Hiustoiveet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Oon ihme kyllä aika tyytyväinen nyt suortuviini :)
Toivoisin kuitenkin pituutta etenkin etummaisiin hiuksiin, joita olen joskus leikellyt lyhyemmiksi. Tuntuu ettei ne koskaan kasva pitkiksi vaikka tietysti juurikasvua on. Pisimpiin hiuksiin haluaisin parikymmentä senttiä lisää. Toivomani pehmeyttä on tullut tehiksistä ja hoitsikoista ja juuri vaalensin juurikasvun, joten kivan vaaleatkin on. Tuuheutta ja kiiltoa voisi olla hieman lisää vaikka ei nää mitkää ihan luirut tai kiillottomat ole :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Chili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:25

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Chili »

Toivoisin, että minulla olisi vähemmän rasvoittuva päänahka sekä ettei hiuksissani olisi enää permanenttikiharaa. Ensimmäinen toivomus ei toteutune koskaan, mutta toinen toteutunee viimeistään vuoden kuluttua.  :)
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Minäkin toivoisin hitaammin rasvoittuvan ja 20cm pidemmän tukan. Muuten olen ihan tyytyväinen kutreihini. =) (Pitäisi ostaa iso ja mukava pipo, ettei pakkanen hidasta kasvatteluani kuivattamalla latvat)

Edit. No 10cm:kin riittäisi... Nyt heti mulle, käää!
Viimeksi muokannut Inotti, 06 Marras 2006, 00:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
kerttuli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 22 Maalis 2006, 09:53

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja kerttuli »

Haluaisin kasvattaa oman värin takaisin eli vaalennetut pois! Toisaalta haluaisin myös 20cm pitemmät hiukset (nyt hieman olkapäiden alle). Masentava yhtälö - omaa väriä näkyvissä nyt sentti...&nbsp; ;D
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Haluaisin, että tämä hiustenlähtö loppuisi. Oikein sydäntä raastaa, kun harjatessa varsinkin pesun jälkeen lähtee niin iso tuppo karvaa. Voi kun saisi ensisen hiustenpaksuuden takaisin!
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jamaica kirjoitti: Haluaisin, että tämä hiustenlähtö loppuisi. Oikein sydäntä raastaa, kun harjatessa varsinkin pesun jälkeen lähtee niin iso tuppo karvaa. Voi kun saisi ensisen hiustenpaksuuden takaisin!
Mulla ihan sama toive! Mä en ymmärrä miten multa on alkanu lätemään hiuksia ihan hirvittävän paljon. Pesun jälkeen lähtee sellainen tuppo karvaa, että ihan alkaa kaljuuntuminen pelotta. Ennen mulla oli tosi paksut hiusket, mutta ei ole enää. Pitäisi varmaan mennä tutkituttamaan päänahka jonnekin, jos syy hiustenlähtöön selviäisi..
kivi

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja kivi »

Mä haluaisin 10 senttiä lisää pituutta hiuksiin, tämä kasvattaminen poikatukasta polkkamittaan on raivostuttavaa!
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Haluaisin tämän hirvittävän hiusten rasvoittumisen hilliintyvän. Unelmoin hiuksista joita ei tarvisi pestä joka päivä ja jotka pysyisivät puhtaamman näköisinä pitempään. Tällä hetkellä se on suurin toiveeni joka luultavasti ei mitenkään toteudu.&nbsp; :'(

Toinen on se, että hiukset kasvaisivat äkkiä pitemmiksi...nyt on ikävä vaihe menossa lyhyen mallin alkaessa menettää muotoaan eikä ihan polkkaakaaan vielä saaa...
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Leukamittainen tukka pitkäksi ja ainakin lähes oman väriseksi. Tämä on (kaiketi) muutaman vuoden sisällä toteutuva toive, ellen taas pimahda ja leikkaa..eli varsin realistinen tavoite kuitenkin..

Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi&nbsp; ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Hallonnikas kirjoitti: Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi&nbsp; ;D
Juurikin samaa olin tulossa toivomaan, luit ajatukseni!&nbsp; ;D Ai että kun ei tarvitsisi koskaan huolehtia juurikasvun näkymisestä ja värjäilyistä, vaan hiukset ois aina tasan sen väriset kun toivon...&nbsp; :P
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Lumi

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Pituutta lisää. Tällä menolla hiusten kasvatus kestää mulla iäisyyden kun kyllästyn välillä ja luovutan.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

Haluaisin ennen kaikkea terveemmät ja kosteutetummat hiukset. Luonnonkiharat voisivat myös asettua kauniisti joka päivä, eikä vain sillon kun niitä huvittaa... ;)
2c F ii
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja heijji »

Haluan kuivat latvat pois ja vähän väriä. Pari viikkoa vielä kampaamoaikaan&nbsp; :-\
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Marge
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 605
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 19:51

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Marge »

Ois kiva, jos näistä sais paksummat. Väri ja mitta on nyt aika hyvä (eli tummanruskeet tonne lapaluiden alle), kerrostusta vois harkita lisää et sais vähän volyymiä. Tällaset liukkaat ja piikkisuorat nää on ihan vakiona, tykkään kyllä, vaikka toisinaan sitten väsään niihin kiharoitakin. Rasvoittumisen kun sais kuriin niin tilanne ois aika hyvä.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja calypso »

Hunajapupu kirjoitti:
Hallonnikas kirjoitti: Jos ihan haihattelun puolelle mennään niin haluaisin hiusteni lyhenevän ja pitenevän miten tahdon ilman suunnitteluja ja katumusta, kasvavan kaikissa väreissä mitä haluan ja muotoutuvan itsekseen aina mielentilaan sopivaksi&nbsp; ;D
Juurikin samaa olin tulossa toivomaan, luit ajatukseni!&nbsp; ;D Ai että kun ei tarvitsisi koskaan huolehtia juurikasvun näkymisestä ja värjäilyistä, vaan hiukset ois aina tasan sen väriset kun toivon...&nbsp; :P
Tätä minäkin toivon&nbsp; :D&nbsp; Haluaisin nimittäin&nbsp; monta asiaa yhtäaikaa hiuksiltani.

1.) Haluan kirkkaanpunaiset (ja alta tietenkin mustat) todella hyväkuntoiset ja ainakin peppuun asti pitkät hiukset. Juurikasvua ei saisi koskaan olla näkyvissä eikä väri saisi haalistua ollenkaan. Tämä onkin ehkä realistisin toive ilman tuota viimeisintä lausetta&nbsp; ;D

2.) Muuten sama toive kuin yllä mutta oman värisenä ja ehkä vähän pidempänä.

3.) Lyhyt keesimäinen malli tummanruskealla värillä ja sinisillä yksityiskohdilla.

4.) Kaikkea pitkän ja lyhyen väliltä erilaisilla värityksillä ja leikkauksilla sen hetkisen mielen mukaan&nbsp; :D :D
Vastaa Viestiin