Sivu 1/1

Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 20:59
Kirjoittaja Todia
Elikkä tarkoitus olisi vähän listailla, mitä hiusominaisuuksia juurikasvulaiset toivovat eniten. Lisäksi minua kiinnostaisi tietää, miten tyytyväisiä olette hiuksiinne.
Itse toivoisin enimmäkseen lisää pituutta, jotta sitten voisin leikata pitkään tukkaan jonkun kivan, reippaasti kerrostetun mallin. Minulta saisi lähteä vähän karheutta ja kuivuutta, tilalle lasimaisuutta, kiiltoa ja sileyttä.
Tällä hetkellä olen tyytyväinen kuontaloon. latvat on hyvässä kunnossa, joten kasvatus varmaan jatkuu ihan kivasti. Nyt on vihdoin tainnut löytyä hyvät tuotteet omalle tukalle.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 21:07
Kirjoittaja tamanja
Mulla on yleensä aina se ongelma, että tukka on väärän pituinen, mallinen, värinen jne... Haluaisin pidemmän ja ennen kaikkea terveemmän tukan. Varsinkin tuo kuivuus saisi väistyä. Ainut asia, johon olen tyytyväinen on se, että hiukseni kasvavat suht nopeasti ja juurikasvu pääsee aina iloisesti yllättämään.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 21:13
Kirjoittaja ~vail~
Mä toivoisin ennen kaikkea, että nuo vauvahiukset kasvaisivat tuosta nopeasti ponnarimittaan eivätkä harottaisi... Viime kesänä ja syksynä oli hurja hiustenlähtöaika, ja nyt pukkaa uutta kasvustoa joka puolelta. Hyvät aineet onneksi pitää sähköisyyden kurissa ja tuo pehmeyttä ja sileyttä.

En tiedä onko Piimaxista kasvuvauhdittajaksi, mutta ei siitä haittaakaan näy olevan. Aikaisintaan vuoden päästä kai sitä voi arvioidakaan, mulla ei tuo kasvuvauhti ole mikään päätä huimaava. Oon nyt vasta alkanut mittailla, joten mielenkiintoista nähdä mikä vauhti tosiasiassa on ja vertailla muihin kasvattajiin :)

Eihän nämä huippu kosteutetutkaan ole, mutta sitä varten saan itseäni hemmotella hoidoilla :D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 21:13
Kirjoittaja Henriikka
Terve ja kiiltävä ja ongelmaton tukka, kiitos. Pituus alkaa riittää, mutta hieman saisi aina olla lisää, alatukka voisi olla parempi..
Ennen kaikkea oikeasti hiukseni olisivat hienon väriset, viakka tummat, joten ei koskaan tarvitsisi kärsiä laikuista yms kun värjäilee. :/

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 21:14
Kirjoittaja Metku
Pituutta saisi tulle 10-20 cm lisää. Lisäksi olisi tosi kiva, jos nämä eivät olisi aivan näin liukkaat ja suorat.

Tyytyväisyys omiin hiuksiini tällä hetkellä asteikolla 1-10 on 8,5.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 22:02
Kirjoittaja Puhina
Pituttaa voisi ottaa joka päivä lisää pois pois vaan. Tuntuu että kasvaa hirmu nopeaan nyt kun haluaa joka päivä vaan enemmän poika tukkaa  ::) Lisäksi haluaisin paljon parempi kuntoiset hiukset, nyt hapsottaa ja on hirveästi katkenneita pystyssä olevia hiuksia  :-\

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Helmi 2006, 22:03
Kirjoittaja Miracle
Tuuheutta saisi olla vähän enemmän.. ja ehkä pituuttakin.. :) Tosin mun mieli hiusten suhteen vaihtuu niin usein, että nuo toiveetkin vaihtelee ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 00:01
Kirjoittaja si3nna
Mun tavoitteena vahvemmat, ei-katkeilevat ja takkuuntumattomat hiukset. Kiilto, pehemys ja tuuheus myös toivottuja ominaisuuksia. Joitakin näistä olenkin jo saavuttanut jossain määrin, kiitos hyvien tuotteiden ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 05:13
Kirjoittaja calypso
Toiveena (lue: tavoitteena  :)) on saada yhtä paksut ja hyväkuntoiset hiukset mitä ne vielä jokin aika sitten olivat.
Tahdon kiiltävät, tuuheat ja punaiset vyötärölle asti olevat hiukset.
Paksuutta on viimeaikoina kadonnut johonkin, toivon että olisi vain joku uusiutumisvaihe menossa. Latvat on aika huonossa kunnossa nyt ja pituutta olisi melkeinpä pakko uhrata  :'(
Päällimmäiset hiukset ja latvat on melko kuivat kiitos värinpoistojen ja hiuslakan. Siinäpä ongelma, hiukseni ovat reippaasti kerrostetut ja haluaisin melkein tasaiset (pieni kerrostus riittäisi) pitkät hiukset mikä ei ole mahdollista pitkään aikaan  :(

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 07:46
Kirjoittaja stinttapo
Toiveena (ja tavoitteena) on piiitkät hiukset...Tai ainakin vähintään että rinnan alapuolelle ylettää, max.lantiolle...Ja tietenkin hyväkuntoiset. Mitetityttää vaan että onko järkee kauheen pitkäks kasvattaa kun on kuitenkin aikas ohkaset hiukset, että miltä näyttää sitten pitkänä...
Tällä hetkellä oon hiusten kuntoon suht.tyytyväinen, latvat vaan pitäis käydä leikkaamassa, kun viimeks kampaaja repi ja raasto veittellä niin paljon, rupee hapsottaa jo...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 08:46
Kirjoittaja Jeyzie
Mun tukka saisi olla hieman yli hartioiden pitkä ja pörräinen. Vaalea alkaa taas kyllästyttää (::)) mutta taidampa hakea piristystä sineteistä ennen väripurkkiin kajoamista. On tämä tukka semmoisen työn takana ollut ::)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 10:16
Kirjoittaja sweet jane
Mun toive ja tavoite olis kasvattaa sellainen keesi kuin Naimalla Huippumalli hausssa-sarjassa, joka eilen alkoi. Ihan törkeen hyvännäköinen!! En tiiä miten sille keesille käy ens kerralla kun ne menee kampaajalle, joten ei välttämättä näy enää seuraavissa jaksoissa.

Sit haluaisin että tukka olisi vähän huonokuntoisempi tai jotain, niin se olis helpompi hallita. Ja ihan vähän ohuempi. Ja että päänahka ei ärsyyntyisi mistään, niin voisi rauhassa käyttää ihan mitä tukka-aineita tahansa. Toisinaan toivon myös mattapintaisempaa tukkaa.

Eli huonokuntoisempi, ohuempi ja kiillottomampi kiitos ;D ;D ;D No ei ihan noinkaan.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 10:44
Kirjoittaja emi
Toivon että hiukseni olisivat n.20-30 cm pidemmät ja hyväkuntoiset (ei kuivuisi niin äkkiä, eikä tulisi kaksihaaraisia), lisäksi haluaisin jonkun itselle sopivan vaaleahkon värin ja hyvä leikkauskin olisi aika tärkeä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 11:27
Kirjoittaja Lyx
Rakas joulupukki!
Ensi jouluksi haluaisin pitkät, vahvat ja hyväkuntoiset hiukset joita olisi helppo laittaa ja jotka vaan kiiltäisi päivästä toiseen.
Rakas joulupukki, minä uskon sinuun, uskothan sinä minun hiuksiini...?

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 11:31
Kirjoittaja Lucine
Pitemmät ehdottomasti haluisin, ja kasvattelenkin koko ajan. Kiiltoa sais olla enemmän ja hiukset vois olla vahvemmat eikä näin kuivat,ettei katkeilis koko ajan. Vaaleammiksi haluan ehdottomasti. Yritän parhaani mukaan pitää huolta näistä hiuksista ja toivottavasti joskus oon näihin 100% tyytyväinen.  ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 17:16
Kirjoittaja tnn
Pidemmät hiukset tännekin, kiitos  ;) Tuuheuskaan ei olisi pahitteeksi. Tukka on niin lasimainen että menee lähes aina päätämyöten.. Vyötärömitta olisi tavoitteeni. Onneksi voin aina lohduttautua sillä, että pääsen luultavasti tuohon tavoitteeseeni jo vuodessa tai puolessatoista, koska selkäni on niin lyhyt  ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Helmi 2006, 18:33
Kirjoittaja Chaos
Joo, tänne todella pidemmät hiukset kiitos ja nyt haluisin nämä kutrini heti punaisiksi 8)

Muuten olen tyytyväinen (eli en oikein ollenkaan :D)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 11:39
Kirjoittaja deko
Jäntevyyttä ja 30 cm lisää pituutta ja vähän lisää käsiteltävyyttä ja pehmoiset latvat ja luonnonlaineita vähemmälle.
Kiitoooos.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 12:00
Kirjoittaja Spritz
Toivoisin ainoastaan lisää tuuheutta ja latvoja, jotka ei koskaan kuivaisi.  ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 12:15
Kirjoittaja Mischa
Haluaisin tuuheammat hiukset... sinänsä se on kai jossain määrin mahdollistakin joskus tulevaisuudessa, nyt on meinaan pää täynnä uusia alkuja (e-pillereiden lopetuksen jälkeen iski ikävä sulkasato :-\). Terveämmät saisivat myös olla, nyt ovat helposti katkeilevat, vaalentamisen takia. Muita toiveita ei tällä hetkellä ole, pituudesta voisin luovuttaa viisi senttiä poiskin :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 14:40
Kirjoittaja Holly Tyler
Pituutta saisi tulla hiuksiini lisää vaikkapa 20 cm, ja tuuheuttakin mielellään lisää. Lisäksi lasimaisuuden tilalle saisi tulla karkeampaa hiusta. KAIKKIMULLEHETINYT!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Helmi 2006, 16:41
Kirjoittaja sininen kissa
Toiveissa olisi vyötärömittaiset omanväriset (n.7-8 asteinen maantienväri) kiiltävät ja terveet hiukset, joissa vaaleita raitoja yleisilmettä kirkastamaan. Ja jos vähän lisää paksuutta saisi niin olisin hyvin onnellinen  ;) 

Nykyään olen omaan tikkusuoraan ja lasimaiseen hiuslaatuuni tyytyväisempi kuin ennen. Jos minulla olisi luonnonkihara tukka, niin aivan varmasti haluaisin suoran ja sileän tukan, koska ihminen on harvoin tyytyväinen siihen mitä itsellä on. Miksi siis yrittää väkisin kihartaa ja pörröttää omaa tukkaa ja rasittaa sitä lämpökäsittelyillä, kun oma tukka ei halua kihartua sitten millään? Hiuslaatu siis suht OK, mutta pituutta lisää kiitos  ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Helmi 2006, 19:52
Kirjoittaja michelangelo
Lähinnä toivoisin, että lasimaisuus vähenisi ja hiukset olis karkeemmat=>laajempi kampausvalikoima ja näyttää paremmalle. Se olisi ykköstoive.
Sen jälkeen toivoisin löytäväni hyvät suosikkituotteet hiuksilleni, joiden myötä hiuksista tulisi hyvinvoivat puhtaudesta/puhtaasta päänahasta tinkimättä ;)
Olen pääasiassa tyytyväinen hiuksiini. Oma vaalea (eri vaalean väriskaaloja, ei todellakaan blondi) suora, ohuehko tahi normaali tukka, joka tosiaan lasimaisuuden takia hieman lattea. Värini kelpaa minulle mainiosti, tosin pidän muunkin värisistä hiuksista (ei siinä mitään) mutta mielestäni uusi väri ei ole välttämätön minulle. Toki paksummat hiukset olisi ihanat, mutta toisaalta ei tule onnistumaan ilman rohtoja, eikä taida olla varaa enkä koe sen olevan niin tavattoman välttämätöntä.
Pituutta en toivo, koska ilmeisesti pitkä tukka ei sovi minulle. Siispä lyhyempää mallia, joka toteutuu kesällä ja toivon pääseväni elämän aikana kokeilemaan poikatukkaa tahi permanenttia ;) afrokikkaraa en vielä ;D hurjat toiveet, eikö?  :D
Tämmöset asiat tuli mieleen. Selvän teki.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 16:55
Kirjoittaja Penny
Olen melkein täysin tyytyväinen tukkaani tällä hetkellä. Melkein siksi, että väri on hitusen liiankin tumma (ja asteen vaaleampana se oli taas "liian vaalea", koskaan ei siis ole hyvin..). Nyt juurikasvua on parina kertana värjätty samalla värillä mutta vaaleammalla - ja ohessa nykyinen väri alkanut haalistua, joten varmaankin tuokin asteen vaaleampi - toive toteutuu. Pituutta saisi tulla vielä rutkasti lisää, eivät ole ikinä tarpeeksi pitkät.

