Ohuet hiukset ja niiden hoito

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Ajattelin perustaa tällaisen ketjun johon ohut hiuksiset voisivat koota kokemuksia parhaista hoitotuotteista ja muista kikka kolmosista.

Eli siis itse omistan hiuksiston jossa yksittäinen hius on todella ohutta vaikka tukkaa näyttääkin muuten paljon olevan. Hiukset takkuuntuvat erittäin helposti ja kaikenlainen käsittely (kihartaminen, suoristaminen, föönaaminen) saa ne hermostumaan ja osoittamaan mieltä kuivamalla ja katkeilemalla. Hiuksia ei ole värjätty eikä permanentattu, mutta niissä on kevyttä luonnon kiharaa.

Itse olen havainnut aamutakkuihin toimivan parhaiten yksinkertaisesti hiusten pitämisen öisin kiinni. Yö on myös hyvää aikaa muhittaa hoitoaineita. Suihkuttelen hiuksiin iltaisin kevyttä hoitosuihketta jos tarkoitus ei ole pestä tukkaa aamulla, jos taas on, niin sitten voi latvoihin laittaa jotain tujumpaakin hoitoa yöksi.

Kaikki kuumakäsittelyt ovat pannassa, juhlatilaisuudet on ainoa milloin käytän lämpörullia tai suoristan, föönaan ainoastaan talvella jos muuten pitäisi lähteä märällä tukalla pakkaseen. Harjan käyttö on myös minimissä.

En ole löytänyt vielä varsinaisia HG-tuotteita tälle ohuelle kasvustolle mutta kaikki kosteutus tuntuu hieman auttavan asiaa. Öljyt ja voit ovat yleensä aina mukana tehohoito cocktaileissa. Millään ohutta hiusta ei varmasti paksuksi saa, mutta olisi hienoa löytää joitain tuotteita jotka antaisivat hiukselle kestävyyttä ja runsaasti, runsaasti kosteutta.

Löytyisikös siis vinkkejä hyvistä hoitoaineista ohuelle hiuskasvustolle?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja octagon »

Minulla on ohuet ja lasimaiset hiukset, ja tuntuu että parhaita hoitotuotteita ovat hiusten tuuheuden ja runsauden kannalta valitettavasti keveät versiot joissa ei ole juuri hoitotehoa. Tällä hetkellä asia ei ole ongelma, koska hiukset on värjätty vain yrttiväreillä, mutta joskus blondatun kuivan tukan kanssa ollut todellinen ongelma, että kaikki rakennepaikkaavat, kosteuttavat tms tehokkaat aineet tekivät hiuksista luirun hiirenhännän, kun taas kevyet hoitoaineet eivät riittäneet silottamaan huonokuntoista hiusta. Käytännössä silti tuntui parhaalta käyttää erittäin kevyesti hoitavaa hoitista, esim. jotain Ole hyvä -sarjan juttuja, ja suihkia pituuksiin jätettävää, mieluiten silikonista tököttiä. Ja jos sittenkään ei karvaisuus ja sähköisyys talttunut niin vahaa päälle varovasti. Itse en pysty ollenkaan öljyjä ja voita käytttämään hiustenhoitoon, niiillä tulee erityisen pahana tuo latistava, hiukset raskaaksi tekevä vaikutus.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Liina »

Mulla yksittäinen hius on tosi ohut, piikkisuora, kiiltävä ja lasimainen. Päänahka on rasvottuva ja hiukset pitää pestä päivittäin. Hiukset on niin liukkaat ja itsepäiset, että on pakko värjätä ja/tai pitää permistä.

Jos tukka on käsittelemätön niin mitkään shampoot tai muotoilutuotteet ei auta kuin hetken ja tukka roikkuu taas rasvasina piikkisuorina pötköinä. Edes ponnari ei pysy hiuksissa ilman valtavaa lakkamäärää. Jos tukka on pelkästään värjätty kestovärillä, käytän tuuheuttavia tuotteita ja kevyitä kosteuttavia hoitoaineita (esim. MOP Glisten ja Moisture Complex on hyviä) tai pelkkää kosteuttavaa shampoota (esim. XZ Xylitol) ja aina tosi paljon muotoilutuotteita (esim. Tigi). Jolloin tukan saa hyvän näköseksi, mutta pysyvyys vaihtelee puolesta tunnista kymmeneen tuntiin. Nyt mulla on kestoväri ja kevyt rakennekäsittely, jotka tuuheuttaa kyllä, mutta nyt on vaikea löytää tarpeeksi kosteuttavia tuotteita, jotka ei kuitenkaan lätistäisi. Eli sama ongelma mitä octagonilla aikaisemin. Tuntuu, että ihan sama mitä tekee niin aina tukka on joko veltto lötköpötkö tai sitten heinäkasa  :(
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Bembo »

^Ollaan Liinan kanssa kohtalotovereita. Varsinkin tuo viimeinen kommentti, lötköpötkö tai heinäkasa on erittäin osuva. :D. Tiedä nyt sitten mitä tällaiselle tekisi. Mä en varsinaisesti kosteutusta tykkää käyttää koska latistaa niin paljon, mutta toisaalta hiuksia katkeilee jokapäiväisen pesun yhteydessä aika paljonkin joten kosteutus olisi tärkeää, että hius olisi vahvempi. Nyt permiksen jälkeen on toki kosteutusta käytettävä ja käytänkin mutta nyt tilanne on lähinnä sellainen että latvat ja siitä ylöspäin noin kymmenen viisitoista senttiä menee pesussa kuivaksi hampuksi ja päänaha edelleen rasvoittuu, on lättänä ja vaatii kovaa pesua. Eli ei edes permis tunnu auttavan. Ei mulla oikein muuta hoitokeinoa tällä hetkellä ole, kuin pestä puhtaaksi päänahka, ja kosteuttaa voimakkaasti latvoja hoitoaineilla ja jätettävillä. Mun ongelmaa vielä pikkuisen lisää, että voin käyttää vain hajusteettomia tuotteita, tällä saralla ei kauheasti löydy kiharahiusten hoito-tai muotoiluaineita tai tuuheuttavia tuotteita.

Ai niin LV:n tehis on tosi hyvä, tykkään. Ei lässäytä mutta hoitaa. Samoin sarjan muotovaahto on ok. Similtä muotoilusuihke on ihan kiva ja monipuolinen ja Cutrinin shampoo on kiva, kuohkeuttaa muttei kuivata.
Kosmetiikkakissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:05

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Kosmetiikkakissa »

Tämä on niiiin mun ketju  :D, tai oikestaan  :(. Hiukset ovat siis todella ohuet ja hennot, ja toisin kuin monilla ohuthiuksisilla, mulla ei niitä ole edes paljon. Pituutta on yleensä hartioihin tai aavistuksen enemmän. Tuon pidemmäksi on turha päästää, koska hiusten ohut olemus vain korostuu pituuden kasvaessa. Permanentteja otan aina silloin tällön, kun hermot menee totaalisesti.

Ennen käytin pääasiassa tuuheuttavia shampoita ja hoitoja, mutta sittemmin olen löytänyt itselle parhaiten sopivat ihan muista. Olen kokeillut mm. Tigin Sexed Up ja Thickening sh+ha (antoivat vähän kyllä tuuheutta, mutta kuivattivat), Sebastianin Body Doublet (toimivat ihan ok, ei kuvattavia), Matrixin Amplify (ei tuuhutta, mutta kuivuutta kyllä) ja Joicon tuuheuttavat (en muista nimeä, todella voimakas hajuste, mutta mitäänsanomaton lopputulos, ei tosin kuivattanut). Tällä hetkellä tuntuu toimivan parhaiten Tigin Brunette Goddess sh+ha. Näillä saan tuuhean, ilmavan, pehmeän, mutta jämäkän tukan ilman kuivuutta. Toinen hyvä mulle on Tigin Moisture Maniac sh+ha, mutta nämä toimivat vain satunnaisessa käytössä. Jos käytän jatkuvasti niin latistavat hiukset, mutta BG:n kanssa vuoroteltuna toimii kivasti. Toki tuo toimivuus ja latistavuus riippuu hieman milloin viimeksi olen ottanut permiksen. Latistaa siis, jos permiksestä on pitkä aika.

