Sivu 1/1

Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 13 Touko 2009, 12:39
Kirjoittaja ellen
Olisi hyvä vähän kasata yhteen paikkaan Aubrey Organics -hiustuotteiden käyttökokemuksia, sillä useampikin juures on niitä kokeillut ja kirjoittanut kokemuksistaan muihin ketjuihin. Muun muassa BDIH-sertifioitu, luonnonmukainen tuotesarja on minulle ennestään kyllä tuttu, mutta en ole vielä päässyt tuotteita testaamaan. Nyt on tilaus vetämässä ja pääsen toivottavasti pian kokeilemaan hoitiksia. Olisi kiva kuulla kokemuksia sarjan eri tuotteista, että tietää mitä kannattaa kokeilla seuraavaksi ;).

Minulle on tulossa White Camellia Ultra-Smoothing Conditioner, Mandarin Magic Ginkgo Leaf & Ginseng Root Hair Moisturizing Jelly ja B-5 Design Gel. Seuraavaksi ostoslistalla on ainakin Rosa Mosqueta -hoitis, jota on kehuttu todella kosteuttavaksi hoitikseksi.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 20 Touko 2009, 22:10
Kirjoittaja Hanna
Mulla on ainakin vaan hyvää sanottavaa Honeysuckle Rose shampoosta ja hoitoaineesta. Shampoo pesee hyvin, muttei kuivata tai takuta, tuoksukin ihan miellyttävä. Hoitoaine on ihanaa, tuntuu kosteuttavan kunnolla, riittoisaa (paksu koostumus) eikä tarvitse pitkää vaikutusaikaa. Laitan sitä myös välillä pienen nokareen jätettäväksi. Olen käyttänyt näitä usein, toimii niin hyvin tällä hetkellä. Tuntuu että laitetut kiharatkit pysyy paljon paremmin, en tiedä mistä johtuu. Ehkä hyvästä kosteutustehosta? Aion ehdottomasti ostaa jatkossakin ja harmi, ettei ole tullut kokeiltua jo aiemmin. Myöskin White Camellia, Blue Camomile, Rosa Mosqueta sekä Island Naturals- tuotteet kiinnostavat, saa nähdä mitkä niistä lähtee seuraavaksi tilaukseen.

Edit. Nyt ei enää toimi hoitoaine jätettävänä, ihan pienelläkin määrällä tulee tosi raskaat ja likaisen tuntuiset hiukset. Mutta normaalisti käytettynä erittäin kevyet ja ilmavat, eli juuri sitä mitä haluankin. Ystäväni jolla hennot/ohuehkot ja ihan hyväkuntoiset hiukset, kokeili myöskin shampoota. Eikä ole kuulemma ikinä menneet millään muulla shampoolla pestessä yhtä takkuun. Itse olen eri mieltä, muttei luonnollisestikaan sovi kaikille.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Touko 2009, 07:37
Kirjoittaja ellen
White Camellia -hoitis on ainakin todella täyteläistä, kermaista hoitista, joka selvittää hiukset todella nopeasti, tuntuu selvästi kosteuttavalta ja on riittoisaa tavaraa tämäkin. Ekaa kertaa on siis hoitis ollut testissä juuri muutama minuutti sitten saunassa ja oon kyllä aivan myyty. Jos tämä hoitis on hyvää, niin kuinka hyvää on Rosa Mosqueta -hoitis, joka tuntuu olevan usean tukkahörhöluomuilijan luottohoitis. Tuoksukaan ei ole kovin paha, vaikka on melko yrttinen. Toivottavasti ei ärsytä päänahkaa, sen näkee tässä muutaman käytön jälkeen kyllä.

Varmasti tilaan lisää AO:n tuotteita, sen verran hyvää tämä hoitis oli. Eikä ollut pahan hintainen, kun hankin sen iherb.comista.

Edit: pitää vielä lisätä ja varoittaa, että tämän hoitiksen poishuuhtelun kans häätyy olla huolellinen, sillä hoitis on sen verran paksua ja kermaista, että jos sitä jää yhtään liikaa hiuksiin huuhtelun jälkeen, hiukset näyttävät kuivana rasvaisilta ja likaisilta. Oon huomannut tämän nyt kahtena kertana, ja tänäänkin joudun olemaan rasvapäänä, kun eilen en selvästikään huuhdellut hoitista tarpeeksi huolellisesti.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Touko 2009, 10:39
Kirjoittaja -j-
Miltä hiustuotteet tuoksuu?

Kasvojenhoitotuotteissa on ollut sen verran voimakkaita tuoksuja, ettei kysymättä uskalla näitä kokeilla.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Touko 2009, 11:34
Kirjoittaja Hanna
Mielestäni ainakin noissa kokeilemissani on voimakkaat tuoksut, jotka jämähtävät hiuksiin seuraavaan pesuun asti. Tuoksuja vältteleville en suosittelisi.

Olen samaa mieltä, että hoitoaine kannattaa huuhdella erittäin tarkasti pois, jos ei halua pestä hiuksia uudestaan. Muutama päivä tullut vietettyä likaisilla hiuksilla liian vähälle jääneen huuhtelun jälkeen...

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 18:24
Kirjoittaja Satu81
Natural Missst herbal hairspray(super hold) on tullut kokeiltua ja kovasti tykkäsin. Luomutuotteeksi oli yllättävänkin hyvä pito, ei myöskään tahmannut.

Ellen, millaista tuo B-5 Design Gel oli? Antoiko vahvan tuen? Tahmasiko tukkaa pahasti? Entä miten Hair Moisturizing Jelly pelitti?

