi. Mut epäilyttää että kaduttaako kauheesti jälkeenpäin. Haluan tällä hetkellä omanvärisen tukan! Pari viime leikkuukertaa on kuitenkin menny niin penkin alle että jänskää jo etukäteen, vaikka ennen mun päässäni on ollut vaikka mitä.
Onhan tää pitkä jo tuttu ja turvallinen ja uusi tukkatyyli (vaikka se olisi vain otsis tms.) on silti hurjaa ja vierasta! Missä välissä musta on tullut tällainen nössö... ;D

Tässä muuten pari muuta salaa himoitsemaani mallia:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Wella
http://www.pinterest.com/pin/550776229400370567/
http://stylenoted.com/wp-content/upload ... age-1.jpeg
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sahloknir

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Sahloknir »

Ala-asteen jälkeen pitkätukkaisena pysytellyt haluaisi kääntää kelkkansa ja hankkia ihanan rennon poikatukan. Rakastan sitä kontrastia, mikä syntyy tyttömäisten kasvojen ja poikamaisen tukan yhdistelmästä. Epäröintiä aiheuttaa kuitenkin oma naama. En tiedä, sopiiko siihen lyhyt hiusmalli. En tiedä, saisiko lyhyt tukka naaman näyttämään liian maskuliiniselta ja hevosmaiselta. Minulla on aika pitkänmalliset kasvot ja pienet silmät, joten juuri sitä hevosnaama-vaikutelmaa haluaisin häivyttää ja piilottaa mahdollisimman hyvin.  :D

Haaveena olisi siis tämmöinen tukka mutta rikotulla, koko otsan peittävällä otsiksella, josta en halua luopua:
http://files.myopera.com/celebfan/album ... -26848.jpg

Ja oman naaman muodon näkee tästä:
http://i6.aijaa.com/b/00290/13120288.jpg

Eli leuka on aika pitkä ja ulkoneva, korostuu esim. hymyillessä kunnolla. Siksipä mietityttää, muuttuisinko rujon miesmäisen näköiseksi tuolla haaveilemallani tukalla... Mulla on oikeastaan jonkinlainen leukakompleksi ja haluaisin, että se olisi mahdollisimman huomaamaton ja piilossa. :D Tuokohan  lyhyt poikatukka leuan oikein räikeästi esille... Olen itse niin kamalan huono arvioimaan ja omaan naamaan tottuneena en ehkä osaa arvioida objektiivisesti. Siksi kaipaan teiltä tukkaguruilta arvioita, ehdotuksia ja tuomioita! Kannattaako unohtaa, vai luulisitteko että lyhyt tukka voisi toimiakin? Ja jos voisi, niin minkälainen malli? Haluaisin puolueettomia, rehellisiä vastauksia! ^__^
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Milly »

^En kyllä ole mikään tukkaguru, mutta jos kasvosi oikeasti ovat kuin jälkimmäisessä kuvassa, leuka ja lyhyt tukka korostaisivat kauniisti kaulaa  :) Mielestäni tuo kuvan leuka on ihana, vaihtaisin omani siihen koska tahansa  ;D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Mjau

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Pitkästä aikaa täällä foorumilla, moi vaan. Nyt se himotus polkkatukkaan iski, jälleen... Huoh!

Miulla on noin bsl-mittainen omanvärinen (punertavat tummanvaaleat) tukka, eikä tässä oikein ole mitään mallia, kunhan roikkuuvat. Raskauden jälkeen tukkaa lähti ihan tajuton määrä, mutta onneksi päähän jäi vielä muutama karva, lähtötilanne oli paksu tukka. Nyt uutta hiusta pukkaa hurja määrä ja lyhyttä karvaa on päälaki täynnä, argh. Otsatukan poiskasvatus on hyvällä tolalla, yltää jo leukaan. Nyt vaan sitten tekis ihan älyttömästi pätkästä edestä pidempi polkka :3 Sellainen niskan paljastava malli. Miulla on ollu ennenki sellanen ja tykkäsin kyllä, kunnes sain päähäni alkaa kasvatuspuuhiin. Pitäskö antaa mennä vai jatkanko kasvatusta... Hmm. Lyhyt polkka olis kyllä kätevä ja varmasti ulkomuoto olis huolitellumpi kuin mallittoman roikkuvan reuhkan kanssa. Ois ees joku kohta tässä akassa mikä näyttäs siistiltä, kaikkien silmäpussien ja huonon ihon keskellä  ;D
ElisaDay

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja ElisaDay »

Mulla on kriisi. Mun tukalla on kriisi. Mun kampaajalla on kohta henkilökohtainen kriisi.
Tilittäisin tämän jonnekin "hauku kampaajasi" -ketjuun, mutta kun sellaista ei täällä ole (TEHKÄÄ SELLAINEN!).

Tuossa keväällä kävi pieni vahinko, tai pikemminkin kielimuuri ja tukasta lähti ainakin se 15 senttiä. Okei, siinä lähti myös kuivat latvat ja vanhat värjäykset ja näin. Tokenin siitä kyllä.

No muutaman kuukauden kasvattamisen jälkeen malli oli ...tai sitä ei ollut. Tukassa oli pitkää ja pitempää ja lyhyttä ja lyhyempää ja varsinkin takana hiuksissa oli jopa ihan lovia (tai palkkeja). Koska se malli vaan oli kasvanut ulos.

Ajattelin sitten että käyn kampaajalla, joka vähän siistii sitä tukkaa. Olin onnellinen kun hiukset olivat kasvaneet sen verran, että sain ne jopa ponnarilla kiinni! Ei siis enää mitään pinnivirityksiä töihin.

Mä en nyt sitten vielä ole osannut päättää, että oliko mun kampaaja tyhmä, tyhmä vai tyhmä vai oliko mun artikuloinnissa jotain vikaa.

Tosin sen tunnin ajan valitin, ihan alusta asti, kuinka ikävää oli kun tukka lyheni niin paljon ja hankaloitti elämää työmaalla, kun piti käyttää sen kakskymmentä pinniä, että tukkaa saa kiinni siten, ettei sieltä haivenet karkaile esiin. Lisäksi valitin, että kun en vaan yksinkertaisesti viitsi enkä jaksa enkä halua laittamalla laittaa sitä tukkaa, paitsi jos menen jonnekin baariin tms. Eli en vaan JAKSA käyttää fööniä enkä suoristusrautaa enkä mitään. Olen laiska hiustenlaittaja. Sori siitä.
Lisäksi mainitsin, että haluan kasvattaa taas pitkät hiukset. Pitkät hiukset tarkoittaisivat tässä vaiheessa siis vähintään olkapäille ulottuvia, ponnarilla kiinni laitettavia.

Eli varsinaisesti en antanut mitään "leikkaa 4 senttiä" tai mitään muuta tällaista ohjetta. Valitettavasti en myöskään sanonut, että "vain latvojen siistiminen".

Koko käynnin ajan katsoin mitä kampaaja teki. Kuinka pituudesta lähti noin pari senttiä - 5 senttiä. Lisäksi märästä tukasta, josta kampaaja ottaa epämääräisen osion, siitä on vaikea nähdä, mitä todellisuudessa tapahtuu.

Luulen, että ongelmat alkoivat siinä vaiheessa, kun kampaaja otti sellaiset sakset, jotka se ensin asetti noin puoleen väliin valmiiksi valittua tukkaosiota, naps kerran, siirsi saksia pari senttiä, naps toisen kerran ja lopuksi ihan hiusosion lopusta naps kolmannen kerran (en tiedä mitkä nämä sakset ovat nimeltään).

Lopputulos on "ihan kiva". Joo. Kivannäköinen malli (en pyytänyt uutta mallia).
Päällimmäisistä hiuksista lähti vähintään 5 senttiä. Siten, että en saa niitä mitenkään lähellekään ponnaria vielä moneen kuukauteen (ne pirun pinnit taas esiin!!! JEE!!)  Alkuperäisessä mallissa hiukset olivat takaa lyhyet ja edestä pitkät, eli tässä vaiheessa ohimoilla olevat hiukset olivat solisluihin asti (nyt ne on silmien-poskien kohdalle).
Lisäksi hiukset ovat niin kerrostetusti ja ties miten leikattu, että kaikki osiot ovat ihan eri mittaisia. Ja huolimatta siitä, miten kerroin etten vaan jaksa jaksajaksajaksa laittaa näitä, joudun jokaisen pesun jälkeen turvautumaan muotovaahtoon ja fööniin ja suoristusrautaan, koska muuten nämä "pätkät" osoittavat aivan joka suuntaan + lievästi kihartuva hiuslaatu = käytä sitä fööniä ja lakkaa ja muotovaahtoo.

