Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Kronia »

deko kirjoitti: Paha tukkakriisi meneillään. Tekisi mieli leikata joku lyhyempi kiva reteä pukeva malli ja värjätä lettiä vähän tummemmaksi (vaaleampaan ei mennä koska alla on hennaa) ja samalla tekisi mieli jatkaa kasvatusta (nyt BSL) ja kokeilla kasvaako nämä vyötäröpituuteen tai yli eli noin 20 senttiä olisi vielä matkaa (2 vuoden urakkka kun välillä pitää trimmata). Lisäksi tekisi mieli kasvattaa oma väri takaisin eli se vaatisi suoraväreihin siirtymistä noin vuodeksi-pariksi ja sen jälkeen polkkatukan leikkausta koska henna ei edelleenkään värinpoistoilla inahdakaan.

Tahtoo jonkinlaisen muutoksen!

Pitäisiköhän leikata taas otsatukka ja piristää vähän väriä? Kuvat löytyy ao ketjuista.
Mä luulen, että kyseessä on joku keväthullutus, mulla on meinaan ihan kauhea hinku leikata tukka kans! Hitto sentään... Yhtenä tekosyynä käytän sitä, että jos nyt leikkaisin pitkän polkan, niin pääsisin kerralla eroon kaikesta kemiallisesti värjätystä hiuksesta. Tosiasiassa kuitenkin syynä taitaa olla uudistumisen kaipuu.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

Kronia kirjoitti:
deko kirjoitti:
Tahtoo jonkinlaisen muutoksen!
Mä luulen, että kyseessä on joku keväthullutus, mulla on meinaan ihan kauhea hinku leikata tukka kans! Hitto sentään... Yhtenä tekosyynä käytän sitä, että jos nyt leikkaisin pitkän polkan, niin pääsisin kerralla eroon kaikesta kemiallisesti värjätystä hiuksesta. Tosiasiassa kuitenkin syynä taitaa olla uudistumisen kaipuu.
No muutosta sitten kehiin! Kasvaahan se hius aina takaisin, jos tuntuu että haluaa taas pituutta. Kronia, sullahan on tuossa vielä kaksi hyvää syytä leikata: uudistumisen kaipuu+värjätystä latvasta eroon pääseminen. Mikäpä sen parempi tilanne repäistä ja kokeilla jotain uutta? Mä hinasin hiustenleikkuupäätöksen kans vuosia ja tosi moni hoki ettei kannata leikata, mutta mun mielestä se oli paras päätös minkä oon ikinä hiuksieni osalta tehnyt! Oli tosi piristävää nähdä itsensä ihan erilaisissa hiusmalleissa ja kokeilla mikä sopii parhaiten omalle hiustyypille ja mikä vaatii enemmän muotoilua jne. Ja on oikeasti tosi mahtava kasvatella nyt hyväkuntoista hiusta, pääsin nimittäin itsekin eroon kemiallisesti värjätyistä latvoista.

Anturista vaan mallia! Siinäpä esimerkki upeasta muutoksesta!
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
|Piija

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja |Piija »

deko kiitokset tsemppailuista! Tuo malli on kyllä oikeast ihana ja helposti muunneltavissa. Olen täysin kyllästynyt tähän lättänään tukkaan, joka johtuu siis pituudesta. Ei toimi tyvikohottajat, pöyhimisestä tulee sotkuinen tunne kun pituudet jää tyhmästi, tupeeraus tappaa ja näyttää hassulta. Haluan takaisin hiukset jotka ovat "kuohkeat", miten sen kuvailisi parhaiten?

Jätän edestä varmaankin ihan aavistuksen pidemmäksi kuin mallissa, mutta niskasta ajattelin ottaa kunnolla.  :)
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


^Se malli on kyllä tosi upea ja rock! Puolipitkä on siitä ihana, että tätä voi helposti pöyhiä, mutta tarpeen tullen saa tosi sileän ja siistin. Sullahan oli nyt jo kerrostuksia edessä eli varmasti sopii tuollainen lyhyempikin rikottu malli ja ei tule ihan mahdotonta shokkia kun eteen jää kuitenkin pituutta. Lyhenevästä niskasta tulee varmasti tosi makeen näköinen ja sillä saa kivasti kontrastia ja myös yllätettyä kaverit jotka luulee että sulla on vaan tukka kiinni  :D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
|Piija

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja |Piija »

^ Tuossa mallissa tosiaan on niin paljon hyvää, kuohkea, helposti muunneltavissa & helpohko, joten miksipäs ei?  :P
Minulla onkin tosiaan reippaasti kerrostuksia, päälaella, edessä kuin pituuksissakin mutta päälaen kerrostuksien pitäisi olla jo niin pitkät että tuo malli olisi täysin toteutettavissa tuollaisena.  :)

Lisäksi tuo on helppo malli, jonka osaan itsekin leikata aina kuosiin kun kasvaa, ettei tarvitse kampaajalla ravata koko ajan. :D