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 19:38
Kirjoittaja ellen
^ Oon kyllä ihan tykkäillyt sekä Moisturizing Jellystä että geelistä. Kummassakaan ei ole vahvaa tukea, vaan sellainen kevyehkö tuki, jolla saa esim. vähän korostettua kiharoita. Kummatkin tuotteet ovat aloe vera -pohjaisia, ja av:ahan voi käyttää myös sellaisenaan antamaan kevyttä tukea.

Jelly tuoksuu paremmalta ja on nestemäisempää, geeli on selvästi geelimäisempää ja tukevampaa, mutta tuoksu ei ole niin miellyttävä kuin jellyssä. Kumpikaan ei tahmaa, mutta jos esim. kiharoita haluaa noilla tehdä, hiusten kuivuttua kannattaa rutistella sellainen geelikovuus pois kutreista.

Eli voin kyllä suositella, jos ei ole tarvetta ultrapitävälle - ja tukevalle muotoilutuotteelle, vaan sellaisella kevyelle tuelle.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2009, 16:55
Kirjoittaja Hanna
White camellia and jasmine shine conditioner spray on mulle ainakin sama kuin suihkisi vettä hiuksiin. Vahvan, yrttisen tuoksun sillä saa, joskus tuntuu myös ehkä hieman karhentavan hiuksia. Useimmiten en huomaa kuitenkaan mitään vaikutusta. Tulipahan kokeiltua, ei tarvitse uudestaan erehtyä ostamaan.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 10:29
Kirjoittaja ellen
Mie oon ollut todella tyytyväinen White Camellia -hoitikseen, siis siihen poishuuhdeltavaan. Tekee hiuksista todella sileät ja painavat nopeasti ja pienellä määrällä. On tullut käytettyä hoitista lyhyellä ja pitkällä vaikutusajalla ja toimii mielestäni hyvin molemmilla tavoilla. Todella kosteuttavaa tavaraa: Kevin.Murphyn B.A.-hoitiksen ohella kosteuttavin kokeilemani luomuhoitis. Mukavaa on myös se, ettei hoitis ole ärsyttänyt mun kutiamiseen taipuvaa päänahkaa ollenkaan, vaikka hoitis sisältääkin kaikenlaista yrttiuutetta sun muuta.

Kosteuttava jelly antaa vähän rakennetta em. hoitiksen jälkeen, etteivät hiukset ole ihan päätä myöten tai hurjan liukkaat. Tulee mukavan pöyheä lopputulos, mutta hiukset eivät ole siltikään karkeat.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 29 Kesä 2009, 13:31
Kirjoittaja Elliotta
Mulla tuli ekalla kerralla White Camellia -hoitiksesta aivan hirveä rasvalatvaefekti, mutta lyhyemmällä vaikutusajalla, pienemmällä annostelulla ja perinpohjaisella huuhtelulla toimi toisella kerralla paremmin. Tosi hoitava ja riittoisa hoitis, jossa on voimakas tuoksu. Olen päättänyt tykätä tästä, vaikka alku oli vähän kivikkoinen.

Aion vielä kokeilla vähän pidemmällä vaikutusajalla ja yhdistää esim. LV-tehikseen.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 29 Kesä 2009, 13:43
Kirjoittaja ellen
^ Taitavat useat AO:n hoitikset olla sen verran rasvaisia ja tuhteja, että todella huolellinen huuhtelu on kyllä ehdoton. Mullekin kävi ensimmäisellä kokeilukerralla niin, että huolettomiin huuhteluihin tottuneena huuhtelin hoitista liian vähän aikaa ja tuloksena olivat kamalan rasvaiset latvat. Tuota hoitista ei siis tosiaan voi jättää yhtään hiuksiin, eikä se oikein toimi jätettävänäkään. Mutta kun muistaa huuhdella huolellisesti, niin tuolla white Camellia -hoitiksella saa ihanan pehmoiset ja kiiltävät kutrit, eli ehdottomasti kannattaa päättää tykätä hoitiksesta :D (ihanasti muuten sanottu).

Mua taitaa postissa odottaa Rosa Masqueta -hoitis ja White Camellia -sampoo. Tai ainakin luulen, että postin jättämä lappunen postiluukkuun liian suuresta paketista on juurikin tuo uusin Iherb-tilaukseni, joka sisältää nuo tuotteet. Testiä ja testiraporttia seuraa heti illalla ;).

Edit: Testasin White Camellia -sampoota ja Rosa Masqueta -hoitista. Sampoo ei tietty sulfaatittomana vaahdonnut kunnolla, mutta tuntui pesevän ihan hyvin. Jätti jälkeensä kosteana nahkean tuntuisen pinnan, joka häipyi hiusten kuivuttua. Hoitis on taas todella paksua ja kermaista, tuoksu on ihan ok: sanoisin sitä ruusun ja mudan sekoitukseksi :D. En uskaltanut laittaa hoitista paljon, koska ajattelin sen olevan melko samanlaista kuin White Camellia, mutta Rosa Mosqueta ei olekaan niin rasvaista ja öljyistä. Ainakaan lyhyellä vaikutusajalla hoitis ei kamalasti selvittänyt, mutta tuntui kosteuttavan ihan hyvin. Seuraavaksi kokeilen hoitista vähän pidemmällä vaikutusajalla, jospa silloin selvitystehotkin löytyisivät.

