Hiustoiveet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja tnn »

Pidemmät hiukset tännekin, kiitos  ;) Tuuheuskaan ei olisi pahitteeksi. Tukka on niin lasimainen että menee lähes aina päätämyöten.. Vyötärömitta olisi tavoitteeni. Onneksi voin aina lohduttautua sillä, että pääsen luultavasti tuohon tavoitteeseeni jo vuodessa tai puolessatoista, koska selkäni on niin lyhyt  ;D
Viimeksi muokannut tnn, 15 Helmi 2006, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Joo, tänne todella pidemmät hiukset kiitos ja nyt haluisin nämä kutrini heti punaisiksi 8)

Muuten olen tyytyväinen (eli en oikein ollenkaan :D)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja deko »

Jäntevyyttä ja 30 cm lisää pituutta ja vähän lisää käsiteltävyyttä ja pehmoiset latvat ja luonnonlaineita vähemmälle.
Kiitoooos.
this too shall pass.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Toivoisin ainoastaan lisää tuuheutta ja latvoja, jotka ei koskaan kuivaisi.  ;D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Haluaisin tuuheammat hiukset... sinänsä se on kai jossain määrin mahdollistakin joskus tulevaisuudessa, nyt on meinaan pää täynnä uusia alkuja (e-pillereiden lopetuksen jälkeen iski ikävä sulkasato :-\). Terveämmät saisivat myös olla, nyt ovat helposti katkeilevat, vaalentamisen takia. Muita toiveita ei tällä hetkellä ole, pituudesta voisin luovuttaa viisi senttiä poiskin :)
1b M ii
Holly Tyler

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Holly Tyler »

Pituutta saisi tulla hiuksiini lisää vaikkapa 20 cm, ja tuuheuttakin mielellään lisää. Lisäksi lasimaisuuden tilalle saisi tulla karkeampaa hiusta. KAIKKIMULLEHETINYT!
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Toiveissa olisi vyötärömittaiset omanväriset (n.7-8 asteinen maantienväri) kiiltävät ja terveet hiukset, joissa vaaleita raitoja yleisilmettä kirkastamaan. Ja jos vähän lisää paksuutta saisi niin olisin hyvin onnellinen  ;) 

Nykyään olen omaan tikkusuoraan ja lasimaiseen hiuslaatuuni tyytyväisempi kuin ennen. Jos minulla olisi luonnonkihara tukka, niin aivan varmasti haluaisin suoran ja sileän tukan, koska ihminen on harvoin tyytyväinen siihen mitä itsellä on. Miksi siis yrittää väkisin kihartaa ja pörröttää omaa tukkaa ja rasittaa sitä lämpökäsittelyillä, kun oma tukka ei halua kihartua sitten millään? Hiuslaatu siis suht OK, mutta pituutta lisää kiitos  ;)
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Lähinnä toivoisin, että lasimaisuus vähenisi ja hiukset olis karkeemmat=>laajempi kampausvalikoima ja näyttää paremmalle. Se olisi ykköstoive.
Sen jälkeen toivoisin löytäväni hyvät suosikkituotteet hiuksilleni, joiden myötä hiuksista tulisi hyvinvoivat puhtaudesta/puhtaasta päänahasta tinkimättä ;)
Olen pääasiassa tyytyväinen hiuksiini. Oma vaalea (eri vaalean väriskaaloja, ei todellakaan blondi) suora, ohuehko tahi normaali tukka, joka tosiaan lasimaisuuden takia hieman lattea. Värini kelpaa minulle mainiosti, tosin pidän muunkin värisistä hiuksista (ei siinä mitään) mutta mielestäni uusi väri ei ole välttämätön minulle. Toki paksummat hiukset olisi ihanat, mutta toisaalta ei tule onnistumaan ilman rohtoja, eikä taida olla varaa enkä koe sen olevan niin tavattoman välttämätöntä.
Pituutta en toivo, koska ilmeisesti pitkä tukka ei sovi minulle. Siispä lyhyempää mallia, joka toteutuu kesällä ja toivon pääseväni elämän aikana kokeilemaan poikatukkaa tahi permanenttia ;) afrokikkaraa en vielä ;D hurjat toiveet, eikö?  :D
Tämmöset asiat tuli mieleen. Selvän teki.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Penny »