Olen huomannut, että kovin silikoniset tuotteet tekevät hiuksistani raskaan ja likaisen näköisen helposti (esim. Tigin Headshot). Toisaalta taas liika kosteus latistaa myös. Itselleni olivat MOPin Hydrating sh+ha todella huonosti sopivat, hiukset latistuivat, näyttivät likaisilta ja tuuheudesta ei ollut tietoakaan.

Olin luovuttanut jätettävien käytön suhteen, kun aina sain lättänän tukan aikaan, mutta sitten luin täältä Triinan vakuuttavaa kuvausta Nexxusen Headressista, ja uskaltaudin kokeilemaan, koska Triinan kuvaus omasta hiuslaadustaan tuntui niin omani kaltaiselta. Tämä on osoittautunut ihan mahtavaksi tuotteeksi, hoitaa hiusta juuri sopivasti ja antaa samalla jonkin verran tuuheutta ja ryhtiä hiuksille (Kiitos Triinalle tästä löydöstä :-*). Satunnaisesti käytän jätettävänä myös Joicon Liquid Reconstructoria, joka on tosi kevyt suihke, jolla saan ryhtiä hiukseen. Liian usein käytetynä tosin tekee hiuksesta korppua.

Tehohoidot on yleensä mulle liian raskaita, mutta rakennepaikkaavan satunnaiskäytöllä saan jämäkkyyttä tukkaan eli käytän ehkä noin 1-2 kertaa kuukaudessa Joicon Recostructoria ja heti perään Intense Hydratoria. Nuo toimivat mulla hyvin, mutta vaikutusaikana on syytä pitää ihan 5 min eli ei missään nimessä mitään pitkiä muhituksia näille hiuksille. Kokeilin tuota Joicon rekkua ekaa kertaa joskus yli kymmenen vuotta sitten permiksestä kärsineeseen tukkaani ja en silloin ymmärtänyt mitään rakennepaikkauksesta vaan ajattelin, että tämä on nyt tehokkaampi hoitoaine, ja voin käyttää sitä joka pesun jälkeen tavallisen pikahoitiksen tavoin, kun tukkani on huonossa kunnossa. No, muutamassa viikossa tukkani oli tosi karkean tuntuinen ja aattelin, että olipa tosi huono hoitis ;D. En siis tajunnut tuota keratiinin yliannostusjuttua ollenkaan. Kun tuota ostin joskus vuosia sitten uudestaan, en tajunnut, että olen tuota ennenkin käyttänyt, koska pakkaus oli erilainen. Vasta käyttötilanteessa rupesi raksuttamaan, kun koostumus ja tuoksu olivat niin tuttuja, onneksi tosin ymmärsin tuotteen käytön silloin jo paremmin.

Muotoilu onkin sitten ehkä se tärkein osuus tällaiselle onnettomalle hiukselle. Muotovaahtoja olen käyttänyt paljon, mutta en tykkää niiden usein antamasta rapeasta tunteesta. Tällä hetkellä tuntuu parhaalta Tigin Cocky. Tuolla saan runsautta ja ryhtiä, mutta lopputulos on jotenkin "elastinen", eikä siis sellainen kuivan rapsakka. Sebastienin Body Double vaahto ja geeli ovat myös ihan ok kuten myös Tigin Sexed Up suihke, mutta eivät yllä Cockyn tasolle itselläni. Redkenin Wool Shake on myös hyvä mielestäni, mutta se tuntuu kuivattavan jonkin verran ja välillä se toimii tosi kivasti ja välillä taas ei, en osaa sanoa miksi. Tällä hetkellä käytän loppuun noita Sebastianin Body Doubleja, joiden jälkeen mua odottaa kaapissa Lanzan tuotteita. Mulla on aina ja ikuisesti menossa täydellisen muotoilutuotteen etsintä.

Hiuslakoissa on itselleni tärkeää kevyt ja joustava pito, joka ei latista hiusta ja jota voi käyttää jonkin verran myös itse muotoiluvaiheessa, eikä vain kiinnitykseen. Nyt on käytössä Redkenin Workforce 09 flexible volumizing spray. Tämä on tosi kevyt pidoltaan ja ei tunnu kuivattavan pahemmin. Tykkään kyllä, mutta en ole vakuuttunut tämän paremmuudesta suhteessa kestosuosikkiini, joka on Sebastianin Body Double sarjan lakka.

Välineistä ja tekniikoista sen verran, että mulle on tupeeraaminen ihan ehdoton, jos haluan pitää hiuksia auki ja kiinni ollessakin tupeeraus pohjalla tekee kampauksesta paremman näköisen. En tosin pyri sellaiseen hattaralookkiin, vaan tuperaan kauttaaltaan kevyesti ja siloittelen tukkaa jälkikäteen niin, että tupeeraus ei ole silmiinpistävää. Hiukseni eivät tunnu kärsivän tupeerauksesta pahemmin, koska ovat melko liukkaat ja eivät mene takkuun oikeastaan millään muulla kuin merivesi+avoauto -yhdistelmällä. Vaikka en kampaisi tupeerauksia pois ennen nukkumaanmenoa niin aamulla tupeeraukset ovat kuluneet lähestulkoon pois ja hiukset ovat ihan selvät. Käytän tarrarullia aina kun aika vaan antaa periksi, noilla saan kivaa nostetta juuriin ja mahdollisen permiksen aihuttaman epätasaisuuden saa siloteltua kivasti. En käytä koskaan harjaa vaan ainoastaan kampaa (ei tiheä, mutta ei harvakaan) ja tupeeraukseen tietty sitten tiheämpää kampaa.

Tässä ketjussa oli kai kyse lähinnä hoidoista, mutta höpisin nyt noista muotoilujutuistakin tähän samalla, kun pääsin vauhtiin ja kun ne musta niin oleellisesti kuuluvat asiaan tällaisen hiuksiston kanssa selviämisessä.
Viimeksi muokannut Kosmetiikkakissa, 21 Heinä 2009, 02:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Charleen »

^ ot:tä muotoilusta: mulla täydellinen muotoilutuote on Tigin Superstar-neste pituuksiin ja Superstar-suihke tyveen. jos haluan enemmän tuuheutusta niin sitten sotken tyveen vielä Cockya.
Superstareilla saa ihanan pehmeät mutta runsaan tuntuset ja näköset hiukset.

omaa tukkaa:
mulla on lasimainen ja ohut hius, mutta taipuista/luonnonkihara. kampaajat aina tätä ihmettelee, yleensähän kihartuva hius on karkeaa. mun kihara ei ole mitään spiraalia, vaan sellasta kieroa S-muotoista joka alkaa vasta korvien tasalta  :-\
mun hius on niin liukas, että pinnit ja ponnarit eivät pysy ilman suihkausta lakkaa. lisäksi hiuslakka jotenkin "katoaa" kummasti jollen suihkuta sitä litraa  ::)

mulla on nyt hieman yli olkapäiden hiukset ja kasvatusoperaatio on käynnissä. en mitään älyttömän pitkää halua, mutta jos edes 10 cm sais kasvatettua. nyt on ollut vuoden verran semmonen voimakkaasti kerrostettu ja pätkitty "rokkitukka". oli mulla teippipidennyksetkin (tai oikeestaan tuuhennos) mutta en jaksanut taistella niiden jouhien kanssa puolta vuotta kauempaa  ;D
nyt mulla on klipsipidennys jota pidän lähinnä bilettäessä, tykkään :)

mun lempparituotteet tällä hetkellä on
Sebastianin Body Double sh+hoitis (tuuheuttaa, tän huomaa selvästi jos ei muutamaan päivään käytä)
(tai välillä MOP C-system sh+hoitis, Tigin Self Absorbed sh+hoitis, Tigin Headshot sh+hoitis)

myös mulla tuo XZ Xylitol-tehis toimii aivan loistavasti, ja se on oikee etelän-lomamatkojen pelastus pikahoitiksena päivittäin!
xXemoXx