Ainakin näin yhden käyttökerran perusteella tykkään White Camellia -hoitiksesta enemmän kuin Rosa Mosquetasta, koska White Camellia kosteuttaa paljon, selvittää nopeasti ja jättää hiukset mukavan painaviksi.

Edit 2: Useampia testauskertoja takana Rosa Mosqueta -hoitiksesta ja se on kyllä selvästi rakennepaikkaavampi hoitis kuin kosteuttava. Hiuksista ei tule niin raskaat ja sileät kuin White Camellia -hoitiksella, vaan jämäkämmät ja vähän karheammat. Kosteutustehoa löytyy kuitenkin silti vähän RM-hoitiksestakin. Toimii ainakin mulla paremmin pidemmissä muhituksissa kuin pikahoitiksena. Hoitis on ihan kiva, ei mikään mullistava, joten en varmaankaan osta RM-hoitista enää. WC-hoitista taas on pakko hankkia lisää, sillä hoitis on mahtavan kosteuttava pienelläkin määrällä, ihan HG-tuote tällä hetkellä mulle.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Heinä 2009, 17:21
Kirjoittaja Kukka
Kokeilin näytteen verran GBP-hoitoainetta. Yllättävän hyvin selvitti, hoiti ja jämäköitti ihan parin minuutin vaikutusajalla. Täytyy kyllä kokeilla White Cameliaa, jos se hoitavinta Aubreyn hoitsikoista. Voisin ostaa tätä ihan täyden pullon, mutta en pidä tuoksusta. Olen nimittäin koko päivän haistanut hoitoaineen nenässäni, kun vähän ovat hiukset heilahtaneet.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Heinä 2009, 18:02
Kirjoittaja Elliotta
Mulla WC-hoitiksen kanssa on edelleen vähän arpapeliä, että tuleekö lähmälatvat, mutta nykyään huomattavasti harvemmin kuitenkin niin käy. Hoitavuutensa puolesta tuo on tosi hyvää ja riittoisaa ainetta, pärjäsin ko. hoitsikalla koko viikon lomareissun, ja tukkaa tuli pestyä kuitenkin päivittäin. Hoitoaine oli niin paksua, että se kulki kätevästi mukana Everyday Mineralsin vanhassa puuteripurkissa. Saattaa olla, että yliannostelen esim. Tigejä, mutta tuntuu että tuo WC on sen verran vähemmän vetistä ainetta, että sitä ei tarvitse kerralla läheskään yhtä paljon kuin esim. OH:ta.

Tuoksu on vahva, OH ja WC -yhdistelmä oli jotain aivan hurjaa ;D

Onko muuten muista shampoista kuin WC:stä kokemuksia?

edit: olen käyttänyt tähän asti vain WC-hoitista, ja nyt korkkasin Honeysuckle rosen. Pakko sanoa, että WC:n tuoksu on mun nenääni aivan kauhea, tuntuu että en vaan totu siihen. Toi HR sen sijaan on vähän ruusuntuoksuinen.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 19:05
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Täällä hieman naurattaa nuo WC-hoitikset ja WC-shampoot  :D. Iherbiin tilausta pitäisi tehdä mutta minkä Aubreyn shampoon valitsisin? Aika pesevästä tykkään, en tietty kuivattavista. Hoitis taas saa siloittaa kunnolla (WC:tä mietin alustavasti  :D). Oma tukka tälläinen perussuomalainen hiirenhäntä, värjätty, takkuuntuva ja helposti lätistyvä. Hyvä tuoksu plussaa  ;D

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 19:11
Kirjoittaja NarnianQueen
Kirjoitin aiemmin tuonne yleiseen Luonnonmukaiset hiustuotteet-ketjuun noista WC- ja HR-hoitiksista  :D Tekee mieli testata tuota Honeysuckle Rosea, se on saanut kiitettävää palautetta MUA'n arvosteluissa. WeeCee vaikuttaa liian hoitavalta, ellei käytä sitä esihoidokkina..

Seuraavaan iHerb-tilaukseen saattaisin jotain tämän sarja hoitista laittaa. MItenkähän lie shampoot, onko kokemusta muista kuin täällä jo mainituista?

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 20:59
Kirjoittaja Elliotta
^ Olin liian laiska kirjoittamaan kokopitkät nimet  ;D

Mullakaan ei ole kokemusta shampoista, mutta toi WC toimi kyllä esihoitiksena kivasti. Sen tuoksu on kyllä mun mielestä sitä pahempi, mitä kauemmin olen sit käyttäny...

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2009, 08:22
Kirjoittaja ellen
WC-sampoo ei ole mikään älyttömän kosteuttava, mutta pesee ihan hyvin, mutta ei jätä hiuksia narskuviksi. Sen pitäisi olla sieltä kosteuttavimmasta päästä AO:n sampoita, mutta en kyllä pitäisi sitä kosteuttavana samaan tapaan kuin MOPin kosteuttavaa sampoota. Nealle tuo sampoo käy varmaankin hyvin, kun se pöyheyttää munkin hiuksia ja mulla on kuitenkin pituutta enemmän painamassa hiuksia alas kuin Nean polkassa.

Aika samanlaisia INCI-listat näkyy olevan noissa sampoissa, joten en usko, että mitään älytöntä vaihtelua kosteuden ja pesevyyden suhteen noissa AO:n sampoissa olisi. Olisi silti kiva lukea, jos joku olisi kokeillut useita AO:n sampoita, että miten ne eroavat toisistaan vai eroavatko.

