Sivu 1/1

SYOSS

Lähetetty: 24 Syys 2009, 11:36
Kirjoittaja maarit
Kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan tuotteita tai tutkimaan incejä? http://www.syoss.fi/

Vs: SYOSS

Lähetetty: 24 Syys 2009, 11:47
Kirjoittaja keesha
kuku kirjoitti:
muori Pippuri kirjoitti: Anttilassa (ainakin) näyttäisi olevan joku uusi Schwarzkopf Syoss -sarja. Putelit ilmeisesti kehitetty Tresemmen kilpailijoiksi... Isoja pulloja mustavalkoisilla värityksillä. Onko kukaan näitä tiiraillut, incejä?

http://www.syoss.de/index.php?id=5&L=1
Joo, JKL citymarketissa, incit samaa laatua kuin tresemmen.
Hanna kirjoitti: Itsekin katselin tänään citymarketissa ensimmäistä kertaa sekä syoss että tresemme-pulloja. Kumpiakaan tuskin tulen ikinä ostamaan, incit eivät totisesti vakuuttaneet. Syossia ehkä mielummin ostaisin jos olisi pakko, ei muistaakseni ollut niin silikonista kuin kilpailijansa.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 27 Syys 2009, 19:18
Kirjoittaja Heleena
Sain jonkun lehden välissä näytepussukat Syossin shine boost -shampoosta ja -hoitoaineesta. Lisäsin niiden incit tuonne omaan osioonsa. Shampoo ei incin perusteella vaikuttanut ollenkaan kiinnostavalta: sulfaattia toki ja sen lisäksi paljon silikonia. Sen sijaan hoitoaineessa ei näyttänyt olevan silikonia, eikä sen inci muutenkaan ihan pöhkö ollut. Käyttökokemuksia ei siis vielä ole, mutta ei mulla tälläkään perusteella mitään suurempia intohimoja näihin tuotteisiin kohdistu.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 14 Loka 2009, 11:49
Kirjoittaja Roksane
Kokeilin Shine Boost -shampoota ja -hoitoainetta näytteiden verran. Shampoo oli ihan perusshampoo, hoitoaineessa ei juurikaan hoitotehoja. Ei riitä vaalennetulle hiuksille. Tykkäsin kyllä tuotteiden tuoksusta, niissä on sellainen klassinen kampaamotuoksu, joka tuoksuu hiuksissa vielä seuraavanakin päivänä. Näitähän markkinoidaan samalla tavalla tosiaan kuin tuota Tresemmeä, eli kampaamotasoisia tuotteita marketista; tuon tuoksun on varmasti siis tarkoitus vahvistaa tätä mielikuvaa.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 19 Marras 2009, 15:23
Kirjoittaja Jenni.
Mä ostin jonkinaika sitten tuon Shine Boost shampoon. Ihan kiva tuoksu siinä on, mieskin tykkää. Ei juurikaan takuta hiuksia, ihan vähän kuitenkin. Omat hiukseni ovat paksut ja kiiltääkin jonkinverran, enkä ole ainakaan vielä huomannut mitään silottavuutta kuten luvataan. Tosin käyttökertoja on vielä niin vähän ettei tuota voi vielä varmaksi sanoa. Täytyy siis katsoa myöhemmin uudelleen. Tuota hoitoainetta tekisi myös kokeilla, mutta sen kokeilu siirtyy myöhemmäksi. Tällä hetkellä shampoo on kuitenkin ihan käytettävän arvoinen.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 22 Marras 2009, 19:34
Kirjoittaja Maralie
Ostin Repair Therapy -naamion kun kauppareissulla iski halu kokeilla jotain uutta. Ja tätä kun ei lähikaupasta saa niin... Täysin turha ostos tämä kyllä oli :(. Ei todellakaan kosteuta tarpeeksi, eikä edes silota kunnolla. Incikään ei ole kummoinen.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 30 Marras 2009, 15:17
Kirjoittaja SannaS
Tänään näin näitä ekan kerran K-marketissa, ja luulinkin niitä äkkiseltään TRESemmen tuotteiksi, niin samanlaisia ovat pullot. Vilkaisin pikaisesti sisältöjä ja totesin ettei herättänyt oikein minkäänlaisia tunteita, joten eipä noita tule ostettuakaan.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 14 Joulu 2009, 09:53
Kirjoittaja Neriana
Mukaani kauppareissulla tarttui repair therapy naamio, tuntuu taas, että en millään löydä itselleni sopivaa hoitoainetta, joten sorrun jo epätoivoisuuksiin  En ole kokeillut tuotetta vielä, aamulla pesen hiukset. tuoksu oli kiva, ihan jotain muuta kuin perus markettituoksut. Vähän jopa ''ylellinen'' kampaamo tuoksu. Toivotaan, että ovat panostaneet tuotteessa muuhunkin kuin hajusteeseen.. Palaan kertomaan kokemuksia kun tuote on korkattu

