SYOSS

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Mä käytin tänään ekan kerran samaa shampoota mistä ainokainen tuosta yllä kertoi, eli silikoniton Repair & Fullness. Shampoo on kuin paksua läpinäkyvää geeliä, mutta tuoksu on jännä. Mun mielestä ei tuoksu pilaantuneelta, vaan aika miehekkäältä. Aika perusshampoo mun mielestä, hoitavuudesta en vielä osaa sanoa.

Oleo Intense -hoitoaine oli myös paksua, ja laitoin sitä todella reilulla kädellä. Hyvin kuitenkin huuhtoutui pois, ja hiukset jäivät vahvan tuntuisiksi, mutteivät liukkaiksi liruiksi.

Tänään myös katoin ekan kerran Syossin valmistajan, ja Schwarzkopfin tuotteita näyttävät olevan. Saattaa siis olla Syossin öljyinen jätettävä aivan samaa kuin Gliss Daily Oil Elixir..
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja naanna »

Onko joku kokeillut Oleo Intense -hoitsikkaa CO-pesuun?
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^ Jep, tismalleen samaa tavaraa nuo öljyt ja itseasiassa Syossin taitaa olla hieman halvempi koska minusta ovat olleet saman hintaiset ja Syossissa on 100ml ja Glississä 75ml. (Bonacuren Miracle Oil on myös indenttistä näiden kanssa) Ostin tänään Syossin version Citymarketista ja hinta oli suunnilleen 7€. On muuten hyvää tavaraa, epäilytti vähän kun öljy näytti lähinnä rypsiöljyltä mutta imeytyi kyllä täysin ja silotti, sopii mun tukalle tosi hyvin, paremmin kuin pelkkä öljy tai pelkkä silikoni :)

Ostin perheen miehille kotikotiin tuon Repair & Fullnessin kun pikkuveli pyysi jotain shampoota ja niillä menee sitä kuitenkin paljon niin päädyin tähän (ja koska halusin itsekin sitä kokeilla) :D Tuoksu oli kyllä vähän miehekäs, ihan kuin joku kasvi. Ihan toimiva perusshampoo, vaahdotin kahdesti ja tuli puhdasta. Haluaisin kyllä kokeilla tuota Oleo Intenseä, incit näytti niin hyvälle..
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Kokeilin ensi kertaa Repair & Fullness -sarjan shampoota ja hoitista. Minulle nämä olivat myös kaiken kaikkiaan ensimmäiset Syossit. Shampoo tuntui jotenkin vähän kummalliselta vaahdottaessa, mutta toimi hyvin ja oli melko tehokkaasti pesevää. Tuoksu on tosiaan vähän miehekkään puoleinen, aika raikas ja kasvimainen, ehkä yrttinen, ei hyvä mutta ihan siedettävä kuitenkin. Hoitis ei latistanut, ja kevyeksi hoitoaineeksi selvitti ja siloitti ihan poikkeuksellisen hyvin. Tämä vaikuttaa lukeutuvan niihin todella harvoihin hoitoaineisiin, joita voi levittää melkeinpä tyveen saakka, eikä jälkeen jää lismaa tai latteutta, mutta jotka silti oikeasti hoitavatkin. Ainoa, ikävä kyllä massiivinen, miinus tulee aivan karmean inhottavasta tuoksusta, joka jää kaiken lisäksi vahvasti hiuksiin. Hoitoaineen tuoksu on minulle huomattavasti ikävämpi kuin shampoon, ja ehkä joudunkin pelkän hajun takia etsimään toisen hoitiksen shampoon pariksi. Syossin Glossing-hoitis vähän kiinnostaisi "naisellisemman" tuoksunsa puolesta, mutta siinä on amoa ja pelkään latistavaa efektiä - onkohan kellään kokemuksia Glossing-hoitiksesta? Kyseessä on siis Glossing Shine-Sealing Conditioner.
1cFii, oma väri.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Syoss Oleo Intense shampoo on uusi suosikkini nyt. Pesee hellävaraisesti, hyvä tuoksu ja kosteuttava. Sopii pestä useinkin tällä hiuksia. Ei kuitenkaan latista, ja tuo kiiltoa hiuksiin. Ostin tätä Tokmannilta vähän aikaa sitten, ja pullo on jo tyhjä. Muutkin ovat tästä siis tykänneet.. tämä toimi myös liian tummaksi menneen hiusvärin haalisteluun.