Edit: ajatusvirheiden korjaus ja vääriä tietoja sisältävien lauseiden poisto. Rosa Mosqueta -hoitista myydään pienemmässä, 120 ml:n pullossa.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2009, 10:16
Kirjoittaja Elliotta
^ Puhuinkohan mä höpöjäni? Mun HR-hoitis (tai ainakin luulen sitä HR:ksi) on ihan samankokoinen kuin toi kuuluisa WC-hoitis. Eli isompi kuin 120 ml.

Oon nyt töissä, enkä pääse tarkistamaan pulloa. Elän siinä uskossa, että olen käyttänyt HR:ää, mutta pieni erehtymisen vaara on olemassa.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2009, 10:21
Kirjoittaja ellen
^ Et sie ole puhunut läpiä päähäsi, vaan mie ;D. Mie oon puhunut (ja ajatellut) koko ajan Rosa Mosqueta -hoitiksesta, en Honeysuckle Rose -hoitiksesta. Ruusuja siellä sun täällä, niin mie meen sekaisin ;D.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2009, 12:21
Kirjoittaja Elliotta
Miltä muuten toi Rosa Mosqueta tuoksuu? Mä odotin sen WC:n jälkeen että HR tuoksuisi myös joltain tosi hurjalta, mutta se onkin kevyesti ruusuntuoksuinen eikä ollenkaan niin yrttinen. Jostain syystä toi WC:n tuoksu on nyt tullut mulle psykologiseksi esteeksi käyttää ko. ainetta. Onneksi se toimii lyhyelläkin vaikutusajalla mainiosti. Muutenkin on tuotteena tosi kiva, kunhan huuhtelee hyvin huolellisesti.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2009, 12:36
Kirjoittaja ellen
^ Rosa Mosqueta tuoksuu juuri siltä mikä sen nimi onkin: ruusumäskiltä ;D. Se tuoksuu siis vähän ruusun ja mudan sekoituiselta, ei mikään hirveän paha, mutta ei mielestäni kovin hyvääkään. Selkeästi rekkumainen tuote, joka tarvitsee pikahoitiksen tai etikkahuuhtelun hiussuomujen sulkemiseksi. Ihan kiva, mutta en osta uutta pulloa.

Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2009, 12:38
Kirjoittaja NarnianQueen
OT, mutta minulle ainakin tulee mieleen tuosta Rosa Mosquetasta 'ruusumoskiitto'  ;D Johtuu kaiketi tästä marjastusajasta..

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2009, 14:20
Kirjoittaja Elliotta
^^ Mun hajuaisti on herkkä, joten se mikä mun nenässä on tosi voimakas tuoksu, voi olla muille ihan normaali. Mies ei oo hoitista mitenkään kommentoinut, joten epäilen että ylenpalttinen haju on pääni sisällä  ;)

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 29 Elo 2009, 14:28
Kirjoittaja Mustikka
ellen kirjoitti:
Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.
Mun mielestä WC on yksi kamalimmalta haiseva hiustökötti mitä olen koskaan käyttänyt enkä edes ole hajuherkkä. Jatkan kuitenkin sinnikäästi sen käyttöä, koska on mun mielestä todella hyvä hoitoaine! Ehdoton suosikkini.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 29 Elo 2009, 17:06
Kirjoittaja lumiprinsessa
Mulla on Rosa Mosqueta shampoo, jonka tuoksu musta ihan ok, ei mitenkään erityisen hyvä mutta oikeastaan aika miedon huomaamaton/neutraali. Sellainen melko tyypillinen luomutuotteen tuoksu, jos näin voisi luonnehtia. ;) Sen sijaan shampoon kaveriksi hankkimassani Honeysuckle Rose -hoitiksessa tuoksu on melko vahva kukkainen eikä kyllä kuulu lempituoksuihini. Lisäksi hoitis on ohuelle hiuslaadulleni melko lätsäyttävä eikä siloita ollenkaan eli tukka valuu lähes päätä myöten ja pinta on pörröinen. Käytänkin tuota hoitista melko harvoin (silloin kun ei ole mitään menoa tiedossa) ja toivon että se jo loppuisi, uutta putelia en kyllä aio hankkia. Rosa Mosqueta shampoosta olen tykännyt tosi paljon, se tuntuu kosteuttavalta ja jättää hiukset myös mukavan ilmavan ja pehmeän tuntuisiksi. Se myös vaahtoaa/levittyy paremmin kuin esim. Mop hydrating ja sen koostumus on paksuhko joten se ei herkästi valu latvoihin, joita yritän pestessä varjella.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 29 Elo 2009, 19:54
Kirjoittaja Kronia
Nyt on tullut testattua sekä White Camellia- että Honeysucle Rose-hoitoaineita ja molemmat ovat aivan ihania! WC on ehkä vielä hiukan raskaampaa ja selvittävämpää kuin HR, mutta molemmat toimivat todella hyvin.

Tuoksut olivat noissa yllättävän vahvoja, HRssä sentään miellyttävämpi kukkaistuoksu. Varoituksen sanana: Älkää käyttäkö WCtä krapula-aamuna, se ei meinaan ole hyvä yhdistelmä :D

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 02 Syys 2009, 20:52
Kirjoittaja Kronia
Mä nyt laitan oman viestini perään uuden, kun tässä on jo aikaa vierähtänyt ja uutta asiaa :)

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että WC on liian vaikeeta mulle :P Kovasta huuhtelusta huolimatta tukka jää ihan hirveän lähmäiseksi, eikä auki jättäminen ole mahdollisuus... Tällä hetkellä voisin sanoa kyllä tykkääväni HRsta enemmän ja ajattelin, että WCtä voisin käyttää vaikka tehohoitona silloin tällöin...

