Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Mun mielestä tuo otsis on ihanan tyttömäinen ja tykkään erityisesti laineikkaasta pituudesta sen kanssa, eli ääni otsatukalle!  :)
Kasvonpiirteisiin sulla kyllä sopii kummin vain. Sellaista ihan tosi-lyhyeksi kynittyä en ehkä leikkais, vaan just tuollaisen reilun kuin tuossa alemmassa kuvassa on.
Mehiläinen

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Mehiläinen »

^ Ääni otsikselle! Jotenkin tasapainottaa kivasti, varsinkin jos muu tukka on tasapitkä :) 

Mullakin on järkyttävä otsiskriisi, haluisin NIIN kovasti leikata, mutta kun just on saatu vanha kasvatettua pois..  Kuinka kauan kirosinkaan niitä otsiksenraatoja roikkumassa tuossa sivuilla!
Tykkäsin kyllä kovasti otsiksesta, silloin kun se oli oikean mittainen  :-*

Myös polkkamalli himottaa kovasti. Mutta kun kasvatan ja kun ei sitä sitten kuitenkaan jaksa laittaa aamuisin, ja näillä laineilla se tulis näyttään ihan hirveältä.. hmmm. Täytyy vielä mitetiskellä rauhassa..





miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kiitoksia molemmille, kyllä mä ehkä sen otsiksen leikkautan. Kaveriporukastakaan kukaan ei ollut otsista vastaan, enemmänkin oma jaksaminen mietityttää (joka aamuinen föönaus/ mahd. otsiksen pesu jne).
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Minä taas äänestän "nou", nimenomaan ilman otsatukkaa on minusta tasapainoisempi :)
* 1b F ii *
Leu

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Leu »

Osaisko joku ehdottaa millainen malli sopisi mulle? Otsista oon miettinyt mut olis kiva kuulla mielipiteitä. Kuva on reilu vuoden vanha joten hiukset on kasvanut reilusti. Ainoa kriteeri oikeastaan on et olis helppo laittaa.

http://i50.tinypic.com/2r2q336.jpg
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Ostahiuskriisi. Sivuotsis, tasaotsis vai kokonaan pois. Kasvaahan se aika äkkiä takaisin, jos leikkaisi tasiksen, mutta, mutta...
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Leu kirjoitti: Osaisko joku ehdottaa millainen malli sopisi mulle? Otsista oon miettinyt mut olis kiva kuulla mielipiteitä. Kuva on reilu vuoden vanha joten hiukset on kasvanut reilusti. Ainoa kriteeri oikeastaan on et olis helppo laittaa.

http://i50.tinypic.com/2r2q336.jpg
Otsis sopisi sulle mielestäni erittäin hyvin :)
1b M ii
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Mischa kirjoitti:
Leu kirjoitti: Osaisko joku ehdottaa millainen malli sopisi mulle? Otsista oon miettinyt mut olis kiva kuulla mielipiteitä. Kuva on reilu vuoden vanha joten hiukset on kasvanut reilusti. Ainoa kriteeri oikeastaan on et olis helppo laittaa.

http://i50.tinypic.com/2r2q336.jpg
Otsis sopisi sulle mielestäni erittäin hyvin :)
Sivuotsis ja tuota kuvaa hieman lyhyempi kerrostettu malli. Sulla näyttäisi olevan luonnontaipuisuutta(?) mitä saa esiin kerrostuksilla ja esim. vahalla ilman sen kummempaa laittamista. Joku tämän tyylinen http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=14902&month1=&pg=1&styl1=Web%20Collections. En nyt parempaa esimerkkiä löytänyt.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Mischa kirjoitti:
Leu kirjoitti: Osaisko joku ehdottaa millainen malli sopisi mulle? Otsista oon miettinyt mut olis kiva kuulla mielipiteitä. Kuva on reilu vuoden vanha joten hiukset on kasvanut reilusti. Ainoa kriteeri oikeastaan on et olis helppo laittaa.

http://i50.tinypic.com/2r2q336.jpg
Otsis sopisi sulle mielestäni erittäin hyvin :)
Samaa mieltä, mä kans heti ajattelin kuvastasi, että otsis ainakin sopisi tosi kivasti! Kasvonpiirteesi ovat tosi söötit, ja korostaisinkin söpöyttä ihan kunnon otsatukalla: http://cutehaircutshairstyles.com/image ... s.jpg  :)
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Marni »

Byhyy, mulla on viimeinkin melkein ponnarille ylettyvä polkka, ja mä haluan rikotun pixien... Miks ikinä ei voi olla tyytyväinen :D
Giga

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Giga »

Kertokaapas juurekset et minkä muotoiset mun kasvot on. En oikeen ite osaa katsoa ja uutta hiusmallia mietin tässä...

http://tinypic.com/r/2dvlvv5/4
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

^Ovaalilta näyttää miun silmään :)
Giga

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Giga »

Juu sitä minäki mietin. Nyt lähti tänä aamuna tukka, siis iha lyhyt säpäkkä poikatukka. Kasvattaminen oli nii tuskaa ja harrastuksessaki ne oli vaa tiellä. Nyt kelpaa viipottaa tukka pystyssä menemään.

