Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Yökampauksena oon käyttänyt jo pitemmän aikaa nutturaa, mutta viime aikoina on tuntunut, etten saa laitettua hiuksia kiinni tarpeeksi löysästi ettei tukista, mutta samalla niin tiukasti ettei nuttura aukea yön aikana. Letille laittaminen onnistuu mukavasti. Käytän yleensä pientä muovista lettiponnaria, jonka paikkaa siirtelen. Onkohan muovinen ponnari hirveän paljon huonompi vai parempi vaihtoehto verrattuna tavallisiin ponnareihin (ilman metalliosaa)?  ???
Liljan yökampausta aion kokeilla heti kun muistan!
kiki
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 14:38

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja kiki »

Itse teen monesti yöksi pantakiharoita. Tosi kätevää. :D  Mun luonnokiharat hiukset tarvii laittamista, joten jos ei illalla jaksa suihkun jälkeen tehdä mitään, on hiukset kätevä pyöräyttää noin. Aamulla saa kampauksen vähällä vaivalla. :) Muut yökampaukset eivät minulla toimi, ahdistaa nukkua hiukset kiinni, mutta noin ei paina liikaa.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja versicolori »

kiki, mä myös teen pantakiharoita aina toisinaan, mutta harvemmin saan aikaan kunnon kiharoita, pientä lainetta latvaan ja omituisia kulmia etuhiuksiin kylläkin  :-\  mutta yökampauksena toimii tosi hyvin! Huivi suojaamaan ja pinneillä kiinni niin kyllä toimii, vaikkei kiharoita tulisikaan.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mulla on ongelmana se, kun menen kosteilla hiuksilla nukkumaan niin aamulla luonnonkiharat hiukseni ovat hirveät ja ne on pakko suoristaa. Olen myös kokeillut lettiä yöksi, mutta se tekee hiuksista todella säkkärän, mikä ei ole yhtään sen kauniimpi lopputulos.

Eilen löysin sisäisen niksipirkkani ja ja viritin sukkahousujen avulla letin niin että palmikon yksi osa oli omaa hiusta (eli kaikki hiukset samassa kimpussa) ja kaksi osaa oli sitä sukkahousua :3 Ajattelin että näin saan loivemman lettikiharan...mutta metsään meni  :D Tulos oli kyllä loivempi kihara mutta edelleen omaan makuun auttamatta liian säkkärää.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pitkään meni että nukuin hiukset ihan vapaina mutta mitä lähemmäs hiukset on kasvanut vyötärömittaa, niin sitä useimmin olen ruvennut pitämään hiuksia öisin kiinni. Yleensä teen ranskanletin. Eikä haittaa että hiukset on sen jäljiltä laineilla, koska useimmiten pesen hiukset aamuisin.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Aridith »

kiki kirjoitti: Itse teen monesti yöksi pantakiharoita. Tosi kätevää. :D  Mun luonnokiharat hiukset tarvii laittamista, joten jos ei illalla jaksa suihkun jälkeen tehdä mitään, on hiukset kätevä pyöräyttää noin. Aamulla saa kampauksen vähällä vaivalla. :) Muut yökampaukset eivät minulla toimi, ahdistaa nukkua hiukset kiinni, mutta noin ei paina liikaa.
Wau :o Toihan on kiva idea. Koitan usein letillä laittaa kiharoita, mutta alkaa hiukset olla sen verran painavat, että aika äkkiä ne hentoset kiharat suoristuu epämääräisiksi pikkulaineiksi luonnonkihara vaikka taipuukin kivasti yöllä säkkäröille. Tuota kyllä koitan hetimiten.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Kokeilin viime yönä ensimmäistä kertaa yöverkkoa jonka löysin stockalta :D en olisi muuten varmaan ostanut mutta 1,5€ hinnalla ajattelin että pakko kokeilla! Laitoin verkon päähän ja tungin hiukset sisään ja aamulla ne olivat suorat ja sileät eikä verkko ollut lähtenyt pois eikä häirinnyt nukkumista ollenkaan. Onhan tuo musta verkko susiruma mutta ainakin välillä tuota voi käyttää jos ei halua lettien tai juuresnutturan jättämiä jälkiä/laineita/kiharoita :)
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mäkin pistin tilaukseen yöverkon jewelyn innoittamana! Mä oon nukkunut nyt lyhyemmällä tukalla paljon hiukset auki, mutta ehkä verkon sisällä tukka pysyisi paremmin turvassa. Olkoonkin ruma, pistän poikiksen kärsimään.  8)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja miolla »

Mun hiukset ovat perinteisellä letillä öisin. Välillä saatan tehdä päälaelle sukkanutturan, mutta useimmiten ihan perusletillä mennään. Hiukset ovat kylläkin laineilla, mutta ei mua haittaa, koska hiusten pituus tuo painoa sen verran, ettei hiukset törrötä ihan joka suuntaan aamulla. Jos nukun hiukset auki, ovat ne armottoman takkuiset ja lisäksi hiostavat.

Kuva

Tämmöiset ovat seuraavana päivänä, eikä haittaa minua.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Mai »

Miolla tosi kaunis tukka, mutta mä yritän yleensä vältellä juurikin tuollaisia lettikiharoita kun haluan pitää tukkani suorana. Ja posti toi nyt mullekin tuon yöverkon ja se on toiminut kyllä hyvin.  :D Pysyy paikallaan eikä sitä edes huomaa että se on päässä, niin kevyt ja ohut se on. Tukka pysyy poissa tieltä, turvassa, takuttomana ja mikä parasta - suorana.
Jep, seksikkyydellä sitä ei ole pilattu mutta mulla on oikeus näyttää yöaikaan epäviehättävältä.  ;D
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^Pahoittelen tyhmyyttäni, mutta en mitenkään älyä, että miten tukan tunkeminen verkkoon säilyttää sen suorana yön yli? ??? Pakko kai tuota on kokeilla, ärsyttää yön aikana taittuvat latvat!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Mai »

Verkko ei ole mitenkään päänmyötäinen vaan aika löysä ja kun hiukset tunkee sinne sisään, hiusten paino venyttää verkon väljäksi niin ettei hiukset siellä painaudu mihinkään muotoon mistä tukkaan jäisi jälkiä. Jos tästä jotain selvää sai.  ::) Kokeilemalla se selviää, ainakin mun tukka on pysynyt suorana verkon kanssa.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^Ahaaa, taisinkin tajuta! ;D Käyn tänään ostamassa tuon härpäkkeen ja jos löytyy, niin testaan heti ensi yönä. Ärsytti taas tänä aamuna laittaa hiuksia, kun päällimäiset hiukset sojottivat joka ilmansuuntaan!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mulla saattaa välillä verkon kanssa tulla jakauksen kohdalle sellaisia hassuja laineita jotka menevät päätä myöten mutta ne kyllä suoristuvat itsestään. Myös latvat saattaa näyttää aamulla siltä kuin olisin taivuttanut niitä johonkin suuntaan suoristusraudalla kun ne on jääneet pään alle, mutta mun tukka on sen verran painava että ne suoristuvat myös itsestään :) ihaninta on kun herätessä tukka on ihan sileä ja takuton ilman niitä lettilaineita!
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Gekko »

En laske itseäni vielä pitkätukkaiseksi, mutta yhtä kaikki latvojen alkaessa hipoa kainalomittaa olen alkanut välillä nukkua hiukset letillä. Joko tavallinen tai ranskalainen, molemmat käy. Nukun edelleen myös hiukset auki usein, eivät vielä häiritse, mutta nyt olen tottunut lettiinkin sen verran ettei sekään häiritse jos semmoisen teen. Minulle ne aamulla hiuksissa olevat pienet lettilaineet ovat ihan toivottu ja söpö ilmiö. Hiukseni ovat luonnostaan suorat, joten tuo on kivaa vaihtelua.

Yritän totutella pitämään hiuksia yöllä kiinni tulevaa pitkätukkaisuutta varten.  ;D
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Vastaa Viestiin