Hiustoiveet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
tamanja

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja tamanja »

Syaani kirjoitti: Minä haluaisin sen hiusgeenin, jonka äiti siirsi eteenpäin veljelleni. Niillä molemmilla on älyttömän paksut ja hyväkuntoiset hiukset, jotka kestävät kovaakin käsittelyä. Minä sain, tietenkin, samanlaisen letin kuin isällä. Tässä sitä odotellaan, että hiusraja alkaa paeta samaan tapaan kuin iskällä... :o Ei vaiskaan. Mutta paksummat nämä hiukset saisivat olla. Kaikki muu järjestyy ajan kanssa.
Heh, tuo olis voinu olla mun kirjottama. Eli munkin äidillä ja isoveikalla on paksu lähes musta tukka ja mulla ja isällä on ohuet ruppanat ja kaiken lisäksi kamalat piilokaljut ohimoilla...  ::)
petomaani

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Lisää pituutta HETI! Muuta en toivo, kunto ja paksuus on ihan ok, kiitos geeniperimän ;)
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Janda »

Paksumpi ja tuuheampi. Niin ja tietty kiiltävä ja super-hyvännäköinen ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mie toivoisin, että hiusten rasvottuminen loppuisi ja tukka pysyisi puhtaana ainaki sen kaksi päivää. Toivoisin myös, että kun viimeiset permisjämät leikataan pois oma tukka ei paljastuisi liruksi ja lasimaiseksi. Permis nimittäin  hämää minun tukan paljon paksummaksi mitä se oikeasti on ja karkeuttakin se on tuonu.

Pituutta en oikeastaan enää toivo. Tuntuu, että "lyhyempi" malli sopii ehkä sittenkin paremmin ja hyvällä leikkauksella saan tyyliin sopivan rokkitukan. Mutta jos tukka on paljastuu liruksi, niin sitten kasvatan tukan pitemmäksi.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Voih, kunpa saisin takaisin sen saman tukan, joka mulla oli raskausaikana: kiiltävä, paksu, kuohkea ja pehmeä. Olipahan sentään jotain iloa siitä hormoonimyrskystä, joka kroppassa velloi. Lisäksi pesuväli voisi olla hieman pidempi. Syksyn sulkasadon seurauksena ympäri päätä kasvaa nyt semmoisia parin sentin mittaisia tupsuja  :P, niiden kasvua tässä nyt odotellaan. Juurikasvukin pitäis saada värjättyä pois, mutta kampaajakäynnin taidan jättää keväämmälle hääpäiväksi. Samalla taidan napsasta latvoista 10 senttiä pois.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Toivoisin, että hiukset eivät rasvoittuisi niin ahkeraan ja lisää pituutta. Myös tuuheutta saisi tulla.
Lilly Missy

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä haluasin myös että pesuväli olisi pidempi, nyt menee kaksi päivää juuri ja juuri. Lisäksi pituudet voisi olla paremmassa kunnossa ja olisi myös ihan kiva jos noista kosteuttavista aineista, joita päähäni purkkikaupalla lykkään päivittäin, olisi edes jotain hyötyä. Pörrö on ja pysyy. Ja haluaisin kerrostuksesta eroon. Rasittaa kun takaraivolla karvat sojottaa minne sattuu, näyttää vain entistä kärsineemmiltä >:( Huomaatte varmaan että laitoin juuri viisi minuuttia sitten hiuksiani, vieläkin ihan hermona...aaargh!
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Chronos »

jos sen latvaluirun saisi pois kerralla,mutta en raaski leikata 15cm pois.
Joten pituutta saisi tulla 20cm.
Toivoisin myös enemmän paksuutta.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minä toivoisin jonkun näköisen tukan, siis, tukan pitäisi näyttää siltä, että sille on tehtykin jotain. Olin jo ihan tyytyväinen tukkaani, sitten "keksin" tuuheuden tarpeen. Eli sellainen mega-beibe-tukka olisi ihana, kiiltävä, runsas ja taipuisa, Brigitte Bardot esikuvana. Salaa haaveilen vaaleista raidoista ilmettä tuomaan, mutta en uskalla laittaa kuivumisen pelossa. Pituus on ok, kesällä on jo tavoitteessa, eli kunnolla vyötärölle.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja heijji »

Väriin olen ihan tyytyväinen, nyt kun oon saanu vihdoinkin oman värin takaisin. Pituutta saisi vaan olla aika paljonkin lisää, nyt tukka yltää suurinpiirtein tuonne rintsikoiden hakasiin. Pehmeyttä ja kiiltoa ei tietenkään vois olla koskaan liikaa&nbsp; :P
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Merial »

Tekee mieli jotain paljon räväkämpää ja lyhyempää hiusmallia, sekä tietysti värjäystä pirtsakoilla ja menevillä väreillä. Kun ensiksi nyt saisi kasvatettua nuo ylirasittavat otsahiusten jämät poies kasvoja kiusaamasta, niin voisi katsoa sitten.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Fry

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Fry »

Tahtoisin oman värini takaisin (tummanruskea), ovat nyt lähes mustat latvoista ja juuresta viiden sentin verran on omaa väriä.. Paksuutta haluaisin jonkin verran lisää ja pituutta n. 10 cm.. Hartiamitta riittää mulle hyvin :) Permanentin jämät haluaisin pois ja toivoisin että etuhiukset olisivat vahvemmat ja terveemmän näköiset, nyt ovat sellaista ohutta ja kulunutta "narua"..
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Tällä hetkellä toivon PUHTAITA hiuksia (hiukset päivän jälkeen ihan petolinnun takapuolesta vedetyn näköiset) sekä vähän pidempiä hiuksia. Ilman tyvikasvua..
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Semmonen 10cm lisää pituutta ois kiva. Niin ja takuttomat hiukset.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Jade
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 18:05

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Jade »

Pituutta 5-10 cm lisää ja tietenkin paksuutta myös. Toivoisin myöskin suoria hiuksia, koska inhoan tätä nykyistä jonkinlaista luonnonkiharaa, jota saa aina olla yrittämässä suoristaa.
Hiukset: vaalennetut, hartiamittaiset, ohuet.
Suosikit: Tigi Superstar, Brunette Goddess & Joico IHT.
Vastaa Viestiin