Franck Provost

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

Mun mielestä Frank on tosi symppiksen ja ystävällisen näköinen  :D
ribald

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja ribald »

Ainakin toi häiskä on oikeasti olemassa ja kampaaja - olen epäillyt näitä, mutta työssäoppimiskampaamoni aikoinaan perustanut rouva sanoi käyneensä Pariisissa tuon ukon koulutuksissa.
Tuotteet jätin kuitenkin kauppaan sen palmuöljyn takia, en taho ehdoin tahdoin tuhota sademetsiä.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja ellen »

Ostin "rakennepaikkaavan" hoitiksen CWC-hoitikseksi ihan vain pullon ison koon takia, tuli kuitenkin litrahinnaltaan aika halvaksi holvaushoitikseksi. Kovin pistävä haju siinä ainakin oli, kun pullosta nuuhkaisin, mutta vielä en ole päässyt kokeilemaan hoitista tarkoituksessaan. Lisää raporttia seuraa siis illalla tukanpesun jälkeen ;).
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Jos on (lisää) kokemuksia Repair ja Nutrition hoitiksista kuulisin mielelläni. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Ostin eilen expert nutrition hoitiksen Anttilasta hintaan 7,90e, tarkoitus oli ostaa jokin jättipullo omien muhittelusekoitusten pohjalle holvattavaksi, repair-hoitista en viitsinyt ottaa kun olen huomannut, että tukka kaipaa paljon enemmän kosteutusta kuin rakennepaikkausta ja mun kampaamotuotearsenaali painottuu tällä erää turhan vahvasti rekkujen suuntaan.

Nyt on takana yksi testailukerta muhituksen pohjalla: koostumus yllättävän lirua, tuoksu aika neutraali. Vaikutusta tukkaan on vaikea arvioida kun mukana olleet kookosöljy, kaakaovoi ja shea-voi varmasti vaikuttivat lopputulokseen paljon enemmän, ihana tukka kyllä tuli.
Täytyy vielä jossain vaiheessa testata sellaisenaan, mutta vaikuttaisi varsin neutraalilta hoitikselta, ei hyvää eikä huonoa. Käyttelen iloisesti loppuun sekoitteluissa, mutta tuskin ostan uudestaan kun tykkään enemmän paksummista hoitiksista. INCIn voisin käydä naputtelemassa tonne omaan ketjuunsa. edit. tehty:
tragedia kirjoitti: Franck Provost expert nutrition conditioner (dry and rough hair)

aqua/water
cetearyl alcohol
elaeis guineensis oil/palm oil
glycerin
amodimethicone
trideceth-6
methylparaben
coumarin
chlorhexidine dihydrochloride
limonene
cetrimonium chloride
butyrospermum parkii butter/shea butter
parfum/fragrance
Viimeksi muokannut tragedia, 16 Helmi 2010, 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja ellen »

Yritin kokeilla Repair-hoitista pikahoitiksena, mutta eihän se selvittänyt ollenkaan ja oli pakko selvittää latvat toisella hoitiksella. Oon sekoittanut pulloon mukaan glyseriiniä ja siltikin hoitis on todella lirua ja surkeaa. Ei tunnu tekevän hiuksille mitään, eikä toimi kunnolla edes CWC-hoitiksena, koska on niin lirua, että valuu heti hiuksista pois, eikä suojaa yhtään. En ole vaikuttunut tuotteesta kyllä yhtään.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Neo »

Hih, pakko vaan mainita että Franck Provostin kampaamoissa käytetään Lorkkua ja Kerastasea eikä Franc Provostia&nbsp; ;D
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Ostin kokeeksi Expert shine -hoitoainetta. Tuoksu oli aika voimakas mutta ei onneksi sellainen että inhoaisin. Pesin hiukset tuplavaahdotuksella MOPin hydratingilla ja sitten tuota hoitista perään (sai annostella aika reilusti sillä tuntui katoavan tukkaan) ja vaikuttamaan noin 5 minuutiksi. Tulos oli mukavan pehmeä ja liukas märkänä, kuivana ihanan kiiltävä ja yllättävän sileä! Liekö se sitten tuo silikonin tuoma sopiva raskaus vai mikä mutta eipä pörröttäneet hiukset! Olen kyllä todella tyytyväinen. Nyt katsotaan miten pitkä pesuväli tulee. Ainakin siis tämä yhdistelmä toimi ekalla kerralla hyvin, harmi vain kun meni viimeiset mopit eikä nyt ole oikein varaa tilata uutta. Täytyy kokeilla toimiiko yhtä hyvin jonkun muun shampoon kanssa tai CO-pesun jälkeen pikahoitiksena. Hintaa Halpahallissa oli 7,49e. Mukaan sai vielä pumpunkin (joita ei ollut Kärkkäisellä enkä siksi sieltä ostanut) joten tuolle pullolle on käyttöä myöhemminkin.
Viimeksi muokannut SannaS, 24 Helmi 2010, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Neo kirjoitti: Hih, pakko vaan mainita että Franck Provostin kampaamoissa käytetään Lorkkua ja Kerastasea eikä Franc Provostia &nbsp;;D
;D Tuo jo kertoo minulle, etten osta tuotteita jos Frank ei luota niitä omiin salonkeihinsa :D
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,&nbsp; Hyväkuntoiset.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Kovasti on Franck saanut täällä mainosta kun on jo parissa Huippumalli haussa - jaksossa esiintynyt itsekin...

Mutta sepä ei muuta sitä tosiasiaa ettei mulle tuo hoitis sitten yksinään tehnyt oikein mitään sen ekan pesun jälkeen. Joku siinä sai päänahankin kutiamaan niin kovasti että kaadoin kyllä varmaan 3/4 purkkia viemäriin. Mies on käyttänyt tuota Expert shine -shampoota ja sille se on kelvannut, mutta eipä se kyllä yleensäkään valita shampoista...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Mulla on sitä kuivien ja vaurioituneiden hiusten hoitoainetta. Oikein hyvä perustuote pikahoitoaineeksi, ja mukava kun ei tarvi jatkuvasti olla ostelemassa uusia puteleita.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Onko kukaan nähnyt sitä uutta mainosta jossa sanotaan ja kirjoitetaan OIKEIN ISOLLA että ei silikonia? Mahtaako kyseessä olla joku uusi tuote, sillä ainakin kaikissa tällä hetkellä kauppojen hyllyillä olevissa on silikonia.. En usko että tekevät kuitenkaan sellaista virhettä, että mainostavat tuotetta silikonittomaksi vaikka siinä silikonia oikeasti olisikin..

tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Eikö täällä ainakin aiemmin jotkut mainostaneet, että se repair-hoitis olisi silikoniton?
1cFii
Sikses iha nätti naine.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^^ Mullakin pisti sama korvaan, että ai silikoniton Provost?! Toisaalta, eipä tuo sarja niin kovin vakuuta ja kiinnosta että alkaisin metsästää sitä silikonitonta jos sellainen on kaupoissa.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

Mä en ainakaan löydä Expert Repair -hoitiksen incistä silareita (täältä voipi viisaammat tarkistaa asian) ja siksi aikanaan ostinkin kyseisen pönikän kokeiluun. On toiminut mun päässä ihan perushyvänä pikahoitiksena, jopa erittäin hyvänä jos vähän buustaa glyseriinillä ja/tai öljyillä. :P
Vastaa Viestiin