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 04 Syys 2009, 20:44
Kirjoittaja Elliotta
^ Mullakin on ollut aika haasteellista toi käyttö, joten sen vuoksi WC on ollut joko latvasuojana ennen pesua (siis just ennen levitettynä, ei niin että olisin astunut ovesta ulos sen laitettuani  :) ) tai sitten pikahoitiksena. Jälkimmäisen kanssa on kyllä ollut silti ongelmia, vaikka olen yrittänyt huuhdella todella huolellisesti.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 11 Syys 2009, 19:13
Kirjoittaja Mustikka
Kronia kirjoitti: Nyt on tullut testattua sekä White Camellia- että Honeysucle Rose-hoitoaineita ja molemmat ovat aivan ihania! WC on ehkä vielä hiukan raskaampaa ja selvittävämpää kuin HR, mutta molemmat toimivat todella hyvin.

Tuoksut olivat noissa yllättävän vahvoja, HRssä sentään miellyttävämpi kukkaistuoksu. Varoituksen sanana: Älkää käyttäkö WCtä krapula-aamuna, se ei meinaan ole hyvä yhdistelmä :D
Allekirjoitan tämän. :) Tuli nyt kokeiltua toisen kerran HR:ää ja kuten totesin jo ekalla kerralla: tämä on kyllä hyvä hoitoaine. Ei tee hiuksia yhtä raskaiksi kuin WC mutta vaikuttaa silti hyvin tehokkaalta! Hajukaan ei ole yhtä tuju kuin WC:ssä eikä lähmä efektiä tarvinut pelätä.

Harmi, ettei noita saa isommissa purnukoissa ja että yhteen tilaukseen saa vain 3 pulloa. :D pakko laittaa kolmas tilaus jo menemään.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Syys 2009, 00:24
Kirjoittaja Luurankka
ellen kirjoitti: Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.
Tän kommentin jälkeen taidan uskaltaa tilata AO:ta, jes!  :D A´kineita en pysty käyttämään, mutta Aubreyn ihonhoitotuotteissa on muistaakseni mun mielestä ihan siedettäviä tuoksuja ja osa omalla erikoisella tavallaan jopa hyviä.

Urtekramit vetelee viimeisiään, joten taidan seuraavaksi perehtyä näihin.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 09 Loka 2009, 15:07
Kirjoittaja ellen
Jostain kumman syystä White Camellia -hoitis ei enää tee lähmähiuksia niin kuin aiemmin. Oon käyttänyt sitä melkein joka pesussa latvoihin, ja huuhdellut aika huonosti, mutta latvat eivät ole siltikään näyttäneet rasvaisilta. Ehkä pieni annostelumäärä selittää sen asian, kun näköjään WC-hoitista voi laittaa ihan minimaalisenkin määrän ja silti se tuntuu kosteuttavan.

Nyt odotan innolla iHerbistä tilaamaani Honeysuckle Rose -hoitista, että pääsen nyt oikeasti kertomaan siitä jotain, enkä puhumaan läpiä päähäni Rosa Mosquetasta. Kovasti nuo teidän hehkutukset auttoivat ostospäätöksessä, kun White Camellia on loppumaisillaan ja uutta hoitista piti tilata.

Onneksi WC-sampoo loppui, se oli mielestäni todella mitäänsanomatonta kokonaisuutena. Pesi kyllä ihan hyvin, mutta ei kosteuttanut tarpeeksi. Edelleen siis MOP rulettaa sampoissa.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 09 Loka 2009, 15:16
Kirjoittaja Luurankka
Saatoin sortua tilaamaan pari sh+ha settiä kun The Organic BodyCare Shopista tuli tarjousmaili (hoitis kaupan päälle). Lähiaikoina testiin lähtevät siis Camomile Luxurious ja Island Naturals.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 12 Loka 2009, 16:11
Kirjoittaja Mustikka
Kaikkien "ohjeiden" vastaisesti en malttanut olla kokeilematta Honeysuckle Rosea koirien turkkeihin. Ja vau miten upea lopputulos! Molemmat on ns. turkkikoiria ja karvat jää pesun jälkeen kuiviksi ja takkuisiksi, vaikka käytössä onkin ollut kalliita (vaikka eihän se kallis ole sama kuin hyvä) koirille tarkoitettuja shampoita ja hoitoaineita. Jos koirien iho ei ala reagoimaan, niin honeysuckle rosea käytän niillä jatkossakin. On myös omaan päähän ehdoton ykkönen.
Vaihtelun vuoksi pistin Tigi Dumb blonde hoitoainetta, joka ennen oli suosikkini, ja lopputulos oli aivan kamala Aubreyn hoitoaineisiin verrattuna. Kovasti tekisi mieli kokeilla muitakin Aubrey hoitoaineita.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 12 Loka 2009, 18:52
Kirjoittaja Kronia
Mun täytyy nyt ruinuttaa, että ehkä nää AOn tuotteet ei toimi mulla. Mitä pitempään oon käyttäny, sitä huonommalta tukka näyttää ja tuntuu...


Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 19 Loka 2009, 09:09
Kirjoittaja ellen
^ Tuli tässä joku kerta suihkussa mieleen, että olisiko syväpuhdistava sampoo auttanut ongelmassa ollenkaan. Vähän niin kuin joskus öljyjenkin kans käy, että kun lotraa öljyjen kans liikaa pitkän aikaa putkeen, hiukset saattaa yhtäkkiä muuttua kuivaksi hampuksi, mutta kun pesee syväpuhdistavalla, hiukset muuttuu taas pehmeiksi ja sileiksi. Noissa hoitiksissahan on paljon öljyjä, että olisivatko ne voineet alkaa kerääntyä hiuksiin jotenkin.