Tyytyväinen olen pehmeyteen (oikeiden aineiden jälkeen) ja kiiltoon, sekä siihen ettei latvat ole enää huonossa kunnossa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 18:17
Kirjoittaja loota
Tuntuu aika mahdottomalta tehtävältä, mutta kunto saisi parantua paljon. Joskus jopa luulen, että hiukset ovat jo aika hyvässä kunnossa ja tuntuvatkin sileiltä. Mutta auta armias jos sattuu vaikka kuvaamaan tätä kuontaloa, niin se paljastaa heti kuivuuden ja latvojen huonon tilan :-X

Toisaalta, jos nyt on jo melkolailla kaikki aineet käytössä, jolla voi parannusta yrittää tehdä, niin turhaankohan tässä päätäni vaivaan jos hiukset eivät ikinä tästä voi paremmaksi muuttua ???

Pituutta haluaisin vielä ainakin 15cm ja toivottavasti kihartuvat vielä siinä vaiheessakin nätisti. :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 21:11
Kirjoittaja Todia
äh, jotenkin mulla on nyt ylitsepääsemättömiä ongelmia jätettävien suhteen. oikeaa jätettävää ei vaan tahdo löytyä, eikä ole varaa paljon investoida. no, oli vaan pakko valittaa... :'(

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 21:53
Kirjoittaja michelangelo
Tämän päivän toiveeni:
että olisi..
~ päänahka aivan ihanassa kunnossa, ei rasvottumisesta tietoakaan
~ hiukset tuuheammat, ainakin juuresta
~ löytäisin hyvän hiusmallin
~ tulis paksumpi tukka  :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 22:10
Kirjoittaja Henriikka
Toiveeni sinänsä ovat ihan pienet nyt tämänpäivän pohdiskelun jälkeen.
Haluaisin, että kaikki hiukset olisivat samanpituisia eivätkä olisi päältä lyhyemmäksi kuluneita. Lisäksi haluaisin oikeasti tietää, minkä väriset hiukset haluan pitää.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 22:18
Kirjoittaja Ananas
Tällä hetkellä eniten toivoisin näihin hiuksiini pehmeyttä! Erityisesti nyt viva color moussen jäljiltä, mutta muutenkin viime aikoina tukka on ollut kamalan kuiva ja pörröinen. Pituutta toivon lisää, enkä siksi kovin innokkaasti ole vielä parturiin menossa tuota kuivuus-ongelmaa korjaamaan.  ::) Toivottavasti nämä saisi tuotteilla hoidettua paremmiksi.

Sitten toivon pikkuhiljaa pääseväni lähemmäs omaa väriäni. Pikkuisen haaveilisin vaaleammista raidoistakin, mutta seuraava etappi on joka tapauksessa perusseiska, jonka jälkeen voi taas suunnitella jotain uutta.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 23:45
Kirjoittaja Syaani
Minä haluaisin sen hiusgeenin, jonka äiti siirsi eteenpäin veljelleni. Niillä molemmilla on älyttömän paksut ja hyväkuntoiset hiukset, jotka kestävät kovaakin käsittelyä. Minä sain, tietenkin, samanlaisen letin kuin isällä. Tässä sitä odotellaan, että hiusraja alkaa paeta samaan tapaan kuin iskällä... :o Ei vaiskaan. Mutta paksummat nämä hiukset saisivat olla. Kaikki muu järjestyy ajan kanssa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 20 Helmi 2006, 08:46
Kirjoittaja tamanja
Syaani kirjoitti: Minä haluaisin sen hiusgeenin, jonka äiti siirsi eteenpäin veljelleni. Niillä molemmilla on älyttömän paksut ja hyväkuntoiset hiukset, jotka kestävät kovaakin käsittelyä. Minä sain, tietenkin, samanlaisen letin kuin isällä. Tässä sitä odotellaan, että hiusraja alkaa paeta samaan tapaan kuin iskällä... :o Ei vaiskaan. Mutta paksummat nämä hiukset saisivat olla. Kaikki muu järjestyy ajan kanssa.
Heh, tuo olis voinu olla mun kirjottama. Eli munkin äidillä ja isoveikalla on paksu lähes musta tukka ja mulla ja isällä on ohuet ruppanat ja kaiken lisäksi kamalat piilokaljut ohimoilla...  ::)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 10:18
Kirjoittaja petomaani
Lisää pituutta HETI! Muuta en toivo, kunto ja paksuus on ihan ok, kiitos geeniperimän ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 11:33
Kirjoittaja Janda
Paksumpi ja tuuheampi. Niin ja tietty kiiltävä ja super-hyvännäköinen ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 11:55
Kirjoittaja Mustikka
Mie toivoisin, että hiusten rasvottuminen loppuisi ja tukka pysyisi puhtaana ainaki sen kaksi päivää. Toivoisin myös, että kun viimeiset permisjämät leikataan pois oma tukka ei paljastuisi liruksi ja lasimaiseksi. Permis nimittäin  hämää minun tukan paljon paksummaksi mitä se oikeasti on ja karkeuttakin se on tuonu.

Pituutta en oikeastaan enää toivo. Tuntuu, että "lyhyempi" malli sopii ehkä sittenkin paremmin ja hyvällä leikkauksella saan tyyliin sopivan rokkitukan. Mutta jos tukka on paljastuu liruksi, niin sitten kasvatan tukan pitemmäksi.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 12:41
Kirjoittaja Viivi
Voih, kunpa saisin takaisin sen saman tukan, joka mulla oli raskausaikana: kiiltävä, paksu, kuohkea ja pehmeä. Olipahan sentään jotain iloa siitä hormoonimyrskystä, joka kroppassa velloi. Lisäksi pesuväli voisi olla hieman pidempi. Syksyn sulkasadon seurauksena ympäri päätä kasvaa nyt semmoisia parin sentin mittaisia tupsuja  :P, niiden kasvua tässä nyt odotellaan. Juurikasvukin pitäis saada värjättyä pois, mutta kampaajakäynnin taidan jättää keväämmälle hääpäiväksi. Samalla taidan napsasta latvoista 10 senttiä pois.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Helmi 2006, 16:40
Kirjoittaja Earlybird
Toivoisin, että hiukset eivät rasvoittuisi niin ahkeraan ja lisää pituutta. Myös tuuheutta saisi tulla.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Helmi 2006, 11:33
Kirjoittaja Lilly Missy
Mä haluasin myös että pesuväli olisi pidempi, nyt menee kaksi päivää juuri ja juuri. Lisäksi pituudet voisi olla paremmassa kunnossa ja olisi myös ihan kiva jos noista kosteuttavista aineista, joita päähäni purkkikaupalla lykkään päivittäin, olisi edes jotain hyötyä. Pörrö on ja pysyy. Ja haluaisin kerrostuksesta eroon. Rasittaa kun takaraivolla karvat sojottaa minne sattuu, näyttää vain entistä kärsineemmiltä >:( Huomaatte varmaan että laitoin juuri viisi minuuttia sitten hiuksiani, vieläkin ihan hermona...aaargh!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 16:03
Kirjoittaja Chronos
jos sen latvaluirun saisi pois kerralla,mutta en raaski leikata 15cm pois.
Joten pituutta saisi tulla 20cm.
Toivoisin myös enemmän paksuutta.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 19:03
Kirjoittaja marenki
Minä toivoisin jonkun näköisen tukan, siis, tukan pitäisi näyttää siltä, että sille on tehtykin jotain. Olin jo ihan tyytyväinen tukkaani, sitten "keksin" tuuheuden tarpeen. Eli sellainen mega-beibe-tukka olisi ihana, kiiltävä, runsas ja taipuisa, Brigitte Bardot esikuvana. Salaa haaveilen vaaleista raidoista ilmettä tuomaan, mutta en uskalla laittaa kuivumisen pelossa. Pituus on ok, kesällä on jo tavoitteessa, eli kunnolla vyötärölle.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 10:35
Kirjoittaja heijji
Väriin olen ihan tyytyväinen, nyt kun oon saanu vihdoinkin oman värin takaisin. Pituutta saisi vaan olla aika paljonkin lisää, nyt tukka yltää suurinpiirtein tuonne rintsikoiden hakasiin. Pehmeyttä ja kiiltoa ei tietenkään vois olla koskaan liikaa  :P

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 01 Maalis 2006, 22:57
Kirjoittaja Merial
Tekee mieli jotain paljon räväkämpää ja lyhyempää hiusmallia, sekä tietysti värjäystä pirtsakoilla ja menevillä väreillä. Kun ensiksi nyt saisi kasvatettua nuo ylirasittavat otsahiusten jämät poies kasvoja kiusaamasta, niin voisi katsoa sitten.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 12:36
Kirjoittaja Fry
Tahtoisin oman värini takaisin (tummanruskea), ovat nyt lähes mustat latvoista ja juuresta viiden sentin verran on omaa väriä.. Paksuutta haluaisin jonkin verran lisää ja pituutta n. 10 cm.. Hartiamitta riittää mulle hyvin :) Permanentin jämät haluaisin pois ja toivoisin että etuhiukset olisivat vahvemmat ja terveemmän näköiset, nyt ovat sellaista ohutta ja kulunutta "narua"..

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 19:12
Kirjoittaja Jemni
Tällä hetkellä toivon PUHTAITA hiuksia (hiukset päivän jälkeen ihan petolinnun takapuolesta vedetyn näköiset) sekä vähän pidempiä hiuksia. Ilman tyvikasvua..

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 22:21
Kirjoittaja Lapanen
Semmonen 10cm lisää pituutta ois kiva. Niin ja takuttomat hiukset.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Maalis 2006, 20:58
Kirjoittaja Jade
Pituutta 5-10 cm lisää ja tietenkin paksuutta myös. Toivoisin myöskin suoria hiuksia, koska inhoan tätä nykyistä jonkinlaista luonnonkiharaa, jota saa aina olla yrittämässä suoristaa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 05 Marras 2006, 22:35
Kirjoittaja Sheppa
Oon ihme kyllä aika tyytyväinen nyt suortuviini :)
Toivoisin kuitenkin pituutta etenkin etummaisiin hiuksiin, joita olen joskus leikellyt lyhyemmiksi. Tuntuu ettei ne koskaan kasva pitkiksi vaikka tietysti juurikasvua on. Pisimpiin hiuksiin haluaisin parikymmentä senttiä lisää. Toivomani pehmeyttä on tullut tehiksistä ja hoitsikoista ja juuri vaalensin juurikasvun, joten kivan vaaleatkin on. Tuuheutta ja kiiltoa voisi olla hieman lisää vaikka ei nää mitkää ihan luirut tai kiillottomat ole :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 05 Marras 2006, 22:46
Kirjoittaja Chili
Toivoisin, että minulla olisi vähemmän rasvoittuva päänahka sekä ettei hiuksissani olisi enää permanenttikiharaa. Ensimmäinen toivomus ei toteutune koskaan, mutta toinen toteutunee viimeistään vuoden kuluttua.  :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 05 Marras 2006, 23:57
Kirjoittaja Inotti
Minäkin toivoisin hitaammin rasvoittuvan ja 20cm pidemmän tukan. Muuten olen ihan tyytyväinen kutreihini. =) (Pitäisi ostaa iso ja mukava pipo, ettei pakkanen hidasta kasvatteluani kuivattamalla latvat)

Edit. No 10cm:kin riittäisi... Nyt heti mulle, käää!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Marras 2006, 09:09
Kirjoittaja kerttuli
Haluaisin kasvattaa oman värin takaisin eli vaalennetut pois! Toisaalta haluaisin myös 20cm pitemmät hiukset (nyt hieman olkapäiden alle). Masentava yhtälö - omaa väriä näkyvissä nyt sentti...  ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Marras 2006, 09:13
Kirjoittaja Jamaica
Haluaisin, että tämä hiustenlähtö loppuisi. Oikein sydäntä raastaa, kun harjatessa varsinkin pesun jälkeen lähtee niin iso tuppo karvaa. Voi kun saisi ensisen hiustenpaksuuden takaisin!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Marras 2006, 09:15
Kirjoittaja Miracle
Jamaica kirjoitti: Haluaisin, että tämä hiustenlähtö loppuisi. Oikein sydäntä raastaa, kun harjatessa varsinkin pesun jälkeen lähtee niin iso tuppo karvaa. Voi kun saisi ensisen hiustenpaksuuden takaisin!
Mulla ihan sama toive! Mä en ymmärrä miten multa on alkanu lätemään hiuksia ihan hirvittävän paljon. Pesun jälkeen lähtee sellainen tuppo karvaa, että ihan alkaa kaljuuntuminen pelotta. Ennen mulla oli tosi paksut hiusket, mutta ei ole enää. Pitäisi varmaan mennä tutkituttamaan päänahka jonnekin, jos syy hiustenlähtöön selviäisi..

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Marras 2006, 19:00
Kirjoittaja kivi
Mä haluaisin 10 senttiä lisää pituutta hiuksiin, tämä kasvattaminen poikatukasta polkkamittaan on raivostuttavaa!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Marras 2006, 20:24
Kirjoittaja Bembo
Haluaisin tämän hirvittävän hiusten rasvoittumisen hilliintyvän. Unelmoin hiuksista joita ei tarvisi pestä joka päivä ja jotka pysyisivät puhtaamman näköisinä pitempään. Tällä hetkellä se on suurin toiveeni joka luultavasti ei mitenkään toteudu.  :'(

Toinen on se, että hiukset kasvaisivat äkkiä pitemmiksi...nyt on ikävä vaihe menossa lyhyen mallin alkaessa menettää muotoaan eikä ihan polkkaakaaan vielä saaa...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:01
Kirjoittaja Hallonnikas
Leukamittainen tukka pitkäksi ja ainakin lähes oman väriseksi. Tämä on (kaiketi) muutaman vuoden sisällä toteutuva toive, ellen taas pimahda ja leikkaa..eli varsin realistinen tavoite kuitenkin..

Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi  ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:04
Kirjoittaja Hunajapupu
Hallonnikas kirjoitti: Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi  ;D
Juurikin samaa olin tulossa toivomaan, luit ajatukseni!  ;D Ai että kun ei tarvitsisi koskaan huolehtia juurikasvun näkymisestä ja värjäilyistä, vaan hiukset ois aina tasan sen väriset kun toivon...  :P

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:37
Kirjoittaja Lumi
Pituutta lisää. Tällä menolla hiusten kasvatus kestää mulla iäisyyden kun kyllästyn välillä ja luovutan.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:48
Kirjoittaja Beatrix
Haluaisin ennen kaikkea terveemmät ja kosteutetummat hiukset. Luonnonkiharat voisivat myös asettua kauniisti joka päivä, eikä vain sillon kun niitä huvittaa... ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 18:21
Kirjoittaja heijji
Haluan kuivat latvat pois ja vähän väriä. Pari viikkoa vielä kampaamoaikaan  :-\

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 20:01
Kirjoittaja Marge
Ois kiva, jos näistä sais paksummat. Väri ja mitta on nyt aika hyvä (eli tummanruskeet tonne lapaluiden alle), kerrostusta vois harkita lisää et sais vähän volyymiä. Tällaset liukkaat ja piikkisuorat nää on ihan vakiona, tykkään kyllä, vaikka toisinaan sitten väsään niihin kiharoitakin. Rasvoittumisen kun sais kuriin niin tilanne ois aika hyvä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Marras 2006, 20:45
Kirjoittaja calypso
Hunajapupu kirjoitti:
Hallonnikas kirjoitti: Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi  ;D
Juurikin samaa olin tulossa toivomaan, luit ajatukseni!  ;D Ai että kun ei tarvitsisi koskaan huolehtia juurikasvun näkymisestä ja värjäilyistä, vaan hiukset ois aina tasan sen väriset kun toivon...  :P
Tätä minäkin toivon  :D  Haluaisin nimittäin  monta asiaa yhtäaikaa hiuksiltani.

1.) Haluan kirkkaanpunaiset (ja alta tietenkin mustat) todella hyväkuntoiset ja ainakin peppuun asti pitkät hiukset. Juurikasvua ei saisi koskaan olla näkyvissä eikä väri saisi haalistua ollenkaan. Tämä onkin ehkä realistisin toive ilman tuota viimeisintä lausetta  ;D

2.) Muuten sama toive kuin yllä mutta oman värisenä ja ehkä vähän pidempänä.

3.) Lyhyt keesimäinen malli tummanruskealla värillä ja sinisillä yksityiskohdilla.

4.) Kaikkea pitkän ja lyhyen väliltä erilaisilla värityksillä ja leikkauksilla sen hetkisen mielen mukaan  :D :D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Marras 2006, 17:10
Kirjoittaja Earlybird
Haluaisin hiukan karheammat ja paksummat hiukset. Myös pituutta voisi olla 10 senttiä lisää ja kasvatus onkin koko ajan työnalla.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Marras 2006, 17:23
Kirjoittaja Luscious
Haluaisin parempikuntoiset, pehmeät, liukkaat ja kiiltävät hiukset.
Pituutta lisää joku 20-30cm!  :-*
Sävyn vaaleammaksi (tarpeeksi lähelle omaa luonnollista sävyä) -> samalla ulos värjäyskierteestä/ juurikasvusta.

Unohdetaan jo tässä huhtikuussa toi vaaleus  ;D Nyt jyrää taas ruskean sävyt.
Pituutta kaipaan yhä, lähinnä haluisin hiuksista tän rankan kerrostuksen hieman lievemmäks. odotan innolla et noi lyhyimmät +10cm hiukset olis jo hartiamittaiset.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Marras 2006, 17:34
Kirjoittaja Zessa
Tällä hetkellä mulla on niinkin helppo toive, kuin että mulla olisi edes joku malli tässä tukassa!! Mutta kun en vaan keksi mitään, että millaisen leikkaisin..ÄÄKKK!!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Marras 2006, 18:05
Kirjoittaja Husky
Haluaisin polkkamittaisen revityn mallin, joka myös kasvaessa pysyisi nätisti mallissaan. Haluaisin myös, että luonnokihara/-taipuisuus asettuisi tässä halutussa mallissa tarvittaessa eikä latvat vääntyisi aina väärään suuntaan. Hiukset saisivat myös olla vähän paksummat ja tuuheammat. Pyörre takaraivolta saisi myös lähteä.

Muuten aika epärealistinen toive, mutta tuo mitta on ehkä vielä tavoitettavissa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Heinä 2008, 16:57
Kirjoittaja Lauretta
Minä toivoisin lisää pituutta ja paksuutta. Myöskin enemmän kiiltoa olisi kiva, vaikka kyllähän tämä minun tukka aika kiiltävä jo onkin. ::)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Heinä 2008, 17:15
Kirjoittaja Surrur
Mä toivoisin että hiukset olisi luonnostaan kiharat ja punaiset. Realistinen toive :D Toteuttamiskelpoisempia toiveita: kestävämpi permis, huomattavasti tuuheampi tukka, pituutta joku reilu 10 cm lisää (takaa niskan peittävä, edestä ainakin solisluille), jonkun verran eteenpäin pitenevä malli. Ja latvat, jotka eivät kaikesta puunaamisesta huolimatta rehota aina karheana kasana ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Heinä 2008, 18:18
Kirjoittaja Retro
Haluaisin hiusteni olevan sellaiset kauniin kuparisen oranssit, tai tuollaiset avani appelsiinin keskustan väriset. Mielellään "kestävästi", väri pysyisi pitkään kauniina. (Tai saisivat mun puolesta olla luonnostaankin oranssit  ::))
Pituutta saisi olla 25-30 cm enemmän, vyötärömitta voisi olla aika kiva, vaikka realistinen tavoite mun hännälle on BSL. Lisäksi tuon mittaiseen tukkaan uskaltaisi jo leikata jonkun kivamman mallin.
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä haluaisin paksummat hiukset.

Kaksi ekaa toivetta ovat toteutettavissa, kolmas ei.  :P

Edit. tyyppoja

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Heinä 2008, 18:42
Kirjoittaja Luurankka
Tällä hetkellä haluaisin vain lähemmäs omaa luonnollista väriä, mielellään niin että hiukset myös pysyisivät päässä ja vieläpä kohtuullisessa kunnossa.

(Toki tietysti paksuutta voisi olla lisää, malli/pituus/väri voisi vaihtua tosiaan ajatuksen voimalla fiiliksen mukaan mutta saahan sitä haaveilla.)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 09:42
Kirjoittaja Mir
Haluaisin enemmän hiuksia päähäni, pituutta haluaisin myös vähintään vyötärölle. Väri saisi olla enemmän jonkin värinen, nyt se on aika neutraalin oloinen. Toivomuksena on myös hyväkuntoisena pysyvät latvat.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 10:38
Kirjoittaja petomaani
Pituutta lisää, nopsaan :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 10:49
Kirjoittaja Chaos
Pituutta! Ainakin 50 cm, kiitos ;D Kuka luovuttaa?

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 10:51
Kirjoittaja Neriana
Haluaisin "vanhat" hiukset takaisin.. Kuvissa on niin tuuheat ja ihanan kiiltävät hiukset..Tällä hetkellä pisimmät ovat olkapäille ja lyhyimmät eivät yletä vielä edes korviin.. Varsin rikottu siis.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 15:29
Kirjoittaja Missy
Mäkin haluisin "vanhat" hiukset takas eli pitkät hiukset ennen kuin rautainen vesi pilas ne.  :-\ Kasvattajan aika on tunnetusti pitkä mutta pinna lyhyt.

Sit jos hiukset olis luonnostaan senväriset ettei niitä tarttis värjätä jatkuvasti niin sekin olis ihan jees.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 15:59
Kirjoittaja Misku
En oo ollenkaan tyytyväinen tukkaani (okei tosi päiväkohtaista, vielä sunnuntaina olin ihan tyytyväinen näihin ::))
Mä haluan lisää hiuksia, ei pidempiä, eikä paksumpia vaan lisää! Näitä on niin vähän ettei riitä mihinkään. Oikea puoli vois opetella kasvamaan terveenä ja haarattomana ja yhtä pitkäksi ja tuuheaksi kuin vasenkin, kaljuläiskät  otsan yläpuolella sais kadota, tukka vois rasvottuu hiukka hitaampaan tahtiin ja joku malli ois kiva. Mitennii mahdottomat toiveet? ;o

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 16:32
Kirjoittaja kivi
Mä haluan luonnostaan punaiset hiukset. Lisäksi haluan, että näissä olisi joku malli, joko lyhyt tai pitkä, mutta edes joku. Lisäksi haluan, että hiukset itsestään asettuisivat kuosiinsa ilman taistelua. Myös itse säädeltävä kasvuvauhti olisi kiva, välillä 0 cm kuussa-30 senttiä silmänräpäyksessä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 19:18
Kirjoittaja Amilo
Haluaisin että omat hiukset olisivat luonnostaan jonkun väriset. Tummat, punaiset, vaaleat, mitä muuta tahansa kuin perus maantie. Lisäksi haluaisin että olisivat joko suorat tai kunnon kiharat, tämä välimuoto on aika hankala.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 21:28
Kirjoittaja ellen
Jaahas, hiustoiveita olis vaikka kuinka:

- todella vaaleat hiukset luonnostaan, siis todella vaaleat tyyliin ChaosBlack/Henriikka :P

- kiharammat hiukset. Tätä en olisi kyllä ikinä uskonut toivovani, sillä oon aina halunnut suorat hiukset. Noh, nyt kelpais kiharammatkin, sillä nää laineet on vaan laineet, jotka ei erotu kunnolla.

- pidemmät hiukset, jonnekin välille alaselkä-vyötärö

- kiiltävämmät ja terveemmät

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 22:11
Kirjoittaja Aquatar
Minäkin haluaisin että hiukset olisi luonnostaan kylmän vaaleat, oikea luonnollinen sävy kun on lähinnä perus maantien harmaa joka helposti vetää keltaiseen. Paksuutta toivoisin reilusti lisää.
Lisäksi olisi kiva jos hiukset voisi joko olla suorat tai sitten kihartua luonnostaan järkeviin suuntiin, eikä kuten nyt molemmilta puolilta oikealle mikä johtaa siihen että aina saa olla toista puolta kääntämässä ja vääntämässä..

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 22:24
Kirjoittaja Tiitunen
Pisimpien hiusten pituus (just ja just vyötärölle - suoriksi vedettyinä ;)) on ihan hyvä, ehkä muutaman sentin voisi olla vielä pitempi. Ennen kaikkea haluaisin saada hiukset niin hyvään kuntoon ja sen verran tasaisemman mallisiksi, että viimeiset 5-10 senttiä eivät olisi niin kuivia ja katkeilleita. Kerrostusta toki saa olla hiukan. Uskon, että em. hiustoiveet toteutuvat vaalentelun lopettamisella, hyvällä hoidolla sekä saksilla ja näin saan lähes unelmieni tukan.

