TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Naturallycurly- foorumilla porukka on kovasti kehunut tuota undone hoitista ja muotovaahtoa. Ostan kyllä heti kokeiluun jos kaupassa osuu silmiin.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Olin tänään kauppakierroksella ja vilkuilin samalla, näkyisikö noita Perfectly Undone -tuotteita, mutta ei näkynyt ainakaan Sokoksella, Anttilassa ja Tokmannilla.
1cFii, oma väri.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Tänks Morrigan!  :) Mä kävin ostaa sen Naturalsin hoitiksen vissiin samana päivänä kun kyselin tuosta hajusteasiasta. Se on toiminut hoitiksena tosi kivasti. Tuoksuun oon alkanut tottua, mutta ei haittasi vaikka se olisi miedompi. Ja on se vähän sellainen markettituoksu, mutta onneksi ihan hyvä kuitenkin.

Yllätyin itse asiassa miten hyvin se on toiminut! Mun HG-hoitis on ollut vuosien ajan iHerbistä tilaamani Nature's Gate Henna Shine -hoitis, mutta ei ole tuon Naturalsin käyttö aiheuttanut mitään riehuvaa ikävää NG'tä kohtaan ::) :ts
Viimeksi muokannut Jouana, 10 Huhti 2015, 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Perfectly Undonet bongattu Anttilassa. Onkos joku jo testannut?
1cFii, oma väri.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta sarjalta! Täällä ei enää ole Anttilaa, mutta kaipa nuo kohta tulevat muuallekin. Oliko tuo vaahto se punakorkkinen Wave Creation Sea Foam?

En tosin tarvitsisi oikein mitään...
helini

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja helini »

Onko noi perfectly undone hoitikset silikonittomia? =)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Hoitoaine on silikoniton :)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Nyt olisi alustavia kokemuksia Perfectly Undone -sarjan shampoosta ja hoitiksesta. Olen siis vasta kerran kokeillut. Ensituntuma on, että ihan kelvollisia perustuotteita, mutta ei mitään kovin erityistä tai edes luvattua. Shampoo on geelimäistä, paksuudeltaan toimivaa ja hyvin vaahtoavaa. Ei takuttanut pahasti, ja vaikutti aika sopivalta usein toistuvaan pesuun rasvoittuvan päänahan ja kuivien hiusten yhdistelmälle. Antoi vähän pehmeyttä samalla tavalla kuin muutkin kokeilemani merileväshampoot. Hoitis tulee pullosta melko paksuna, mutta onkin levitettäessä tosi liukasta ja... no, levittyvää. Kosteuttavamman tuntuista omissa hiuksissani kuin (uusin) Naturals, joka enemmän rasvoitti kuin kosteutti.

Pesun jälkeen tuntuma on ihan terve, päänahka tuntuu normaalilta (ei kuiva eikä rasvainen, ei ärsyyntynyt) ja hiukset eivät ole kärsineen oloiset. Pidän kuitenkin vähän ikävänä sitä, että hiukset ovat todella siloitetut ja laskeutuvat aivan päätä myöten. Ilmavuus ja runsaus on kyllä kaukana. Mun hiukset ovat esim. viimeksi käyttämilläni Faith in Naturen tuotteilla paljon tuuheammat. Kokeilemistani Tresemmeistä tämä setti on varmaan kuitenkin sopivimman oloinen mulle. Haluan silti volyymia, joten fiilis on pettymyksen puolella. Nämä tuntuvat aika tavalliselta silottavalta kamalta. Mutta eihän sitä vielä ihan varmaksi tiedä, joskus se kosteutus antaa ajan myötä enemmän volaa.

Tuoksu on se tavanomainen, raikas tuoksu. Vähän Fructis-tyyliin omenainen, hyvin pitkälti sama kuin siinä Renewal Hair & Scalp -versiossa. Tuoksuna ihan hyvä, mutta itselleni turhan vahva ainakin nyt käytettyäni hiljattain vain miedosti hajustettuja. Jonkin verran otti päähän ja ehkä hitusen henkeenkin. Aiempi kokemus on kuitenkin se, että näihin hajuihin tottuu. Tuoksun huomaa vielä kuivissakin hiuksissa, mutta ei kovin voimakkaana.


