Hiustoiveet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Haluaisin hiukan karheammat ja paksummat hiukset. Myös pituutta voisi olla 10 senttiä lisää ja kasvatus onkin koko ajan työnalla.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Haluaisin parempikuntoiset, pehmeät, liukkaat ja kiiltävät hiukset.
Pituutta lisää joku 20-30cm!  :-*
Sävyn vaaleammaksi (tarpeeksi lähelle omaa luonnollista sävyä) -> samalla ulos värjäyskierteestä/ juurikasvusta.

Unohdetaan jo tässä huhtikuussa toi vaaleus  ;D Nyt jyrää taas ruskean sävyt.
Pituutta kaipaan yhä, lähinnä haluisin hiuksista tän rankan kerrostuksen hieman lievemmäks. odotan innolla et noi lyhyimmät +10cm hiukset olis jo hartiamittaiset.
Viimeksi muokannut Luscious, 17 Huhti 2007, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Tällä hetkellä mulla on niinkin helppo toive, kuin että mulla olisi edes joku malli tässä tukassa!! Mutta kun en vaan keksi mitään, että millaisen leikkaisin..ÄÄKKK!!
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Haluaisin polkkamittaisen revityn mallin, joka myös kasvaessa pysyisi nätisti mallissaan. Haluaisin myös, että luonnokihara/-taipuisuus asettuisi tässä halutussa mallissa tarvittaessa eikä latvat vääntyisi aina väärään suuntaan. Hiukset saisivat myös olla vähän paksummat ja tuuheammat. Pyörre takaraivolta saisi myös lähteä.

Muuten aika epärealistinen toive, mutta tuo mitta on ehkä vielä tavoitettavissa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Lauretta

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Minä toivoisin lisää pituutta ja paksuutta. Myöskin enemmän kiiltoa olisi kiva, vaikka kyllähän tämä minun tukka aika kiiltävä jo onkin. ::)
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mä toivoisin että hiukset olisi luonnostaan kiharat ja punaiset. Realistinen toive :D Toteuttamiskelpoisempia toiveita: kestävämpi permis, huomattavasti tuuheampi tukka, pituutta joku reilu 10 cm lisää (takaa niskan peittävä, edestä ainakin solisluille), jonkun verran eteenpäin pitenevä malli. Ja latvat, jotka eivät kaikesta puunaamisesta huolimatta rehota aina karheana kasana ;)
Retro

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Retro »

Haluaisin hiusteni olevan sellaiset kauniin kuparisen oranssit, tai tuollaiset avani appelsiinin keskustan väriset. Mielellään "kestävästi", väri pysyisi pitkään kauniina. (Tai saisivat mun puolesta olla luonnostaankin oranssit  ::))
Pituutta saisi olla 25-30 cm enemmän, vyötärömitta voisi olla aika kiva, vaikka realistinen tavoite mun hännälle on BSL. Lisäksi tuon mittaiseen tukkaan uskaltaisi jo leikata jonkun kivamman mallin.
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä haluaisin paksummat hiukset.

Kaksi ekaa toivetta ovat toteutettavissa, kolmas ei.  :P

Edit. tyyppoja
Viimeksi muokannut Retro, 18 Heinä 2008, 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Tällä hetkellä haluaisin vain lähemmäs omaa luonnollista väriä, mielellään niin että hiukset myös pysyisivät päässä ja vieläpä kohtuullisessa kunnossa.

(Toki tietysti paksuutta voisi olla lisää, malli/pituus/väri voisi vaihtua tosiaan ajatuksen voimalla fiiliksen mukaan mutta saahan sitä haaveilla.)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Mir »

Haluaisin enemmän hiuksia päähäni, pituutta haluaisin myös vähintään vyötärölle. Väri saisi olla enemmän jonkin värinen, nyt se on aika neutraalin oloinen. Toivomuksena on myös hyväkuntoisena pysyvät latvat.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
petomaani

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Pituutta lisää, nopsaan :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Pituutta! Ainakin 50 cm, kiitos ;D Kuka luovuttaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Haluaisin "vanhat" hiukset takaisin.. Kuvissa on niin tuuheat ja ihanan kiiltävät hiukset..Tällä hetkellä pisimmät ovat olkapäille ja lyhyimmät eivät yletä vielä edes korviin.. Varsin rikottu siis.
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Missy »

Mäkin haluisin "vanhat" hiukset takas eli pitkät hiukset ennen kuin rautainen vesi pilas ne.&nbsp; :-\ Kasvattajan aika on tunnetusti pitkä mutta pinna lyhyt.

Sit jos hiukset olis luonnostaan senväriset ettei niitä tarttis värjätä jatkuvasti niin sekin olis ihan jees.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Misku

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Misku »

En oo ollenkaan tyytyväinen tukkaani (okei tosi päiväkohtaista, vielä sunnuntaina olin ihan tyytyväinen näihin ::))
Mä haluan lisää hiuksia, ei pidempiä, eikä paksumpia vaan lisää! Näitä on niin vähän ettei riitä mihinkään. Oikea puoli vois opetella kasvamaan terveenä ja haarattomana ja yhtä pitkäksi ja tuuheaksi kuin vasenkin, kaljuläiskät&nbsp; otsan yläpuolella sais kadota, tukka vois rasvottuu hiukka hitaampaan tahtiin ja joku malli ois kiva. Mitennii mahdottomat toiveet? ;o
kivi

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja kivi »

Mä haluan luonnostaan punaiset hiukset. Lisäksi haluan, että näissä olisi joku malli, joko lyhyt tai pitkä, mutta edes joku. Lisäksi haluan, että hiukset itsestään asettuisivat kuosiinsa ilman taistelua. Myös itse säädeltävä kasvuvauhti olisi kiva, välillä 0 cm kuussa-30 senttiä silmänräpäyksessä.
Vastaa Viestiin