TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Elluli kirjoitti: Minkä hintaisia noi on?

Aattelin siirtyillä jatkossa markettipuolelle..
Aiemmin ketjussa on mainittu että ainakin Sokoksella ja Anttilassa shampoot, hoitoaineet ja naamiot 8,90/kpl
Viimeksi muokannut Hilippa, 19 Elo 2009, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kultalikka

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kultalikka »

Muutaman kerran olen nyt käyttänyt ja shampoo on kyllä tosi pesevää! Hoitiksesta ei kummempaa sanottavaa, mutta tosiaan, toimivat kivasti mun hiuksissa enkä ole huomannut että tuoksu olisi erityisen voimakas. Tavaratalossa kun olen kesätöissä niin sain edustajalta eilen kotiin hiusnaamion (+lämpösuojan, muotovaahdon & kiinteen). Ajattelin vkl kokeilla naamiota. :)

Hinnasta sen verran että sisältö maksaa tällä hetkellä "normaaliin" shampoopullokokoon muunneltuna 'bout 2,50/kpl. Suuri pakkauskoko luultavasti on osasyy tähän halpaan hintaan, luultavasti hinta olisi korkeampi jos pullot tosiaan olisivat esim 200ml.
Viimeksi muokannut kultalikka, 19 Elo 2009, 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kultalikka

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kultalikka »

Tässä muuten hiusnaamion INCI:

Aqua (water, eau), Stearyl alcohol, Cetyl alcohol, Cetrimonium bromide, Stearamidopropyl dimethylamide, Quaternium-18, Petrolatum, Paraffinum liquidium (mineral oil, huile minérale), Hydroxyethylcellulose, Dimethicone, Lanolin, Lactic acid, Parfum (fragrance), Propylene glycol, Methylparaben, Quaternium-80, Panthenol, Aloe barbadensis leaf juice, Quaternium-26, Limnanthes alba (meadowfoam) seed oil, Pentasodium pentetate, Linalool, Hexyl cinnamal, Limonene, Geranioil, Butylphenyl methylpropional, Hydroxypropyltrimonium hydrolyzed wheat protein, Hydroxycitronellal, Citronellol, Amyl cinnamal, Sodium chloride, Tocopheryl acetate.
kake

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kake »

Nyt minäkin olen kerran kokeillut näitä tuotteita.Yhden käyttökerran kokemuksella sanoisin, että ei näistä mitään suosikkituotteitani tule, mutta erittäin edulliseen hintaansa nähden vaikuttavat ihan hyviltä.

Shampoo on koostumukseltaan ikävän löysää ja sitä tuntui kuluvan paljon. Ja shampoo oli tosiaankin todella pesevää.
Hoitoainetta oli helppo levittää ja se tuntui riittoisuudeltaan olevan ihan ok.
Tuoksu oli sekä shampoossa ja hoitiksessa sinänsä ihan miellyttävä, mutta turhan voimakas. Tuoksu kuitenkin haihtui hiuksista nopeasti.

Hoitoaine selvitti ainakin minun hiukseni todella hyvin. Hiukset jäivät kuitenkin ilmaviksi, eivätkä lätsähtäneet päätä myöten roikkuviksi.
Toisena positiivisena puolena voisin sanoa sen, että hiukset menivät kivasti laineille. Minulla on melko taipuisat hiukset ja niskahiuksissa on laineita muutenkin, mutta nyt myös sivuhiuksissa oli selkeitä s-laineita. Aiemmin ainoastaan Tigin O&H:lla on ollut sama vaikutus

Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Täältäkin nyt sitten raporttia.

Ostin lilaa hoitsikkaa ihan sen takia että kävin tänään hääkoekampauksessa ja tarvitsin jotain edullista ja silarista hoitoainetta että saisin kampauksen sitten mahdollisimman hellävaraisesti selvitettyä.
Ja tuohan toimii. Todella hyvin.
Minulla oli kunnon tupeeraukset ja päässä varmaan puoli pulloa Masterpieceä, mutta reipas loraus tuota hoitsikkaa selvitti takkukasan silmänräpäyksessä!
Tukka on vielä kostea, mutta tuntuu ihan hyvältä joten taisi olla ihan hyvä ostos. :D
kultalikka

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kultalikka »

kake kirjoitti: Hoitoaine selvitti ainakin minun hiukseni todella hyvin. Hiukset jäivät kuitenkin ilmaviksi, eivätkä lätsähtäneet päätä myöten roikkuviksi.
Toisena positiivisena puolena voisin sanoa sen, että hiukset menivät kivasti laineille. Minulla on melko taipuisat hiukset ja niskahiuksissa on laineita muutenkin, mutta nyt myös sivuhiuksissa oli selkeitä s-laineita.

Sama täällä! Pikkasen kun puristelen hiuksia föönauksen aikana niin ei pahemmin muuta tarvitse tehdä kuin suihkauttaa vähän hiuslakkaa. Normaalirutiineihin kuuluisi lisäksi kevyt kihartaminen suoristusraudalla, mutta sen olen voinut jättää väliin.

Joku kyseli aikaisemmin lämpösuojasuihkeesta, mie ainakin tykkään! Pienen luonnollisen kiillon antaa + lisää pehmeyttä. (Hiuskinne & muotovaahto ovat mielestäni aika peruskamaa.)
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Ostin Anttilasta sen föönin/suoristusraudan kanssa käytettävän suojasuihkeen. Ei mielestäni sisältänyt alcohol denatia kuten aikaisemmat lämpösuojani. Tuoksu oli ihan hyvä ja tykkäsin tämän siloittavasta & kiillottavasta ominaisuudesta kun mukana on jonkun verran silareita. Ainakin ensimmäisen kokeilukerran jälkeen siis tykkäsin ja voisin kuvitella ostavani uudelleen.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Sain kokeiluun kosteuttavan shampoon ja hoitoaineen sekä lämpösuojaavan suihkeen ja hiuslakan. Shampoota olen kokeillut vasta kerran, joten en osaa sanoa siitä sen enempää. Vaikuttaa ihan hyvältä, sillä silikoneja tuossa ei ole. Hajuste on kyllä ehkä vähän turhan korkealla, mutta Tigeihin tottunutta päätäni se ei haittaa.
Hoitoaineessa on ehkä hieman liikaa silikoneja makuuni, mutta en ole ehtinyt vielä kyllä sitäkään kokeilla.
Lämpösuojaava suihke vaikuttaa mukavalta, sillä siinä on hoitavia aineita mutta myös silikoneja siloittamassa mutta ei ennen kaikkea alkoholia.

Suuret on kyllä pakkaukset!
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Cittariin oli tullut näitä shampoita, taisi olla neljää erilaista + hoitoaineet. Oli niin isoja pulloja, etten uskaltanut ostaa, mutta otin näytteet Moisture Rich -shampoosta ja hoitiksesta. Hoitoaineessa näytti olevan silikonia melko lailla :-\. En usko, että tulee mitään suosikkia näistä, mutta pitää nyt ensin kokeilla.
1a/b F ii
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja garme »

Aika rumia puteleita kyllä. Nuo shampoot ja hoitoaineet ei oikein kiinnosta, mutta lämpösuojasuihkeelle olisi kohta tarvettakin joten sitä voisi vaikka harkitakin ostavansa.
iHerb alekoodi: FEW484
koh-i-nor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 17:38

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja koh-i-nor »

Onko kukaan vielä keksinyt mihin tuo mainoslause, kampaamolaatua markettihinnalla tjsp, perustuu? Ihan normishamppoolta ja -hoitoaineelta nuo mun mielestä vaikuttaa sisältönsä perusteella. Eli onko koko sarjassa mitään muuta ihmeellistä kuin valtava mainoskamppanja?
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Taitaa perustua siihen, että TRESemme aloitti kampaamosarjana aloittaessaan toimintansa. Siis ihan ammattilaisten käyttämänä merkkinä. Joskus viime vuosina se sitten on siirtynyt markettisarjaksi.
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 22 Elo 2009, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Seitti_
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 20:56

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Seitti_ »

Itse olin ihan positiivisesti yllättynyt Tresemmén laadusta ainakin näin ekan käyttökerran jälkeen. Kokeilin normaalien hiusten versiota. Shampoo levittyi ja vaahtosi hyvin, hoitoaine taas selvitti takkuisen tukan tosi äkkiä. Hiukset tuntuvat sileiltä ja terveiltä näin jälkikäteen.

Tuo pullojen valtava koko on kyllä iso miinus, kuka oikeasti jaksaa käyttää samaa shampoota ikuisuuden?! En ainakaan minä.

Ääh, nyt ei osaa päättää ostaako vai eikö osta..
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mella »

Löysin cittarista Tresemmén näytteitä ja nappasinkin niitä mukaani nuo normaalin hiusten tuotteet. Pullot näyttivät todellakin valtavilta, ehkä nuo olisivat loistavia ostoksia kesämökille? No, joka tapauksessa. Kokeilin eilen illalla pestä hiuksiani noilla, sillä sitä edellisenä iltana oli bailattu rankasti ja tukka oli sen näköinen. Shampoo vaahtosi ihan ok:sti ja hoittiksen sai levitettyä tasaisesti. Tänä aamuna sitten tukka olikin aivan ihanassa kuosissa, kiiltävän ja terveen näköinen ja hiusten värikin oli kirkkaampi. En oikein tiedä, haluanko ostaa noin isoja pulloja mutta käytellään nämä näytteet ensin loppuun ja mietitään sitten. Hyvältä kyllä näin ensikertalaisella vaikuttaa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
kultalikka

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kultalikka »

Hiusnaamio testattu! Tykkäsin, hiukset kuin silkkiä!  :) Paljon parempi mun hiuksissa kuin Elvitalin color resist joka on ollut satunnaisessa käytössä nyt kesällä.
Vastaa Viestiin