TRESemme hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mä näin jo vähän aikaa sitten muistaakseni Citymarketin lehdessä Botanique-sarjan uutuudet ja oon yrittänyt metsästää niitä joka paikasta tuloksetta. Jos en aivan väärin muista niin kyseessä oli Macadamia Oil & Wheat Proteins-tuotteet. Kookosentuoksuiset Botaniquet on jääneet kokeilematta, koska saan keinotekoisesta kookoksen tuoksusta yleensä päänsäryn. Näitä uusia kokeilisin tosi mielelläni, joten ilmiantakaa jos löydätte jostain!
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Uudessa Botanique-hoitiksessa on silikonia, toivottavasti se silikoniton jää silti valikoimiin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^^Mä en tiennytkään, että niitä on muitakin - ihmettelinkin vähän kun en itse haistanut mitään kookosta&nbsp; ;D mun on siis tuota macadamiaversiota, Itiksen Citarista pari viikkoa sitten.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Saako tresemmen undonea enää mistään vai onko se lopetettu kokonaan?

Huomasin tänään uudet pullot botanique-sarjassa. Pullokoko oli pienentynyt 500ml:sta 400ml:n. Ei nää tresemmetkään tällä touhulla ole enää mitään ökyhalpoja kun pullokoot pienenee mutta hinta ei todellakaan putoa samassa suhteessa. :-\
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

^ Taas pienentyny?! On se perhana!&nbsp; :#
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja MAS »

Ajattelin akuuttiin hoitoainetarpeeseen välillä kokeilla marketistä muutakin kuin XZ/EHS tuotteita ja incin perusteella tarttui tuo Botanique Nourish and Replenish Conditioner mukaan. Olisi vaan tuostakin ensin pitänyt käydä täältä lukemassa arviot&nbsp; :-\&nbsp; On niin kamala haju tässä tuotteessa, etten tiedä miten ja mihin saan käytettyä. Ei "tuoksu" huuhtoudu mihinkään eikä ole samanlainen kuin aidon kookosmaidon haju, hyiii.. hoitoaineena toimii sinnepäin, jos annostelee sen verran että tukka tuntuu kosteutetulta niin tulee lähmäletti, jos laittaa vähemmän niin latvat huuhtomisen jälkeen tuntuvat vielä kuivilta.

edit. ja pitänee lisäksi vieläkin tarkempi olla noiden incien kanssa, plääh
Viimeksi muokannut MAS, 31 Touko 2018, 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulle tuli Tresemmen botanique -sarjan hoitoaineesta (kookos & aloevera) ihan järkyttävä allerginen ihottuma otsaan.&nbsp; :# :( Käytin tätä kaksi kertaa ja vasta toisen käyttökerran jälkeen tajusin mistä yhtäkkiä ilmestynyt ihottuma johtui. Ihottuma on alkanut heti helpottamaan kun heitin hoitoaineen roskiin ja käytän niitä tuotteita mitä normaalistikin, mutta ei ole parantunut vielä ihan kokonaan. Voi että ärsyttää tälläinen.
Mä käytin tätä pullollisen silloin kun tämä oli isommassa pullokoossa, mutta näköjään inci on myös muuttunut pullon koon muuttumisen myötä, tai sitten mä olen vain herkistynyt jollekkin ainesosalle. Ärsyttävää joka tapauksessa.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Muistelisin kyylänneeni incit ja eivät mielestäni olleet muuttuneet nyt tämän viimeisimmän pullovaihdoksen myötä. Tuohan on aina sisältänyt methylisothiazolinonea ja sehän on hyvin yleisesti allergisoiva aine. Jatkossa kannattaa olla muidenkin tuotteiden kanssa tarkkana jos niissä on tuo sama säilöntäaine.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Joo, hyvä pointti. Voi olla että nyt olen vain herkistynyt tuolle liikaa, mikä aiheutti tuon reaktion.
Freemanin kasvojenhoitotuotteissa tuota on myös, ja niistä sain viime kesänä tosi pahan allergisen reaktion (silmät muurautui umpeen ja koko naama paisui palloksi). Kasvojenhoitotuotteissa mulla ei ole enää mitään mikä sisältää kyseistä ainetta, mutta hiustuotteet joutuvat nyt kyllä myös tarkastukseen tämän osalta.
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Ostin moisture -shampoon ja 24h volume -hoitoaineen, ja vaikuttaa kyllä että ainakaan shampoo ei riitä pesutehoiltaan mun värjäämättömään tukkaan. Tukka on jo seuraavana päivänä pesusta aivan rasvainen tyvestä (pesen iltaisin tukan). Sinänsä tykkään shampoosta - se on muhkeasti vaahtoavaa, mukavan tuoksuista ja pesee sillä lailla, että tukka tuntuu sileältä. Mutta miinuksena todellakin tuo nopea rasvoittuminen ja vähän epäilen, että tämä saattaa hieman ärsyttää ihoani, päänahka tuntuu kutisevan helposti.

Taitaa loppujen lopuksi mennä käsisaippua/vessanpesuaineeksi tuo shampoo.
Vastaa Viestiin