Franck Provost

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
muru

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja muru »

Ostin sen dry & rough hair-hoitoaineen (expert nutrition? tms...)) ja pakko sanoo että ihan uskomaton tukka tuli&nbsp; <3 ennen tikkusuorina, kuivina ja kovina jouhina sojottaneet latvat muuttuivat pehmeiksi, kosteutetun tuntuisiksi ja taipuisiksi :) Eikä mitään liimaletti-efektiä silti havaittavissa! Jee!
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Frida »

Huoh, kohta mäkin sorrun kokeilemaan joko Tresemmeä tai Provostia. Oon aivan totaalisen kyllästyny O&H:on, vaikka se hyvin toimiiki. Haluun kokeilla jotain uutta! Latistaakohan toi Expert Nutrition mun tukkaa, ku se lähmääntyy aika helposti? ???
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja wilma »

Onko kukaan kokeillut näitä hiusnaamioita? http://www.franckprovostexpert.fi/hiusnaamiot.html
En oo kyllä törmännyt kaupassa näihin vielä, mutta enpä oo franc provost hyllyn edestä muutakuin pikaisesti kävellyt. Kiinnostais kokeilla jos ne on silikonittomia(?)( joo hyvä minä, mulla on nyt kylläkin ostolakko menossa mutta mutta )

Edit: Ja näyttäis tuon sivuston mukaan olevan tyytyväisyystakuukin näissä tuotteissa, eli mikäli se hiusnaamio onkin ihan kuraa niin saa jopa rahat takaisin... Apua.
Viimeksi muokannut wilma, 13 Touko 2010, 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Stockalla näkyi tuota punaista naamiota jo pari viikkoa sitten. JOS en väärin muista, niin taisi olla silikoniton. Ison oloinen purkki&nbsp; :)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^^Mä sorruin tänään tuohon värjättyjen hiusten naamioon Vapaa Valinnassa (juu..mikä hiustuotteitten ostolakko, never trust a junkie... ::))&nbsp; kun osui silmiin hyllyssä. Tekstit purkissa olivat vain ranskaksi ja saksaksi, joten on ilmeisesti otettu vaivihkaa lisätty valikoimaan ilman isoa kampanjaa. Hintaa 400ml putelilla oli n.8e eli varsin edullisesti lähti ja tuote on, ainakin melko alkeellisella INCI-lukutaidolla nopsasti silmäiltynä, silikoniton&nbsp; :)
Vertailin hieman tämän ja NG-naamion incejä keskenään ja ainesosat naamioissa ovat hyvin suurelta osin samat, joskin suhteet hieman erilaiset.

Naamio on itseasiassa juuri parhaillaan muhimassa suihkumyssyn alla, joten käyttökokemuksia on kohta luvassa!
Ensivaikutelma ainakin on positiivinen: tuote on koostumukseltaan ihanan kermaista, ei ollenkaan lirua, muttei myöskään yhtään "hyytelömäistä" niin kuin monet naamiot ainakin jossain määrin ovat ja levittyy hiuksiin hyvin sekä tuntuu kosteuttavalta. Toivottavasti lopputulos vastaa odotuksia, jotka ovat tällä hetkellä varsin optimistiset&nbsp; :)

INCI:
aqua/water, cetearyl alcohol, elaeis guineensis oil/palm oil, behentrimonium chloride, stearamidopropyl dimethylamine, glycerin, euterpe oleracea pulp powder, methylparaben, limonene, chlorhexidine dihydrochloride, citric acid, hexyl cinnamal, parfum/fragrance(F.I.L. C38404/1.)
1cFii
Sikses iha nätti naine.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Joko oot pessy muhittelut pois?&nbsp; ;D Muista sitten kertoa että millainen lopputulos tuli !
Yritin tänään etsiä noita hiusnaamioita mutta en löytänyt ( joo mullakin on ostolakko menossa, mutta mutta&nbsp; :3 ) Kiinnostais kyllä ottaa kokeiluun kun löytäisin tuota jostain.
Hinta vaikuttaa ainakin ihan ok.lta ja se silikonittomuus :)

( okei, otan sen kokeiluun vasta sitten kun olen käyttänyt kolme muuta hiusnaamiota pois, eli toisaalta ihan hyvä ettei sitä vielä täältä tuppukylästä löydy&nbsp; ::)&nbsp; )
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Noniin, unohtui vastata, mutta nyt on tosiaan naamio testattuna ja tykkäsin kyllä, tukasta tuli pehmeä, sileä ja kosteutetun tuntuinen, mutta kuitenkin ilmava. Yhden kokeilun jäljiltä on vaikea vielä sanoa mitä tykään tästä pidemmän päälle, ei nyt säväyttänyt aivan tajunnanräjäyttävästi kun tässä ei tosiaan ole mitään erityisen ylellistä kuten kivaa pakkausta, ihanaa tuoksua tai muuta ekstraa, mutta tuotteessa on hyvä, yksinkertainen inci, tuntuu toimivan hyvin yksinäänkin ja soveltuu varmasti erinomaisesti öljyillä boostailtavaksi ja kun hintakin on edullinen niin tässä tuntuisi olevan aineksia ihan luottotuotteeksi. &nbsp;:)

Anttilassa näkyi muuten tänään olevan hyllyssä sarjan korjaavat ja kosteuttavat naamiot ja niissä molemmissa oli myös englanninkieliset tekstit ja hintaa taisi olla 8-9e
Pikaisesti vilkaisin incejä ja jos oikein muistan, niin ovat myös silikonittomia, pikavilkaisulla myös kaikkien kolmen naamion incit vaikuttavat miltei identtisiltä, joitakin pieniä eroavaisuuksia on INCI:n loppupäässä.

edit. Niin ja verrattuna Nutri Glossiin: NG:llä tulos on mielestäni hieman kiiltävämpi ja liukkaampi, tällä puolestaan pehmeämpi ja ilmavampi, mutta kosteutettu. Kosteuttaa mielestäni ainakin selkeästi tehokkaammin kuin wellan tai bonacuren naamiot.
Viimeksi muokannut tragedia, 18 Touko 2010, 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja nelma »

Iik, taisi naamio nyt päätyä mun ostoslistalle. :P Jos tuo korvaisi Nivean silarillisiksi muutetut naamiot...

Ja vielä tuosta silarikeskustelusta;
kyllä mun mielestä ainakin niissä hoitiksissa on edelleen sitä amodimethiconea (paitsi repairissa). Onko joku muu nähnyt jotain uudempaa versiota?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Olen käyttänyt nyt viitisen kertaa Vapaa Valinnasta ostamaani Expert Nutrition -naamiota (se, jossa teksti on keltaisella pohjalla) ja tykkään kyllä. Ei ole oikeastaan muuta moitittavaa kuin vahvahko tuoksu, mutta jota tuoksuherkkänä pystyn kyllä käyttämään. Muiden nenään tuskin on edes vahva... eikä tuoksu jää yhtä vahvana hiuksiin.
Koostumus on hyvän paksua ja hiuksista tulee lyhyemmälläkin vaikutusajalla mukavan pehmeät ja kosteutetun oloiset.&nbsp;
1b M ii
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Itse olen n. kuukauden käyttänyt Expert Repair shampoota ja hoitoainetta. Pidän erittäin paljon. Siloittaa ja pehmentää karheita hiuksia. Ainoa miinus on haju. Haisee samalta, kuin sen ukkelin putelin kyljessä voisi kuvitella tuoksahtavan. Eli semmoinen "ei niin naisellinen" tuoksu :) Eilen ostin sitten myös saman sarjan hiusnaamion. En kerennyt vielä kokeilemaan, mutta kerron tuloksia kunhan olen testannut.
Viimeksi muokannut Maasha, 01 Kesä 2010, 08:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b M iii
LP_Alice

