TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Äääh, Naturalsissa iso bonut oli se iso pönikkä. Pitää käydä ostamassa pois moinen ennen kuin katoavat hyllyistä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^^Muistatko minkä kokoinen pullo ja paljonko hintaa suunnilleen?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Methylchloroisothiazolinonea ja methylisothiazolinonea on kyllä nykyisin joka paikassa :#. Koetan parhaani mukaan vältellä sitä, mutta se on kohta aivan mahdoton tehtävä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Inci vaikuttaa hyvältä, pitääpä ostaa testiin kun tulee vastaan! Mua ei haittaa pienemmät pullot, saapahan joskus kulutettua jotain loppuun :D Mutta mitä googlasin noita niin nekin näyttää olevan kuitenkin 500ml tai 739ml :D Tuota botanique-sarjaa näyttäisi olevan kolmea eriä, nourish & replenish, damage recovery ja detox & restore.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Kauris kirjoitti: Äääh, Naturalsissa iso bonut oli se iso pönikkä. Pitää käydä ostamassa pois moinen ennen kuin katoavat hyllyistä.
Mites undone? Se on jäämässä valikoimiin ja itse koin sen hyvin samanlaiseksi kuin naturals.

Pullot oli 500ml, hinta tarjouksessa 5,49e. Tarjous voimassa 24.2. Tämä siis citymarketissa, muista paikoista en tiedä, enkä tiedä tuotteen normaalihintaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

^ En oo selvästikään perillä asioista kun en ole tiennyt tuosta Undonesta. o,o Pitää käydä huomenna ostamassa pönikkä kokeiluun.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Marie Corelli kirjoitti: Methylchloroisothiazolinonea ja methylisothiazolinonea on kyllä nykyisin joka paikassa :#. Koetan parhaani mukaan vältellä sitä, mutta se on kohta aivan mahdoton tehtävä.
Olen tutkinut uusia kookostuotteita ja shampoossa ei ole lainauksessa mainittuja säilöntäaineita, mutta hoitoaineessa on. Onko joku jo kokeillut uutuuksia?

Minulla on iso pullo Naturals-hoitoainetta, mutta se taitaa olla aivan liian tuhtia minun hiuksilleni. Toissapäivänä pesin Urtekramin lastenshampoolla ja käytin hoitona Naturalsia. Hiukset tuntuivat jo eilen iltapäivällä rasvaisilta ja raskailta. Se tuoksukaan ei ole oikein minun mieleen. Ehkä käytän tuota tehohoitona, mutta enpä usko sen sopivan päivittäiseen hoitoon. Pakko kai se on kuitenkin käyttää loppuun, kun kerran olen sen ostanutkin. Voihan se toimia pesevämmän shampoon kanssa käytettynä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mulla on menossa toinen tai kolmas pullo tota uutta hoitista. Toimii mun tukkaan ihan törkeen hyvin, mutta jos naturals on sulle liian tuhtia, niin uskoisin että kyllä toi kookoskin sitten on.

Toi tuoksuu jonkin verran kookokselle ja haju jää jossain määrin hiuksiin, eli jos ei kookoksesta pidä niin ei kannata ostaa. Tosi hoitava ja silottava hoitis ollakseen silikoniton. Shampoota en ole kokeillut.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^En ole hankkimassa tuota hoitoainetta tuon säilöntäaineen takia. Shampoo kiinnostaa enemmän, mutta sitäkään en tarvitse. Koetan myös ostaa enemmän luonnonkosmetiikkaa.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 31 Touko 2016, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kokeilin Tresemme Botanique shampoota, koska INCI:n perusteella se vaikutti hellävaraiselta ja kosteuttavalta. Ja niinhän se olikin. Pesi hellästi hiukset, hiukset ei tuntuneet mitenkään kuivilta tai paljon hoitoainetta kaipaavilta pesun jälkeen (omat hiukset on todella käsitellyt ja kuivat.) Tuoksu oli hyvä, makea kookos. Vaahtosi hyvin, ja tuntui riittoisalta. Pesi silti hyvin, yksi pesukerta riitti. Suosittelen tätä, jos etsii hellävaraista silikonitonta shampoota.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja malic »

Botaniquet testattu. Ei näistä mulla taida tulla Naturalsin korvaajaa, vaikka toimivatkin ihan ok. Tuoksu on vaan tosi herkästi mun hiuksiin jämähtävä, musta tuntui että tuoksuivat kookokselta vielä seuraavankin pesun jälkeen. :o En ole mikään kookoksen suurin fani, niin silläkin taitavat jäädä kauppaan.

Perfectly undonea en ole bongannut missään vielä, mutta enpä toisaalta ole etsinytkään aktiivisesti. Täytyy yrittää muistaa ens kerralla hiustuoteosastolla.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Botaniquet täälläkin testattu ja hyviksi havaittu. Shampoo oli ihanan hellävarainen ja hoitoaine tuntui kyllä ihan superkosteuttavalta. Plussaa toisaalta tuosta pienemmästä koosta, jotenkin ne Tresemmen isot pönikät on vähän vaikeita varsinkin siinä vaiheessa kun tuote alkaa olla lopussa.

