Franck Provost

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
chai

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja chai »

Chantel kirjoitti: Suosittelen kokeilemaan Nutritionin naamiota, todella hyvä ainakin omille kuiville ja pitkille hiuksille!
Minäkin olen tosi tyytyväinen tuohon naamioon, hiukset ovat sen jäljiltä todella sileät ja pehmeät.
Miiia
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:53

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Miiia »

onko tuo nutrition sarja lopetettu? Sen jälkeen kun tuo moisture tuli, niin vähin äänin hävinnyt kaikista kaupoista tuo Nutrition. Harmittaa, jos näin on, koska tuosta nutritionista tuli oma halpahintainen suosikkini.
Varjotar

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Törmäsin tosi hintaviin Franck Provost- hiustuotteisiin ( harjat, klipsit, ponnarit) Hong Kongissa.
Miten voi yksi hiusharja olla 15e ja oli heikkolaatuisemman tuntuinen kuin yksikään laadukas markettiharja!!
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Noita Franck Provostin harjoja ja ponnareita yms. myydään Suomessa ainakin Stockalla. Ostin ponnarilenksuja, ovat jämäköitä ja metallittomia. Hinta taisi olla 3,50 €/ 12 kpl (toivottavasti en muista väärin, jotain sinnepäin ainakin). Harjat taisi olla alle 10 € jollen taas aivan väärin muista... Musta niissä oli ihan hyvännäköisiäkin, esim. sellanen pitkien hiusten selvitysharja.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mä ostin keväällä Minimanista Franck Provostin ison melaharjan ja se on kyllä mun mielestä tosi hyvä ja jämäkkä. Tarkkaa hintaa en muista mutta ei se ainakaan yli kymppiä ollut...
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Olen käyttänyt Expert Moisture -shampoota pari kertaa ja täytyy sanoa, että olen yllättynyt, shampoo on tosi hyvää, ei takuta hirveästi (mulla takuttaa ihan kaikki shampoot), aine on paksua ja vaahtoavaa ja sitä menee vähän kerralla. Tuoksu on ihan ok, sisältää aloe veraa. Niputtaisin tän samaan sarjaan XZ:n xylitol shampoon kans, joka on toinen suosikkini. Suosittelen ja tämähän ei sisällä silikonia. Kuivattavia alkoholeja yritin etsiä, en ainakaan niitä tunnetuimpia löytänyt incistä.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
helka

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja helka »

^ Mulla on sama shampoo ja hoitoaine käytössä ja tykkään kummastakin kovasti. Shampoo pesee hellästi ja on tosi riittoisaa. Pesun jälkeen hiukset jäävät mukavan ilmaviksi, myös tyvestä.

Hoitoaine siloittaa reippaasti, hiukset ovat kuin silkkiä huuhdellessa. Kosteutustehoista en osaa juuri sanoa, koska oma tukka nyt sen verran hyvässä kunnossa, että suuria tehoja en edes tarvitse.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Expert repair -hoitoaine... Ahhh... ;D
Itse hoitoaine on aika perus kevyehkö hoitis, selvittää eikä lätsäytä ja siinäpä se, mutta se tuoksu. Se on varmaan maksanut eniten tuossa hoitiksessa ja voisin kuvitella että on Franckin itse valkkaama, koska siinä on aika miehekäs vivahde ;D
Vastaa Viestiin