Honeysuckle Rose kyllä ilahdutti heti ekasta kokeilusta: aivan ihana tuoksu, todella paksu ja kermainen koostumus, levittyy helposti, vähän hoitista riittää pitkälle, kosteuttaa ja selvittää. Taitaa jäädä erikoiselta tuoksuva White Camellia nyt pahasti HR:n varjoon.

Ainoa miinus tuossa HR:ssa on se, että tavara on niin jänkkiä, että se on hankala saada pois pullosta. Pulloa pitäisi puristaa kahdella kädellä, että saa sieltä kunnon turauksen. Muuten hoitis on kyllä ihana, siitä on muodostunut hetkessä mun suosikki.

Lisää edittiä: Kokeilin pienen nokareen verran Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose -hoitista jätettävänä ja sehän pelitti oikein hyvin. Hiuksista tuli niin pehmeät ja sileät, että! Aivan varmasti kokeilen hoitista jätettävänä uudestaankin.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 23 Marras 2009, 20:11
Kirjoittaja Mustikka
Tilasin Aubreyn GPB Glycogen Protein hoitoaineen ja hiukan petyin siihen. Tuo on kai rakennepaikkaava hoitoaine (?), joten se voisi selittää miksi hiukset jää melko koviksi. En enää muista hirveästi  incien tulkitsemisesta, mutta jos tuo on paikkaava hoitoaine niin jatkan käyttöä. Mulla ei tällä hetkellä ole muita rakennepaikkaavia kuin joico k-pak hoitis ja se haju tekee jo pahaa.

Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 24 Marras 2009, 20:15
Kirjoittaja Chinaski
Melkein "unohdin" etta minulla on tuolla kaapissa muutama puteli Aubrey Organics-shampoita ja hoitiksia ja paatin eilen CO-pesta tukan Island Naturals-hoitsikalla. Tuli varsin ihana tulos--tahan hiirenhantaan tuli kivaa ilmavuutta ja kuohkeutta. AO:n shampoot on mielestani ihan ok (en voisi joka pesussa kayttaa) mutta hoitsikat ihania. Kaytossa ovat olleet em. Island Naturals, GPB ja Honeysuckle Rose. Kaksi viimeksi mainittua suosikit, tosin Island Naturals tuntui tosi kivalta myos. Laitoin pienen nokareen jatettavaksi ja hyvin tuntui pelittavan. Jatkan kokeiluja :) (nama ovat jaaneet pahasti unhoksiin kaapin peralle muiden tuotteiden taakse--juu, olen product junkie...:))

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Marras 2009, 09:28
Kirjoittaja Kukka
Mustikka kirjoitti: Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.
Millaiset tulokset saat eri hoitsikoilla?

Tilasin kokeiluun Honeysuckle rose-hoitista iHerbistä. Onko Aubreylla MOP hydratingia vastaavaa shampoota pesutulokseltaan? GBP-hoitista täytyy myös tilata toisella kertaa, kun näytepussin perusteella se vaikutti tosi hyvältä.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Marras 2009, 10:09
Kirjoittaja ellen
Kukka kirjoitti: Onko Aubreylla MOP hydratingia vastaavaa shampoota pesutulokseltaan?
Mie en ainakaan ole kokeillut ikinä yhtä kosteuttavaa sampoota kuin MOP Hydrating, eikä AO:n sampoot valitettavasti tee siihen poikkeusta. Eivät ole siis kummoisia pesutulokseltaan, kosteutetumman tuntuiset hiukset saa esim. Urtekramin vauvasampoolla.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 25 Marras 2009, 11:50
Kirjoittaja Kukka
^Kiitos. Täytyy sitten pysyä luottotuotteessa shampoiden osalta tästä edeskin. (Urtekramin no perfume oli pettymys.)

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 28 Marras 2009, 20:30
Kirjoittaja Mustikka
Kukka kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.
Millaiset tulokset saat eri hoitsikoilla?
Mie olen tosi huono vertailemaan erilasia tuloksia, mutta kokeillaans. :P
Honeysuckle on mulle sellainen melko perushoitis. Ei mikään superkosteuttava eikä lätsäyttävä mun paksuhkoille ja hamppuisille hiuksille. Honeysucklea käytän yleensä silloin, kun aion pitää hiuksia auki, sillä hiukset jäävät ilmaviksi mutta pehmeiksi.
WC taas on todella lätsäyttävä ja rasvamainen hoitoaine. Käytän tätä yleensä vain ihan latvojen päihin, koska on vaikeasti huuhdeltava. Lopputulos on kyllä ihanan pehmeä ja painava, mutta huonosti huuhdeltuna tuloksena on rasvaletti.
GPB taas teki hiuksista koppuraiset ja karhean tuntoiset. Hyvä lopputulos vaatii selkeästi jonkin toisen hotoaineen apua.

Aikomuksena olisi tilata vielä muitakin AO:n hoitoaineita kokeiluun. Tällä hetkellä tuntuu, että ainoa säväyttänyt on WC.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 30 Marras 2009, 21:08
Kirjoittaja Jonsu
Piti ihan mielenkiinnosta tilata White Camellia shampoo ja hoitis hetki sitten iherbistä. Mulla on siis suora, mutta helposti kuivuva hiuslaatu joka vaatii kosteutta kosteutta ja vielä kerran kosteutusta. Viimeisin rakkauteni on Davinesin Momo. Mietin vielä että pitäisikö rinnalle hankkia Honeysuckle Rose shampoo ja hoitis?

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 20:56
Kirjoittaja Kukka
Olen kokeillut Honeysuckle Rosea pitkällä ja lyhyellä vaikutusajalla. On ihan ok, mutta jättää paikoitellen pieniä takkuja hiukseen. Ilmeisesti hoitaa hyvin, koska hiukset rasvoittuu nopeammin kuin normisti, mutta silti kosteutus ei näy tai tunnu hiuksessa hoidon jälkeen. Ihan ok perushoitis, mutta kaipaisin vielä tuhdimpaa ja kosteuttavampaa tulosta. White Camellia, ehkä?

GBP:tä olen käyttänyt näytteen verran ja tulos sen kanssa oli pehmoisempi ja selvitetympi kuin HR:n kanssa.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 10:44
Kirjoittaja nelma
Minkälaisella vaikutusajalla White Camellia on toiminut mielestänne parhaiten?
Olen etsinyt pikahoitoainetta, joka saisi hiukset oikeasti hoidetun tuntuisiksi jo lyhyen suihkun aikana. Vai onko WC "liian hyvä" ihan vain pikakäyttöön (jos hoitoaine tehoaa oikeasti, en meinaa raaskia olla pitämättä sitä pitkään ettei mitään meisi hukkaan). Kuitenkin haluaisin jonkun pikakäyttöön sopivan  ;D

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 15:41
Kirjoittaja ellen
^ Vaikka ei olekaan AO:n tuote, niin todella hyvä pikahoitis suihkuun on Avalonin hajusteeton hoitis: selvittää todella nopeasti hiukset, kosteuttaa, pehmentää, silottaa ja toimii todella hyvin pitkälläkin vaikutusajalla.

Jos pitää olla ehdottomasti AO:n hoitis, niin musta Honeysuckle Rose selvitti nopeammin kuin White Camellia.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 18:45
Kirjoittaja nelma
Kiitos vinkistä, vaikutti kiinnostavalta.  :) Pitää pistää mieleen seuraavaa tilausta varten. ;)
Merkki ei ole niinkään tärkeä, lähinnä inciä ja hintaa katson.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 14:11
Kirjoittaja muutettu
White Camellia ja Honeysuckle Rose ovat kyllä tehneet ihmeitä tälle tukalle! :-* Värinpoiston jälkeen tukka oli kamala korppu, kuiva ja karhea. Molempia olen muhitellut pidemmän aikaa, White Camelliaa yksinään ja Honeysuckle Rosea Tigin MM:n ja Bepathenin kanssa. Ovat todella paikanneet värinpoiston tuhoja, latvatkaan ei enää harota pahasti ja tukka kiiltää. Suosittelen ehdottomasti näitä tosi käsiteltyyn/kuivaan tukkaan!

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 21:52
Kirjoittaja EllaBella
Ylistyslaulu tälle tuotteelle.

Olen tehnyt tehokuntoutusta hiuksilleni, on ollut Joicon rekkua ja kosteutusta, öljyä ja voita.
Ostin eräältä täältä Aubreyta ja kokeilin eilen hiuksiini, oli ihan pakko heti kun sain paketin kotio  ;D
Kyllä tuli kauniit hiukset ja liukkaat, uskomatonta tälle tukalle, että tulee liukasta!
Hiuksissa ei kuulu yhtään sitä rahinaa kun hieron hiuslatvoja peukalon ja etusormen välissä.

Minä löysin HG-tuotteeni, kiitos sinulle joka luovuit noista aineista&nbsp; <3

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 11 Helmi 2010, 19:39
Kirjoittaja nelma
^
Siis mikä Aubrey oli kyseessä?&nbsp; :)

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Helmi 2010, 18:01
Kirjoittaja EllaBella
nelma kirjoitti: ^
Siis mikä Aubrey oli kyseessä?&nbsp; :)
GBD, jos muistan oikean lyhenteen.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Helmi 2010, 20:58
Kirjoittaja nelma
Mä testasin nyt ekaa kertaa tuon WC-hoitiksen, ja mun kokemukset tuntuvat eroavan aika paljon muista.&nbsp; ??? Annoin hoitiksen olla päässä n. 45 min. Se ei juurikaan selvittänyt ja huuhteluvaiheessa hiukset tuntuivat vielä jotenkin kovilta. Huuhtelin kevyesti, vaikka täällä onkin korostettu huuhtelun tärkeyttä.Jätettäväksi pistin Tigin OH:ta ja Fox's Shea Butter Conditioning Creamia.
Kuivina hiukset olivat melko sileät ja tuuhean ja paksun tuntuiset. Kaukana ylihoidetusta/rasvaisesta/lätsäytyneestä. Ihan kiva siis, mutta ihmettelenpä vaan&nbsp; ;D
Enkä ole ihan varma hoitotehoista ilman jätettäviä... Kokeilu jatkuu. Nyt oli käytössä SLS:sää sisältävä XZ Xylitol-shampoo, ensi kerralla varmaan Lavera Mango Milk.