Haluaisin kyllä lisäksi, että hiukseni olisivat paksummat. Hiuksia on paljon, mutta yksittäinen hius on ohuenohut, silkkimäisen pehmeä ja päätä pitkin makaava.  >:( Hiukan lisää kiharaa voisi myös olla, lapsena latvat vetivät selvästi korkkiruuveille, nykyisin vain hyvin kosteutettuina, koska nämä haivenet ovat niin käsitellyt. Samasta syystä laineet näyttää helposti hapsuisilta sojottaessaan kaikkiin suuntiin. Saisin kiharan esille paremmin, jos en harjaisi hiuksia suoriksi, mutta muuten olen niin epäsiistin näköinen, kun hiukset jakaantuvat sellaisiksi osioiksi.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Heinä 2008, 18:45
Kirjoittaja peach
Toiveena ois hieman erilainen hiusten laatu. Nykyinen on hyvin liukas ja näin ollen vaikeasti muotoiltavissa (nimenomaan sellaiseen mitä haluaisin), vaikka käyttäis miten vahvoja aineita tahansa. Lisäksi haluaisin näistä mielellään myös hieman ohuemmat ja luonnostaan tietysti väriltään muut kuin maantienharmaat.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Heinä 2008, 20:48
Kirjoittaja Sprite
Haluaisin että tukka olisi ihanan strawberry-blonde-värinen luonnostaan ja että taipuisi kauniisti laineille pitkänä ja pehmeän söpösti lyhyenä. En toivoisi jäyhää ja lyhyenä pompahtavaa tukkaa, jossa on syklooneja ja joka on väriltään maantienharmaata.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Heinä 2008, 21:58
Kirjoittaja Klaara
Minä toivoisin hiusteni olevan BSL-pituiset, paksut ja hyväkuntoiset.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Elo 2008, 15:12
Kirjoittaja pekaani
Hirveen realistiset toiveet:
- täydellinen, lyhyt ja naisellinen malli, joka ei kasva hetkessä ulos  ;D
- hyväkuntoiset, aina sopivan väriset ilman että täytyy olla värjäilemässä joka välissä
- luonnostaan "kuohkeat" hiukset jotka eivät valu pitkin päätä- edes pipon jälkeen!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Elo 2008, 16:59
Kirjoittaja petomaani
Että tää katkeilu loppus ja tukka ois BSL-pitunen.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Elo 2008, 23:31
Kirjoittaja Eleonora
Oikeastaan mä haluaisin vaan lisää pituutta, vyötärölle. Tukka on paksu, kihara, kivan värinenkin ja aika hyvässä kunnossa, mutta pituutta haluaisin tästä BSL- mitasta vyötärölle.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 12 Elo 2008, 15:50
Kirjoittaja Eudokia
Välillä kärsimätöntä puuhaa tämä kasvatus. Tahtoo polkan heti nyt! Ja kaikkein eniten toivon, että tukan saisi ponnarille. Onneksi tukka kasvaa ihan kiitettävää vauhtia.  :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 20:49
Kirjoittaja Cabello
Minä haluaisin tukastani pidemmän ja paksumman.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Loka 2008, 14:13
Kirjoittaja Caprella
Olisi niin unelmaa jos voisi leikata huonot latvat kokonaisuudessaan pois ja tukka jäisi silti pitkäksi. Pitkät hiukset jotka ois koko matkalta hyvässä kunnossa, sellaset voisin ottaa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Loka 2008, 15:29
Kirjoittaja MissWorld
Tällä hetkellä toivoisin lisää pituutta, vaikka mulle sanotaankin että nämä mitkä mulla nyt on sopii mulle ihan täydellisesti. No niin joo, jos ne ihmiset näkisi kun näitä ei oo laitettu mitenkään, voisi mielipide olla eri.  ::) Voisi olla ehkä vähän parempi kuntoisetkin, mutta kun näitä joutuu laittamaan niin paljon niin tuskinpa on mahdollista. Ja ihan mahdoton toive, olisi ihanaa jos olisi luonnostaan kiharat hiukset.  :-*

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 31 Loka 2008, 11:20
Kirjoittaja Sha
Ihan ykköstoiveena ois hitaammin rasvottuvat hiukset. Nää on pakko pestä joka aamu, koska jo yön aikana rasvottuvat niin pahasti.. Ehkä vähän mahdoton toive toteuttaa, mutta lohdutuspalkintona voisin tyytyä parinkymmenen sentin lisäpituuteen  :P

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 31 Loka 2008, 15:10
Kirjoittaja ZombieQueen
Amilo kirjoitti: Haluaisin että omat hiukset olisivat luonnostaan jonkun väriset. Tummat, punaiset, vaaleat, mitä muuta tahansa kuin perus maantie. Lisäksi haluaisin että olisivat joko suorat tai kunnon kiharat, tämä välimuoto on aika hankala.
Samis! Lisäksi haluaisin parikymmentä senttiä lisää pituutta (nyt n. BSL) ja hiusten olevan tosi hyväkuntoiset.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Marras 2008, 11:27
Kirjoittaja petomaani
Nyt pituutta lisää 20 cm ja tasapitkäks tää fleda.  :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Marras 2008, 13:00
Kirjoittaja kiwi
Minun toiveet:

- Eivät rasvoittuisi niin helposti eli voisin käydä pesemässä hiukseni 3 kertaa vko (nyt pitäisi joka päivä, jos haluan hiusten olevan puhtaat, mutta käyn yleensä 4 kertaa vko, etteivät rasitu).

- Hyvä kunto/terveen näköiset

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Marras 2008, 13:15
Kirjoittaja Neve
*pituutta lisää
*terveet ja kiiltävät kutrit

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Marras 2008, 17:41
Kirjoittaja verdelli
Minä haluaisin tuon lyhyen kuontaloni, aivan alaselkään ulottuvaksi. on nyt olkapäille, ja tuntuu että kasvatus kestää varmaan sen 60 vuotta, kun välillä pitää pätkiä latvoja pois kun menevät huonoon kuntoon  :(
Väri mulla pysyy loistavasti sen kuukauden-kaksi, ennenkuin pitää värjätä tyvikasvu, kiitos hyvien väriä ylläpitävien hoitsikoiden :) luulisi ettei tällaista paloauton punaista saisi pidettyä montaa viikkoa siinä kirkkaimmillaan, mutta kyllä saa!
Haluaisin myös että hiuslaatuni olisi paksumpaa, mulla on aivan perussuomalaiset hennot hiukset, jotka tosin ehkä värin ansiosta sekä muotoilun näyttävät tuuheilta, vaikkeivät sitä ole. paksuutta tukkaa siis lisään !
Muuten olenkin tyytyväinen hiuksiini, hiukset silminnähden paksuuntuivat kun lopetin blondaamiseen ja siirryin tähän paloauton punaiseen. Rakastan väriäni ja leikkausta :)
Niin ja vielä joulupukin toivelistaan lähtee se, että haluaisin tukkani olevan luonnostaan täysin suora. Mulle tulee latvoihin, etenkin sivuille, korvien kohtaan aina kivat laineet,joita sitten urakalla suoristan. kiitos !

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Marras 2008, 22:13
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Lisää pituutta, paksuutta ja vähemmän rasvoittuvuutta.

Edit. Päivittelen vähän. Toivon edelleen lisää pituutta ja paksuutta, mutta rasvoittuvuus on suht. koht. hyvin kurissa. Nyttemmin olen huomannut, että minulla on melko paljon katkenneita tai sitten uutta kasvavaa tukkaa. Ne olisi kiva saada "täysmittaisiksi".

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Marras 2008, 22:22
Kirjoittaja nesayem
1) Pituutta, +20cm olisi haaveissa...
2) Suorat hiukset, ei tarvitsisi aina olla suoristusraudan kanssa raastamassa
3) Aavistuksen tummempi sävy.


Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Marras 2008, 12:00
Kirjoittaja Magia
Haluaisin hiuksiini saman tuuheuden takaisin, joka minulla oli ennen jättimäistä sulkasatoani pari vuotta sitten. Haluaisin myös saman kiiltävyyden takaisin, joka minulla oli ennen kestovärjäyskierrettä, osittain siksi kasvatankin omaa hiusväriä takaisin, enkä kestoile enää. Pituutta haluaisin myös jonkin verran vielä lisää, kiharaakin voisin ottaa ja kihara saisi kihartua vähän tasaisemmin. Otsis taas saisi olla suorempi, sitä ei meinaa saada suoraksi millään. Takutkin hävittäisin oikein mielelläni.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Marras 2008, 17:26
Kirjoittaja Klaara
Enemmän kuin mitään muuta, haluaisin hiustenlähdön rauhoittuvan. Taitaa jäädä haaveeksi, luulen saavani kärsiä tästä niin kauan, kuin lääkekuuri jatkuu.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Marras 2008, 17:50
Kirjoittaja HeidiB
Honey kirjoitti: Lisää pituutta, paksuutta ja vähemmän rasvoittuvuutta.
Ihan samat toiveet on mulla.
Pituutta tulee kyllä kuhan jaksaa olla kärsivällinen ja kasvatella, mutta tyhjästä on paha nyhjästä joten tulen aina olemaan ohut tukkainen. Paljon ei lohduta, parturin sanat "Sulla on kyllä paljon tätä tukkaa, mutta se on ohutta"..

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Marras 2008, 18:06
Kirjoittaja kiwi
Klaara kirjoitti: Enemmän kuin mitään muuta, haluaisin hiustenlähdön rauhoittuvan. Taitaa jäädä haaveeksi, luulen saavani kärsiä tästä niin kauan, kuin lääkekuuri jatkuu.
Mä voisin oikeastaan lisätä tämän toiveisiini, mutta onneksi on rauhoittumaan päin. Johtunee mullakin lääkkeistä.
Apteekista saa muuten hyvää shampoota/tai tabletteja tähän ongelmaan. Priorin taisi olla nimi. Toimii ainakin sukulaisilla.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Marras 2008, 19:53
Kirjoittaja Klaara
^Kiitos vinkistä kiwi. Tuota voisi ehkä kokeilla. Alkaa olla niin epätoivoinen olo, että voisin syödä pieniä kiviä, jos siitä olisi jotain hyötyä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 26 Marras 2008, 15:56
Kirjoittaja Lilja
- ei tarvitsisi pestä ikinä
- ei tarvitsisi värjätä

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 26 Marras 2008, 16:22
Kirjoittaja Mellie
-- Kiharat loiventuvat
-- Hiukset kasvavat nopeammin
-- Väri ei kulahda heti
-- Kaksihaaraiset pysyvät poissa

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Marras 2008, 15:11
Kirjoittaja Nnja
-joko luonnostaan suorat hiukset tai sitten sellaiset luonnonkiharat, jotka näyttävät hyvältä, ei tälläistä välimuotoa :-\
-parempikuntoiset, kiiltävämmät ja sileämmät

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Marras 2008, 23:11
Kirjoittaja nelma
-Ilmavammat (paksut on jo, mutta vähän raskaat)
-Pidemmät
-Parempikuntoiset latvat
-Väri

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 16:55
Kirjoittaja Withering
Se iski taas. Vaaleanhimo. Nyt ois hyvät saumat, kun ei tarvii suojella sata vuotta vanhoja latvoja...

Kuva
Mistä mä vaan löydän kampaajan, joka a) osaa vaalentaa ja b) suostuu vaalentamaan?

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 17:10
Kirjoittaja Ulpu
Withering kirjoitti: Mistä mä vaan löydän kampaajan, joka a) osaa vaalentaa ja b) suostuu vaalentamaan?
Hieman ot tähän ketjuun, mutta Parturi-Kampaamo Martti & Rene voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ovat arvostettuja värjäreitä ja mun kaveri käy täältä kauempaankin Martilla, viimeksi just sanoi, ettei täällä päin kukaan osaa/uskalla vaalentaa. Hän värjäsi joku aika sitten tummasta ihan blondiksi.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 18:39
Kirjoittaja Manna
Ulpu kirjoitti: Hieman ot tähän ketjuun, mutta Parturi-Kampaamo Martti & Rene voisi olla kokeilemisen arvoinen.
Kannattaa muistaa, että Renelle & Martille saattaa olla 2-3 KUUKAUDEN jonot  ::) Sen takia mun vakipaikkani on nykyään Peili.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Joulu 2008, 20:25
Kirjoittaja Ulpu
Manna kirjoitti: Kannattaa muistaa, että Renelle & Martille saattaa olla 2-3 KUUKAUDEN jonot  ::) Sen takia mun vakipaikkani on nykyään Peili.
Juu, niin varmaan onkin. Jos ei heti tarvi päästä niin mikä ettei.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 22:30
Kirjoittaja minnaliini
- pituutta 10 senttiä lisää
- ei kuivia latvoja
- väri olis sellainen nätti kullanvaalea luonnostaan
- tukka olis aina ihanan tuuhea

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 22:35
Kirjoittaja Kiivi
Toiveitahan olisi vaikka kuinka, mutta jos saisin takaisin yhtä paksun (vaikka tukka aina onkin ollut ohut) tukan kuin se oli viisi vuotta sitten, olisin enemmän kuin tyytyväinen.  :-\

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 10 Joulu 2008, 00:23
Kirjoittaja Kronia
-20cm lisää pituutta
-hiustenlähdön loppuminen
-tasainen väri
-kiiltoa lisää

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 10 Joulu 2008, 16:52
Kirjoittaja Mariatar
Oon vihdoinkin päättänyt, että vaihdan ihan virallisesti hiusväriä ainaisesta kuparisenvioletti-sekasikiötukasta selkeään tummempaan punaiseen, joka tosin taittaa kupariin. Mutta siis, musta tulee tässä jossain vaiheessa punapää. :P Pitää vaan ensin taustoittaa väriä, värinpoiston tarvetta yms. ja tietty hiusten kuntoakin, ennen kuin kyseiseen operaatioon ryhdyn.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 11 Joulu 2008, 16:05
Kirjoittaja Aleese
Toivoisin, että hiukseni olisivat tuuheammat, n. 20 cm pidemmät ja hyväkuntoisemmat kuin nyt. Tyytyväinen hiuksissani olen kiiltoon, väriin, pehmeyteen ja suoruuteen. Kuntokin on parantunut paljon pahimmista vuosista, joten siihenkin olen jo suhteellisen tyytyväinen.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Joulu 2008, 21:42
Kirjoittaja Nukkumatti
Että tukkani olisi piikkisuora mutta tuuhea.... Mun pitää suoristaa joka aamu sekä föönata joka pesun jälkeen.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Syys 2010, 14:24
Kirjoittaja Horros
-se 20 cm lisää pituutta tännekin! Jo 10 cm riittäisi oikeastaan...tai edes 5?
-kirkkaampi ja kultaisempi väri
-tottelevaisemmat, pehmeämmät kiharat
-viimeisenä realistisin ja tärkein, eli vähemmän kaksihaaraisia ja katkeilua!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Syys 2010, 18:29
Kirjoittaja Hilippa
- saada pidemmät hiukset: BSL-pituus ei (taaskaan) ole monen sentin päässä, mutta toivon että jaksaisin hiustenkasvatusta kerrankin sitäkin pidemmälle. Super-toive olisi saada vyötäröpituinen tukka!
- hiusten (erityisesti latvojen) pysyminen hyväkuntoisina

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Syys 2010, 20:47
Kirjoittaja Eudokia
Tahtoisin:

Suorat hiukset. Menin ottamaan permanentin, latvat kuivahti, joten leikkasin polkan. Lisäksi kiharaan tulee helposti takkuja --> hermo palaa.

Omanväriset hiukset. Omaa luonnonruskeaa pukkaa. Vaikka näyttääkin vähän harmaalta tuntuu oma maantienväri kaikkein rakkaimmalta.

Vyötärömittaiset hiukset. Tähän menee permanentin ja oman värin kasvattamisineen ainakin neljä vuotta, mutta ihme kyllä minua ei kismitä yhtään. Nyt on hyvä syy pitää välillä lyhyttä hiuksistoa.

Ei otsista. Entinen otsis on kasvanut jo puoliväliin kasvoja.

Tässäpä nämä vaatimattomat toiveet.  :D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Syys 2010, 22:08
Kirjoittaja hilpsu
- Haluaisin ehdottomasti tuuheammat hiukset. Omani eivät nouse päänahasta melkein hyvällä tahdollakaan.
- Kiva ja kasvoihin sopiva oma väri. Juurikasvun perusteella oma väri näyttäisi 6-7 asteiselta, mutta kulmakarvat ovat niin tummanharmaat, että näyttävät melkein mustilta. En tykkää.
- Kiiltävämmät ja helpommin muotoiltavat hiukset. Olisi kiva saada kiharat pysymään puolta tuntia pitempään. Liukkaimpina päivinä ponnari liukuu pois letin päästä itsekseen.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Syys 2010, 22:13
Kirjoittaja pekaani
Mun hiustoive liittyy enemmänkin kasvojen muotoon. Haluaisin semmoiset sirot kasvot, joihin sopii kaikki ne sadat himoisemani leikkaukset.  :D Lisäksi paksuutta voisi olla lisää, ja ehdottomasti vähemmän itsepintaisia pyörteitä ja lisää taipuisuutta.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Syys 2010, 21:07
Kirjoittaja deko
deko kirjoitti: Jäntevyyttä ja 30 cm lisää pituutta ja vähän lisää käsiteltävyyttä ja pehmoiset latvat ja luonnonlaineita vähemmälle.
Kiitoooos.
Joo, tämä pidetään ;D eli nälkä kasvaa syödessä. Tahtoo vyötärölle yltävän hyväkuntoisen letin tasahennapunaisena ja hyväkuntoisena. Eli suomennos: lisää kärsivällisyyttä kasvatukseen...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Syys 2010, 15:43
Kirjoittaja Sassy
- reilu 20 cm lisää pituutta
- latvoihin oma värini, joka siis ei kuluisi
- tasaisemmat kiharat
- päänahka/ iho joka ei reagoisi niin herkästi hajusteisiin, silikoneihin jne.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Syys 2010, 19:19
Kirjoittaja hilary
Haluaisin

- kunnon laineet
- pituutta lisää ainakin 30 cm.
- tuuheammat

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Syys 2010, 20:57
Kirjoittaja nelma
-15cm pituutta
-hiuksia ei irtoaisi niin paljon
-latvat ei niin kellertävinä
-että muotoilu olisi helpompaa ja kampaukset pysyisivät
-vähemmän haaroittuvuutta

(ja tietenkin luonnostaan täydellinen väri ettei tarvitsisi värjäillä, mutta se ei nyt ole saatavissa...)

kukapa ei?

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Syys 2010, 08:49
Kirjoittaja bree hodge
Haluaisin 20-30 cm lisää pituutta ja sitten jos tukka on siinä mitassa liian luiru, siihen vähän lisää paksuutta..Kauheen paksuja en halua, mutta ponnarin paksuus sellaset 7,5cm kiitooos..kiilto tietenkin pitäis olla ykkösluokaa, mutta hius ei saa olla niin liukas, ettei pinnit ja pompulat pysy siinä. Värinä leiskuva punainen! Sitten se tukka olis pienellä vaivalla aina hyväkuntoinen ja hyvin. Sitten kirmaan tukka hulmuten onnellisena kohti auringon laskua! ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Syys 2010, 09:32
Kirjoittaja Camilla
Olisi ihanaa, jos oma väri olisi oikein valkoinen platina, ei tarvitsisi koskaan värjäillä  :ts

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Syys 2010, 12:01
Kirjoittaja scarface
Tahdon löytää yhtä modernin ja taitavan kampaajan katkomaan mun tukkaani jatkossa, kuin mikä leikkasi mun hiukset ulkomailla! Etsintä siten käynnissä..

Tahdon pysyä päätöksessäni pitää tukka lyhyenä (tai, nyt se kuulemma kuuluu puolipitkien/lyhyiden kastiin) enkä halua alkaa haaveilla pidemmästä tukasta enää KOSKAAN, koska tiedän lyhemmän sopivan mulle ja mun kasvonpiirteilleni paremmin. Haluan, ettei kenenkään muun mielipide (pl. kampaajan!) vaikuta siihen, mitä aion jatkossa tehdä hiuksilleni..

Tahdon ylläpitää vahvat ja paksut hiukseni hamaan loppuun asti, en halua harmaantua lainkaan (hyvältä näyttää ettei oma mammakaan ole harmaantunut so far ja ikää on kumminki jo päälle 50 vee..)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Syys 2010, 12:28
Kirjoittaja LP_Alice
Tahtoisin:

- Pituutta n. 20cm lisää
- Luonnostaan tummat hiukset
- Pois nää mun ihme pyörteet, joiden takia lyhyet hiukset on tuskaa
- Tikkusuorat hiukset :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Syys 2010, 13:40
Kirjoittaja Luscious
Luscious kirjoitti: Haluaisin parempikuntoiset, pehmeät, liukkaat ja kiiltävät hiukset.
Pituutta lisää joku 20-30cm!  :-*
Sävyn vaaleammaksi (tarpeeksi lähelle omaa luonnollista sävyä) -> samalla ulos värjäyskierteestä/ juurikasvusta.

Unohdetaan jo tässä huhtikuussa toi vaaleus  ;D Nyt jyrää taas ruskean sävyt.
Pituutta kaipaan yhä, lähinnä haluisin hiuksista tän rankan kerrostuksen hieman lievemmäks. odotan innolla et noi lyhyimmät +10cm hiukset olis jo hartiamittaiset.
Neljän vuoden takaiset toiveet eivät ole paljoa muuttuneet.
Toivon yhä pituutta lisää, nyt tosin enää n. 10cm. Värinä on ollut jo muutaman vuoden kuparinsävy johon olen yhä tyytyväinen. Eniten toivoisin hiuksiini liukkautta ja pehmeyttä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Syys 2010, 23:18
Kirjoittaja SannaS
-Hiustenlähdön loppuminen
-Lämpimämmän sävyinen oma väri
-Voisivat lakata katkeilemasta
-Mielellään 15cm lisää pituutta -> olisin ekassa tavoitteessani BSL:ssä
-Paksuutta lisää, eikä näin karheita hiuksia

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Syys 2010, 13:20
Kirjoittaja Vovka
Olisi ihan jees, jos karvastoa olisi noin aluksi puolet enemmän. Pituus on tällä hetkellä ihan kohdallaan, mutta ei se kymmenisen senttiä pahaa tekisi. Ja latvat saisivat olla aina hyvinhoidetun ja vastaleikatun näköiset.

Pituuden lisäksi ainoa asia, mihin olen näissä supertyytyväinen, on väri. Onneksi se on oma.

Argh, ja olisi niin ihanaa jos joka paikassa ei roikkuisi puolen metrin pituisia vaaleita hiuksia.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Marras 2010, 16:14
Kirjoittaja wilma
1. Suorat hiukset niinä aamuina kun en jaksa niitä suoristaa.
2. Väri kuparisemmaksi ja vaaleammaksi.
3. pituutta lisää 10-15 cm.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Marras 2010, 16:40
Kirjoittaja muru
Toivoisin hiusteni olevan

- paljon pidemmät, niin että pisimmät kerrokset ulottuisivat lantiolle
- vähän paksummat
- paljon kiiltävämmät, sileämmät ja hyväkuntoisemmat
- luonnostaan tummanruskeat


Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Marras 2010, 18:06
Kirjoittaja cuppycake
Haluaisin..
+ pituutta lisää ainakin 20cm

+ suorat ja sileät hiukset

+ vaaleamman värin

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 03 Marras 2010, 18:35
Kirjoittaja vilmalotta
Kunpa mun hiukset pysyis puhtaana ees yhen päivän  :#

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Marras 2010, 18:09
Kirjoittaja SannaS
Olis aivan ihanaa kun ne näyttäis ja tuntuis joka aamu samalta kuin tänä aamuna!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Marras 2010, 18:18
Kirjoittaja Horros
Lisää pehmeyttä ja pituutta, vähemmän takkuja ja pörröisyyttä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Marras 2010, 01:07
Kirjoittaja domino
-enemmän tukkaa!
-haaroittumattoman hiuslaadun
-california blonde -värin
-pituuden lisäys vyötärölle saakka
-hiukset samanpituisiksi! (nyt typerät 10 cm lyhemmät osiot edessä ja takana)
-ohimoille tukkaa :(

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Marras 2010, 16:59
Kirjoittaja -j-
- kasvaisivat vähän nopeammin...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Joulu 2010, 21:32
Kirjoittaja Kahvikettu
Tällä hetkellä haaveissa ois..

- pituutta lisää paljon
- tumman kuparinen väri saisi jo kasvaa, niin että voisin värjätä sitä vaaleammalla kuparilla
- otsatukka sais kasvaa pois
- tervettä uutta hiusta
- hiukset sais hiukan paksuntua

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 18:04
Kirjoittaja zubi
Tällainen väri:

Kuva

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 18:22
Kirjoittaja Luciana
Kuva

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 18:30
Kirjoittaja wilma
wilma kirjoitti: 1. Suorat hiukset niinä aamuina kun en jaksa niitä suoristaa.
2. Väri kuparisemmaksi ja vaaleammaksi.
3. pituutta lisää 10-15 cm.
Hiustoiveet melkein samat vieläkin  :D Väri on tosin jo kupari, mutta pohja saisi olla vielä aavistuksen vaaleampi(ehkä).

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 19:21
Kirjoittaja Retro
May kirjoitti: Haluaisin hiusteni olevan sellaiset kauniin kuparisen oranssit, tai tuollaiset avani appelsiinin keskustan väriset. Mielellään "kestävästi", väri pysyisi pitkään kauniina. (Tai saisivat mun puolesta olla luonnostaankin oranssit  ::))
Pituutta saisi olla 25-30 cm enemmän, vyötärömitta voisi olla aika kiva, vaikka realistinen tavoite mun hännälle on BSL. Lisäksi tuon mittaiseen tukkaan uskaltaisi jo leikata jonkun kivamman mallin.
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä haluaisin paksummat hiukset.

Kaksi ekaa toivetta ovat toteutettavissa, kolmas ei.  :P
Utopistisimmat hiustoiveeni ovat samat kuin kolmisen vuotta sitten, eli vyötärömitta olisi kiva (ja paksu kutristo :P), mutta mun kärsivällisyydellä tuskin saavutettavissa... Värjätä tätä myöskin täytyy, kun ei taida maantie itsekseen muuttua oranssiksi. Onneksi on hennat ja suoravärit. Lyhyen tähtäimen hiustoiveena olisi terve kuparinvärinen solisluumittainen tukka. Tuo on vielä ihan toteutettavissa.  ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 20:38
Kirjoittaja EllaBella
^^^ Felicia, taisit löytää sen väriset hiukset josta olen aina haaveillut, miten voikin tuo väri olla noin upea??

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 23 Tammi 2011, 20:51
Kirjoittaja Luciana
EllaBella kirjoitti: ^^^ Felicia, taisit löytää sen väriset hiukset josta olen aina haaveillut, miten voikin tuo väri olla noin upea??
Sanos muuta. Olen yrittänyt miettiä, että mikäköhän väri tämä olisi? Aivan täydellinen hiirenharmaa!&nbsp; <3

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Tammi 2011, 12:28
Kirjoittaja Kunis
Tahdon nykyistä pitemmät, tuuheat ja eloisat hiukset.

Bsl-mid back-lantiopituus? Sen näkee sitten. Sellaiset, jotka saa kivoille sykeröille jne. Pelkkä pituus itsessään ei ole tavoitteena, kun en taida tulla pitämään noita auki kuitenkaan julkisesti.

Tällä hetkellä on tavoitteena vahvistella omaa väriä hennalla, jotta saavuttaisin kuparisen ruskean kettutukan. Koitan kuitenkin välttää tylsästi tumanpunaiseksi vetävää sävyä, mahdollisimman oranssi on kiva ja sopii nassuuni paremmin.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 21:22
Kirjoittaja Hanze
- Pituutta sellaset 10cm
- Päälliskerroksia lyhemmäks
- Tyvikasvu piiloon + jokin shokkiväriraita tuomaan eloa muuten tummaan väriin
- Luonnostaan suoremmat hiukset, nyt hiukset ovat jonkin verran lainehtivat enkä joka aamu jaksa suoristaa --> ketuttaa päivemmällä kun en jaksanut ja tulee itseinho XD

Tälläistä siis. Onneksi on pe kampaaja, saa nähdä toteutuuko toiveista ainakin kaksi keskimmäistä [ eka ja vika on tässänytheti mahottomia :)) ]

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 04 Helmi 2011, 18:46
Kirjoittaja Choko
Oooh, mun lempiaine! Kaverit kuullu varmaan muuuutamaan kertaan, että voi kun mulla olis...

- paksummat
- ryhdikkäämmät (nyt ohuet ja liukkaat)
- sopivasti laineikkaat, niin että latvat kääntyis vähän kikkuralle (nyt piikkisuorat)
- bsl-pituiset (nyt olkapäille)
- luonnollisen tummahkon ruskeat (nyt hiirenharmaat, joissa punapigmettiä, yäk)
hiukset!!&nbsp; <3

Aina voi uneksia...ehkä joku aamu "PIM" herään tuollaiset prinsessahiukset päässä!!! Joo, ja unelmien prinssi kolkuttaa ovella ja mun kämppä on siivottu ja kaapit täynnä ruokaa ja tilillä 100 000€!&nbsp; :3&nbsp; ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 10:20
Kirjoittaja LP_Alice
Mä olen nyt saanut päähäni, että tekisin mitä vain jos saisin kunnon leijonanharjaksen. ;D Mieluiten myös sellaisen värisenä. ;)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Kesä 2011, 14:43
Kirjoittaja SC
Kuva

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 11:16
Kirjoittaja Sinimusta
Kuva

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 12:24
Kirjoittaja kaksisarvi
Ylettäisivät jo olkapäille! Oma väri ja tekstuuri on ihan okei. Ja toivon myös, että päänahan kuivuusongelma helpottaisi.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 13:43
Kirjoittaja Ekku
Toivon että hiukseni olisivat seuraavanlaiset:

Pian välitavoitteessani eli BSL:ssä ( jouluna varmaan)
Saisin pituudet lähelle omaa luonnollista väriäni, jolloin värjäilyt vois lopettaa kokonaan.
Etuhiukset menis korvan taakse pian.
Parin vuoden päästä minulla voisi olla sellaiset unelmahiukset eli vyötärömittainen fleda. :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 19:12
Kirjoittaja malic
Haaveilen yhtä aikaa sekä rastoista että hyväkuntoisesta, pitkästä tukasta... :D Ei siis käy elämä hiusten kanssa liian helpoksi, kun ei vaan osaa päättää! Tässä taannoin olin jo eräs päivä heittämässä hoitikset hetkeksi syrjään ja pesemässä mäntysuovalla, mutta sitten iski pelkuruus ja kauhu, mihin saan kaikki hoitoaineet menemään. Toisaalta haaveilen helposta ja tosi vähän hoidettavasta sekä aina kondiksessa olevasta kampauksesta, toisaalta tykkään varsinkin siitä hiustenhoitopuolesta hurjasti.

Eli ehkä mun tavoite on tällä hetkellä vain kasvattaa. Ei varmaan kannata niistä rastoista haaveilla niin pitkään, kun tukka on "näin lyhyt" enkä ole nähnyt näin vanhempana, miltä se pidempänä näyttää :) Mulla oli lapsena joskus tukka alaselkään saakka, se voisi olla mun salainen tavoite.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 20:15
Kirjoittaja Retro
Sinimusta se kiteyttikin kuvana myös mun ultimate-hiustoiveet... Nuo on ihanat.&nbsp; :l

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 22 Kesä 2011, 23:47
Kirjoittaja pitkätukka
Haluaisin menetetyt 60 cm takaisin. Tai edes 30 cm. Pliiss pliis pliis, saanhan ne pian? (Realistina tiedän että siihen menee ainakin 4-5 vuotta.)

Haluaisin päästä käyttämään taas hiuspuikkojani ja Flexejäni. Tällä hetkellä tarvitsen vain jotain lenkkiä ponnarin sitomiseen ja satunnaisesti hammasklipsiä, jos haluan "tails up" -ponnarin. Tylsää, mutta ei näin lyhyen niskahiuksiston kanssa saa vielä aikaan juurikaan muuta.

Haluaisin ainakin niin paljon lisäpituutta, että pystyisin nipsimään itse latvoistani haluamani pari milliä, mielellään latvan samalla siistinä säilyttäen eikä mitenkään tupsu tupsulta leikellen. Jos haluaisin latvan siistintää, joutuisin menemään nyt kampaajalle tai luottamaan äitini tai jonkun muun läheisen leikkaamiseen. En luota hirveästi kampaajaan tai äitiini, en varsinkaan jälkimmäiseen, koska hän pitää minulla eniten lyhyestä tukasta enkä näkisi paljonko hän leikkaa. ;) Kampaajista taas on todella vaihtelevaa kokemusta. Kävin kampaajalla viimeksi joulukuussa v. 2007. Latva on onneksi aika hyvä, vaikka edellinen leikkaus (se radikaali 60 cm pätkäisy) tehtiinkin 4 kk sitten. Pystyisinköhän kasvattamaan leikkaamatta niin pitkälle, että yletyn taas leikkaamaan itse? Hiukseni ovat kyllä aina kiinni, vähintään ponnarilla, niin että ei latvan ulkonäöllä ole niin väliä.

Olen silti hyvin tyytyväinen siihen, että kasvatan nyt omalla värilläni ja hiukset ovat parempikuntoiset ja helpommat hoitaa kuin värjättyinä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Loka 2011, 00:27
Kirjoittaja Horros
Hmm. En olisi uskonut koskaan sanovani näin, mutta oikeastaan olen tyytyväinen siihen, missä nyt olen. Olen hyväksynyt, että hiukseni eivät mid-backia pitemmiksi kasva, ovat hillittömän kiharat (enkä haluaisi mitään kestosuoristusta, vaikka toivomuskeiju sellaisen minulle voisikin antaa) ja suoristelen niitä halutessani eli yleensä. Hitusen vaaleammat voisivat luonnostaan olla, mutta tästäkään väristä en valita - en myöskään valittaisi luonnostaan punaisista hiuksista.&nbsp; ;) Kuntokin ja käsiteltävyys ovat tällä hetkellä ok.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Loka 2011, 06:31
Kirjoittaja zubi
- luonnollinen sävy saisi olla vähän vaaleampi, ettei tarvitsisi niin usein raidoittaa
- latvat voisivat joskus taipua symmetrisesti (tää on tosin hyvän leikkauksen kautta lähestulkoon mahdollista)
- päänahan rasvoittuminen voisi olla hieman hitaampaa


Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Loka 2011, 16:56
Kirjoittaja Gekko
Elämää helpottaisi jo kovasti, jos hiukset eivät rasvoittuisi niin friikin nopeasti ja päänahka ei kutiaisi. Ikionnellinen mokomasta olisin siis.

Ja hiusten paksuus sitten - haluaisin takaisin sen paksuiset hiukset, kuin minulla oli joskus kymmenen vuotta sitten. Ovat ohentuneet hurjasti viime vuosien aikana, liekö palautuvat enää ikinä vai ei.

Väriin ja suoruuteen olen kyllä ihan suht tyytyväinen, eivätkä nämä mitenkään pahassa kunnossakaan ole.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 24 Loka 2011, 22:07
Kirjoittaja naapio
Ihan eniten haluaisin eroon näistä takaraivopyörteistä&nbsp; :#
Vasta kaukana kakkosena tulee toive tuuheammasta karvastosta ja vielä bonuksena päälle jos saisi loivaa kiharaa tai ainakin kihartuvuutta niin että lämpöhärveleillä kärvennetty kikkura pysyisi pidempään kuin puoli sekuntia.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Loka 2011, 18:51
Kirjoittaja eivor
Toiveeni on saada hiuksistani pitkät, eli pisimmät osiot lantiopituuteen.
Sitten kun oltaisiin tässä, haluaisin että latvat laskeutuisivat kauniina suortuvina, eli ei siis tasapitkää lettiä mutta ei myöskään mitään liian hamppuisia latvoja.
Vielä tämän lisäksi kun olisivat kiiltävät, taipuisat, mustat ja kuohkeat, olisin aika tyytyväinen...&nbsp; ;)
Saahan tässä vielä tovin kasvatella!

Toinen haave, joskin mahdoton sellainen olisi vastaavanlainen mutta värinä ihan vaalea.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 01 Marras 2011, 21:25
Kirjoittaja deko
Vyötäräpituinen tai jopa lantiopituinen oman värinen neitsythius, saa olla fairytale ends kunhan saan tehtyä melkein vyötäröpituisen tasapaksun letin. Tahtoo (ja saa).&nbsp;

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 01 Marras 2011, 22:36
Kirjoittaja Mai
Mä haluun nää kirotut vauvahiukset he*vettiin. Myös kaikki kaksihaaraiset, tai paremminkin haaroittuvat pituudet, voisi kadota eikä tulisi yhtään ikävä. Haluaisin myös ei-niin-helposti-takkuuntuvat hiukset, vaikka sekin ongelma on jo selvästi paranemaan päin.
Lisäksi joku voisi taikoa mulle mustan juurikasvun niin ei tarvitsisi olla jatkuvasti värjäämässä, voin lahjoittaa oman valkoisen tukkani tilalle.
Ja sen lantiopituuden voisin myös vaikka ottaa. Kiitos nam.