Koitin etsiä uutta shampoopulloa Prismasta, mutta ei ollut kuin Glossing-nimistä. Toivottavasti tätä öljyshampoota ei ole lopetettu..
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Angelie kirjoitti: Koitin etsiä uutta shampoopulloa Prismasta, mutta ei ollut kuin Glossing-nimistä. Toivottavasti tätä öljyshampoota ei ole lopetettu..
Itse ostin pari viikkoa sitten uuden pullon öljyshampoota, joten tuskin on lopetettu! :) Kyseessä siis jo mun kolmas putelini, ehdoton luottotuote.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mites tuo öljyshampoo, haalistaako miten värjättyä hiusta? Mä ehdottomasti tahdon, että mun musta hius on nimenomaan sinisen musta eikä mustanruskea.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kyllä tuo öljyshampoo haalistaa hieman tummaksi värjättyä hiusta. En käytä joka pesukerralla, vaan silloin kun hius tuntuu kuivalta.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja marenki »

Onko kukaan nähnyt ikinä Suomessa Repair & Fullness tehohoitoa? Semmoinen vihreä tuubi, 250ml tavaraa. Mulla on toi, ostettu ehkä Latviasta ja vetelee viimeisiään. Tolla tulee ihan kiva tukka lyhyelläkin vaikutusajalla ja voisin periaatteessa ostaa tota lisää, jos jostain saisi. Tuoksu on minusta neutraali, en edes muista miltä se oikeastaan tuoksuu, mutta ei ole tullut mieleenkään, että olisi mitenkään miehekäs. Eilen jo kaupassa pyörittelin saman sarjan tavishoitsikkaa, mutten uskaltanut ostaa, kun on aika iso pullo käytellä jos onkin huonoa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Onko kukaan värjännyt Syossin uudella hiusvärillä? Siinä oli mukana ilmeisesti jokin Syossin hoitoaine ja minun on nyt pakko saada sitä  ;D Siinä oli sellainen purkkamainen herkullinen tuoksu.

EDIT: Hiusväri oli sitä Olea Intense sarjaa, joten olisiko saman sarjan hoitsikka?
Viimeksi muokannut Sinimusta, 27 Loka 2013, 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Triina »

Kertoilin viime vuoden puolella kokemuksia Oleo Intense -sarjasta ja eivät ne sitten lopulta olleet oikein mitenkään massasta erottuvia. Shampoo on kaksikosta parempi, se on mukavan kermaisen vaahdon muodostavaa eikä kuivata, mutta ei se silti ole mikään erikoinen. Hoitoaine oli mitäänsanomaton ja jättää hiukset liiankin lättänöiksi ja lentäviksi, co-pesuissakaan ei vakuuttanut. En osta näitä uudestaan eikä tämän perusteella sarja muutenkan erityisemmin houkuttele.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Missä noita myydään, kun en nähnt esim. Prismassa noita ollenkaan  ??? Onko ne sitten k-ryhmällä myynnissä?
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mulla on sellainen muistikuva, että olisin nämä Cittarista ostanut, mutta en ole varma... jostain isosta marketista kuitenkin ja meidän lähi-Prismassa niitä ei ole. En ole sen jälkeen pahemmin kiinnittänyt sarjan tuotteisiin huomiota kaupassa käydessä, joten varma en ole. Silloin kun nämä ensi kertaa näin ja ostin pois, en ollut kuullut tai nähnyt mitään mainosta aikaisemmin ja bongasin ne myöhemmin etsiessänikin vain joltain kansainväliseltä sivulta eli ilmeisesti aika vähän Suomessa markkinoituja.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Okei pitää yrittää muistaa katella kun ens kerran cittarissa vierailen. Minulla on sellainen muistikuva, että siellä näin näitä.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja malic »

Tämän ketjun kommenttien perusteella ostin Oleo Intense -shampoon, kun se olikin yllättävän halpaa. Saatan muistaa väärin, mutta K-Citymarketissa tais olla 4 euroa pullo. Shampoo on kivan tuntuista ja pesee sopivan miedosti nyt talvella, kun mun on melkein aina pakko pestä hiukset päivittäin, jos tahdon näyttää siistiltä. :P Tuoksu on vähän kuin jotain halpaa parfyymia, onneksi paljon miedompana, eikä jää hiuksiin.

Joulun jälkeen bongasin alesta Revitalize & Strength -hoitoainetta hintaan 1,50 €/500 ml, joten sitä piti tietysti ostaa pari pulloa testiin. En odottanut hoitoaineelta yhtään mitään eikä se ole mitenkään erikoiseksi muodostunutkaan. Tuoksu on tässä jotenkin ehkä viinikumikarkkimainen. Öljytipan kanssa ihan ok pikahoitis, en kuitenkaan olis tätä varmaan ikinä ostanut jos ei hinta olis ollut niin matala.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Vastaa Viestiin