Joicon muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

En ainakaan haulla ja selailulla löytänyt Joicon muotoilutuotteille ketjua ja päätin myös Joicon ansaitsevan omansa. Puhetta Joicon muotoilu- ja viimeistelytuotteista on ollut siellä sun täällä sekalaisissa ketjuissa, mutta olisi ehkä parempi alkaa koota niitä yhteen. :)

Mun mielikuva Joicon muotoilutuotteista parani huomattavasti sarjan uudistumisen myötä ja olen ymmärtänyt uudistuneiden muotoilutuotteiden olevan myös ihan laadukkaita, vaikkakin Joico jääkin muotoilutuotteiden osalta monen muun sarjan varjoon.
Viimeksi muokannut Hue, 18 Huhti 2012, 01:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
akuna

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja akuna »

Moisture Recovery stylin creme on hyvää minun ohuehkolle liukkaalle hiuslaadulle jota on vaalennettu ja värjätty useaan otteeseen. Hiukset on aika kuivat ja latvat vähän harottaa, mutta tällä saa mukavasti hallittavuutta ja ryhtiä, ilman että hiukset menee korpuksi. Silottaa pörröjä, muttei tunnun rasvaiselta. Laitan kosteisiin hiuksiin ja föönaan, kuiviin hiuksiin silottamaan pörröjä ja antamaan kevyttä pitoa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Joicon Curl Activator Revitalising Spray ja Joico Curl Definer Crème Gel tuotteet kiinnostavat. Jääkö tukka pehmeäksi, mille tuoksuvat jne?
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


Stella kehui blogissaan Joicon Design-sarjan Dry Spray Waxia rokkitukan viimeistelyyn. Onko juureksilla kokemusta ko. vahasta? Tuntuu et hiukset rasvoittuu niin nopeasti nyt kun joutuu pitään myssyä päässä ja kesällä ihan mainiosti toimineet vahat vaan tekee hiukset likaisemman näköiseksi ja toisaalta pidempi mallikin kaipaa vähän erilaista pitoa kuin lyhyempi.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
isla

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja isla »

Joicon humidity-blockeria olen kokeillut ja hyväksi todennut. Kiharat pysyi huomattavasti pidempään kuntoisina, testasin  pyöräilyn kosteahkossa 2 kertaa 5km vain huppu päässä ja illalla kotiin tullessa 8h myöhemmin  hiukset olivat vielä kiharoiksi laskettavissa. Hajukin oli näin liian vahvoista hajuista oireita saavalle sopiva. Voin suositella, vaikkakin purkki on järjettömän pieni hintaansa verrattuna.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Osaisiko joku kertoa mikä ero oikeastaan käytännössä on Joicon K-pak smoothin balmilla ja Silk Result Straight Smootherilla? Jompaa kumpaa havittelin Tigin smooth & shinen seuraajaksi omaan päähäni. Etsin siis tuotetta joka antaa lämpösuojan ja silottaa & suoristaa, Joicon tuotteista olen muuten tykännyt ja näitä saisi vakkari nettikaupastani sopuhintaan  ;)
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
akuna

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja akuna »

Ostin Body luxe design foamia ja joifix firm lakkaa.

Vaahto on miellyttävän kevyttä ja ei tunnu hiuksissa oikeen miltään, tulee ilmava lopputulos kun föönaa, mutta mitään tukea ja ryhtiä ei juurikaan anna.

Tuo pumppulakka sen sijaan on ihan huonoa. En tiedä onko spraysuutin huono vai koostumus vaan liian paksua, kun pullo suihkii miten sattuu ja märkiä länttejä hiuksiin. Hajustakaan ei ole hyvää sanottavaa. Otsatukan laittaminen ja muutenkin tarkka kohdistaminen tuolla on aika mahdotonta ku pullosta ruiskahtaa naamalle tai märkä läntti vähän minne sattuu! Onneksi en maksanut tästä montaa euroa englantilaisessa nettikaupassa. Ehkä kokeilen laittaa tuota ainetta tigin suihkepulloon joka on mielestäni ollut hyvä ja antanut pumppulakaksi ihan hyvän ja hienon suihkeen.
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Onko kellään kokemuksia Joicon K-Pak sarjan lakasta eli tästä http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak ... pray-300ml ? Tai onko kukaan kuullut mitään? Etsiskelen kakkoslakaksi hieman kevyemmän tuen lakkaa.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Mulle on kampaajalla monesti laitettu tuota K-PAK lakkaa, on hyväntuoksuista ja antaa kevyen pidon.
1c F ii
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Kuulostaa hyvältä :)
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nysimum »

pinkpepper kirjoitti: Joicon Curl Activator Revitalising Spray ja Joico Curl Definer Crème Gel tuotteet kiinnostavat. Jääkö tukka pehmeäksi, mille tuoksuvat jne?
Geeli oli mun mielestä aika mitäänsanomatonta. Mulla on loivaa kiharaa ja oon käyttänyt kosteaan tukkaan sekä ilman lämpöä että lämmön kanssa. Ilman lämpöä ei tapahtunut mitään, vähän jäi korpuksi ja sen kun puristi pois, oli kun ei ois mitään tuotetta laittanutkaan. Lämmönkään kanssa en huomannut erikoisempaa vaikutusta.

Tuo suihke sen sijaan kiinnostaisi muakin, onko kenelläkään siis siitä kokemusta?
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Onko kellään kokemuksia Joicon uudehkosta Structure-sarjasta? Erityisesti lakka kiinnostaisi, ja se, kuinka vahva tuoksu näissä on!
1cFii, oma väri.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Joicon muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Mä olen käytellyt tuota hiuslakkaa jonkin aikaa. Pito ei ole mun mielestä kovin hyvä, jättää hiukset melko liikkuvaksi - joten jos koppurampaa kaipaa, niin tätä ei kannata ostaa. Tuoksu on jännä, ei mikään hirveän vahva, sellaisen karkkimaisen ja parfyymimaisen välillä kenties, vaikea kuvailla.
Kuva
Vastaa Viestiin