Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
Melisande

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Melisande »

^ Olisiko tämänsuuntaisessa mallissa ideaa? Tuolla tyylillä luulisin otsatukan kasvatuksen helpottuvan. Ja mielestäni tumma sävykin sopisi sinulle hyvin, jos isompaa muutosta olet hakemassa  :) Nykyinenkin väri on kyllä kiva.
Kuva
Piupiu

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Piupiu »

Suosittelen vilkaisemaan erilaisten mallitoimistojen mallit ---> heidän hiuksensa. Näin itse löysin todella hyviä ideoita niin värin kuin mallinkin puolelta. :ts
Aroha

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Aroha »

Ai kauheeta millaisen kriisin on taas saanut kehitettyä itelleen :D! Hiusidolini on siis jonkin aikaa ollut ihana Karla:

Kuva

Mutta tällä hetkellä näytän tältä:

Kuva

Ja tunnen oloni pojaksi! Tiedän etten todellakaan oikeasti näytä pojalta, mutta kun siltä tuntuu niin siltä tuntuu... Vaatteeni eivät ole supernaisellisia, pillifarkkua ja solkia ja villatakkeja, ja lisäksi tämä puolipäätäpulinatrendi on sellainen johon en halua samaistua (vaikka kampaus itsessään kaunis onkin). Olin siis jo päättänyt että lähdenkin kohti tätä, jotta saan naisellisuutta kehiin:

Kuva

Mutta sitten näin tämän, täydellisen, kuvan:

Kuva

enkä taaskaan tiedä mitä tehdä! Maanantaihin mennessä pitää päättää... Tuo viimeinen ei todellakaan näytä pojalta, ei vaikka silmät kierossa katsoisi. Mutta kun tuo etulieska ei ole mulla noin pitkä vaan tuon tokan kuvan näköinen... Niin jos nyt vasenta puolta lyhennetään entisestään... Tuleeko taas liian kynitty olo? Pitäisikö leikata enemmän tuon polkan malliin samalla kun kasvattelee etuosioita ja vasta sitten vetää toinen puoli lyhyeksi?

Älkääkä edes aloittako kyselemään väristä... Aargh! Tällä hetkellä 6-7-asteinen, vaalea en ole koskaan ollut ja kesäksi se kyllä sopisi, mutta tummempi kuulemma kaventaa kasvoja, enkä halua että tähän valtavaan pojan päähäni kohdistetaan yhtäkään spottivaloa! Mutta toisaalta ihanat elovenatytöt ne vasta naisellisia on... :)

Mä meen vaan pöydän alle piiloon, tulkaa huhuilemaan sieltä kun maailman ongelmat on ratkaistu  :P!
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Antur »

Voi käpy tätä touhua nyt, en vissiin aio päästä tästä reuhkasta eroon vaikka mieli tekee jatkuvasti enemmän. Olin jo *näin* lähellä parturiajan varaamista mutta jänistin sittenkin viime sekunnilla, haluaisin hiukset siis "ihan" lyhyiksi kun hermot nykypehkoon menee noin kerran tunnissa, mutta toisaalta... Tämä kyseinen pehko on ollut osa minua vuosikausia, aloitin kasvatuksen lyhyestä tukasta v. 2003-2004.

Ongelma ei enää välttämättä niinkään ole se malli, uskoisin tietäväni edes suuntaa mihin tuota voisi viedä, mutta nyt puuttuu uskallus varata se kampaaja-aika. Mistä minä tiedän käyvätkö kampaajan kanssa ajatukset "yksiin", ymmärtääkö hän mitä haen, osaako sovittaa kasvojeni malliin ja yleiseen tyyliini... Pelottaa sokkona varata aikaa, kun ei ole mistään kampaajasta kokemusta enkä ihan ns. kelle tahansa uskalla päätäni antaa käsittelyyn. Äh, tämä nyt ei ollut oikeastaan edes mikään kysymys, vaan yleistä kriiseilyä, piti purkaa mieltä  >:D
Viimeksi muokannut Antur, 18 Syys 2010, 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

^ & ^^

Aroha, tuo eka ja vika malli on  :-*
Mielestäni  naisellinen malli. Tiedä saisko tuosta sun nykyisestäs mitä aikaiseksi, mutta kyllähän tuo kasvaa..
Mitäs jos (kun selvästi sun tekee mieli) leikkaisit tuon mallin ilman tuota etulieskaa ja sitten alat siitä kasvattelemaan moista ja hankit jotain supernaisellista ihanaa päälle pantavaa ja isot korvikset  ;D Niin, että tuo poika-olo lähtee mäkeen!


Antur, tiedän tunteen. Sulla on kyllä niin upea tukka, että huh! Kuvasi perusteella sulle kyllä sopisi varmasti lyhytkin malli - olet hyvin suloinen joten kumpi kampi vaan.
Tuo on niiiin tuttua tuo uskalluksen puute..*odottaa et joku antais potkun persaukseen*
1b Fii
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Aroha, ei noita sun toivomia lopputuloksia oikein saksimalla saa.. Kasvattamaan hop! ;)  Niskaa tietty vois leikata jos se on kasvanut kovin, mutta periaatteessa sen varmaan pystyisi joku kaverikin tekemään. Itse sinun sijassasi siis pitkittäisin sitä kampaamoon menoa parilla kuukaudella.

Antur, älä leikkaa! :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Aroha

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Aroha »

Siis juu tiedän etten tule maanantaina parturista ulos kummankaan kuvan näköisenä, mutta kumpaa siis lähden tavoittelemaan... Just tällä hetkellä kallistun polkan puolelle, mutta aamupäivällä olin vielä tuon toisen kannalla. Tämä on minulle todella outoa sillä aina ennen olen tiennyt mitä haluan! Parturiin menen jokatapauksessa, väriä nimittäin haluan ja tuo takatukka on sitä mallia että minua luullaan kohta tsekkiläiseksi jääkiekkoilijaksi... Eikä löydy kaveria joka saksisi.

Ehkä voisin tehdä kompromissin. Takaa lyhennetään, mutta sivut ja otsis jätetään kasvamaan. Ja sitten kun tuo otsis on kasvanut sopivaksi, voitaisiin lyhentää vasenta sivua reilusti. Näin en tuntisi oloani liian kynityksi otsiksen kasvun aikana.
Neiem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 19:19

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Neiem »

Kriisi!

Lähes tällaisen samanlaisen viestin kirjoitin tuonne toisaalle:

Pakko on minunkin liittyä kysyjien joukkoon. Omat kasvoni olen aina mieltänyt nelikulmioksi, mutta lihominen on tuonut lisävolyymiä leukaan, joka muutenkin on makuuni turhan vahva. Muoto lienee lähellä päärynää. Oletteko samoilla linjoilla?

http://upmyphoto.com/img/image.php?imag ... 07_loc.jpg

http://upmyphoto.com/img/image.php?imag ... 07_loc.jpg

Millaisia hiusmalleja (ja miksei värejäkin) minulle ehdottaisitte? Taustaa sen verran, että pitkät hiukset minulla on ollut aina. Nyt kovasti kaipaisin jotain lyhyempää, puolipitkää tai jopa lyhyttä. Hius on hieman taipuisa luonnostaan, enkä jaksa valtavasti nähdä vaivaa sen laitossa. Kuvassa väri on oma. Aiemmin olen värjännyt hiuksiani punaiseksi ja sama houkuttaa jälleen... toisaalta vaalentanut en ole koskaan ja sekin kiinnostaisi. En yhtään tiedä, mitä teen. Silmien väri jos kiinnostaa, niin vihreät ovat :) Olen avoin kaikille ehdotuksille!

P.S: Kuvia en saanut näkymään kuin linkitettynä. Sorry!
| 1b/c M iii |

Luonnostaan punaruskeat paksuhkot hiukset, pituutta on yli lapaluiden alaosan. Mallista ulos kasvanut otsatukka, jota kasvattelen (kenties?) pois. Latvoissa kerrostusta.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Katsos täältä kohta Triangular face shape: http://www.visual-makeover.com/face.htm. Neuvotaan siis suosimaan malleja, jotka korostava kasvojen yläosaa vastapainoksi leualle. Otsis ja kerrostukset, jotka tuovat tuuheutta hiusten yläosaan, ovat hyviä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Neiem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 19:19

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Neiem »

Hunajapupu kirjoitti: ^Katsos täältä kohta Triangular face shape: http://www.visual-makeover.com/face.htm. Neuvotaan siis suosimaan malleja, jotka korostava kasvojen yläosaa vastapainoksi leualle. Otsis ja kerrostukset, jotka tuovat tuuheutta hiusten yläosaan, ovat hyviä.
Jep, noita "tällaiset mallit sopivat tällaisille kasvoille" -esittelyjä olen katsellutkin. Lähinnä haen varmistusta kasvojeni muodolle ja ehkä jopa konkreettisia kuvia, jos jollakin on sellaisia esittää. Olen niin arka leikkaamaan näitä hiuksiani, koska en niitä ole ennen enemmin pätkinyt, ja pelkään, etten ymmärrä ohjeita oikein ilman kuvaa TAI en osaa selittää asiaa kampaajalle ::)


Edit. Mites esimerkiksi tämä? Voisiko toimia myös taipuisassa hiuksessa? Kyllä silloin tällöin voisin suoristellakin, mutten varmasti ihan joka päivä. Upea malli mielestäni, mutten tiedä, sopisiko minulle. http://hairstyleschat.com/wp-content/up ... rstyle.jpg
Viimeksi muokannut Neiem, 28 Maalis 2010, 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
| 1b/c M iii |

Luonnostaan punaruskeat paksuhkot hiukset, pituutta on yli lapaluiden alaosan. Mallista ulos kasvanut otsatukka, jota kasvattelen (kenties?) pois. Latvoissa kerrostusta.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Kyllä sun leuka vaikuttaa leveämmältä kuin otsa, eli sanoisin että sulla on toi triangular face shape. Kuvia en nyt tähän hätään osaa tarjota, mutta jos tulee jossain vaiheessa vastaan niin laitan tänne. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Neiem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 19:19

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Neiem »

Hunajapupu kirjoitti: ^Kyllä sun leuka vaikuttaa leveämmältä kuin otsa, eli sanoisin että sulla on toi triangular face shape. Kuvia en nyt tähän hätään osaa tarjota, mutta jos tulee jossain vaiheessa vastaan niin laitan tänne. :)
Kiitos! :)

Laitoin nyt tuohon edelliseen viestiin linkin i h a n a a n  hiusmalliin, johon olen ihastunut. Mitäpä luulet(te), sopisiko ko. malli minulle?

Enemmänkin vastauksia otan ilolla vastaan :-* Haaveilen kampaajalle menosta ensi viikolla....
| 1b/c M iii |

Luonnostaan punaruskeat paksuhkot hiukset, pituutta on yli lapaluiden alaosan. Mallista ulos kasvanut otsatukka, jota kasvattelen (kenties?) pois. Latvoissa kerrostusta.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Itsellänikin on joku uusi hiusmalli hakusessa. Meni tähän tasapituiseen reuhkaan nyt lopullisesti hermot. Niin tylsä, ja tuntuu korostavan kasvojeni pyöreyttä. Olen miettinyt sivuotsista, kerrostamista, sivuotsista ja kerrostamista...  ::) Rankka lyhentäminenkin on käynyt mielessä.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja zzww »

Pitäis keksii jonkunlaine hiusmalli nii et olis siiti hiukset mut samal jotkut puolipitkät... ja ku niitten täytyy olla myös nii et kaikki hiukset saa tarvittaessa ponnaril... Ja sit tarttis olla nii et olis joku mite ne ei sit näyttäis takkusilt.. eikä tarttis sen takia pitää aina kiinni...
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja katajainen »

^Saisko suomennoksen tuohon?  ::) Siis puolipitkä malli, jonka saa myös ponnarille eikä näytä takkuiselta? Jos sulla ei ole hiuslaatu sellaista takkuuntuvaa, niin eihän se malli siihen silloin vaikuta paitsi, jos jollain veitsellä leikkaa latvat.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
Vastaa Viestiin