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^Mullakin on tuo hoitoaine, ja huh sentään tuo lemu. 0_0 Itse joudun aina laittamaan jotain tuoksuvaa, kevyttä hoitoainetta tuon jälkeen, jotta varmistun siitä ettei haju jää hiuksiin. :D Toisaalta minun purkkini saattaa haista vielä pahemmin kuin alunperin, sillä sekotin siihen reilusti avokadoöljyä. Muuten kyllä tyksin tuosta sekoituksesta, paras omistamani hoitsikka. <3
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Minäkin nyt sitten olen testannut paria Franc Provost -tuotetta vastoin aikaisempia "periaatteitani". Olin päättänyt, etten rupea ollenkaan ostamaan näitä kaiken maailman kampaamolaatua markettihinnoilla -tuotteita, mutta näin se vain mieli muuttui. :D

Expert Nutrition hoitoainetta olen käyttänyt noin puoli pulloa. Koostumus on järkyttävää lirua, siis harvinaislaatuisen litkumaista ainetta, jota ainakin minun tukkaani kuluu kerralla ihan tajuton määrä. Tuntuu että saan aina laittaa sitä hiuksiin kourakaupalla että saisin edes jotenkuten sileät hiukset. Positiivista siinä tietysti on se, ettei se ainakaan jää tällä menolla vuosikausiksi kylppäriin pyörimään, vaikkei olisikaan ihan lempparituote. Koostumuksen aiheuttamiin ennakkoluuloihini nähden hoitoaine kuitenkin on toiminut ihan kohtuullisen hyvin. En ole kauhean usein sitä käyttänyt, mutta tosiaan silottaa hiuksia ainakin vähän, eikä tukka ole mikään superkarhea harakanpesä. En tiedä sitten kosteuttaako tuo oikeasti ollenkaan, ainakaan siltä ei tunnu, mutta kaikenkaikkiaan kuitenkin olin ihan positiivisesti yllättynyt.

Nyt sitten ostin Exper Repair -sarjan hiusnaamion, ja yhden kokeilun perusteella tykkään paljonkin! Tämä on koostumukseltaan paljon miellyttävämpää ja paksumpaa. Tuoksu on aika voimakas ja jää hiuksiin pitkäksi aikaa, mutta minun mielestäni ihan kiva tuoksu kuitenkin. Pidin sitä eilen saunareissun yhteydessä hiuksissa ehkä reilut kymmenen minuuttia, ja huuhdeltaessa hiukset tuntuivat TODELLA sileiltä ja pehmeiltä, jopa saksia kaipaavat kuivat hamppulatvat. Myös kuivana hiukset näyttivät kiiltäviltä ja kosteutetuilta ja tuntuivat oikeasti pehmeiltä, mikä on aika harvinaista minun hiuksilleni.

Eli yhden kokemuksen perusteella tuntuisi sopivan kuiville hiuksilleni hyvin, saa sitten nähdä miten jatkossa. :)
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Onko kukaan testannut sitä suihketta, olikos se nyt lämpösuojasuihketta? Sanokaa jos olen väärässä, mutta vasta näin itse ekaa kertaa telkussa sen mainoksen ja ajattelin että se on varmaan uutta.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Lämpösuoja-kesksutelussa puhuttiin siitä
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Franck Provost

Viesti Kirjoittaja Venin »

Mulla on ollut käytössä tuo naamio värjätyille hiuksille, ja täytyy kyllä sanoa että toimii! Purkki vetelee kohta viimeisiään ja joka kerralla on tullut pehmeät, sileät, ihanat hiukset :-* Aine on koostumukseltaankin oikein oivaa, paksua ja hyvin levittyvää. Ainut mikä on miinusta niin se vahva haju alkaa jo vähän tökkiä. Mutta toimii siis niin lyhyellä kuin pitkälläkin vaikutusajalla + sekoituksissa eli tulee ostettua uudestaankin.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Vastaa Viestiin