Tuosta Perfectly Undonesta mulla ei taas oo oikein hyvää sanottavaa. Hoitoaine oli ihan ok ja sen olen saanut käytettyä pois, mutta shampoo pyörii nurkissa edelleen. Shampoo on todella pesevä ja jättää mulla hiukset aika samantuntuisiksi kuin jos pesisin Herbinan syväputsarilla. Toisaalta sellaisina päivinä kun edellisestä pesusta on jo aikaa ja tukka kaikkia tököttejä täynnä, hoitaa Perfectly undone shampoo homman kotiin :D
helka

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja helka »

Testasin appivanhemmilla Botanique-sarjan shampoota ja hoitoainetta. Muuten olen ihan tyytyväinen pesutulokseen (hoitoaine etenkin tuntui tarpeeksi kosteuttavalta), mutta haju on mulle aivan liikaa. En varsinaisesti inhoa kookoksen tuoksua, mutta tuoksu jäi liian voimakkaana hiuksiin niiden kuivuttua. Harmi sinänsä, koska muuten tuotteet vaikuttivat hyviltä.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Samoin: käytetty näytteet Botanique shampoosta ja hoitoaineesta, ja haju tökkii. Kookos ei muutenkaan ole mun lemppari, mutta sietäisin sen kyllä vaimeampana. Varsinaista ihastumista ei tuotteiden varsinaisen toimivuudenkaan perusteella syttynyt: olivat minusta ennemminkin vain sellaisia ok-tuotteita. Minulla olisi vielä kaapissa odottamassa täysikokoinenkin shampoo (ilmaiseksi saatu). Taidan testailla sitä vielä jossain vaiheessa enemmän, ja tarvittaessa annan sen sitten eteenpäin.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Oon ollut pikahoitsikkapuutteessa, ja citarissa oli kiva tarjous - 2 valinnaista Tresemmetuotetta 8 euroa ja Tresemme-tuotteen ostajalle sarjan kuivashampoo kaupan päälle. Oon tykännyt Naturalssin hoitoaineesta ja käyttänyt kaksi isoa pönttöä, se on ollut mun mielestä heittämällä paras markettien pikahoitoaine, mutta jotenkin se kyllästyttää. Shampoita en tuollaisissa jättipulloissa halua ostaa, kun ne kuluvat niin hitaasti. Tarjous oli kuitenkin kiva siksi, että ei tarvinut ottaa ollenkaan sitä shampoota vaan sai kaksi hoitsikkaa, joten ostin Undonen ja Botaniquen.

Olen toistaiseksi tykännyt erityisesti Botaniquesta, mutta myös Undonesta. Sekin silottaa ja pehmentää huippukarheaa takkureuhkaa mukavasti, vaikka epäilin suotta, että se olisi liian kevyt. Botanique selvittää aikamoiset rastottumat. Mä en ole juuri edes noteerannut tuoksuja, oon niin hajustekyllästetty, että nuo vaan hukkuvat mun lähinnä Lush-myymälältä tuoksuvan kylppärin tuoksumaailmaan. Tartun näihin ihan ilolla joka päivä, en ole juuri jaksanut edes käyttää naamioita, vaikka normaalisti käytän useamman viikossa. Peukkua kummallekin.

Harmi, että pakkausdesign on niin sysitylsää. Nämä pienemmät, mutta kuitenkin tarpeeksi isot pullot ovat kyllä miellyttävämmät käsitellä ja katsella kuin ne litran tonkat, joten ihan vastaavaa ankeudentuntua ei onneksi tule.

Kuivashampoosta vielä - oon käyttänyt sitä joskus vuosia sitten pullollisen ehkä, eikä ollut oikein mitään muistikuvaa. Epäilin, että kokemus olisi ollut enemmän negatiivinen kuin positiivinen, kun kuivashampoo-superkäyttäjänä niitä toimivia tulee ostettua kuukausittain, ja tähän ei ole tullut palattua. Tietysti koostumustakin on voitu muuttaa, mutta tämähän on vallan hyvä! Sanoisin, että paras sellainen kuivashampoo, joka ei jätä valkoista jauhoa tukkaan. Mun kokemus näkymättömistä kuivashampoista on yleensä ollut myös tehoton, mutta tämä kyllä freesaa tukan hyvin. Itseäni ei valkoiset jäämät hiuksissa haittaa ja haluan kuivashampooltani mahdollisimman jämerää muotoiluefektiä, joten ihan suosikiksi tästä ei ole, mutta ilolla käyttelen pullon loppuun ja käyttäisin useammankin.
Vastaa Viestiin