P.S. Oisko jollai helppoja tyylivinkkejä millä lyhythiuksinen aika rempseä naisihminen välttyis rekkaesboarvailuilta? En mä oo homokammoinen tai mitään, mut alkaa joskus vähä ketuttaa ku joku kysyy poikaystävästä tms. puhuessani et "ai etkö sä ookkaa lesbo"
asaariki

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja asaariki »

En ole itse yhtään rempseä, joten tässä vaan tällaisen valmiiksikin aika feminiinisen naisen ajatuksia.  :) Ajattelisin että tyylissä ihan vaan naisellisuutta korostamalla voisi helpoiten välttyä niiltä rekkalesbomielikuvilta. Mulla oli ennen pitkä tukka ja sen jälkeen kun leikkasin lyhyeksi, aloin kiinnittää paljon enemmän huomiota meikkaamiseen ja meikata selvästi näyttävämmin ja rohkeammin, isolta osin kompensoidakseni lyhyen tukan maskuliinisuutta (ja osin koska lyhyen tukan kanssa mun mielestä sopii niin hyvin vähän näkyvämpikin meikki). Jos se sopii omaan tyyliin, niin huulipunan käyttö olisi ainakin yksi pehmentävä keino. Korut ja muu koristeellisuus, myös hiuksissa (hiuskorut, näyttävät pinnit, pannat, huivit tms. jos tukkaa on tarpeeksi näihin, ihan siilin kanssa ei tietenkään toimi.) Lyhyen tukan kanssa voi myös käyttää enemmän meikkiä ja koruja ilman että näyttää ylilaitetulta, pitkän tukan kanssa pitää mun mielestä olla varovaisempi. Ja jos se tukka ei ole ihan siili, sitä voi valintansa mukaan myös stailata eri tavoilla, villimmin tai naisellisemmin - mä olen itse suosinut sellaista pehmeän naisellista linjaa, mutta se nyt sopii mun tyyliini muutenkin. Ja mikä ettei pukeutumisella voisi vaikuttaa myös yleiseen mielikuvaan. Esimerkiksi jos oma tyyli on vaikkapa farkut, flanellipaita ja maiharit, tulee lyhyen tukan kanssa varmaan hyvin helposti lesboarvailuja. Sama tukka vaikka jossain röyhelöisissä kellohelmaisissa mekoissa ja korkkareissa tai balleriinoissa näyttääkin paljon heteronormatiivisemmalta. Näin niinkuin ääripäinä. Ehkä et kuitenkaan halua lähteä koko tyyliäsi muuttamaan, mutta voihan sitä pukeutumistakin halutessaan viedä vähän ns. naisellisempaan suuntaan. Itse jotenkin ajattelisin että pienet muutokset meikissä ja asusteissa (esim. korut) olisivat jotenkin niitä helpoimpia toteuttaa.
Giga

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Giga »

Juu, en ole oikee mekko-hametyyppiä ollenkaan. oon reenannu jonninverran ja vaikka haaveilen mekoista yms. niin mun mielestä ne näyttää mun päällä todella typeriltä, koska lihaksiakin on. Tulee semmonen transuhtava ilme.

Meikkaamaan oon ollut todella laiska arkena, vois kait sitäkin tehdä jos aamuisin pääsis aikaisemmin ylös. Onneksi sentään kulmat ja ripset on värjätyt ja siistityt, niin se vähän helpottaa.

Silmälasit uusin vasta ja ne tekee onneksi todella paljon, näytän sähäkältä bisnesnaiselta :D Maiharit en enää käytä, vaihdoin ne aikoinaan tennareihin ja paidoissa koitan panostaa hillityn naisellisiin mutta minulle sopiviin malleihin.  Jotka eivät korosta lihaksia... Alaosana useimmiten farkut tai jotkin rennommat housut.

No, eiköhän tää tästä, kiitos Sonia :)
Vastaa Viestiin