MUOKS:
Tuote on nyt korkattu, mutta eipä kovin kummoista voi tästä sanoa.. Tehoiltaan vastaa pikahoitoainetta, hiukset olivat hiukan takussa pesun jälkeen. Aika mitäänsanomaton tuote, tuskin tulee ostettua toista kertaa.

MUOKS: Hmm.. Inhoan tätä kun joudun vetämään sanojani takaisin ;D Olen nyt käytellyt useamman kerran tätä SYOSSin tehistä pikahoitiksena ja tuote on kyllä ollut ihan toimiva. En tiedä mitä tein eri tavalla ekassa kokeilussa kun tuote ei toiminut, mutta kyllä tuo pelittää. Tehohoidoksi siitä ei ole, mutta oikein loistavaa pikahoitista, siloittaa hiukset nopeasti mutta ei lässäytä. Tällä itseasiassa hiukset ovat pysyneet puhtaana ja ilmavina jopa 3 päivää kun yleensä 2 päivää on täysin maksimi. Latvat eivät ole yhtään karheat tai kuivan oloiset. Tykkään myös miedosta ja raikkaasta tuoksusta.

Ainut miinus taitaa olla tuotteen riittousuus; tätä saa läträtä aika paljon, ja on hiukan vaikeaa levittää paksuutensa vuoksi.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 31 Loka 2010, 21:05
Kirjoittaja pitkätukka
Kokeilin äsken Syossin Shine Boost -shampoota. Sen näyteläpyskä roikkui edelleen kaapissani ja päätin lopultakin tuhota sen.

Tuoksusta ei jäänyt mieleen oikein mitään. Ei se häirinnytkään joten sen puolesta ok. Tuote vaahtosi aivan valtavasti ja vaahto oli mielestäni jopa liian paksua tai tiheää. Vaahdon paksuus vaikeutti shampoon levittymistä ja sitä sai myös huuhtoa pois kauemmin kuin useimpia muita shampoita, joita olen käyttänyt. Hiukset tuntuivat huuhteluvaiheessa vähän karheammilta kuin yleensä, mikä ei ole ollut ainakaan ennen niissä hyvä merkki... Tähän astinen mielikuva on enemmän negatiivinen kuin positiivinen.

Katsotaan huomenna, mitä mieltä olen tuotteesta sitten kuin hiukset ovat kuivuneet.

Hoitoainenäytettä mulla ei ollutkaan. Annoin sen muistaakseni pois, koska sen inci näytti vähemmän kiinnostavalta. Laitoin shampoon jälkeen pikahoitikseksi Tigin OH:n ja MM:n sekoitusta.

Lopullinen tuomio hiusten kuivuttua lähes kokonaan: Oho, yllätyin. Tämä shampoo olikin ihan siedettävää kamaa, ei liian rajusti pesevä. Hiukset näyttävät ja tuntuvat aika hyviltä. Eivät ole älyttömän kuivat tai pörröiset, jos eivät kyllä erityisen sileätkään. Voisin pestä Syossilla joskus toistekin, jos sitä olisi tarjolla, mutta en kuitenkaan ostaisi sitä isossa pönikässä kaupasta. Tiedän nimittäin parikin shampoota, joihin hiukseni reagoivat vielä paremmin.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 10 Marras 2010, 15:53
Kirjoittaja Pisama
Onko kenelläkään kokemusta Syossin Volume Lift shampoosta ja hoitsikasta? Ovatko ihan kuraa? Sivuilla kovat lupaukset siitä, että vahvistavat ja tuuheittavat...

Vs: SYOSS

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 22:22
Kirjoittaja muori Pippuri
Naputtelin Syoss Moisture care -hoitiksen incin eilen tuonne toiseen ketjuun, ja päivittelen nyt kokemusta tuosta kurasta.
Tuo hoitis on oikeasti niin huonoa, että tekisi mieli vaatia rahat takaisin katteettomista lupauksista.
Ajattelin säästää rahaa ja ostaa tuollasen ison edullisemman pullon, kun miun hiukset ei tällä hetkellä paljoa vaadi - lähinnä vain jotain selvitystä pesun jälkeen.

Siis en ole ikinä käyttänyt noin mitäänsanomatonta hoitoainetta, ja miä olen sentään käyttänyt kesästä asti pelkkiä tuuheuttavia tuotteita, jotka ei tunnetusti paljon hiusta hoida.  ::)
Tuo Syossi on vetistä, se ei muodosta edes levitysvaiheessa minkäänlaista kalvoa hiukseen, ja huuhdellessa tuntuu kuin ei olisi mitään laittanutkaan.

En koske pitkällä tikullakaan enää noihin "kampaamotason" (hah!) pulloihin.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 22:01
Kirjoittaja Varjotar
Syoss Shine Boost hoitoaine on lemppari. Tuoksuu kivalle, silikoniton ja tekee hiuksista helposti selvitettävät. Ehdottomasti paras marketin kaikista valikoimissa olevista "kampaamolaatu"- tuotteista.

Syoss Color Protection- hoitari oli hyvää, kunnes ne lykkäs siihen sitä silikonia. En tyhmänä tajunnut silloin lukea ekana INCIä vaa tyytyväisenä heitin päähäni. Ihmettelin, kun aine katos kuin taikaiskusta taivaan tuuliin heti hiuksiin sitä laitettuani. Eipä paljoo auttanut laittaa palautetta tuosta, kun sieltä tuli jotai avutonta voivoi- vastausta.

Kattelin tänää kaupas tota Moisture Carea ja totesin, että heti INCIn alussa Dimethicone, eli kauppaan jää.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 30 Touko 2012, 23:17
Kirjoittaja nysimum
Huomasin, että Syossilta on tullut rakennepaikkaaviakin tuotteita. Vilkaisin nopeasti hoitsikan inciä ja ainakin mun silmään näytti hyvältä. Onko joku jo ehtinyt tyypata?

Vs: SYOSS

Lähetetty: 10 Syys 2012, 05:59
Kirjoittaja vadelma
^ Tarkoitatko tätä?
http://www.syoss.net/syoss/en/en/home/h ... lness.html
(En osannut poimia kuvaa netistä tähän, sorry..)

Ensimmäisen käyttökerran jälkeen (sh+ha) hyvä tunne, puhdas ja siloinen lopputulos ja ainakin omat hiukseni kiilsivät normia enemmän. Latvat takkuavat hieman, johtuen ihan silikonien puutteesta, mutta korjaan sen helposti jätettävällä. Me like!  :)

Vs: SYOSS

Lähetetty: 02 Marras 2012, 21:57
Kirjoittaja Varjotar
Toisaalta kiinnostais noi uudet silarittomat Syoss Repair-tuotteet, mutta en taida uskaltaa.. :-X

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2012, 01:26
Kirjoittaja Triina
Oliko tuo uusi Repair myös sitä laitoskokoa? Näin mainoksen telkkarissa ja koska Tresemmen Naturals on ollut oikein hyvää, niin tekisi hiukan mieli kokeilla tätä omissa mielikuvissani ihan vastaavan sarjan tuotetta. En vain jaksaisi mitään jättitonkkaa raahailla.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2012, 01:39
Kirjoittaja Kauris
Mulla on tän Repair Therapy -sarjan hoitis:

