Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Oih, pantakiharoiden ohje vaikutti helpolta! Pitääpä kokeilla mahdollisimman pian  :) Viime aikoina olen hullaantunut kiharoihin/laineisiin täysin ja mielestäni ne näyttävätkin omassa tukassa paremmilta kun tukka on niin epätasaisen pituinen. Suorana jos pitäisin tämä epätasaisuus vain korostuisi ikävästi.
Jewely kirjoitti: Kokeilin viime yönä ensimmäistä kertaa yöverkkoa jonka löysin stockalta :D en olisi muuten varmaan ostanut mutta 1,5€ hinnalla ajattelin että pakko kokeilla! Laitoin verkon päähän ja tungin hiukset sisään ja aamulla ne olivat suorat ja sileät eikä verkko ollut lähtenyt pois eikä häirinnyt nukkumista ollenkaan. Onhan tuo musta verkko susiruma mutta ainakin välillä tuota voi käyttää jos ei halua lettien tai juuresnutturan jättämiä jälkiä/laineita/kiharoita :)
Onko tuo yöverkko aivan tavallinen hiusverkko? Mitä materiaalia se on?
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Mai »

^ Mulla ainakin on aivan tavallinen hiusverkko, jonka ostin nimellä yöverkko. Materiaalista en kyllä keksi sanoa muuta kuin että on tosi pehmeää ja vähän harsomaista.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^Mun yöverkko on sellaista mustaa liukasta vähän niinkuin lankaa ja verkko on aika tiheä, eli ei sellainen kuin esim nutturaverkko ja siinä on kunnon kuminauha. Stockalla oli ihan nimellä yöverkko :> En olekaan pitkään aikaan pitänyt sitä, olen ihastunut lettilaineisiin.. :D
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Kokeilin minäkin noita pantakiharoita. Tulos oli se, että osa hiuksista takertui todella ikävästi pannan ympärille, eikä siihen auttanut muu kuin sakset. Taivas, kun teki pahaa leikellä.  :( Olikohan mulla vääränlainen panta tai tekniikka, vai mitä ihmettä tapahtui? Oikein tehtynä pantakiharat näyttävät mun mielestä todella kauniilta.

Kun mulla oli pidempi tukka, paiskasin sen myös sängyn päädyn yli, en oo oikeen koskaan osannut nukkua hiukset kiinni. Nyt oon yrittänyt opetella pikkumyynutturan kanssa, koska letistä en tykkää - jättää ikävät laineet. Nuttura pitää hiukset takkuuntumattomina ja oikeen hyvä menetelmä onpi se.  :ts

1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Kyllä ketuttaa... >:(
Mä en oikein tiedä kuinka mä laittaisin yöksi tukan..
Jos pidän auki, latvat on aamulla ihan käkkärällä ja taittuneet..
Jos taas laitan pikkumyynutturan, päällimmäiset hiukset menee aamulla päätä myöden ja on ihan oudot..
Letistä en piittaa..&nbsp; :-\
Bandana huivia pipomaisesti sitoen olen muutamia kertoja kokeillut, mutta sekin on tuuria onko sitä enää aamulla mun päässä.

Vinkkejä?&nbsp; ???
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
kiki
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 14:38

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja kiki »

Shinea kirjoitti: Olikohan mulla vääränlainen panta tai tekniikka, vai mitä ihmettä tapahtui? Oikein tehtynä pantakiharat näyttävät mun mielestä todella kauniilta.
Itselläni on ainakin toiminut tällainen cailapin panta. Muilla en ole saanut kaunista/pysyvää kiharaa. Joskus saattaa vähän takuttaa, jos on levoton yö takana, mutta silloin olen varovaisesti hoitosuihkeen kanssa sormin aukonut takkuja. Oman kokemuksen mukaan tuollaiseen leveään ja tasaiseen pantaan ei niin herkästi tartu hiukset kiinni. :) Omani olen kyllä nyt hukannut, niin on tämäkin jäänyt vähemmälle. Jospa seuraavalla kauppareissulla muistaisi uuden pannan napata mukaan. :)
sandybell83

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja sandybell83 »

Omat hiukset lyhyet, nyt on pidennykset päässä ja aamulla jos on ollut letti, niin on tosi rumat "lainekiharat" niskasta alaspäin. Muu pää on ihan suoraa hiusta. Mitä te pitkätukkaiset teette aamulla että hiukset olisi yön jälkeen sileät ja kauniit? En haluaisi suoristaa, eikä ole aikaa viedä koko päätä kraanan alle. Pesen hiukset joka toinen päivä, mutta mitä teen välipäivinä?? APuaaa.....
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ No mä en oo ainakaan keksinyt järkevämpää ja hellävaraisempaa kuin buff -huivi. Toki siinä on se että joskus se saattaa lähteä yöllä päästä jos paljon kieriskelee, mutta jotenkin kummasti tuo on ruvennu pysymään mun päässä läpi yön :o
Väännän sen päähäni yöksi yleensä jotenkin tähän tapaan:

Kuva

Tai sitten pipoksi..
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Tuskimpa se tukka kuluu yhtään sen enempää yön aikana oli se sitten auki tai esim letillä, mulla painavin juttu miks pidän tukkaa yöllä kiinni on se, etten halua repiä aamulla takkuja auki ja suoristella painaumia. Voihan sitä nukkua tukka aukikin jos tykkää, ei kukaan sano että pitäisi alkaa pitää kiinni tai tehdä ihme virityksiä kun tukka kasvaa mittaan x :) Menee sillä mikä itselle tuntuu parhaimmalta.

Mulla on yksi buff-huivi mutta en ole vielä kokeillut sitä yöllä, luulen että se vaan litistää hiukset päätä myöten :D Pitää kokeilla kun muistaa! Mulla edelleen yökampauksina letti ja joskus nutturakin, mutta parhaaksi itselle olen todennut löysän ponnarin joka laitetaan ihan päälaelle isolla froteepompulalla ja kun oon menossa nukkumaan löysään sitä lisää ettei siitä jää jälkeä tukkaan :)
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Minä tuskailen yökampauksen kanssa vaikka hiukset ei ole vasta kuin n. kainalomittaiset. Suurinpiirtein tässä mitassa ne on olleet jo useamman vuoden, vaikka tavoite onkin joku BSL- pituus. Pidän hiuksia useinmiten öisin kiinni pään päällä, mutta tuloksena on päätä nuoleva lättäkampaus, joka räjähtää epämääräisille laineille heti korvan alapuolelta. Jos nukun hiukset auki, meinaan kuristua hiuksiini yön aikana. Letit tai muut systeemit taas painaa ikävästi, eikä hiusten pituuskaan vielä riitä sängyn päädyn yli heitettävän letin tekoon. Mitään pipoa tai muuta päähinettä en edes harkitse, kun yöllä tulee muutenkin helposti liian kuuma. Yritän siis päättää mikä olisi se pienin paha:&nbsp; hallittu päätä nuoleva alaspäin levenevä kolmiotukka vai hallitsemattomat mutkat ja kaulan ympärille kietoutuneet suortuvat.
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Monty »

ranskalainen letti auttaa ainakin päänuppia painavaan ponnariin niskassa (opettelin ihan varta vasten ko. syyn takia)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Mun lemppari on päälaella oleva sukkanuttura. Se pysyy yleensä hyvin yön ajan, vaikka mulla onkin liukkaat hiukset. Ja luulisin, että se on melko hellävarainen. Käytän siinä kahta sukkarinkulaa eli toista käytän ponnarin tapaan ja toisen ympärille kieputan hiukset. Samalla saa myös mukavaa nostetta tuonne tyveen, niin aamulla hiukset ei mene ihan päätä pitkin. Aikaisemmin nukuin hiukset auki, mutta se kyllä kulutti latvoja. Mulla on edelleen oikean puolen hiukset paljon kuluneemmat ja katkeilleet verrattuna vasempaan puoleen, enkä keksi muuta syytä kuin sen, että oon nukkunut enemmän sillä puolella ja hiukset on hankautuneet tyynyyn.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Pikkumyynuttura on mun yökampaus. Mulla menee takaraivon hiukset aikamoiseen takkuun, jos nukkuisin hiukset auki. Levottomina öinä tuo nutturakin saattaa lähteä, mutta ei se niin vakavaa ole. Tietysti olisi parasta joskus vaihdella yökampausta, mutta mun luonnonlaineikkeelle hiustyypille letit on nounou, sillä vaikka laittaisi kuinka löysästi, niin tuloksena on jonkin sortin kiharaa.
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Mä koin joitakin viikkoja sitten kaikki helvetin tuskat, kun olin kaverin luona yötä eikä mulla ollut mukana yhtäkään hiuslenkkiä. Pinnejä, nutturapuikkoa ja muuta sälää löytyi, mutta ei ainuttakaan lenkkiä, jonka olisi voinut kietaista letin päähän että se pysyy kasassa. Jestas. Jouduin nukkumaan hiukset auki pitkästä aikaa eikä ollut yhtään kivaa. (Kaverilla lyhyt tukka, turha kysyä siltä olisiko ollut lenksua mulle lainattavaksi.)

Että hyvin olen onnistunut totuttamaan itseni yölettiin, kun vähän lyhyemmällä tukalla vielä nukuin hiukset aukikin ihan tyytyväisenä. Nyt mun on saatava hiukset yöksi letille. Mieluummin ranskalaiselle, nyt olen opetellut myös dutch braidia muutaman kerran joka toimii myös. Tavalliselle sitten, jos ei yhtään jaksa väkertää - joo siinä ranskiksessa meneekin minuutti kauemmin, kyllähän se jo vaikuttaa radikaalisti.&nbsp; ::)

En ole ikinä kokeillut minkäänlaista nutturaa yökampauksena, jotenkin kuvittelen ettei olisi mun juttu vaikka miten tekisi päälaelle. Sitä paitsi lettilaineet on söpöjä. Pyrin yleensä letittämään hiukset yöksi siinä vaiheessa, kun ne on vielä ihan vähän kosteat pesun jälkeen, että saisin niitä laineita. Jos ei ole ollut hiustenpesupäivä, saatan lähmiä lettiä kosteilla käsillä saman efektin aikaansaamiseksi. <3
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mie olin viime viikonlopun poikaystävän luona ja tajusin liian myöhään, että sekopäisessä kiireessä jätin ponnarin kotiin. Sensurointia vaativa sanalitanja pääsi ilmoille. Kyllä oli hiukset komeet sen vkl jälkeen...

Nyt on taas kasvatuksessa tultu siihen pisteeseen, ettei tän pituuden ja kunnon kanssa letti enää riitä :<. Tuntuu, että aina nukun letin päällä ja aamulla se on karhea takkupallo. Ehkä joku hiusverkko tai nuttura siis, nyt on ollut letti jonka oon kasannut nutturapalloksi, mutta tuntuu että se on aika kuluttava tapa sitoa hiukset. Ehkä löysä nuttura päälaelle :D. Oon ikikyllästynyt noihin ainaisiin lettilaineisiin muutenkin. Taisi olla yökampaus vatutus miksi viimeeksi leikkasin hiukset bsl mittaan :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Vastaa Viestiin