Tyytyväinen olen hiuksiini muuten, tykkään siitä että ne ovat piikkisuorat ja sileät ja sopivan paksuisetkin. Ja noh, kaipa se oma luonnollinen värini on oikeasti kaunis, jos joskus lyön pääni ja haluan kasvattaa mustan pois ja alkaa platinablondiksi.
Tää tasapitkä tukka on nätti ja sopii mulle, mutta niin se on ollut about aina ja haluaisin vaihtelua. Kun vain uskaltaisin mennä kampaajalle ja ottaa sen jonkun leikkauksen joka EI olisi pituudesta pois.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Marras 2011, 12:27
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: - reilu 20 cm lisää pituutta
- latvoihin oma värini, joka siis ei kuluisi
- tasaisemmat kiharat
- päänahka/ iho joka ei reagoisi niin herkästi hajusteisiin, silikoneihin jne.
15 cm pituutta riittäisi lisää, nälkä kasvaa täälläkin selkästi syödessä&nbsp; ;D Entinen BSL tavoite on nykyisin puoleen selkään. Lopetin myös oman värin kasvatuksen, vaikka todella lähellä varmaan pysytäänkin, ehkä vain hieman vaaleampana. Kiharoista ei ole mitään valitattavaa nykysin ja ihokin on paljon parempi, kestää suurimman osan tuotteista ilman kiukkuilua. Eli suunta on selkeästi parempi ja unelmahiukset lähempänä! Vain kun sen 15 cm saisi lisää pituutta.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Marras 2011, 12:46
Kirjoittaja chai
Parikymmentä senttiä lisää pituutta, kuivat ja haaroittuvat latvat veks ja vähän lisää paksuutta ja taipuisuutta. Kaksi ensimmäistä ovat saavutettavissa, jälkimmäiset eivät niinkään.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 29 Marras 2011, 21:15
Kirjoittaja Neve
*Tällä hetkellä mielin lisää pituutta, eka tavote on selkeästi olkapäämittaiset hiukset.. siitä sitten kohti BSL:ää.
*Myöskin sopivan värin löytäminen
*parempi hiusten kunto

Kaikki onneksi mahdollisia :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 21 Huhti 2012, 00:42
Kirjoittaja Varjotar
- Lisää pituutta
- Paljon lisää pituutta
- Hyvä kunto
- Paljon sopivia tuotteita hiusten hoitoon

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Touko 2012, 14:47
Kirjoittaja Luurankka
Tietty lisää massaa ja pituutta saisi tulla, mielellään heti, pyörre voisi kadota ja muutenkin tukka voisi olla 24/7 sellainen täydellisen oloinen olosuhteista riippumatta. ;D

Nojoo. Kasvuvauhtia jos saisi vähän lisää ja kuivat latvat pois, niin siinä olisi jo hyvä alku. Ja joku voisi kehitellä kuivashampoon, jossa on hyvin mieto tuoksu, joka ei harmaannuta ja jota myydään jättipakkauksessa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Touko 2012, 16:10
Kirjoittaja Vivianna
-Lisää pituutta ja paksuutta
-Hyväkuntoiset
-Ei tarvitsisi laittaa joka aamu, vaan luonnonkauniit aina ja valmiina joka menoon ;D
-Voisi tietty olla sievästi loivilla laineilla ilman laittamattakin

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Touko 2012, 18:01
Kirjoittaja Elluli
Lisää kasvunopeutta ja paksuutta hiukseen. Myöskään värin tummentuminen ei olis pahitteeksi&nbsp; :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Touko 2012, 18:50
Kirjoittaja elisa-katriina
Lisää paksuutta, niin kuin oli 6-7 vuotta sitten ja parempikuntoiset latvat. Latvat ovat nyt ihan säällittävän ohuet ja aika kuivat. Ja pituutta toivon myös lisää, mutta sitä jaksaisin ihan kärsivällisesti odotella, jos vaan saisin paksuuden takaisin :-\

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 12 Touko 2012, 23:36
Kirjoittaja hampputukka
Pituutta olisi mukava saada lisää, ja kunhan tää otsatukka tästä kasvaisi pitkäksi niin saisin paksuuttakin reilusti&nbsp; :)
(otsatukka on 4 cm paksu joten se toisi lisäpaksuutta tähän ponnariin. Ponnari on tällä hetkellä 9,5 cm paksu)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 13 Touko 2012, 12:08
Kirjoittaja Heiku
Hiusteni paksuuteen olen tyytyväinen, mutta haluaisin ehdottomasti pitemmät hiukset. Joku kainalopituuden ja rintsikkapituuden väliltä olisi kiva. Lisäksi toivoisin parempikuntoiset hiukset jotka takkuuntuisivat vähemmän. Kaikkein eniten haluaisin vihdoin löytää sellaisen värin jossa viihdyn ja joka sopii minulle. Hiusten kasvatusta häiritsee melkoisesti tämä jatkuva värin vaihtaminen. Mutta saisi tämä tukka nyt silti kasvaa, kasvoihini ei oikein sovi tämä pituus mikä tällähetkellä on vaan pitäisi olla joko selkeästi lyhempi tai selkeästi pitempi. Ärsyttää :D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 16 Touko 2012, 23:32
Kirjoittaja versicolori
-Oma väri
-Lisää pituutta, tavoitteena vyötäröpituus edestä katsottuna
-Tasainen, paksumpi latva
-Parempi kunto, haarahiukset pois ja pörröisyys veks

Ensiksi kasvatan oman värin, sitten alan kasvattaa kunnolla vyötärölle ja loput kaksi toivetta ovat seurauksia edellä mainituista toimenpiteistä&nbsp; :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 19:12
Kirjoittaja Punapää
Lisää pituutta, lisää pituutta ja vielä kerran lisää pituutta. Sekä kakshaaraset, umpikuolleet latvat sais heivata pois.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 19:20
Kirjoittaja Kalevalatar
n. 10-15 senttiä lisää pituutta, kuivat lirut latvat pois. Eli että ois tasapaksut hiukset tuonne vyötärölle tai vähän alle :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 23:33
Kirjoittaja Kauris
Ykkösenä ehkä oman värin nopea kasvu. Tahdon värinpoistolla rääkätyt ja tuhotut latvat huishelvettiin, mutten malttaisi luopua pituudesta. Omaa väriäkin on näkyvissä vasta jotain 4 senttiä, joten matka on tosi pitkä. Se vaan olisi oikea tie terveempiin ja hyväkuntoisiin hiuksiin. Pituushaaveet ois semmoinen vyötärö-kyynärpäämitta, mutta katsotaan nyt, pääseekö siihen koskaan.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 11:37
Kirjoittaja Shirley
Näin vuoden alkuun vois vähän listata hiustoiveita/-tavoitteita:

- lisää pituutta, mutta ennen kaikkea tasaisen pituiset ja paksumman näköiset latvat, mieluiten vähintään bsl-pituudessa
- latvoista huolehtiminen ja hiusten kunnosta ylipäätäänkin
- otsiksen kasvatus pitkäksi

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 14:19
Kirjoittaja elly
Akuutit murheet:
- katoaisipa talven tuoma kosteusköyhyys hiuksistani

Mitä työstän parhaillaan:
- lisää pituutta, pehmeyttä ja kiiltoa
- lisäravinnekuuri antamaan pikkuhiuksille tarmoa kasvamiseen, koska ne kärsivät vahvan antibioottikuurin myötä

Ikuisuusprojektit:
- olisipa oma värini kaunis ruskea, ja tulisipa siitä iän myötä yhtä kaunis kuin äidilläni, isälläni ja mummollani (toisinsanoen malttaisimpa kasvattaa omaa hiusväriäni esille sen verran, että tietäisin mitä se nykyään on)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 04 Tammi 2013, 00:17
Kirjoittaja catjuska
Mun toiveeni hiusten suhteen olisi se, että hiuksia kasvaisi päälaelle. Ei haittaa vaikka olisi lyhyttä sänkeä tvs, kunhan se vaan kasvaisi. Epävarmuus siitä onko tämä hiuskato pysyvää, aiheuttaa täysin tarpeetonta stressiä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Joulu 2013, 20:45
Kirjoittaja versicolori
pieces kirjoitti: -Oma väri
-Lisää pituutta, tavoitteena vyötäröpituus edestä katsottuna
-Tasainen, paksumpi latva
-Parempi kunto, haarahiukset pois ja pörröisyys veks
Tästä viestistä on puolisentoista vuotta ja kaksi neljästä toiveesta on toteutunut tähän mennessä&nbsp; :) käväisin vyötäröllä ja latva on kivassa kunnossa, mutta värjätyistä hiuksista en ole vielä päässyt eroon ja hiusten kunto voisi olla vielä pikkuisen parempi, vaikka parannusta on nähtävissä. Ensi vuoden toiveina

- hiusten kasvattaminen takaisin mbl-wl välimaastoon tai pitemmäksi
- ja mielellään vielä parhaassa mahdollisessa kunnossa tietty
- haluan opetella pari uutta arkikampausta ja oppia pitämään hiuksia enemmän kiinni

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 28 Joulu 2013, 20:56
Kirjoittaja Hilippa
Hilippa kirjoitti: - saada pidemmät hiukset: BSL-pituus ei (taaskaan) ole monen sentin päässä, mutta toivon että jaksaisin hiustenkasvatusta kerrankin sitäkin pidemmälle. Super-toive olisi saada vyötäröpituinen tukka!
- hiusten (erityisesti latvojen) pysyminen hyväkuntoisina
Oho, minun viimeisin toive onkin näköjään yli kolmen vuoden takaa. No molemmat ovat toteutuneet! Tällä hetkellä siis mid back pituutena eikä kovin paljoa ole matkaa taas vyötärömittaankaan. Ja latvoja olen raaskinut trimmata enemmän kuin parina viime vuotena.

Tällä hetkellä ei toiveena ole muuta kuin pikkuhiljaa jatkaa kasvattamista, mutta pitää kuitenkin hiusten (ja erityisesti latvojen) kunto pituutta tärkeämpänä asiana.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 30 Joulu 2013, 14:50
Kirjoittaja Kauris
Harlequina kirjoitti: Ykkösenä ehkä oman värin nopea kasvu. Tahdon värinpoistolla rääkätyt ja tuhotut latvat huishelvettiin, mutten malttaisi luopua pituudesta. Omaa väriäkin on näkyvissä vasta jotain 4 senttiä, joten matka on tosi pitkä. Se vaan olisi oikea tie terveempiin ja hyväkuntoisiin hiuksiin. Pituushaaveet ois semmoinen vyötärö-kyynärpäämitta, mutta katsotaan nyt, pääseekö siihen koskaan.
Jaha, vuosi tästä. Omaa väriä on kyllä kasvanut, mutta loppukesästä värjättiin taas, tällä kertaa tosin hyvin lähelle omaa sävyä. En oikein enää erota missä sen vanhan vaalennuksen raja menee, se&nbsp; on joko tuon tumman vaakaraidan ylä- tai alareunassa. Ehkä alareunassa? (Toivottavasti.) Omanvärin kasvatuksen suhteen olo on nyt vähän kiikun kaakun. Jos värjään, en värjää juureen asti, sillä en vaan jaksa enää juurikasvua. Tasoitan ehkä pituuksien väriä, niistä kun tuo ruskea kuluu pois ja alla pilkottava vaalennus puskee keltaisena läpi. Niskassa olevan turkoosin suortuvan suoravärjäilyä jatketaan, vaikka sävy alkaa taittaa jo vihreään ja suortuva kaipaisi ehkä uutta vaalennusta. En luultavasti kuitenkaan sitä tee. Katsotaan miten tuo etenee.

Toukokuussa pituudesta lähti jotain 10 senttiä vai peräti 15, tukka lyheni noin bsl:ään. Nyt ollaan taas suurinpiirtein midbackissa&nbsp; jumittamassa. Vyötärömitta on niin lähellä, mutta silti niin tavoittamattoman kaukana. Muutenkin kasvu on ollut huolestuttavan hidasta tänä vuonna. Turkoosi niskasuortuva vaalennettiin loppukesästä, mutta ei juurestaan, vaan välimatkaa päänahkaan jätettiin ehkä sentti tai kaksi, eikä tuo välimatka värin ja päänahan välillä ole kasvanut mielestäni normaaliin tahtiin. Toiveisiin ja uuden vuoden tavoitteisiin kuuluu siis jonkinlaisen parannuskeinon löytäminen hitaaseen kasvuun. Vastaus luultavasti piilee ruokavaliossa. Latvat näyttävät hamppuuntumisen merkkejä, joten olisi kipeästi saksien aika. Pituuden menetys kyllä sattuu, mutta 5-10 senttiä on pakko ottaa pois.

Yleensähän tukka on mulla nutturalla (eli latvat piilossa), mutta kyllä tuo nyt kuitenkin kaipaisi leikkaamista. Syytän latvojen kunnosta vanhaa vaalennusta, sillä tosiaan nutturalla ei luulisi latvojen suuremmin kuluvan, ja nykyään hieron shampoon vain päänahkaan ja juuri ennen huuhtelua "vedän" sen koko pituuden läpi.

Tästä tuli nyt vähän kuin vuosikatsaus hiusten suhteen. Mutta tiivistettynä toiveet ensivuodelle:
- ruokavalioremppaa josko se vauhdittaisi hiustenkasvua (tosin pääasialliset syyt muualla)
- hoitoa&nbsp; hoitoa hoitoa
- latvojen siistiminen heti alkuvuoteen
- piecesin tapaan voisin opetella pari uutta (pyöräilykypäräystävällistä) arkikampausta

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 11:57
Kirjoittaja scarface
BSL-pituuteen tänä vuonna! :) Hyvällä mallilla ollaan jo! Toivon myös, että tukka pysyy kiiltävänä, paksuna ja hyväkuntoisena eikä katkeile. Lupaan hoitaa huolella ja pitää päänahan verenkierron virkeänä. :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 18:30
Kirjoittaja bubbs
Omaan väriin palaaminen on tavoite, ja toiveena on, että malttaisin olla värjäämättä - ainakaan sitä jo omanväristä osaa, värjättyä osaa nyt voi sävyttää tarvittaessa.

Pituus on nyt bsl, haluaisin päästä hivenen sen yli, 5-10cm, mutta pitää latvan silti vahvana ja paksuna ja kokonaisuuden hyväkuntoisena. Tuntuu kamalan vaikealta, tuon bsl:n ylittyessä tuntuu tulevan vaan haivenlatvaa.. Olen nyt foorumin myötä kuitenkin löytänyt esim. CWC-pesun, Joicot ja&nbsp; hoitsikoihin miksattavat öljyt, ehkä niiden avulla saadaan katkeilu kuriin. Lämpömuotoilukertojakin voisi yrittää harventaa, ettei ainakaan kauhean montaa kertaa viikossa jynssäisi raudoilla.

Haluaisin myös vähän kerroksia, jotta kiharat pääsisivät paremmin esiin, mutta latvan harventaminen pelottaa. Näyttääkö se latva sitten ihan kauhean ohuelta, kun se muutenkin on niin paljon yläosaa ohuempi - vai pitäisikö sitten luopua pituudesta, jotta saisi vahvemman kokonaisuuden.. Tämän kun jotenkin ratkaisisi!

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 10:53
Kirjoittaja Shirley
Shirley kirjoitti: Näin vuoden alkuun vois vähän listata hiustoiveita/-tavoitteita:

- lisää pituutta, mutta ennen kaikkea tasaisen pituiset ja paksumman näköiset latvat, mieluiten vähintään bsl-pituudessa
- latvoista huolehtiminen ja hiusten kunnosta ylipäätäänkin
- otsiksen kasvatus pitkäksi
Aika samanlaiselta näyttää toivelista tällekin vuodelle. Ja pituuskin taitaa olla leikkauksen jäljiltä samoissa mitoissa kuin vuosi sitten (reilu bsl). Mutta hiusten kunnossa on varmasti tapahtunut parannusta ja latvatkin näyttää nyt lyhennyksen jälkeen selvästi paksummilta.&nbsp; :) Otsiksen kasvatus on edelleen käynnissä, mutta pituus on jo selvästi leuan alapuolella ja ylettyy hyvin korvan taakse, joten rasittavin vaihe on ohi.

Tavoitteena:
- 5-10 senttiä lisää pituutta riippuen siitä, missä kunnossa latvat pysyy, otsahiusten kasvatusta edelleen
- Hiusten kunnosta huolehtiminen: mm. latvasuojan käyttö, säännöllisemmin hennausta
- Pysytteleminen suurin piirtein nykyisessä värissä

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 14 Loka 2014, 15:45
Kirjoittaja Kalevalatar
Löytää se ihmeellinen superihana hoitoaine, joka siloittaisi mun kuivat luonnonkiharat koppurat ja ihan oikeasti kosteuttaisi niitä myös. Ehkä sitten mun hiukset taas kasvaisi jopa pituutta, kun 20 cm latvasta ei olisi sellaista haperoa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Tammi 2015, 18:38
Kirjoittaja syreeni
Nyt haluisin omanväriset, noin 10 cm pidemmät hiukset. Ja sit ne sais olla sileet ja hyväkuntoset.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Tammi 2015, 19:41
Kirjoittaja Eudokia
Minäkin tahdon omanväriset hiukset, mutta pituudesta toivoisin jopa pois, noin viitisen senttiä, niin olis kainalomittaiset hiukset.&nbsp; :)

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 18 Tammi 2015, 21:23
Kirjoittaja Aivina
Kasvaiskohan tukka lantiolle asti tänä vuonna? Jos latva pysyisi jotenkin ehjänä, niin voisi kasvaakin. Ja jos oppisi (muunmuassa tämän foorumin kautta) hoitamaan sitä yhä paremmin, niin voisi pysyäkin.

Jotain simppeleitä ja kivoja kampauksia voisi opetella tekemään ja pitämään, kun nyt on aina joko ihan perus-letti tai puikkonuttura.

Siinä nyt kai päällimmäiset toiveet.
Toivon kanssa, että en kaikista hehkutuksista huolimatta lankea mihinkään ei-luonnonkosmetiikkaan, kun oon niin hienosti ja reippaasti monta vuotta käyttänyt miltei pelkästään luonnonkosmetiikkaa. Tuntuisi kauhealta itsensä pettämiseltä huomata yhtäkkiä pistävänsä päähän jotain XZ:aa (edes suklaa-vaniljaa).

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 19 Tammi 2015, 15:19
Kirjoittaja versicolori
versicolori kirjoitti:
pieces kirjoitti: -Oma väri
-Lisää pituutta, tavoitteena vyötäröpituus edestä katsottuna
-Tasainen, paksumpi latva
-Parempi kunto, haarahiukset pois ja pörröisyys veks
Tästä viestistä on puolisentoista vuotta ja kaksi neljästä toiveesta on toteutunut tähän mennessä &nbsp;:) käväisin vyötäröllä ja latva on kivassa kunnossa, mutta värjätyistä hiuksista en ole vielä päässyt eroon ja hiusten kunto voisi olla vielä pikkuisen parempi, vaikka parannusta on nähtävissä. Ensi vuoden toiveina

- hiusten kasvattaminen takaisin mbl-wl välimaastoon tai pitemmäksi
- ja mielellään vielä parhaassa mahdollisessa kunnossa tietty
- haluan opetella pari uutta arkikampausta ja oppia pitämään hiuksia enemmän kiinni
Ja taas on vuosi kulunut. Viime vuonna hiukset oli suuremman osan aikaa puolipitkässä mallissa, mutta pääsinpä eroon värikäsitellyistä hiuksista ja nyt voi jatkaa kasvatusta omalla värillä. Aikas laiskasti kokeilin erilaisia kampauksia, mutta tukka on pysynyt ylhäällä paljon noin muuten. Kunto on kai paras mahdollinen näillä rahkeilla, mutta vielä on haeskeltava parempaa rutiinia ja suojeltava hentoisia hiuksia talvikeleiltä.

Tasaisempi latva on aina mielessä, jotenkin se vaan kasvaa omia aikojaan niin jyrkän malliseksi. Lisäksi etsin vielä tapoja kihartaa hiuksia ilman lämpölaitteita.
Tänä vuonna viimein sinne vyötärölle! Sitten kai vain pitää paapoa hiuksia ja katsoa mitä sitä seuraavaksi keksii, kun yksi projekti taas saa päätöksensä &nbsp;:) Haaveissa nyt vain pitkä kesätukka...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 20 Tammi 2015, 22:04
Kirjoittaja Hallonnikas
Mä toivon että mun tukkani kasvaa ennätysvauhtia, kauniin epätasamittaisena, etten joudu koskaan kammoamani tasalatvan kanssa tekemisiin. Kesään mennessä voisin kuvitella tukan ylettyvän solisluille ainakin edestä. Jos hyvin käy, mikä on toiveistani suurin, tukka kasvaa omaa ennätysvauhtiani eli 2cm/kk. Silloin olisin jo kesään mennessä pidemmälläkin kuin solisluilla. Missäs näinkään viimeksi sen biotiinipurkin...

Kaipaan kovasti pitkää tukkaa, koska sain päähäni himoita omanväristä ja alta turkoosiksi tai vihreäksi värjättyä pehkoa. Ei mitään vaalenteluita tietenkään, leväisempi värisävy ei haittaisi yhtään. Mietin jo, pitäisikö kasvatuskannustimeksi ostaa taas pullo elumenia kaappiin... ::) Vaiko läträillä vaan muilla suoraväreillä... Ei ehkä ajankohtainen pohdinta, mutta saa kai tyttö vähän haaveilla?

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 07 Helmi 2015, 17:43
Kirjoittaja Eleven
Mun toive on vaan saada tukkaa kasvatettua sen verran, että latvoissa mukana roikkuva vaalennettu osa kasvaa kokonaan pois. Sen jälkeen toivon, että värjäämätön tukka saisi kasvettua vähän pituutta, tällä hetkellä se on jossain bsl:n ja mbl:n välillä mutta ei kyllä tuosta varmaan enää kasva koska vaurioitunut latva putoaa pois samaa tahtia kuin uutta tukkaa kasvaa.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 10 Helmi 2015, 14:57
Kirjoittaja Eudokia
Hiukset ovat nyt kainalomittaiset ja toiveissa olis taasen pituutta lisää.&nbsp; :) Olen kyllä identiteetiltäni niin pitkätukkainen kuin vaan olla voi. Siirtynen tästä kasvattajien ketjuun. Tavoitemitta on taas se entinen eli vyötärölle.&nbsp; :D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 06 Huhti 2015, 12:35
Kirjoittaja helini
Hiukseni ovat nyt juuri ja juuri bsl-mitassa ja toivoisin joskus saavuttavani lantiomitan...
Kiharani suoristuu ja näin hiustenhoitonikin helpottuu.. Minun kohdallani pitkää tukkaa on helpompi hoitaa kun lyhyttä.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 27 Touko 2015, 21:31
Kirjoittaja annnu
Nyt hiukset on melkein olkapäille, mutta tahtoisin paljon pidemmät hiukset. Ja tää suoristuskäsittelyn jälkeinen sileys ja suruus sais jatkua ikuisesti&nbsp; :l

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 09 Kesä 2015, 21:05
Kirjoittaja Leau
Oijoi,

Tukkatoiveina on:

-Oma väri, mutta kultaisempi ja kiiltävämpi cassialla
-Lantiomitta hyvän, hyvän ajan päästä ehkä joskus...
-Silkkiset, joko luonnonkiharat tai suorat hiukset.

Eli katseita vetävä lantiomittainen kultasilkkiputous, kiitos!&nbsp; :D Saa nähdä, jos ikinä toteutuu...

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 09 Kesä 2015, 21:07
Kirjoittaja enna
Mun toiveena olisi saada kauniin paksu, ainakin vyötäröpituinen, kivasti leikattu tukka kenties omalla värillä pienin tehosteraidoin.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 15 Tammi 2020, 11:24
Kirjoittaja miero
Ryhdikkyyttä (ja paksuutta?) - tämänhän saisin hennaamalla, mutten kaipaa sitä kuparisuutta.
Pituutta - pisimmät hiukseni ovat nyt kyynärpäähän(mulla tämä on ihan vähän eri kuin vyötärö, reilun sentin alempana) ja tahdon loput hapsut siihen mittaan myös.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 17 Huhti 2020, 07:52
Kirjoittaja Chronos
Toivoisin paksuutta, koska hiuksia lähti kaksi vuotta jatkuvasti. Ennen suihkua, suihkussa ja suihkun jälkeen. Onneksi tilanne on tasoittunut. Sitä ennen kaksi raskautta ja niistä seurannut sulkasato. En ollut aiemminkaan mikään kauhean paksutukkainen.
Kuparista väriä ilman vaalennusta.
Sitä että hiukset olisivat tasapaksut juuresta latvaan eikä sellainen oheneva latvaliru tulisi.

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 08 Touko 2020, 17:09
Kirjoittaja Happy
Juuri nyt mulla ei ole värin, kunnon tai edes pituuden suhteen muita toiveita kuin että sais kondiksen pidettyä näin hyvänä ja kasvuvauhdin samanlaisena niin päästään jokaiseen tavoitteeseen ennenpitkää. Nyt enempikin on halu löytää se "go to" kampaus jota osais ylläpitää että näyttäis kasaan laitetulta joka päivä, eli se jokapäiväinen good hair day. Haluun juureen kunnolla volyymiä, huolettomat "ravistettavat" kiharat ja semmone seksikäs "french girl" otsis tyyliin Jane Birkin ja Francoise Hardy, se tuntuu nyt kaikkein omimmalta enkä oo hetkeen päässyt minnekää leikkauttaan sopivanlaista niin panostan nyt vaan hiusten hoitamiseen siihen saakka&nbsp; ;D

Vs: Hiustoiveet

Lähetetty: 10 Touko 2020, 11:22
Kirjoittaja Sassy
Tavoitteenani on kasvattaa pidemmät hiukset ja oma väri takaisin myös latvoihin. Paras taktiikka tähän on siis olla tekemättä mitään. Tämän vuoden välttelen varmaan kampaajaa ja ehkä talvella hiuksissa on jo sen verran pituutta, että vaalennettua latvaa on mahdollista lyhentää. Kokonaisuudessaan hiukset näyttävät kuitenkin ihan kivoilta ja mallikin toimii yllättävän hyvin näin ylikasvaneena. Tuntuu, että vaalennuskäsittely kuivattaa sen verran hiuksia, että turhaan toivoisin huippukuntoista latvaa tällä hetkellä. Kuitenkin kunto tavallaan paranee koko ajan kun hiuksissa oma väri kasvaa, joten en jaksa murehtia tuosta nyt niin paljon&nbsp; ;)