SYOSS

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja enna »

Mä olen muutamina viime pesukertoina käyttänyt Syoss Color protect -hoitoainetta, ja ainakin tuoksu on hyvä jos ei muuta ;D

Incissä neljäntenä on Dimethicone, ja Parfum on jo paljon ennen puoliväliä.. Silaripitoisena tämä kuitenkin siloittaa hiuksia ja huuhdellessa hiukset tuntuvat melko pehmeiltä ja takuttomilta. Tämä Syoss-merkki taitaa olla juuri hoitotehojensa puolesta aikalailla pohjalla markettisarjoja vertaillessa, mikäli olen oikein ymmärtänyt? Ei kovin hääviä tämä hoitoaine ainakaan.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja olivia »

Glossing Shine-Seal shampoo ollu käytössä n.kuukauden ja loppu tulee varmaan käytettyä vessanpesuun..ekat pesukerrat oli positiivisia, lisäs kiiltoa ja pehmeyttä plus pesi hellävaraisesti. Nyt tuntuu et toi on liian hellävarainen ja sisältää kai jotain muutakin mikä kertyy hiukseen kuin silikoni..purkissa lukeekin et sisältää efektejä jotka lisää kiiltoa mut hyvä et sain eilen syväputsarilla hiukset puhtaiksi..ei oikein aja asiaa shampoo joka tuntuu lähmäävän enemmän kuin puhdistavan..rasvaisuus lisäänty jokapesun jälkeen etenkin etuhiuksista sen huomas. Jää Syoss kokeilut tähän..Tuoksu oli ainut plussa, karkkimainen.
Breathe me.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Olen miettinyt kohta 2 päivää, minkä uuden shampoon ostaisin nopeasti marketista :). Taidankin ostaa tuon Syoss Oleo Intense shampoon, jätti niin mukavan tunteen viimeksi. Hinta-laatu todella kohdallaan.

Edit. Eipä kyseistä shampoota löytynyt enää Pirkanmaan parista Prismasta eikä kahdesta Tokmannista. Mitäköhän ihmettä? Sitä pinkkiä Glossing-shampoota oli, mutta en halua sitä.
Viimeksi muokannut Kristiina, 09 Touko 2014, 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ELAU

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja ELAU »

Tämä ei sinänsä liity hiustenhoitoon, mutta onko kukaan kokeillut värjätä hiuksena Oleo Intense kestoväreillä? Millainen oli tulos ja oliko miellyttävä värjätä yms?
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja malic »

Kristiina kirjoitti: Olen miettinyt kohta 2 päivää, minkä uuden shampoon ostaisin nopeasti marketista :). Taidankin ostaa tuon Syoss Oleo Intense shampoon, jätti niin mukavan tunteen viimeksi. Hinta-laatu todella kohdallaan.

Edit. Eipä kyseistä shampoota löytynyt enää Pirkanmaan parista Prismasta eikä kahdesta Tokmannista. Mitäköhän ihmettä? Sitä pinkkiä Glossing-shampoota oli, mutta en halua sitä.
Nyt kummastelen minäkin samaa, kun vanha pullo on loppumassa ja olisin ihan mieluusti ostanut toisen. Vaan ei, mistään ei löydy. :( Ehkäpä ne olivat poistumassa ja siksi sain neljään euroon helmikuussa tuon omani. Vähäsen harmittaa, sillä toi on lopulta ollut oikeastaan ihan hyvää tavaraa, pesee miedosti muttei jätä likaista tuntua lainkaan. Ainoan miinuksen olen keksinyt tuoksusta, en pidä siitä, muttei se jää hiuksiin.

Oon lähdössä Saksaan niin täytyy kurkkia, onko siellä tuota. Jos onkin taas vain lopetettu tän tuotteen maahantuonti Suomeen. :P
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Joo, sama tilanne yhä; mistään ei löydy Oleo Intense-shampoota. Katselin markettien valikoimaa, ja kävin kaupungillakin katsomassa. Ei ollut.
Jonttu
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 12:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Syossilta löysin New-tarralla varustetun pullon, repair and fullness without silicones without paraffines, onko tämä uusi vai joku varaston tyhjennys? Ihan hyvä perusshampoo, pari kertaa vasta käyttänyt.
Raidoitettu bsl. 2aM ii
Vastaa Viestiin