SYOSS

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Triina »

Oliko tuo uusi Repair myös sitä laitoskokoa? Näin mainoksen telkkarissa ja koska Tresemmen Naturals on ollut oikein hyvää, niin tekisi hiukan mieli kokeilla tätä omissa mielikuvissani ihan vastaavan sarjan tuotetta. En vain jaksaisi mitään jättitonkkaa raahailla.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mulla on tän Repair Therapy -sarjan hoitis:

http://www.syoss.de/syoss/de/de/home/Ha ... erapy.html#

On laitoskokoa puteli. Tuossa lukee jotain Pro-Keratin ja jotain ja INCIssäkin oli keratiini viidentenä tai kuudentena. Olen vasta kerran käyttänyt tukkaan, eikä ainakaan ekalla kerralla tehnyt mitään ihmetekoja noin niinkuin rekkumielessä. Mutta sen huomasin, että kun avasin hiussuomut pienellä määrällä Pantenen tuuheuttavaa, ja laitoin Syossin päähän, niin tukka pehmeni selkeesti siitä volume-shampoon jälkeisestä olotilastaan. En tiedä johtuiko se vain hoitiksen sulkevasta vaikutuksesta, vai saiko mun hiukset tosta hoitiksesta jotain oikeita proteiineja. Pitää jatkaa testailua.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja siili »

muori Pippuri kirjoitti: Naputtelin Syoss Moisture care -hoitiksen incin eilen tuonne toiseen ketjuun, ja päivittelen nyt kokemusta tuosta kurasta. Tuo hoitis on oikeasti niin huonoa, että tekisi mieli vaatia rahat takaisin katteettomista lupauksista.
Mä sain pienet näytepullot Moisture Care-sarjasta ja täytyy kyllä sanoa, et tää on huonoimmasta päästä hiustuotteita mitä&nbsp; olen ikinä kokeillut!&nbsp; Shampoo ei pese puhtaaksi, eikä vaahtoa juuri ollenkaan. Hiuspohja jää hikiliikunnan jäljilta kutisevaksi. Muotoilutuotteita (hiuslakkaa) ei pystynyt poistamaan, vaan tukka jäi inhaksi "puolipestyksi". Huonoin shampoo mitä mulla on ikinä ollut. Hoitoaine ei tosiaan selvitä sitten yhtään. Ihan sama laittaisko ollenkaan. Yritin myös tehostaa saunan lämmössä vaikutusta, ihan tuloksetta.

Ajattelin vielä et SYOS:t olis ihan hyviä, kun tykkään TreSemmestä.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Triina »

Menin kauppaan tutkimaan noita uutuuksia ja kannoin sieltä kotiin Oleo Intense -sarjan shampoon ja hoitoaineen. Näitä ei ilmeisesti ole mainostettu oikein missään ja vain pieni New-tarra pulloissa kertoi kyseessä olevan uuden tuotteen. Suomen tai Ruotsin Syoss-sivut eivät maininneet näistä mitään ja telkkarissakin on mun mielestä mainostettu vain sitä Repairia.

Noh, näissä oli mun mielestä parempi inci kuin Repaireissa ja olivat myös silikonittomia tai sitten mä olin tosi sokea :). Cittarissa sai kaksi pulloa kympillä ja kotiutin siis sekä shampoon että hoitoaineen, pitää huomenissa testata.
Viimeksi muokannut Triina, 05 Marras 2012, 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja naanna »

^Hehkutinkin jo tuon sarjan shampoota markettituote-ketjussa ja hoitista olen pyöritellyt käsissäni monta kertaa. Kerro siis ihmeessä, mitä tykkäät! &nbsp;:)
Viimeksi muokannut naanna, 06 Marras 2012, 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Huomasin muuten kauppareissulla, että SYOSSilla oli tullut samannäköinen öljyinen jätettävä, kun se Glissin Daily Oil Elixir. INCi oli tismalleen samanlainen ja muuten tuote kalliimpi, joten kauppaan jäi. Saman sarjan shampoota kyllä tekisi mieli kokeilla.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ Mulla on se shampoo vaikkei tukka kuiva olekaan, ihan hyvin toimii. Ei lässäytä, eikä ole mitenkään öljyinen. Eroina ehkä toisiin tavallisiin shampoisiin ettei takuta ollenkaan ja hiukset tuntuvat kosteutetuilta. Mulla on tämmöinen piikkisuora, puolipitkä, värjätty tukka.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Sitten tuo öljyshampoo voisi olla paikallaan. Itsellä on sellainen melko karkea hiuslaatu ja ainakin nyt tuntuu janoavan paljon kosteutusta. Pitääkin laittaa ostoslistalle
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja naanna »

Tarkennetaan nyt vielä, että tuossa ylempänä mainittu Oleo Intense -sarja on just tämä sama öljy-sarja. Samasta shampoosta siis puhutaan.&nbsp; ;)
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Mistä tuota öljyshampoota saa (Hki/Tre)? Kävin esimerkiksi Hgin keskustan Sokoksella eikä ollut.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja naanna »

^Kurkkaapa K-kaupoista (Cittari, K-Supermarket, Anttila, jne). Omani ostin nimittäin ihan pikkuruisesta K-marketista.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

^Okei, kiitti! Pitääpä käydä kurkkimassa :)

Muoks. Kiitos ostopaikkavinkistä, K-kaupassa olikin vaikka mitä! :)
Viimeksi muokannut Elsinen, 01 Joulu 2012, 09:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Halpa-Hallista bongasin tuon öljyshampoon. Muualla täällä Trellä en ollut sitä nähnyt. Perjantaina pääsee sitten shampoo testiin, kun on hiustenpesupäivä. Toivottavasti on kehujen arvoinen, kun silloin pitäisi olla hiukset oikein fiininä.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja Triina »

Olen muutaman kerran näitä Oleo-sarjan tuotteita käyttänyt, eivät ole huonoja ollenkaan, mutta eivät tehneet mitään erityisempää vaikutustakaan. Shampoo on runsaasti vaahtoavaa ja paksua, ylellisen tuntuista. Pesi melko hellästi ja muutenkin ihan miellyttävä, hoitoaine oli tavanomainen. Hius oli vähän liru ja rasvoittui nopeasti jälkeenpäin, mutta ei nyt mitenkään häiritsevästi. Mulla on pitkä tukka ja latvan kunto ainoastaan leikkauksella pelastettavissa, joten&nbsp; hoitotehojen arviointi onnistuu paremmin kampaajakäynnin jälkeen, tällä hetkellä kun mikään ei tunnu riittävän.

Unohdin nämä vanhempieni luokse, kun kävin siellä saunassa, joten kovin montaa kertaa en ole käyttänyt.
ainokainen

Vs: SYOSS

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ostin Repair & Fullness -sarjan shampoon ja hoitiksen ja olen nyt käyttänyt niitä muutaman pesun ajan.

Näissä ei siis ole silikonia, mutta tuotteiden pitäisi olla hoitavia kuitenkin. Tykkäsin kovasti, hiukset jäävät näistä ihanan kuohkeiksi. kuivia latvoja en ehkä saanut ihan niin sileiksi tällä hoitoaineella mitä olisin toivonut, mutta se hoituu seerumilla.

Ainut miinus näissä on äklö haju. En osaa sanoa mihin yhdistän tämän hajun, mulle tulee lähinnä mieleen pahanhajuinen hengitys tai joku pilaantunut vihannes jääkaapin perukoilla.&nbsp; :-X&nbsp;
Vastaa Viestiin