Olen melkein täysin tyytyväinen tukkaani tällä hetkellä. Melkein siksi, että väri on hitusen liiankin tumma (ja asteen vaaleampana se oli taas "liian vaalea", koskaan ei siis ole hyvin..). Nyt juurikasvua on parina kertana värjätty samalla värillä mutta vaaleammalla - ja ohessa nykyinen väri alkanut haalistua, joten varmaankin tuokin asteen vaaleampi - toive toteutuu. Pituutta saisi tulla vielä rutkasti lisää, eivät ole ikinä tarpeeksi pitkät.

Tyytyväinen olen pehmeyteen (oikeiden aineiden jälkeen) ja kiiltoon, sekä siihen ettei latvat ole enää huonossa kunnossa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja loota »

Tuntuu aika mahdottomalta tehtävältä, mutta kunto saisi parantua paljon. Joskus jopa luulen, että hiukset ovat jo aika hyvässä kunnossa ja tuntuvatkin sileiltä. Mutta auta armias jos sattuu vaikka kuvaamaan tätä kuontaloa, niin se paljastaa heti kuivuuden ja latvojen huonon tilan :-X

Toisaalta, jos nyt on jo melkolailla kaikki aineet käytössä, jolla voi parannusta yrittää tehdä, niin turhaankohan tässä päätäni vaivaan jos hiukset eivät ikinä tästä voi paremmaksi muuttua ???

Pituutta haluaisin vielä ainakin 15cm ja toivottavasti kihartuvat vielä siinä vaiheessakin nätisti. :)
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Todia »

äh, jotenkin mulla on nyt ylitsepääsemättömiä ongelmia jätettävien suhteen. oikeaa jätettävää ei vaan tahdo löytyä, eikä ole varaa paljon investoida. no, oli vaan pakko valittaa... :'(
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Tämän päivän toiveeni:
että olisi..
~ päänahka aivan ihanassa kunnossa, ei rasvottumisesta tietoakaan
~ hiukset tuuheammat, ainakin juuresta
~ löytäisin hyvän hiusmallin
~ tulis paksumpi tukka  :)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Toiveeni sinänsä ovat ihan pienet nyt tämänpäivän pohdiskelun jälkeen.
Haluaisin, että kaikki hiukset olisivat samanpituisia eivätkä olisi päältä lyhyemmäksi kuluneita. Lisäksi haluaisin oikeasti tietää, minkä väriset hiukset haluan pitää.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Tällä hetkellä eniten toivoisin näihin hiuksiini pehmeyttä! Erityisesti nyt viva color moussen jäljiltä, mutta muutenkin viime aikoina tukka on ollut kamalan kuiva ja pörröinen. Pituutta toivon lisää, enkä siksi kovin innokkaasti ole vielä parturiin menossa tuota kuivuus-ongelmaa korjaamaan.  ::) Toivottavasti nämä saisi tuotteilla hoidettua paremmiksi.

Sitten toivon pikkuhiljaa pääseväni lähemmäs omaa väriäni. Pikkuisen haaveilisin vaaleammista raidoistakin, mutta seuraava etappi on joka tapauksessa perusseiska, jonka jälkeen voi taas suunnitella jotain uutta.
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Minä haluaisin sen hiusgeenin, jonka äiti siirsi eteenpäin veljelleni. Niillä molemmilla on älyttömän paksut ja hyväkuntoiset hiukset, jotka kestävät kovaakin käsittelyä. Minä sain, tietenkin, samanlaisen letin kuin isällä. Tässä sitä odotellaan, että hiusraja alkaa paeta samaan tapaan kuin iskällä... :o Ei vaiskaan. Mutta paksummat nämä hiukset saisivat olla. Kaikki muu järjestyy ajan kanssa.
1a F ii
Vastaa Viestiin