TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja almiros »

Voisi kokeilla sitä lämpösuojasuihketta, jos tulee bongattua. En ole meinaan koskaan käyttänyt mitään lämpösuojallisia tuotteita, ehkä olisi korkea aika  ::) Föönattua tulee harvoin, mutta silti.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
xXemoXx

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja xXemoXx »

Mulla on tota lämpösuojaa, ihan hyvää on. Mut eikös sitä voi laittaa vaan kosteisiin hiuksiin? :/
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Ostin viimein ton lämpösuojasuihkeen. En ole in action vielä päässyt kokeilemaan, tai no muutamia suihkauksia suihkin ja koin valtavan ongelman että miten sitä putelia saa pidettyä kädessä ja samanaikaisesti suihkia tukkaansa? Kyllä sillä voi toisten hiuksia suihkia mut jotenki mun käsi ei taipunut käsittelemään sitä fiksusti. Duh. Ehkä mä opin.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Löytyykö lämpösuojaa mistä? Sokos, cirttari..? Entäs hinta?

Kuulostaa todella lupaavalta, pakko käydä kattelemassa.
20 vuotta hiukset päässä!
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Noi kaikki tuotteet maksaa 8,90 e, joka paikassa missä olen nähnyt, paitsi Vapaa Valinnassa oli halvempia. Lämpösuojaa oon nähnyt ainakin Sittarissa, Sokoksella, Anttilassa...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
esve

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja esve »

Lämpösuojasuihke on aivan mahtava! Kyllä tais leikkaustuomio kumoutua (taas!), tää mun värjäyksillä rääkätty kuontalo näytti upealta suihkeen jälkeen. Kiiltävä, sileä, takuton! Ihanainen tuote!&nbsp; :-*

Niin ja olen tuota suihketta nähnyt myös Euromarketissa. Ihme kyllä, paikallisesta mammuttimaisen kokoisesta Prismasta ei taasen löytynyt kuin shampoota ja hoitoainetta.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

mahtaakohan toi lämpösuoja lätsäyttää hentoa tukkaa?
20 vuotta hiukset päässä!
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Mä kyl annan pointsini tolle lämpösuojasuihkeelle! En tiiä onko sen ansiota kun hiukset pysyvät takuttomina ja pehmeinä koko päivän, kun yleensä muuttuvat sellaiseksi liruksi päivän mittaan vaikka mitä mömmöjä laittaisi.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Geronimo kirjoitti: mahtaakohan toi lämpösuoja lätsäyttää hentoa tukkaa?
Ainakaan tätä tukkaa ei ole onnistunut tuo lähmäämään/lätsäyttämään suuremmallakaan annoksella.

Kokeilin suihketta myös suoristusraudan lisäksi föönin kanssa, ja toimii hyvin :) Tukka pysyy sileänä ja takuttomana koko päivän.
So it goes.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

nuunuu kirjoitti: En ole in action vielä päässyt kokeilemaan, tai no muutamia suihkauksia suihkin ja koin valtavan ongelman että miten sitä putelia saa pidettyä kädessä ja samanaikaisesti suihkia tukkaansa? Kyllä sillä voi toisten hiuksia suihkia mut jotenki mun käsi ei taipunut käsittelemään sitä fiksusti.
Kokeile pitää pulloa kädessä niin, että painat sitä liipasinta peukalolla. Mä teen noin, koska ei ranne käänny niin paljon, että voisi pidellä sitä normaalisti.
1c M ii, tjsp
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Mäkin ostin maanantaina tuon lämpösuojasuihkeen. Olen nyt kahtena aamuna sitä laittanut lähinnä sivuhiuksiin, kun ne ovat aikamoista hamppua. (Sivuhiuset on siis melko ohuet tarkoituksella, kun tukka on pätkitty. Eivät vaan meinaa kestää joka-aamuista föönaamista ja ovat menneet melko huonoon kuntoon, vaikka niitä on leikattukin aika usein.)

Aloin jo olemaan ihan epätoivoinen, mutta nyt on valoa näkyvissä. Täytyy meinaan sanoa, että nyt nuo sivut tuntuvat paljon paremmilta, eivät ole sellaista rutisevaa hamppua vaan joka melkoisen pehmeät. Ulospäinkin näyttää ehkä vähän terveemmiltä, vaikka ei ne nyt ihan hirveät ennenkään ole ulospäin olleet. Nyt on kuitenkin hyvä föönata, kun tukka ei takerru harjaan. Eli tykkään! Inceistä en mitään ymmärrä, enkä niin välitäkään...
Viimeksi muokannut Lonka, 16 Syys 2009, 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Menin sitten ja ostin tuon lämpösuojasuihkeen. Koeajan tuon huomenna, mutta voih tuota inciä... Aika paljon näyttäisi silikoneja sisältävän &nbsp;:(

*Edit*

Neitsytmatka tehty ja munkin on pakko antaa pisteeni tälle tuotteelle. Suihkepullo oli ihan lostava, tuoksu miellyttävä ja jätti tukan sileäksi ja kiiltäväksi! Ihan mahtava tuote&nbsp; <3
Viimeksi muokannut Nukkumatti, 18 Syys 2009, 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20 vuotta hiukset päässä!
Seitti_
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 20:56

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Seitti_ »

Taas yksi tuote jota en varmastikaan olisi osannut löytää ilman teidän apuja! Thänk juu! :ts
jeba
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 20 Elo 2009, 15:37

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja jeba »

Täytyy kehua Tresemmen Volume & Lift lakkaa&nbsp; :-* Ostin tämän sen freeze holdin sijaan (ainoastaan nämä kaks lakkaa siis myytävänä) koska en halunnut mitään jäätävää pitoa. Hyvä pito, kiva hieman kirpakka tuoksu joka ei oo sellanen peruslakkamainen, tosi hyvä hienojakoinen suihke eikä tee hiuksia sen näköiseksi että ois lakkaa suihkittu!&nbsp; :) Suosittelen.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja siili »

Mä nappasin K-Supermarketista hiusnaamion ostoskärryyni. Hintaa oli se tuttu 8,90€ ja sisältöä pakkauksessa huikeat 500ml. Toivottavasti on hyvä! Silikoneja en pelkää, pääasia että saa sileää ja kiiltävää lopputulosta. Nytkin tukasta on puolet muovia lisäkkeiden takia, joten kovin kalliiden aineiden kanssa en viitsi edes lotrailla. Tuntuu hiukan turhalta uittaa tukkaa Joicossa. &nbsp;:P Käyn oikeastaan aina saunassa hiustenpesun yhteydessä, joten saan hoitotehoiltaan hiukan vaatimattomammat hiustuotteet toimimaan ihan kohtalaisesti lämmössä hauduteltuina.

TRESemmen shampoon ja hoitiksen kokeilin sellaisesta kokeilupakkauksesta, ihan ok tulos, mutta en ollut mitenkään erityisen häikäistynyt. Voisin kyllä ostaa sellaiset käyttöönkin, kulutteleehan tuo mies niitä sitten jos ei itse tule käytettyä.

Isossa pullokoossa ei ole muuta vikaa kuin ettei meidän imukupeilla seinässä kiinni oleva suihkuteline kestä taatusti noin painavia pöniköitä. Tigin viimeinen iso hankalasti säilyteltävä pumppupullo asuu allaskaapissa ja juuri vannoin etten enää sen jälkeen osta näitä isoja. Onko kukaan muuten kokeillut käykö Tigin tai Joicon ison pullon &nbsp;pumppu TRESemmen pulloon?
Viimeksi muokannut siili, 22 Syys 2009, 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin