TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Onko tuo Tresemmen sivuiltakin löytyvä mustakorkkinen pullo sinisellä raidalla sitä uudempaa Naturals-hoitiksen versiota?

Mä ostin oman putelini jo joulukuussa, mutta jotenkin tuo uudistettu inci kuulostaa vanhaa tutummalta. En nyt pääse tarkistamaan asiaa, mutta mun hoitikseni taitaakin siis olla tuota uudempaa. Vanhaa Naturalsia en ikinä ehtinyt edes testata, mutta mä olen kyllä tykännyt tuosta uudesta (jos mulla siis sitä on). Ei se nyt mikään paras hoitoaine ikinä ole, mutta sellaisena perushoitiksena hoitaa hommansa. Kosteuttaa hiuksia, mutta jättää ne kuitenkin puhtaan ja ilmavan tuntuisiksi.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Mun mielestä tuo nettisivujen pullo on vielä sitä vanhaa kamaa.

Kiitos evergreen analyystistäsi. Voi kun itsekin joskus tajuaisi noista inceistä edes puoliksi noin paljon.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
moderninainen

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

Mulla on nyt cwc pesussa ollut käytössä tuo uusi natural-hoitis. Ja ihan mieletön muutos hiuksissa! Aikaisemmin tukka kyllä oli pehmeä ja sileän tuntuinen, mutta aina sillä kaamealla pörröllä varustettuna. Nyt tuon naturalssin käyttöön oton jälkeen tulos on ollut vielä vähän pehmeämpi ja kiiltävämpi, ja ennen kaikkea ilman sitä pörröä. Tykkään, tykkään, tykkään! Varmasti ostan lisää tuon pänikän jälkeen. Näyttää hupenevan hyvää vauhtia :)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Ostin keratin-sarjan hiusnaamion ja ihan toimivalta kamalta vaikuttaa. Hiukset oli värinpoiston jälkeen tyyliä Tukiaisen jatkeet, mutta tuo naamio pehmensi latvat ns. normaalin näköisiksi ja tuntuisiksi.
Laitoin tosin saunaan Naturals-hoitista vaikuttamaan ennen pesua, mikä toki saattoi myös vaikuttaa lopputulokseen.

Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Hei onko kokemuksia Natural-shampoosta, uudistetusta tai onko joku vilaissut INCIä? Vanhassahan on silikonia, niin mietin oisko ne uudistaneet shampoon silikonittomaksi? Voikun olisivat! Mulla tuo hoitoaine toimii niin hyvin ja uskoisin, että se uudistettukin toimii öljyn määrän lisäämisestä päätellen. Tahtoisin Naturals-shampoota testata, jos on silikoniton.

Ja vinkiksi, ensi kuussa Cittareissa Mammuttimarkkinoille tulee Naturals-hoitis tarjoukseen 2 kpl kympillä ;) Pitää niiiiin hakea! Koska tuota nyt käytän jo kolmatta pulloa, ihan lemppari!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Tresemmen Naturals hoitoaine sai uuden vakkarin täältä. :T Käytin ekan kerran eilen ja hyvältä tuntuu. Pesin XZ:n suklaa-vanilijalla, jonka jälkeen reilu määrä Naturalsia suihkumyssyn alle kroppapesun ajaksi. Tukka on takuton ja tuuhea leijonanharja (kuten Tresemmet mulle tekee) ja tuntuu paksulta! Ihana! Odotan innolla CO-kokeiluja tällä!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Sarjan Luxurious Moisture-shampoo on kosteuttava ja hyvä shampoo. Huomasin eron jo ensimmäisen pesun jälkeen ja päänahkakin rauhoittui eikä kutia niin kovasti.&nbsp; Hitsit, olisn halunnut ottaa rinnalle sen hehkutetun naturals-hoitoaineen, toivottavasti uusi versio on hyvä. Tällä hetkellä on keratin smooth, mutta nyt kun pullollinen sitä on käytetty luulen että haluan siirtyä vähän kosteuttavampaan tuon sijasta. Vaikka hyvässä kunnossa mun hiukset on toisaalta olleet kun tuota olen käyttänyt.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Olen kayttanyt Tresemmelta Platinum Strength hoitoainetta ja nyt Naturalsia ja minusta tuo Naturals on huonompi. Jattaa paljon takkuisemmaksi eika kiilla niin paljon.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Keratin Smooth shampoo ja hoitoaine eivät sopineet tälle pehkolle, hiukset tulivat tosi karheiksi ja kuiviksi. Pitäisi varmaankin pikku hiljaa jo uskoa, että kaikilla keratiinia sisältävillä tuotteilla on sama vaikutus, hiukset kaipaavat kai enemmän kosteutusta kuin rakennepaikkausta ::)
höpönasu

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Mä en saisi enää edes miettiä uusien shampoiden ostamista, mutta Tresemme Naturals-sarja on houkuttanut. En oo kuitenkaan ihan kärryillä... Onko siis juurikin Naturalsin inciä muutettu? Ja onkohan sitä vanhaa, hyvää tavaraa enää kaupoissa ja jos on niin onko siinä erivärinen korkki vai mistä sen erottaisi (muusta kun siitä incistä)?
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Uusi naturals-hoitis testattu ja toimii yhtä hyvin kuin vanhakin :)
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Helsinkiläisille tiedoksi, Kannelmäen Prismassa oli Naturals SH + HA -paketti 6,90. :) Huomenna testaukseen!
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Morrigan kirjoitti: Nappasin kamerakännykällä kuvan uudesta naturals-hoitiksen incistä->
aqua, cetearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, persea gratissima oil, aloe barbadensis leaf extract, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, caprylic/capric triglyseride, behentrimonium chloride, parfum, sodium chloride, PEG-150 distearate, dipropylene glycol, alcohol, magnesium nitrate, magnesium chloride, lactic acid, disodium EDTA, DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, citronellol, limonene, linalool

ja vertailuksi nappasin inci-ketjusta tähän vielä vanhan incin->

TRESemme Naturals hoitoaine (Nourishing Moisture)
Water, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic Acid (Capric Triglyceride), Stearamidopropyl Dimethylamine, Fragrance (Parfum), Lauroyl Lysine, Caprylyl Glycol, Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer, Aspartic Acid, Distearyldimonium Chloride, Persea Gratissima (Avacado) Oil, Citric Acid, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Leaf Juice
Mä sain nyt vihdoin aikaiseksi hakea Naturals-hoitsikkapulloni kylppäristä ja verrata sen inciä näihin. Ja mitäs ihmettä, tuohan on eri kuin kumpikaan näistä, vanhempi tai uudempi koostumus.

Mun pullossani on seuraavanlainen inci: aqua (water), caprylic/capric triglyceride, cetyl alcohol, stearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, aspartic acid, lauroyl lysine, persea gratissima (avocado) oil, aloe barbadensis leaf extract, caprylyl glycol, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, distearyldimonium chloride, citric acid, ethyl alcohol, isopropyl alcohol, parfum (fragrance), benzyl alcohol

Ilmeisesti tuokin on vanhempaa versiota, koska inci on samankaltainen kuin Morriganin viestissä, mutta ainesosat ovat eri järjestyksessä. Ja kyseessä on tosiaan Naturals Nourishing Moisture Conditioner, jonka ostin Sokokselta ennen joulua. Onkohan Naturalsin koostumusta siis muutettu jo aiemminkin, mutta kukaan ei vain ole huomannut muutosta? Tuo inci-ketjuun postattu inci on kuitenkin jo vuodelta 2011.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^Eilen kävin katsomassa Naturalsin incä ja se oli tämä:
aqua, cetearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, persea gratissima oil, aloe barbadensis leaf extract, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, caprylic/capric triglyseride, behentrimonium chloride, parfum, sodium chloride, PEG-150 distearate, dipropylene glycol, alcohol, magnesium nitrate, magnesium chloride, lactic acid, disodium EDTA, DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, citronellol, limonene, linalool

MUlla on ollut varastossa useampi pullo tuota ja huomasin vasta nyt, että pullot ovat vaihtuneet. Mitähän sitänyt keksisi ostaa?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Jenje kirjoitti: Mun pullossani on seuraavanlainen inci: aqua (water), caprylic/capric triglyceride, cetyl alcohol, stearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, aspartic acid, lauroyl lysine, persea gratissima (avocado) oil, aloe barbadensis leaf extract, caprylyl glycol, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, distearyldimonium chloride, citric acid, ethyl alcohol, isopropyl alcohol, parfum (fragrance), benzyl alcohol
Mulla on tämä sama. Ostin pullon noin kuukausi sitten pikkukylän ainoasta ruokakaupasta. Onko tämä nyt sitten mitä ikäluokkaa? Itse en hirveästi pidä kyseisestä hoitiksesta, mutta luulen ymmärtäväni, miksi jotkut pitävät. Tämä silottaa liikaa makuuni, ja vaikka takut aukeavat tällä melkein itsestään, en pidä liian lättänästä (vaikkakin hoidetusta) lopputuloksesta. Myöskään mikään tupeeraus ei pysy tämän käytön jälkeen, mikä on pienoinen ihme, kun tukkani on sellaista yhdessä-päivässä-itsestään-rastoittuvaa -mallia. Tälle pariksi ostamani shampoo (samanlainen pullo, eli ilmeisesti samaa ikäluokkaa sekin) on sekin makuuni liian pesevä, tukka tuntuu sen jälkeen ohuemmalta kuin yleensä, vaikka shampoo ei varsinaisesti kuivata liikaa.
Vastaa Viestiin