http://www.syoss.de/syoss/de/de/home/Ha ... erapy.html#

On laitoskokoa puteli. Tuossa lukee jotain Pro-Keratin ja jotain ja INCIssäkin oli keratiini viidentenä tai kuudentena. Olen vasta kerran käyttänyt tukkaan, eikä ainakaan ekalla kerralla tehnyt mitään ihmetekoja noin niinkuin rekkumielessä. Mutta sen huomasin, että kun avasin hiussuomut pienellä määrällä Pantenen tuuheuttavaa, ja laitoin Syossin päähän, niin tukka pehmeni selkeesti siitä volume-shampoon jälkeisestä olotilastaan. En tiedä johtuiko se vain hoitiksen sulkevasta vaikutuksesta, vai saiko mun hiukset tosta hoitiksesta jotain oikeita proteiineja. Pitää jatkaa testailua.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2012, 09:48
Kirjoittaja siili
muori Pippuri kirjoitti: Naputtelin Syoss Moisture care -hoitiksen incin eilen tuonne toiseen ketjuun, ja päivittelen nyt kokemusta tuosta kurasta. Tuo hoitis on oikeasti niin huonoa, että tekisi mieli vaatia rahat takaisin katteettomista lupauksista.
Mä sain pienet näytepullot Moisture Care-sarjasta ja täytyy kyllä sanoa, et tää on huonoimmasta päästä hiustuotteita mitä  olen ikinä kokeillut!  Shampoo ei pese puhtaaksi, eikä vaahtoa juuri ollenkaan. Hiuspohja jää hikiliikunnan jäljilta kutisevaksi. Muotoilutuotteita (hiuslakkaa) ei pystynyt poistamaan, vaan tukka jäi inhaksi "puolipestyksi". Huonoin shampoo mitä mulla on ikinä ollut. Hoitoaine ei tosiaan selvitä sitten yhtään. Ihan sama laittaisko ollenkaan. Yritin myös tehostaa saunan lämmössä vaikutusta, ihan tuloksetta.

Ajattelin vielä et SYOS:t olis ihan hyviä, kun tykkään TreSemmestä.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 05 Marras 2012, 14:41
Kirjoittaja Triina
Menin kauppaan tutkimaan noita uutuuksia ja kannoin sieltä kotiin Oleo Intense -sarjan shampoon ja hoitoaineen. Näitä ei ilmeisesti ole mainostettu oikein missään ja vain pieni New-tarra pulloissa kertoi kyseessä olevan uuden tuotteen. Suomen tai Ruotsin Syoss-sivut eivät maininneet näistä mitään ja telkkarissakin on mun mielestä mainostettu vain sitä Repairia.

Noh, näissä oli mun mielestä parempi inci kuin Repaireissa ja olivat myös silikonittomia tai sitten mä olin tosi sokea :). Cittarissa sai kaksi pulloa kympillä ja kotiutin siis sekä shampoon että hoitoaineen, pitää huomenissa testata.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 06 Marras 2012, 17:50
Kirjoittaja naanna
^Hehkutinkin jo tuon sarjan shampoota markettituote-ketjussa ja hoitista olen pyöritellyt käsissäni monta kertaa. Kerro siis ihmeessä, mitä tykkäät!  :)

Vs: SYOSS

Lähetetty: 07 Marras 2012, 15:59
Kirjoittaja FairyC
Huomasin muuten kauppareissulla, että SYOSSilla oli tullut samannäköinen öljyinen jätettävä, kun se Glissin Daily Oil Elixir. INCi oli tismalleen samanlainen ja muuten tuote kalliimpi, joten kauppaan jäi. Saman sarjan shampoota kyllä tekisi mieli kokeilla.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 07 Marras 2012, 20:21
Kirjoittaja MerGirl
^ Mulla on se shampoo vaikkei tukka kuiva olekaan, ihan hyvin toimii. Ei lässäytä, eikä ole mitenkään öljyinen. Eroina ehkä toisiin tavallisiin shampoisiin ettei takuta ollenkaan ja hiukset tuntuvat kosteutetuilta. Mulla on tämmöinen piikkisuora, puolipitkä, värjätty tukka.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 08 Marras 2012, 01:52
Kirjoittaja FairyC
Sitten tuo öljyshampoo voisi olla paikallaan. Itsellä on sellainen melko karkea hiuslaatu ja ainakin nyt tuntuu janoavan paljon kosteutusta. Pitääkin laittaa ostoslistalle

Vs: SYOSS

Lähetetty: 08 Marras 2012, 21:58
Kirjoittaja naanna
Tarkennetaan nyt vielä, että tuossa ylempänä mainittu Oleo Intense -sarja on just tämä sama öljy-sarja. Samasta shampoosta siis puhutaan.  ;)

Vs: SYOSS

Lähetetty: 22 Marras 2012, 13:40
Kirjoittaja Elsinen
Mistä tuota öljyshampoota saa (Hki/Tre)? Kävin esimerkiksi Hgin keskustan Sokoksella eikä ollut.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 22 Marras 2012, 13:55
Kirjoittaja naanna
^Kurkkaapa K-kaupoista (Cittari, K-Supermarket, Anttila, jne). Omani ostin nimittäin ihan pikkuruisesta K-marketista.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 23 Marras 2012, 08:21
Kirjoittaja Elsinen
^Okei, kiitti! Pitääpä käydä kurkkimassa :)

Muoks. Kiitos ostopaikkavinkistä, K-kaupassa olikin vaikka mitä! :)

Vs: SYOSS

Lähetetty: 28 Marras 2012, 22:09
Kirjoittaja FairyC
Halpa-Hallista bongasin tuon öljyshampoon. Muualla täällä Trellä en ollut sitä nähnyt. Perjantaina pääsee sitten shampoo testiin, kun on hiustenpesupäivä. Toivottavasti on kehujen arvoinen, kun silloin pitäisi olla hiukset oikein fiininä.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 29 Marras 2012, 00:09
Kirjoittaja Triina
Olen muutaman kerran näitä Oleo-sarjan tuotteita käyttänyt, eivät ole huonoja ollenkaan, mutta eivät tehneet mitään erityisempää vaikutustakaan. Shampoo on runsaasti vaahtoavaa ja paksua, ylellisen tuntuista. Pesi melko hellästi ja muutenkin ihan miellyttävä, hoitoaine oli tavanomainen. Hius oli vähän liru ja rasvoittui nopeasti jälkeenpäin, mutta ei nyt mitenkään häiritsevästi. Mulla on pitkä tukka ja latvan kunto ainoastaan leikkauksella pelastettavissa, joten  hoitotehojen arviointi onnistuu paremmin kampaajakäynnin jälkeen, tällä hetkellä kun mikään ei tunnu riittävän.

Unohdin nämä vanhempieni luokse, kun kävin siellä saunassa, joten kovin montaa kertaa en ole käyttänyt.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 02 Joulu 2012, 09:07
Kirjoittaja ainokainen
Ostin Repair & Fullness -sarjan shampoon ja hoitiksen ja olen nyt käyttänyt niitä muutaman pesun ajan.

Näissä ei siis ole silikonia, mutta tuotteiden pitäisi olla hoitavia kuitenkin. Tykkäsin kovasti, hiukset jäävät näistä ihanan kuohkeiksi. kuivia latvoja en ehkä saanut ihan niin sileiksi tällä hoitoaineella mitä olisin toivonut, mutta se hoituu seerumilla.

Ainut miinus näissä on äklö haju. En osaa sanoa mihin yhdistän tämän hajun, mulle tulee lähinnä mieleen pahanhajuinen hengitys tai joku pilaantunut vihannes jääkaapin perukoilla.  :-X 

Vs: SYOSS

Lähetetty: 02 Joulu 2012, 12:57
Kirjoittaja Elsinen
Mä käytin tänään ekan kerran samaa shampoota mistä ainokainen tuosta yllä kertoi, eli silikoniton Repair & Fullness. Shampoo on kuin paksua läpinäkyvää geeliä, mutta tuoksu on jännä. Mun mielestä ei tuoksu pilaantuneelta, vaan aika miehekkäältä. Aika perusshampoo mun mielestä, hoitavuudesta en vielä osaa sanoa.

Oleo Intense -hoitoaine oli myös paksua, ja laitoin sitä todella reilulla kädellä. Hyvin kuitenkin huuhtoutui pois, ja hiukset jäivät vahvan tuntuisiksi, mutteivät liukkaiksi liruiksi.

Tänään myös katoin ekan kerran Syossin valmistajan, ja Schwarzkopfin tuotteita näyttävät olevan. Saattaa siis olla Syossin öljyinen jätettävä aivan samaa kuin Gliss Daily Oil Elixir..

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Joulu 2012, 20:59
Kirjoittaja naanna
Onko joku kokeillut Oleo Intense -hoitsikkaa CO-pesuun?

Vs: SYOSS

Lähetetty: 26 Joulu 2012, 20:32
Kirjoittaja Jewely
^^ Jep, tismalleen samaa tavaraa nuo öljyt ja itseasiassa Syossin taitaa olla hieman halvempi koska minusta ovat olleet saman hintaiset ja Syossissa on 100ml ja Glississä 75ml. (Bonacuren Miracle Oil on myös indenttistä näiden kanssa) Ostin tänään Syossin version Citymarketista ja hinta oli suunnilleen 7€. On muuten hyvää tavaraa, epäilytti vähän kun öljy näytti lähinnä rypsiöljyltä mutta imeytyi kyllä täysin ja silotti, sopii mun tukalle tosi hyvin, paremmin kuin pelkkä öljy tai pelkkä silikoni :)

Ostin perheen miehille kotikotiin tuon Repair & Fullnessin kun pikkuveli pyysi jotain shampoota ja niillä menee sitä kuitenkin paljon niin päädyin tähän (ja koska halusin itsekin sitä kokeilla) :D Tuoksu oli kyllä vähän miehekäs, ihan kuin joku kasvi. Ihan toimiva perusshampoo, vaahdotin kahdesti ja tuli puhdasta. Haluaisin kyllä kokeilla tuota Oleo Intenseä, incit näytti niin hyvälle..

Vs: SYOSS

Lähetetty: 13 Elo 2013, 23:25
Kirjoittaja evergreen
Kokeilin ensi kertaa Repair & Fullness -sarjan shampoota ja hoitista. Minulle nämä olivat myös kaiken kaikkiaan ensimmäiset Syossit. Shampoo tuntui jotenkin vähän kummalliselta vaahdottaessa, mutta toimi hyvin ja oli melko tehokkaasti pesevää. Tuoksu on tosiaan vähän miehekkään puoleinen, aika raikas ja kasvimainen, ehkä yrttinen, ei hyvä mutta ihan siedettävä kuitenkin. Hoitis ei latistanut, ja kevyeksi hoitoaineeksi selvitti ja siloitti ihan poikkeuksellisen hyvin. Tämä vaikuttaa lukeutuvan niihin todella harvoihin hoitoaineisiin, joita voi levittää melkeinpä tyveen saakka, eikä jälkeen jää lismaa tai latteutta, mutta jotka silti oikeasti hoitavatkin. Ainoa, ikävä kyllä massiivinen, miinus tulee aivan karmean inhottavasta tuoksusta, joka jää kaiken lisäksi vahvasti hiuksiin. Hoitoaineen tuoksu on minulle huomattavasti ikävämpi kuin shampoon, ja ehkä joudunkin pelkän hajun takia etsimään toisen hoitiksen shampoon pariksi. Syossin Glossing-hoitis vähän kiinnostaisi "naisellisemman" tuoksunsa puolesta, mutta siinä on amoa ja pelkään latistavaa efektiä - onkohan kellään kokemuksia Glossing-hoitiksesta? Kyseessä on siis Glossing Shine-Sealing Conditioner.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 26 Syys 2013, 09:23
Kirjoittaja Kristiina
Syoss Oleo Intense shampoo on uusi suosikkini nyt. Pesee hellävaraisesti, hyvä tuoksu ja kosteuttava. Sopii pestä useinkin tällä hiuksia. Ei kuitenkaan latista, ja tuo kiiltoa hiuksiin. Ostin tätä Tokmannilta vähän aikaa sitten, ja pullo on jo tyhjä. Muutkin ovat tästä siis tykänneet.. tämä toimi myös liian tummaksi menneen hiusvärin haalisteluun.

Koitin etsiä uutta shampoopulloa Prismasta, mutta ei ollut kuin Glossing-nimistä. Toivottavasti tätä öljyshampoota ei ole lopetettu..

Vs: SYOSS

Lähetetty: 26 Syys 2013, 11:17
Kirjoittaja Sagu
Angelie kirjoitti: Koitin etsiä uutta shampoopulloa Prismasta, mutta ei ollut kuin Glossing-nimistä. Toivottavasti tätä öljyshampoota ei ole lopetettu..
Itse ostin pari viikkoa sitten uuden pullon öljyshampoota, joten tuskin on lopetettu! :) Kyseessä siis jo mun kolmas putelini, ehdoton luottotuote.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Loka 2013, 22:13
Kirjoittaja Chaos
Mites tuo öljyshampoo, haalistaako miten värjättyä hiusta? Mä ehdottomasti tahdon, että mun musta hius on nimenomaan sinisen musta eikä mustanruskea.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 04 Loka 2013, 11:11
Kirjoittaja Kristiina
Kyllä tuo öljyshampoo haalistaa hieman tummaksi värjättyä hiusta. En käytä joka pesukerralla, vaan silloin kun hius tuntuu kuivalta.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 13 Loka 2013, 10:19
Kirjoittaja marenki
Onko kukaan nähnyt ikinä Suomessa Repair & Fullness tehohoitoa? Semmoinen vihreä tuubi, 250ml tavaraa. Mulla on toi, ostettu ehkä Latviasta ja vetelee viimeisiään. Tolla tulee ihan kiva tukka lyhyelläkin vaikutusajalla ja voisin periaatteessa ostaa tota lisää, jos jostain saisi. Tuoksu on minusta neutraali, en edes muista miltä se oikeastaan tuoksuu, mutta ei ole tullut mieleenkään, että olisi mitenkään miehekäs. Eilen jo kaupassa pyörittelin saman sarjan tavishoitsikkaa, mutten uskaltanut ostaa, kun on aika iso pullo käytellä jos onkin huonoa.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 27 Loka 2013, 15:28
Kirjoittaja Sinimusta
Onko kukaan värjännyt Syossin uudella hiusvärillä? Siinä oli mukana ilmeisesti jokin Syossin hoitoaine ja minun on nyt pakko saada sitä  ;D Siinä oli sellainen purkkamainen herkullinen tuoksu.

EDIT: Hiusväri oli sitä Olea Intense sarjaa, joten olisiko saman sarjan hoitsikka?

Vs: SYOSS

Lähetetty: 02 Marras 2013, 14:15
Kirjoittaja Triina
Kertoilin viime vuoden puolella kokemuksia Oleo Intense -sarjasta ja eivät ne sitten lopulta olleet oikein mitenkään massasta erottuvia. Shampoo on kaksikosta parempi, se on mukavan kermaisen vaahdon muodostavaa eikä kuivata, mutta ei se silti ole mikään erikoinen. Hoitoaine oli mitäänsanomaton ja jättää hiukset liiankin lättänöiksi ja lentäviksi, co-pesuissakaan ei vakuuttanut. En osta näitä uudestaan eikä tämän perusteella sarja muutenkan erityisemmin houkuttele.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2013, 10:16
Kirjoittaja Sinimusta
^Missä noita myydään, kun en nähnt esim. Prismassa noita ollenkaan  ??? Onko ne sitten k-ryhmällä myynnissä?

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2013, 10:22
Kirjoittaja Triina
^Mulla on sellainen muistikuva, että olisin nämä Cittarista ostanut, mutta en ole varma... jostain isosta marketista kuitenkin ja meidän lähi-Prismassa niitä ei ole. En ole sen jälkeen pahemmin kiinnittänyt sarjan tuotteisiin huomiota kaupassa käydessä, joten varma en ole. Silloin kun nämä ensi kertaa näin ja ostin pois, en ollut kuullut tai nähnyt mitään mainosta aikaisemmin ja bongasin ne myöhemmin etsiessänikin vain joltain kansainväliseltä sivulta eli ilmeisesti aika vähän Suomessa markkinoituja.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Marras 2013, 10:57
Kirjoittaja Sinimusta
^Okei pitää yrittää muistaa katella kun ens kerran cittarissa vierailen. Minulla on sellainen muistikuva, että siellä näin näitä.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 03 Helmi 2014, 21:19
Kirjoittaja malic
Tämän ketjun kommenttien perusteella ostin Oleo Intense -shampoon, kun se olikin yllättävän halpaa. Saatan muistaa väärin, mutta K-Citymarketissa tais olla 4 euroa pullo. Shampoo on kivan tuntuista ja pesee sopivan miedosti nyt talvella, kun mun on melkein aina pakko pestä hiukset päivittäin, jos tahdon näyttää siistiltä. :P Tuoksu on vähän kuin jotain halpaa parfyymia, onneksi paljon miedompana, eikä jää hiuksiin.

Joulun jälkeen bongasin alesta Revitalize & Strength -hoitoainetta hintaan 1,50 €/500 ml, joten sitä piti tietysti ostaa pari pulloa testiin. En odottanut hoitoaineelta yhtään mitään eikä se ole mitenkään erikoiseksi muodostunutkaan. Tuoksu on tässä jotenkin ehkä viinikumikarkkimainen. Öljytipan kanssa ihan ok pikahoitis, en kuitenkaan olis tätä varmaan ikinä ostanut jos ei hinta olis ollut niin matala.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 19:35
Kirjoittaja enna
Mä olen muutamina viime pesukertoina käyttänyt Syoss Color protect -hoitoainetta, ja ainakin tuoksu on hyvä jos ei muuta ;D