Päivitystä:
Huomasin tulevani selvästi paremmin toimeen pelkän PU-hoitiksen kanssa. Totesin shampoon syypääksi päänsärkyyn ja ärsytykseen, ihan jo pullostakin nuuhkaistuna. (Luulen syynä olevan DMDM Hydantoin.) Shampoo tuskin siis jää käyttöön. Hoitiksen tuoksu on tuntuva, mutta hyvä, eikä se yksinään ole ärsyttänyt. Koostumus on oikein mukava rasvattomaan kosteutukseen, ei klimppaa latvoja eikä lähmää päänahkaa, mutta ei ole liian kevyttäkään.
Viimeksi muokannut evergreen, 24 Huhti 2015, 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Helsinkiläiset, Citycenterin Anttilassa oli Perfectly (un)done -sarjasta ainakin shampoo ja hoitoaine, hintaa 8,50 e.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
verkku
Haiven
Haiven
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 18:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja verkku »

Meidän cittarista sai minkä tahansa perfectly undone -tuotteen ostaessa 50ml pikkupullon sea foam- vaahtoa&nbsp; :) oli pakko hyödyntää tarjous, ostin sitten hoitoaineen.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mulla on nyt vähän enemmän käyttökokemusta Perfectly Undone -shampoosta ja -hoitiksesta, ja sen muotovaahdonkin ostin jonkin aikaa sitten. Annoin shampoollekin uuden mahdollisuuden totuttuani hoitiksen tuoksuun, mutta ei siitä hyvää kyllä tullut. Päänahka alkoi kutista ja tyvi tuntui siltä kuin hiuksissa olisi muotoilutuotetta. Latvat alkoivat mennä shampoosta ihan kamalaan takkuun, vaikka mun hiuslaatu on sellainen, ettei takkuja ole juuri koskaan. En meinannut saada hiuksia pesun jälkeen selvitettyä millään. Hoitis on ollut ihan kiva, hiukset eivät ole pidemmälläkään aikavälillä alkaneet tuntua raskailta. Ei tämä kuitenkaan huuhtoudu pois niin hyvin kuin tahtoisin. Hiukset ovat tosiaan aika siloitetut, ja tyvi jää vähän lähmäiseksi huolellisesta huuhtelusta huolimatta, jos hoitista on lähettyvillä ollut. Harmi että tässäkin jokin mättää, tää olisi kuitenkin niin lähellä ideaalia hoitista. Muotovaahtoa en ole ihan kunnolla vielä kokeillut, mutta mitä nyt hätäisesti vähän testasin, niin hiukset menivät siitä niin pahaan klimppiin/takkuun, että takertuivat kuivatessa täysin kiinni fööniharjaan.
1cFii, oma väri.
verkku
Haiven
Haiven
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 18:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja verkku »

Mua vähän jännitti kokeilla undone hoitista ja sea foam&nbsp; vaahtoa, koska pelkäsin että mun luonnostaan karheat hiukset menee takkuun&nbsp; :) yllättäen näistä tulikin uudet lempparit!

Pesin hiukset ensin co-pesulla, käytössä xz suklaa-vanilja, ja käytin undonea viimeiseksi hoitoaineena. Hiukset tuntui liukkaammilta kuin vaikkapa naturalssilla.
Pesun jälkeen en käyttänyt muuta jätettävää kuin alba botanicaa. Pyyhekuiviin hiuksiin rutistelin vaahtoa ja jätin yöksi kuivumaan löysälle pikku myy nutturalle.
Aamulla hiukset oli kivoilla hyvin loivilla laineilla, ja hiuksissa oli enemmän tekstuuria kuin normaalisti. Hiukset ei kuitenkaan tuntunut karheilta.

Vielä täytyy kokeilla tehdä kiharat sea foamilla pohjustettuun tukkaan, luulen että niistä tulisi aika kivat&nbsp; :ts
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Testasin Perfectly (un)done -hoitoainetta ja ainakin ensimmäisen kokeilun perusteella tulos jäi hieman alle odotusten. Mun tukka menee luonnostaan aika hyvin laineille ja hieman kosteana vaan enemmän, mutta tämän hoitoaineen jälkeen hiukset ovat jopa suoremmat kuin normaalisti. Voi toki olla, että annostelin sitä liikaa ja se latisti tukkaa. Tuoksu tarttui tiukasti kiinni hiuksiin eikä pidemmän päälle kyllä ole kovin miellyttävä, Tresemmellä on paljon parempiakin tuoksuja.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Tuo suoristuminen on ollut minunkin kokemukseni, ihan sama minkä verran tuota hoitista käytän. Tuoksuun olen itse kyllä tykästynyt, se on mun suosikki käyttämistäni Tresemmeistä.
1cFii, oma väri.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Törmäsin tänään Citymarketissa uusiin Tresemmen tuotteisiin, Tresemme botanique. Pullot olivat normaaleja tresemmejä pienemmät ja sekä shampoo että hoitoaine olivat silikonittomia. Lisäksi etiketti mainosti kookosta ja aloeveraa. Kukaan ehtinyt kokeilemaan? Vaikuttivat kiinnostavilta.

Pienen googlettelun tuloksena vaikuttaisi siltä että tresemmen naturals poistuu kokonaan valikoimasta ja tämä tuote tulisi sen tilalle.

EDIT: Hoitoaianeen inci:
Water (EAU), Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Fragrance (Parfum), Behentrimonium Chloride, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, Potassium Chloride, Disodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone
Viimeksi muokannut Morrigan, 10 Helmi 2016, 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin