Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
candyqueen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 18:58

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja candyqueen »

Miten tuo paljonpuhuttu "löysä nuttura" tehdään päälaelle? Olen kuullut, että tuloksena pitäisi olla "ihanat kiharat". En kyllä usko, että afro tarkoittaa samaa  ::) mulla on siis normaalisti suht suora tukka, ainakin kuivana.
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

^ "ihanat kharat" on kaukana siitä, minkälainen kampaus minun yönutturan jäljiltä paljastuu. Kiharat voisi olla ok, jos kampaus olisi kauttaaltaan kuohkea. Mutta kun ei: koko tyviosa on littana ja valuu päätä  myöten kunnes n. korvan korkeudelta kampaus leviää kiharapilveksi. Ei välttämättä  mitenkään pukeva look. Omat hiukseni on siis kiharat tai vähintään taipuisat.
Lula

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Lula »

Omaa tukkaa tuntuu jotenkin kiristävän kaikki letit, vaikka miten löysällä olisi  :P Ainut mikä toimii, on pää alaspäin ja todella löysä ponihäntä/kiepautus nuttura päähän. Tai sitten silkkihuivi vain :)
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jennq »

Monethan teistä varmasti laittavat hiukset kiinni yöksi, joten kysynpä teiltä, millä laitatte hiukset kiinni? Itse teen yleensä letit yöksi, jotta aamulla olisi kivat kiharat, mutta lettini ovat todella ohuet, joita ei saa tavallisilla ponnareilla kiinni. Olenkin siis ostanut sellaisia kumilenksuja jotka on tarkoitettu hiuksille, mutta pelkään, että ne vahingoittaa tukkaa... Eivät ainakaan kovin hellävaraisilta tunnu, mutta tavalliset ponnarit lähtevät irti yön aikana.
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Mites sellaset ihan pienet pikkulasten pampulat, mitkä menee venyttämättä just yhden sormen ympäri, kahdella sormella ne jo venyy? Ainakin cittarissa myydään pikkulapsille sellasia pieniä pampulasettejä, missä monesti on just tollasia. Luulisi olevan hellävaraisempi kuin kuminauha ja pitää varmaan ohuemmankin letin kasassa.

En tiedä onkohan tää jo ollut täällä, mutta törmäsin tämmöseen yökampausvideoon youtubessa http://www.youtube.com/watch?v=FBv-zbDhPGQ.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja ellen »

^^ Mie taas olen tykästynyt hurjasti tällaisiin silikonisiin puhelinjohtopampuloihin. Pysyvät hiuksissa todella hyvin ja tuntuvat hellävaraisilta. Tuollaisella yhdellä pompulalla hiukset pysyvät kiinni päälaelle tehtävässä nutturassa koko yön.

Kuva
Curlie

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Curlie »

ellen kirjoitti: ^^ Mie taas olen tykästynyt hurjasti tällaisiin silikonisiin puhelinjohtopampuloihin. Pysyvät hiuksissa todella hyvin ja tuntuvat hellävaraisilta. Tuollaisella yhdellä pompulalla hiukset pysyvät kiinni päälaelle tehtävässä nutturassa koko yön.

Kuva
Nuo näyttää kivoilta, vois kokeilla! Miullakin tavalliset pompulat aika inhottavasti kuluttaa hiusta, tuo vois olla tosiaan hellävaraisempi.
Yleensä nukun hiukset auki tai ponnarilla ja aina ovat aamulla sit vähän likaisen näköset ja sekasin + takussa. Eilen tästä ketjusta sit bongasin tuon pikkumyynutturan ja tadaa, kylläpä oli helppo nukkua ja nyt hiukset puhtaat ja kuosissa. Eikä takkuja! Ei tarvinnu kun vähän kiharoita oikoa.  :ts
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mun hiukset on myös nyt vyötärömitassa ja nyt on ongelmana on se, että letti jää yöllä selän ja sängyn väliin ja aamulla hiukset huutaa hoosiannaa. Etenkin kun mun four reasons kosteus spray on finaalissa. Ponnarilla tuntuu olevan nykyään hellävaraisempi vaihtoehto, mutta kun se painaa!  Ehkä joku nuttura hiusverkolla :/. Oon vaan niin surkea noiden nutturoiden kanssa.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Minä kiinnitän letin sellaisella pienellä lasten froteepompulalla joka on tosi pehmeä mutta ei kuitenkaan lähde yöllä irti. Jos laitan nutturan, kiinnitän sen sellaisella iiisolla froteepompulalla joka tarvii laittaa vain kahdesti hiusten ympäri ja on niin pehmeä ettei paina yöllä ollenkaan. Tai sitten laitan ponnarin samalla pompulalla ja löysään sitä nukkumaanmennessä jolloin ei jää tukkaan mitään jälkiä. Ostin niitä muistaakseni glitteristä ja kappahlista :> Puheilinjohtoponnaria en olekaan kokeillut yöllä!
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkätukkaisten yökampaukset/muut viritykset

Viesti Kirjoittaja miolla »

^^ Miten olisi se Pikku-Myy sukkanuttura? Mä nukun sellaisella oikein hyvin koko yön, olen itse selällä/kyljellä-nukkuja, enkä hirveästi vaihda asentoa yön aikana. Toki hiukset kihartuvat, mutta suoristuvat ihan harjaamalla minulla.

Linkki hyvään tutorialiin jos sukkanuttura ennestään tuntematon: http://www.youtube.com/watch?v=I13J7ArHTkM
Vastaa Viestiin