Nyt mä olen palannut noin 3 kuukautta ajassa taaksepäin ja lähden TAAS kasvattamaan hiuksia ja TAAS joudun kärsimään sen ihanan vaiheen, kun hiukset eivät ole lyhyet eivätkä pitkät ja ne ovat kaikki ihan eri mitassa, joka näyttää todella epäsiistiltä.
Ja nämä hiukset ovat lyhyemmät kuin silloin kun ne "vahingossa" leikattiin liian lyhyiksi. (olen joka kuukausi ottanut hiuksista kuvan, joten tiedän tasan tarkkaan, kuinka pitkät hiukset ovat olleet esim. toukokuussa).

Tässä risoo myöskin se, että olen viimeiset 4 kk hoitanut hiuksiani erityksen hyvin. Tehnyt hiushoitoja, syönyt monenlaisia vitamiineja jnejnejne. Tuntuu että se on ollut ihan turhaa.

Ehkä en sitten vaan osaa kertoa mitä haluan. Mutta jos sanoo, että haluaa kasvattaa pitkät, niin miksi hiuksista leikataan niin paljon?
Pitääkö kampaajalle antaa joku kieltolista, että "en halua ohennuksia, en halua kerrostuksia, ei saa leikata yli 5 senttiä mistään, ei saa olla liian rikottua mallia, ei saa värjätä, ei saa tehdä otsatukkaa, ei saa käyttää hiusveistä, ei saa tehdä mitään vanhanaikaista mallia, ei saa (jatka listaa)".

Tiedostan kyllä että hiukset kasvavat kyllä koko ajan, mutta SILTI.

Jos kampaaja sanoo mulle, että maalaa tuo meidän seinä jollain kivalla pirteällä värillä mutta ei oranssilla eikä vihreällä ja sitten mä laitankin siihen oranssin värin ja vihreän raidan, niin mikä meni vikaan? (mut jos valitat, niin solvaat mun ammattitaitoa, koska mä tiedän paremmin koska olen ammattilainen).

Nykyään puhutaan hirveästi siitä, kun kampaajat joutuvat lopettamaan liiketoimintansa, kun ei riitä asiakkaat / hinnat ovat nousseet liian korkeiksi (koska joku verotusjuttu). Mutta mä pidän kampaajakäynnit minimissä sen takia, koska harvemmin sieltä saa sitä mitä on toivonut.

Ehkä mä seuraavalla kerralla annan fiskarssin sakset miehelle ja sanon että 20 milliä kiitos (pituudesta, EI JUURESTA).



Kiitos, helpotti.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja miolla »

Siis onko se kampaaja erimaalainen, vai miksi et tosiaan selkeästi sanonut "vain latvojen siistiminen", "nyt ei leikata kuin korkeintaan pari senttiä" kerta asia oli sulle tärkeä?

Ikävä asia että olet onnistunut löytämään sellaisen visiönäärikampaajan, joka ei hetkeksikään pysähdy kysymään mitä asiakas haluaa. Toisaalta on vaikea ymmärtää miksi et sanonut selkeästi mitä haluat ja missä rajat menevät, kun kuitenkin tiesit aika tarkkaan mitä olet vailla..Miksi käyttää kiertoilmaisuja kuten "aion nyt kasvattaa pitkän tukan", eikä oikaista asiaa esim. "..mikä tarkoittaa korkeintaan latvojen siistimistä" jos ja kun kampaaja ei selkeästi hoksannut mistä kyse..
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^^ Itselläni on melkein pelkästään huonoja kampaamokokemuksia (ajalta ennen kuin lakkasin käymästä "säännöllisemmin", eli ehkä kerran vuodessa) ja nykyään, jos harvoin joudun kampaajalle menemään, niin pidän kyllä hyvin tarpeellisena tuollaista kieltolistaa, josta kirjoitit, ElisaDay. Siis tuntuuhan se vähän typerältä siinä tuolissa istua ja ladella kaikenlaisia kieltoja kampaajalle, mutta kyseessä on minun hiukseni ja mieluummin olen sen hetken kiusallisehkossa tilanteessa kuin elän kiusallisen tukan kanssa sen jälkeen.  :P
Minä tosin en ole tavannut käydä missään huippukampaamoissa, vaan ihan tavallisissa lähiökampaamoissa, joissa tuollainen  tuntuu helpommalta ilmaista.
Toisaalta, jos menisin mallinmuutosleikkaukseen, en tietenkään missään tapauksessa voisi ohjeistaa kampaajaa esimerkiksi leikkaustekniikassa, koska mistäs minä tiedän miten haluamani malli tulee leikata, kun en ole itse kampaaja. Jos osaisin neuvoa, leikkaisin mieluummin itse.  ;D

edit.
Unohtui kokonaan kriiseillä itse. Minulla ei koskaan ole ollut hiustenpidennystä, kun olen aika varma että hiuslaatuni siitä kärsisi pahastikin ja tavoitteeni on kasvattamalla saada pitkä tukka; mutta nyt kyllä kauheasti tekisi mieli kokeilla... Muuten tulee varmaan leikattua jokin leukamittainen polkkatukka. Ärsyttää, kun olen tässä samassa pituudessa ollut jo pari vuotta, kun en hiusten kunnosta halua tinkiä pituudenkaan vuoksi, ja olenkin ihan surutta napsinut (itse) latvoja melko usein ja melko paljon. En jaksa enää tätä kasvattamista, kun palkinto tuntuu olevan niin pitkällä tulevaisuudessa.
Viimeksi muokannut kaarina, 06 Heinä 2014, 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja enna »

ElisaDay kirjoitti: Mulla on kriisi. Mun tukalla on kriisi. Mun kampaajalla on kohta henkilökohtainen kriisi.
Tilittäisin tämän jonnekin "hauku kampaajasi" -ketjuun, mutta kun sellaista ei täällä ole (TEHKÄÄ SELLAINEN!).
Meillä muuten on täällä Kauheimmat kampaamokokemukset -ketju, joka on toinen vaihtoehto kirjoittaa tällaisia tekstejä :)

Ikävää kyllä, että kasvatuksesi sai takapakkia noin kahteen otteeseen, mutta jos yhtään lohduttaa, musta tuntuu että monilla kasvattajilla tulee yksi tai useampi takapakki siihen - vaikka he tajuaisivat sen vähän jälkikäteenkin. Munkin kasvatus on kestänyt ikuisuuden, kun hetken mielijohteesta on leikannut tukasta paljon pois, ja myöhemmin tajuaa mikä virhe se olikaan.

Meinasin alkaa kriiseilemään itsekin tähän ketjuun, mutta mun ongelmat koskevat nyt väriä eikä mallia.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Manna »

Manna kirjoitti: Mun tekisi niin mieli poikkaista tukkani polkkatukaksi tai ainakin lyhentää reippaasti ::)
Katsos vaan, olen näköjään pohtinut samaa asiaa neljä vuotta sitten :) Ilmeisesti kesä ja lämpimät ilmat saavat mun pohtimaan tämän "karvamaton" poikkaisemista tasaisin väliajoin.

Olen totta puhuakseni kyllästynyt ostamaan kuukauden välein uutta hoitoainetta ja ja ja ja.... sitten voisin heilutella ikäkorttia eli jossain vaiheessa pidempi hiusmalli alkaa vanhentaa eikä enää nuorenna :P

Mua miellyttää mm. Lauren Conradin hiusten pituus tässä kuvassa:

Kuva

Vähän vaan arveluttaa, että kasvavatko hiukseni enää lyhentämisen jälkeen uudestaan pitkiksi, jos kuitenkin haluaisin ne takaisin.... Tällä hetkellä pisimmät hiukseni ovat lähes vyötärölle asti.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Sulla on tosi kauniit hiukset eivätkä ainakaan mun mielestä mitenkään vanhenna sua.  :)  Mutta nuo Laureninkin hiukset ovat kyllä pitkät ja myös kauniin mittaiset, uskon että sullekin sopisi hyvin myös tuollainen mitta. Tuon mittaisesta on myös vielä helpompi kasvattaa takaisin midback tai vyötärömittaista tukkaa kuin ihan polkasta, jos käy kaduttamaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Manna, sulla on niin kauniit hiukset, että älä ainakaan polkaksi leikkaa! Siis tarkoitan tosi kauniit hiukset. Ja toki päätös on sinun, en mä sillä :)

Kuvassa olevat hiukset sopis sulle erittäin hyvin eikä lyhyet ole lähellekään ja miksei kasvaisi takas vielä pitkiksi, kun nytkin sulla niin vahvat ja hyvät hiukset :-*  Tuommoinen kerrostus ois varmasti kevyempi ja jos tarttsi vaikka vaan joka toinen kuukaus ostaa hoitista ;D Mun miehellä vyötärölle myös hiukset ja ostaa aina litrasia hoitiksia just tän takia, kun normaalit 250 ml pullot loppuis todella nopeasti.

Äitini on yli 60-vuotias ja hänellä oli tuossa päälle vuosi sitten vahvat, paksut, harmaat ja puoleen selkään hiukset. Nyt siis sairaus vienyt hiuksia ja lääkkeet. Eikä todellakaan näyttänyt vanhentavan vaan päinvastoin, kun oli niin hyväkuntoset! (Jotkut luuli jopa, että äidillä oli pidennykset.)

Edit. Tärkeintä on mun mielestä, että viihtyy hiuksissaan ja on kantajalleen sopiva malli (ja pituus).
Viimeksi muokannut Chaos, 08 Heinä 2014, 08:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Manna »

Kiitos Hunis ja Chaos :-*

Sain ajan kampaajalleni vasta 25.9., joten ehdin vaihtaa mielipidettäni tapani mukaan vielä monta kertaa ;D
Jotenkin vaan viime aikoina on noin yleisesti tuntunut tämä pitkähiuksisuus tökkivän, varsinkin kun en ikinä edes laita hiuksiani erityiselle kampaukselle.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
hopeareunus

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja hopeareunus »

Mulla on pienoinen kriiseily ollut päällä tässä viimeiset kaksi viikkoa. :'D Tällä hetkellä hiukset ovat BSL-pituiset, mutta haluaisin poikkaista ne ehkä hivenen kerrostetuiksi, eripituisiksi ja suunnilleen hartiamittaan. Ongelma on siinä, että hiukset ovat luonnonkiharat, löytyy tiuhaa lainetta, korkkiruuveja ja sitten löyhempään kiharaa, joten en osaa sanoa ollenkaan, miten ne asettuisivat lyhempinä. Taipumusta on kuiviin latvoihin ja sähköisyyteen.  Lisäksi omistan myös epämääräisen sivulle kasvatetun otsatukan, joka on suoraksi vedettynä leukaan asti. Miten siis selittäisi kampaajalle mitä tahtoo ja tulisiko hiuksista leikkuun myötä joka suuntaan sojottava pehko? D:
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Eli kaipaisin kommenttia miten kandee edetä hiusten kanssa. On hiusmallikriisi. Olen jonkin aikaa viihtynyt alle olkapää mittaisessa eteenpäin pitenevässä polkassa, jonkin verran veitesellä on leikattu ja kerrostettu malli. Otsahiukset jonkin verran lyhyemmät. Nyt olen kasvattamassa taas pitkiä hiuksia tai ainakin pidempiä. Hiukset on kasvaneet nyt nippa nappa olkapää mittaan. Mutta nyt hiukset ei tunnu asettuvan mitenkään auki kivasti. Kerrostukset näyttää roikkuvan kuivina hamppuina eikä asetu enää. Vaikka laittaisin hiukseni, esim. föönaisin niin silti joudun ainakin otsahiukseni kikertämään pois tieltä pinneillä tms. Ohennetut latvat näyttää hampuilta. Eteenpäin leikattu malli ei istu hyvin. Toisaalta hiukseni kasvavat hitaasti ja en haluisi pituudesta poikkaista pois yhtään. Kaikki "pituus" tuntuu olevan nyt sivuhiuksissa. Koska takahiukset ovat niskassa lyhyemmät. Mitä kandee tehdä? Värikään ei miellytä mutta on itse raidoitettua ja värjättyä pohjalla niin sitä ei raaskisi taas värjätä. Kandeeko tyytyä nyt vain hankalaan kasvatus malliin ja pitää suosiolla tiukalla ponnarilla kaikki hiukset vai leikata joku kivempi kasvatus malli hiuksiin. Esim. voiko leikata hiukset jo nyt u-malliin? Vai kandeeko vaan kituuttaa kuukausia. Nyt lomalla tilanne on pahempi. Töihin palattua hiukset joutuu pitämään kiinni aina. Hankalaa on myös kun kiinni pitäessä hiuksista ei saa vielä kivoja kampauksia. On liian lyhyet nutturoihin ym. Olen ihan toivoton hiusteni kanssa.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla oli hyvin samanlainen tilanne joku aika sitten, eli kasvatin a-linjaisesti polkasta pitkää tukkaa. Jos päätät vielä lykätä hiustenleikkuuta niin tuohon kasvatusvaiheeseen yksi hyvä kampaus on tämä https://www.youtube.com/watch?v=FOpFDpg ... 2km8xa-b7Q Oli ainakin mulla monen päivän pelastus ja kesäänhän nuo tuo tyyliset kampaukset sopii tosi hyvin.

Jossain vaiheessahan niitä sivuhiuksia on pakko leikata jos tavoitteena on tasapitkä tai esim. u-malli. Kannattaa miettiä, että kumpi on tärkeämpää, hiusten kunto vai pituus. Itse ajattelen niin, että hiuksia joissa on kiva leikkaus, on mukavempi kasvattaa kuin mitä jos väkisin yrittää jotain mallistaan uloskasvanutta reuhkaa kasvatella :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Vastaa Viestiin