Hiustoiveet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja nelma »

-Ilmavammat (paksut on jo, mutta vähän raskaat)
-Pidemmät
-Parempikuntoiset latvat
-Väri
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Withering »

Se iski taas. Vaaleanhimo. Nyt ois hyvät saumat, kun ei tarvii suojella sata vuotta vanhoja latvoja...

Kuva
Mistä mä vaan löydän kampaajan, joka a) osaa vaalentaa ja b) suostuu vaalentamaan?
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Withering kirjoitti: Mistä mä vaan löydän kampaajan, joka a) osaa vaalentaa ja b) suostuu vaalentamaan?
Hieman ot tähän ketjuun, mutta Parturi-Kampaamo Martti & Rene voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ovat arvostettuja värjäreitä ja mun kaveri käy täältä kauempaankin Martilla, viimeksi just sanoi, ettei täällä päin kukaan osaa/uskalla vaalentaa. Hän värjäsi joku aika sitten tummasta ihan blondiksi.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ulpu kirjoitti: Hieman ot tähän ketjuun, mutta Parturi-Kampaamo Martti & Rene voisi olla kokeilemisen arvoinen.
Kannattaa muistaa, että Renelle & Martille saattaa olla 2-3 KUUKAUDEN jonot&nbsp; ::) Sen takia mun vakipaikkani on nykyään Peili.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Manna kirjoitti: Kannattaa muistaa, että Renelle & Martille saattaa olla 2-3 KUUKAUDEN jonot&nbsp; ::) Sen takia mun vakipaikkani on nykyään Peili.
Juu, niin varmaan onkin. Jos ei heti tarvi päästä niin mikä ettei.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

- pituutta 10 senttiä lisää
- ei kuivia latvoja
- väri olis sellainen nätti kullanvaalea luonnostaan
- tukka olis aina ihanan tuuhea
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
Kiivi

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Toiveitahan olisi vaikka kuinka, mutta jos saisin takaisin yhtä paksun (vaikka tukka aina onkin ollut ohut) tukan kuin se oli viisi vuotta sitten, olisin enemmän kuin tyytyväinen.&nbsp; :-\
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Kronia »

-20cm lisää pituutta
-hiustenlähdön loppuminen
-tasainen väri
-kiiltoa lisää
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Oon vihdoinkin päättänyt, että vaihdan ihan virallisesti hiusväriä ainaisesta kuparisenvioletti-sekasikiötukasta selkeään tummempaan punaiseen, joka tosin taittaa kupariin. Mutta siis, musta tulee tässä jossain vaiheessa punapää. :P Pitää vaan ensin taustoittaa väriä, värinpoiston tarvetta yms. ja tietty hiusten kuntoakin, ennen kuin kyseiseen operaatioon ryhdyn.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Toivoisin, että hiukseni olisivat tuuheammat, n. 20 cm pidemmät ja hyväkuntoisemmat kuin nyt. Tyytyväinen hiuksissani olen kiiltoon, väriin, pehmeyteen ja suoruuteen. Kuntokin on parantunut paljon pahimmista vuosista, joten siihenkin olen jo suhteellisen tyytyväinen.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Että tukkani olisi piikkisuora mutta tuuhea.... Mun pitää suoristaa joka aamu sekä föönata joka pesun jälkeen.
20 vuotta hiukset päässä!
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Horros »

-se 20 cm lisää pituutta tännekin! Jo 10 cm riittäisi oikeastaan...tai edes 5?
-kirkkaampi ja kultaisempi väri
-tottelevaisemmat, pehmeämmät kiharat
-viimeisenä realistisin ja tärkein, eli vähemmän kaksihaaraisia ja katkeilua!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

- saada pidemmät hiukset: BSL-pituus ei (taaskaan) ole monen sentin päässä, mutta toivon että jaksaisin hiustenkasvatusta kerrankin sitäkin pidemmälle. Super-toive olisi saada vyötäröpituinen tukka!
- hiusten (erityisesti latvojen) pysyminen hyväkuntoisina
Viimeksi muokannut Hilippa, 17 Syys 2010, 06:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Tahtoisin:

Suorat hiukset. Menin ottamaan permanentin, latvat kuivahti, joten leikkasin polkan. Lisäksi kiharaan tulee helposti takkuja --> hermo palaa.

Omanväriset hiukset. Omaa luonnonruskeaa pukkaa. Vaikka näyttääkin vähän harmaalta tuntuu oma maantienväri kaikkein rakkaimmalta.

Vyötärömittaiset hiukset. Tähän menee permanentin ja oman värin kasvattamisineen ainakin neljä vuotta, mutta ihme kyllä minua ei kismitä yhtään. Nyt on hyvä syy pitää välillä lyhyttä hiuksistoa.

Ei otsista. Entinen otsis on kasvanut jo puoliväliin kasvoja.

Tässäpä nämä vaatimattomat toiveet.&nbsp; :D
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Hiustoiveet

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

- Haluaisin ehdottomasti tuuheammat hiukset. Omani eivät nouse päänahasta melkein hyvällä tahdollakaan.
- Kiva ja kasvoihin sopiva oma väri. Juurikasvun perusteella oma väri näyttäisi 6-7 asteiselta, mutta kulmakarvat ovat niin tummanharmaat, että näyttävät melkein mustilta. En tykkää.
- Kiiltävämmät ja helpommin muotoiltavat hiukset. Olisi kiva saada kiharat pysymään puolta tuntia pitempään. Liukkaimpina päivinä ponnari liukuu pois letin päästä itsekseen.
Vastaa Viestiin