Ja minä ihan tykkäsin siitä yrttisestä tuoksusta.&nbsp; ;)

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 23:42
Kirjoittaja Triina
Onko joku käyttänyt White Camelliaa öljyhoidon tapaan, eli lätkinyt tukkaan vaikuttamaan ja pessyt shampoolla sen jälkeen? Postissa odotti tänään hoitispullo ja mä en varmaan uskalla edes kokeilla normihoitiksena, koska tukka lähmääntyy jo ajatuksestakin enkä osaa laittaa vain pieniä määriä :D Jotain tällaista ylihoitavaa latvat ja niska kuitenkin kaipaavat.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 00:03
Kirjoittaja ellen
^ Mie käytin Honeysuckle Rose -hoitiksen jämän pois sillä tavalla ja sopi muuten todella hyvin tuohonkin tarkoitukseen. Latvat eivät jääneet rasvaisiksi, joten kannattaa rohkeasti kokeilla.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 01:13
Kirjoittaja Axamit
^^ Mulla WC lähmää tosi paljon, mutta olen huomannut, että sitten seuraavan pesun jälkeen tukka tuntuu tosi sileältä. Eli siis ihan käyttökokemusten myötä olen ajatellut, että voisin alkaa käyttää sitä tuollaisena esihoitona, eli kannattaa kyllä kokeilla :).

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 22:42
Kirjoittaja Lemmy
Olen nyt kokeillut pari kertaa Honeysuckle rosea ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan lähmää&nbsp; >:( vaikka kuinka oon huuhtonut ja huuhtonut tarkasti. Hiukset tuntuvat kyllä kostutetuilta mutta tuo lähmäisyys häiritsee liikaa. Luulenpa että jos sekoittaisi tuota esim. O&H:n kanssa, voisi tulla lähmätön lopputulos&nbsp; :3. Lisäksi tuo ei tunnu kovin riittoisalta, ainakin tavaraa uppoaa hiuksiin ihan hetkessä! En tiedä ostanko uudestaan, ellei sekoituksilla toimi.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 23:30
Kirjoittaja Triina
Mä olen käyttänyt WC:tä pelkästään esimuhituksissa kuiviin hiuksiin sekoitettuna, reilulla kädellä. Olen laittanut kaveriksi mm. O&H:ta, glyserolia, kookosöljyä ja avokadoöljyä ja käyttänyt shampoona sekä sulfaatillisia että sulfaatittomia, kaikilla aika kiva tulos. Hius on todella pehmoinen ja hoidetun tuntuinen ja latvan rapina vähenee. Vaikutus ei kestä kuin seuraavaan pesuun tai max sen yli, mutta olen todella tyytyväinen jo tuohonkin.

Parin tunnin vaikutusaika tuntuu parhaalta, kerran annoin olla yön yli ja tulos ei ollut niin hyvä. Tuoksu jää kyllä todella vahvasti hiuksiin, jos sitä ei kestä niin sitten en suosittele.

WC-shampoota olen kokeillut kerran, aika perus. Pitänee ottaa se jossain välissä tarkempaan testiin, mutta käytän nyt toista merkkiä. Honeysuckle Rose -hoitis on avaamattomana jemmassa, otan sen joskus käyttöön samaan tapaan esihoitoon.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 23:33
Kirjoittaja ellen
Lemmy kirjoitti: Olen nyt kokeillut pari kertaa Honeysuckle rosea ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan lähmää. Lisäksi tuo ei tunnu kovin riittoisalta, ainakin tavaraa uppoaa hiuksiin ihan hetkessä!
Käytätköhän liian paljon hoitoainetta kerralla, jos tuntuu, että tavaraa uppoaa hiuksiin, eikä hoitis ole riittoisaa? Ainakin mun kokemuksen mukaan HR on niin täyteläinen, ettei sitä tarvitse todellakaan paljoa, vaan pieni luraus riittää selvittämään ja hoitamaan hiukset.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 17 Kesä 2010, 11:34
Kirjoittaja Lemmy
^Noku mulla taas tuntuu, että hoitis vaan katoaa sinne hiukseen mutta hiukset ei tunnu siltä että niissä olisi paljon hoitoainetta, päinvastoin. No ehkä pitää vielä yrittää laittaa vähän vähemmän.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 27 Loka 2010, 07:20
Kirjoittaja Anissa
Mun ja White Camellia hoitiksen välinen suhde on rakkautta välittömästi heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Hoitista tarvitsee ihan mielettömän vähän ja se siloittaa ja pehmittää uskomattoman hyvin. Mun aiempi must tuote O&H ei edes onnistu samanlaiseen sileyteen ja kiiltoon. Ihanaa. <3

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 21 Syys 2014, 14:43
Kirjoittaja evergreen
Onko kellään tuoreita kokemuksia AO-hoitiksista? Vanhoissa viesteissä on kehuttu mm. sitä, etteivät tuotteet sisällä alkoholia, mutta nykyisissä hoitisten koostumuksissa on denaturoitu alkoholi todella ylhäällä incissä. Toisaalta kiinnostaisi kokeilla, mutta kokemukset alkoholipitoisista eivät ole kovin mahtavia... Eniten kiinnostaisi Blue Chamomile.

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 21 Syys 2014, 20:54
Kirjoittaja evergreen
^ iHerbissä on tietty halvempaa, mutta noita pikkupulloja saa tuolta Suomenkin verkkokaupasta: http://www.aubrey-organics.fi/. Harkitsen vähän, josko tilaisin joskus pikkupulloja tuolta kokeiluun, kun enempi ulkomailta tilaaminen ei juuri nyt oikein nappaa. :)

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Lähetetty: 20 Helmi 2016, 19:38
Kirjoittaja Midnight
Mitä Aubrey:n tuotteita suosittelisitte kuivalle luonnonkiharalle? Olen vähän hämilläni näistä tuotteista, kun eivät ole kaikki ainakaan ihan niin luomua kuin haluaisin..