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja xXemoXx »

^ Mullakin on aika sama juttu, että  mun hiukset on aika luonnonkiharat tai taipuisat, mut hius on ohut. Ja myös tosi liukas. Ja kaiken käsittelyn jälkeen kyllä se ei enää kovin liukas oo. Kaiken tän suoristamisen ja tupeeraamisen ja pullollisen lakkaa päivässä- jälkeen nää on kuivahtanu tosi pahasti :/
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Liina »

^^Mulla on kans sama ilmiö, että hiuslakkaa katoaa! Aamulla pitää laittaa tosi paljon, muuten se katoaa jo työmatkalla, kun vähän tuulee. Käytän keskivahvoja lakkoja, koska monet hentojen hiusten lakat on niin kevyitä, ettei tunnu misään vaikka kuinka suihkis. Ja käytän lakkaa aina, koska muuten mikään kampaus ei pysy.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Itselläni on myös todella ohut hiuslaatu, mutta niitä on kohtalaisen paljon :) Ennen ne olivat niin liukkaat ettei edes ponnarilla pysynyt, mutta nykyään blondauksien myötä karheahkot ja kuivat... :-\
Hyviä tuotteita tähän tukkaan ovat O&H sh ja hoitis, sekä sebastian potion 9 ja k-pakit. Lätsäyttävät, mutta kunto on pääasia.
Ennen hiuslakka kanssa katosi, nykyään ei juurikaan. Onko se sitten hyvä vai paha :D
The Siren
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Touko 2009, 12:48

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja The Siren »

Mä kaipailisin vinkkejä,miten saisi ohuet OTSAhiukset kasvamaan nopeammin,ja vahvemmiksi?Etuhiukset on ohuet ku hiirenhäntä. :(
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Charleen kirjoitti: omaa tukkaa:
mulla on lasimainen ja ohut hius, mutta taipuista/luonnonkihara. kampaajat aina tätä ihmettelee, yleensähän kihartuva hius on karkeaa. mun kihara ei ole mitään spiraalia, vaan sellasta kieroa S-muotoista joka alkaa vasta korvien tasalta  :-\
mun hius on niin liukas, että pinnit ja ponnarit eivät pysy ilman suihkausta lakkaa. lisäksi hiuslakka jotenkin "katoaa" kummasti jollen suihkuta sitä litraa  ::)
No mulla on just tuollainen karheampi luonnon kihara sitten kai. Mutta silti kun se yksitäinen hius on ohutta vetää ne takkuun ihan mega helposti, mikä on todella rasittavaa. Pieni tuulen puuska ja taas saa olla rastoja aukomassa..

Mulla oli ennen just tollanen tukka että siitä lakka katosi päivän mittaan jonnekin, nykyisin jos laitan lakkaa en saa tukkaa enää auki ennen seuraavaa pesua ja kunnon tehismuhitusta. Mitä lie tapahtunut että hiuslaatu karhentunut näin.

Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
MoonDream

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja MoonDream »

Juu täältäkin löytyy ohuet hiukset, jotka ovat myös kuivahkot, lentelevät, sähköiset ja liukkaahkot. Ja monta mustaa värikerrosta löytyy, erityisesti latvoista... Käytän lähinnä kaikkea kosteuttavaa niinkuin Bonacuren Moisture Kick-sarjaa (BC:n olen huomannut muuten itselleni parhaaksi, vaikka sitä kuinka kaikkialla haukutaankin :ts). Olen myös kiinnostunut CO-pesuista että kuinka hiukseni niihin reagoivat. En siis kaipaa ryhtiä tai tuuheutta, vaan lähinnä kosteutta, kiiltoa ja siloisuutta. Liukkauskaan ei haittaa, koska harvemmin pidän kiinni mitenkään. Öisin saavat olla aina auki, kun eivät ne erityiseen takkuun mene. Jatkuvan kestovärjäyksen takia ei voi olla panostamatta hoitopuoleen. Pitäisi kait olla jokin hellävaraisempi keino värjätä, mutta suoraväreihin en ole kaupoissa törmännyt viime aikoina, enkä laiskuudeltani ole jaksanut etsiskellä sen enempää. :-X

Kohtelen näitä ylipäätänsä hyvin varovaisesti, en käytä kampaa vaan selvitän ne hellävaroen sormilla sekä harjaan luonnonharjaksisella harjalla silloin kun olen lähdössä kotoa jonnekin. Lakkaa käytän myös pieniä määriä tyveen.
7.44wannabe

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja 7.44wannabe »

The Siren kirjoitti: Mä kaipailisin vinkkejä,miten saisi ohuet OTSAhiukset kasvamaan nopeammin,ja vahvemmiksi?Etuhiukset on ohuet ku hiirenhäntä. :(
Itselläni on juuri tuo ongelma. Päälaella hiukset ovat ohuet kun taas takaraivolla on normaali hiustenkasvu. Jo ennenkuin minulla oli lapsia, kysyi muuan kampaaja minulta: "onko teillä vauva", kun hän kampasi ohuita päälakihiuksiani. Hän jatkoi: "jos olisi yhtä paksu tukka kuin täällä takana niin ei olisi mitään hätää". (Lasten syntymä sittemmin ei ole pahentanut tilannetta).

Ohuen etutukan ongelmaa kärjistää vielä se, että minulla on korkea otsa, siis hiusraja on niin ylhäällä että jos en käyttäisi otsatukkaa niin edestä katsottuna minusta näkyisi vain kasvot mutta ei hiuksia ollenkaan. Se tekee todella alastoman fiiliksen, otsis on ehdoton. Sitten pitäisi vain tietää että mistä haalii hiuksia otsatukaksi kun niitä pitää kammata aika kaukaa eteenpäin jotta niitä riittäisi.

Etuhiusten lisäkkeitä ei juurikaan ole markkinoilla, sensijaan takahiustöyhtöjä saa jo marketeistakin. Usein olen pelastanut tilanteen laittamalla kokoperuukin päähän, niitä minulla onkin useita. Mutta eihän sellaisia myssyjä joka paikassa voi pitää, tansseissakin voisi tukka jäädä kavaljeerin käteen.

Professori Nordströmin klinikalla tehdään hiustensiirtoja(takaraivolta suikaleita edemmäksi) sekä forehead lift'ejä joissa hiusraja siirtyy hiukan alemmaksi , mutta niihin minulla ei ainakaan vielä ole varaa. Kun katsoo tuloksia ko klinikan sivuilta niin eipä vaikuta yhtään hullummalta. Moni vähättelee ongelmaa, mutta se aiheuttaa käytännössä paljon ylimääräistä työtä olemattomien otsahiusten nostattamisessa ja kuohkeuttamisessa. Kyse ei missään nimessä ole itsetunto-ongelmasta. Jo työssäkin vaaditaan nykyään hoidettua, kauneusvirheet minimoivaa ulkonäköä.

Kuten allekirjoituksestani näkyy, nyt olen ostanut OSIS-hiuspuuterin kun sitä niin mahdottomasti kehutaan ohuiden lötskähiusten kovettajana. Seuraavana on hakusessa kapea tyvikohotusrauta sekä hyvää lämpösuoja-ainetta, onko tipsejä?
Viimeksi muokannut 7.44wannabe, 06 Kesä 2010, 00:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Tyvikohotusraudoista ja muista laitteista löytyy juttua tästä ketjusta ja lämpösuoja-aineista on juttua tässä ketjussa. Noista saa varmasti hyviä vinkkejä. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
7.44wannabe

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja 7.44wannabe »

Hunajapupu kirjoitti: ^Tyvikohotusraudoista ja muista laitteista löytyy juttua tästä ketjusta ja lämpösuoja-aineista on juttua tässä ketjussa. Noista saa varmasti hyviä vinkkejä. :)
Kiitos! Löysin jo ketjut ja otin printtejä.
Vastaa Viestiin