*Nyt on sitten aika varattu tiistaille leikkaukseen! ;D
Viimeksi muokannut |Piija, 10 Huhti 2010, 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minua on alkanut kyllästyttää hieman tämä nykyinen malli. Nyt tämä on takaa eteen selvästi pitenevä. Pisimmät hiukset ovat hieman yli olkapäitten + tasainen paksu otsatukka. Otsatukasta tykkään, mutta se muu  :-\ Minulla on kiharaan taipuvainen tukka. Toisena päivänä se on selvästi kihara, toisena laineilla ja joskus suora. Taipuvaiset ja kihartuvat latvat aiheuttavat sen, että tukka näyttää epäsiistiltä ja hapsottaa joka suuntaan. Eli haluaisin sellaisen mallin missä oma tukka toimisi ilman suoristusta  :-[

Olen kasvattamassa tätä pidemmäksi ja tuntuu, että mitä pidemmäksi tämä menee sen epäsiistimmän näköinen se on. Eli sen mallin pitäisi toimia sitten myöhemminkin.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 15 Huhti 2010, 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Tulin taas kriiseilemään. Olen lähdössä kahden viikon päästä koko kesäksi Englantiin ja sitä ennen pitäisi hiuksille tehdä jotain. Eniten risoo tuo otsis. Kokonais pituudesta ei saisi lähteä juurikaan, mutta mitä ihmettä teen tälle? En halua Englannissa mennä kampaajalle, kuitenkin ymmärtäisin jotain väärin ja tulisi jotain muuta kun haluaisin  ;D

Kuva
Kuva
caessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 626
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 06:16

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja caessa »

^ Jos otsis riesoo eniten, mutta pituudesta ei saa lähteä yhtään, niin mitä sille nyt ylipäätään voi tehdä? ??? Vai tarkoitatko, että otsiksen pituudesta saa lähteä, muualta ei?
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

^^ Sinuna leikkauttaisin otsista sen verran, että pärjäät sen kanssa siellä reissussa. Itse tykkää vinosta, eli samaan malliin voisit leikauttaakin kuin sulla on nytkin, rikotulla latvalla. Ja muualta voisi ottaa mitasta inasen, että tulisi siistitty fiilis. Eihän siinä muuta tarvi. Jos et halua otsista pitää niin ei muuta kuin pinniviritykset kehiin.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Tarkoitin tosiaan että otsiksen pituudesta saa lähteä, mutta kokonaispituudesta ei juurikaan. Huomiselle on sitten aika, varmaan otsista lyhennetään ja pidetään vinona. Toisaalta, mallinmuutos houkuttaisi, esimerkiksi tämä on aika ihana: http://www.hairfinder.com/haircollections5/losangeles2a.htm Päätöksiä, päätöksiä  ::)
Viimeksi muokannut QueenOfWinter, 11 Touko 2010, 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Olet siis kasvattamassa tukkaa pidemmäksi? Ihan vaan varmistan, kun mieleen tuli että yksi lyhyt tukkamalli mikä sopi sulle aivan ihanasti (ja harvoin jollekin sopii "aivan ihanasti") oli se sun vaalea lyhyt pixie-tukka. Et osannut arvostaa sitä hassu, ;D, minua taas hieman nyrhii juurikin, kun koetin parisen vuotta sitten saada aikaiseksi sellaista söpöä Viimeiseen hengenvetoon/Astronautin vaimo/Rosemaryn baby-lyhyttä tukkaa eikä onnannut tukkalaadun takia... ja sinulla se onnasi sen puolesta kuin napin ommellus tuosta vain.
Kuva
Viimeksi muokannut Sprite, 11 Touko 2010, 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

^ Voi kiitos  :D Tykkäsin kyllä itsekkin siitä blondina, se tosi lyhyt otsis oli vaan vähän ongelmallinen, mulla on nimittäin ihana pyörre tuossa edessä. Mutta joo, pidemmäksi olen kasvattamassa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Ollaan sitten samassa merrassa vai miten se sanonta nyt menee. Olen myös kasvattamassa ja tiedän välivaiheiden tuskan. :P Se on just tuota, josta olet kirjoittanut, tuskailua siitä miten päin sitä välivaiheen tukkaa pitäisi laittaa, sympatisoin.  :)

Otsis on silloin tosiaan se, mitä kykenee muokkaamaan, kun muuten muualta lähtisi pituutta ja se sotisi kasvatusideaa vastaan.

Välivaiheet ovat kyllä sellaisia, että vaikka muuten tykkäisi ihan ultralyhyestä tukasta, niin ne välivaiheet sitten sen jälkeen... Tarvittaisiin hiushaltijaa, joka taikoisi ultralyhyestä taas pitkän tms, jotta päästäisiin hyppäämään välivaiheiden ylitse.
Viimeksi muokannut Sprite, 11 Touko 2010, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^^ Munkin mielestä sulle, QueenOfWinter, sopi todella hyvin se aivan lyhyt vaalea malli. Selasin sun viestejä taaksepäin ja hyvin sopi myös se edestä hieman pidempi vaalea. Mutta se aivan lyhyt oli tosi, tosi pukeva!  :)
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Kiitos  :D Jos joskus kyllästyn punaiseen niin tiedän mihin malliin palaan  ;) Kampaajalla käyty, lopputulos hiusmuutoksissa.
Vastaa Viestiin