Incissä neljäntenä on Dimethicone, ja Parfum on jo paljon ennen puoliväliä.. Silaripitoisena tämä kuitenkin siloittaa hiuksia ja huuhdellessa hiukset tuntuvat melko pehmeiltä ja takuttomilta. Tämä Syoss-merkki taitaa olla juuri hoitotehojensa puolesta aikalailla pohjalla markettisarjoja vertaillessa, mikäli olen oikein ymmärtänyt? Ei kovin hääviä tämä hoitoaine ainakaan.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 16 Huhti 2014, 17:01
Kirjoittaja olivia
Glossing Shine-Seal shampoo ollu käytössä n.kuukauden ja loppu tulee varmaan käytettyä vessanpesuun..ekat pesukerrat oli positiivisia, lisäs kiiltoa ja pehmeyttä plus pesi hellävaraisesti. Nyt tuntuu et toi on liian hellävarainen ja sisältää kai jotain muutakin mikä kertyy hiukseen kuin silikoni..purkissa lukeekin et sisältää efektejä jotka lisää kiiltoa mut hyvä et sain eilen syväputsarilla hiukset puhtaiksi..ei oikein aja asiaa shampoo joka tuntuu lähmäävän enemmän kuin puhdistavan..rasvaisuus lisäänty jokapesun jälkeen etenkin etuhiuksista sen huomas. Jää Syoss kokeilut tähän..Tuoksu oli ainut plussa, karkkimainen.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 08 Touko 2014, 11:37
Kirjoittaja Kristiina
Olen miettinyt kohta 2 päivää, minkä uuden shampoon ostaisin nopeasti marketista :). Taidankin ostaa tuon Syoss Oleo Intense shampoon, jätti niin mukavan tunteen viimeksi. Hinta-laatu todella kohdallaan.

Edit. Eipä kyseistä shampoota löytynyt enää Pirkanmaan parista Prismasta eikä kahdesta Tokmannista. Mitäköhän ihmettä? Sitä pinkkiä Glossing-shampoota oli, mutta en halua sitä.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 29 Kesä 2014, 16:08
Kirjoittaja ELAU
Tämä ei sinänsä liity hiustenhoitoon, mutta onko kukaan kokeillut värjätä hiuksena Oleo Intense kestoväreillä? Millainen oli tulos ja oliko miellyttävä värjätä yms?

Vs: SYOSS

Lähetetty: 01 Elo 2014, 08:57
Kirjoittaja malic
Kristiina kirjoitti: Olen miettinyt kohta 2 päivää, minkä uuden shampoon ostaisin nopeasti marketista :). Taidankin ostaa tuon Syoss Oleo Intense shampoon, jätti niin mukavan tunteen viimeksi. Hinta-laatu todella kohdallaan.

Edit. Eipä kyseistä shampoota löytynyt enää Pirkanmaan parista Prismasta eikä kahdesta Tokmannista. Mitäköhän ihmettä? Sitä pinkkiä Glossing-shampoota oli, mutta en halua sitä.
Nyt kummastelen minäkin samaa, kun vanha pullo on loppumassa ja olisin ihan mieluusti ostanut toisen. Vaan ei, mistään ei löydy. :( Ehkäpä ne olivat poistumassa ja siksi sain neljään euroon helmikuussa tuon omani. Vähäsen harmittaa, sillä toi on lopulta ollut oikeastaan ihan hyvää tavaraa, pesee miedosti muttei jätä likaista tuntua lainkaan. Ainoan miinuksen olen keksinyt tuoksusta, en pidä siitä, muttei se jää hiuksiin.

Oon lähdössä Saksaan niin täytyy kurkkia, onko siellä tuota. Jos onkin taas vain lopetettu tän tuotteen maahantuonti Suomeen. :P

Vs: SYOSS

Lähetetty: 01 Elo 2014, 14:04
Kirjoittaja Kristiina
^Joo, sama tilanne yhä; mistään ei löydy Oleo Intense-shampoota. Katselin markettien valikoimaa, ja kävin kaupungillakin katsomassa. Ei ollut.

Vs: SYOSS

Lähetetty: 10 Syys 2019, 09:30
Kirjoittaja Jonttu
Syossilta löysin New-tarralla varustetun pullon, repair and fullness without silicones without paraffines, onko tämä uusi vai joku varaston tyhjennys? Ihan hyvä perusshampoo, pari kertaa vasta käyttänyt.