Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Kiitos vinkistä, vaikutti kiinnostavalta.  :) Pitää pistää mieleen seuraavaa tilausta varten. ;)
Merkki ei ole niinkään tärkeä, lähinnä inciä ja hintaa katson.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja muutettu »

White Camellia ja Honeysuckle Rose ovat kyllä tehneet ihmeitä tälle tukalle! :-* Värinpoiston jälkeen tukka oli kamala korppu, kuiva ja karhea. Molempia olen muhitellut pidemmän aikaa, White Camelliaa yksinään ja Honeysuckle Rosea Tigin MM:n ja Bepathenin kanssa. Ovat todella paikanneet värinpoiston tuhoja, latvatkaan ei enää harota pahasti ja tukka kiiltää. Suosittelen ehdottomasti näitä tosi käsiteltyyn/kuivaan tukkaan!
So it goes.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Ylistyslaulu tälle tuotteelle.

Olen tehnyt tehokuntoutusta hiuksilleni, on ollut Joicon rekkua ja kosteutusta, öljyä ja voita.
Ostin eräältä täältä Aubreyta ja kokeilin eilen hiuksiini, oli ihan pakko heti kun sain paketin kotio&nbsp; ;D
Kyllä tuli kauniit hiukset ja liukkaat, uskomatonta tälle tukalle, että tulee liukasta!
Hiuksissa ei kuulu yhtään sitä rahinaa kun hieron hiuslatvoja peukalon ja etusormen välissä.

Minä löysin HG-tuotteeni, kiitos sinulle joka luovuit noista aineista&nbsp; <3
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Siis mikä Aubrey oli kyseessä?&nbsp; :)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

nelma kirjoitti: ^
Siis mikä Aubrey oli kyseessä?&nbsp; :)
GBD, jos muistan oikean lyhenteen.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mä testasin nyt ekaa kertaa tuon WC-hoitiksen, ja mun kokemukset tuntuvat eroavan aika paljon muista.&nbsp; ??? Annoin hoitiksen olla päässä n. 45 min. Se ei juurikaan selvittänyt ja huuhteluvaiheessa hiukset tuntuivat vielä jotenkin kovilta. Huuhtelin kevyesti, vaikka täällä onkin korostettu huuhtelun tärkeyttä.Jätettäväksi pistin Tigin OH:ta ja Fox's Shea Butter Conditioning Creamia.
Kuivina hiukset olivat melko sileät ja tuuhean ja paksun tuntuiset. Kaukana ylihoidetusta/rasvaisesta/lätsäytyneestä. Ihan kiva siis, mutta ihmettelenpä vaan&nbsp; ;D
Enkä ole ihan varma hoitotehoista ilman jätettäviä... Kokeilu jatkuu. Nyt oli käytössä SLS:sää sisältävä XZ Xylitol-shampoo, ensi kerralla varmaan Lavera Mango Milk.

Ja minä ihan tykkäsin siitä yrttisestä tuoksusta.&nbsp; ;)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Onko joku käyttänyt White Camelliaa öljyhoidon tapaan, eli lätkinyt tukkaan vaikuttamaan ja pessyt shampoolla sen jälkeen? Postissa odotti tänään hoitispullo ja mä en varmaan uskalla edes kokeilla normihoitiksena, koska tukka lähmääntyy jo ajatuksestakin enkä osaa laittaa vain pieniä määriä :D Jotain tällaista ylihoitavaa latvat ja niska kuitenkin kaipaavat.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mie käytin Honeysuckle Rose -hoitiksen jämän pois sillä tavalla ja sopi muuten todella hyvin tuohonkin tarkoitukseen. Latvat eivät jääneet rasvaisiksi, joten kannattaa rohkeasti kokeilla.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Axamit »

^^ Mulla WC lähmää tosi paljon, mutta olen huomannut, että sitten seuraavan pesun jälkeen tukka tuntuu tosi sileältä. Eli siis ihan käyttökokemusten myötä olen ajatellut, että voisin alkaa käyttää sitä tuollaisena esihoitona, eli kannattaa kyllä kokeilla :).
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Olen nyt kokeillut pari kertaa Honeysuckle rosea ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan lähmää&nbsp; >:( vaikka kuinka oon huuhtonut ja huuhtonut tarkasti. Hiukset tuntuvat kyllä kostutetuilta mutta tuo lähmäisyys häiritsee liikaa. Luulenpa että jos sekoittaisi tuota esim. O&H:n kanssa, voisi tulla lähmätön lopputulos&nbsp; :3. Lisäksi tuo ei tunnu kovin riittoisalta, ainakin tavaraa uppoaa hiuksiin ihan hetkessä! En tiedä ostanko uudestaan, ellei sekoituksilla toimi.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mä olen käyttänyt WC:tä pelkästään esimuhituksissa kuiviin hiuksiin sekoitettuna, reilulla kädellä. Olen laittanut kaveriksi mm. O&H:ta, glyserolia, kookosöljyä ja avokadoöljyä ja käyttänyt shampoona sekä sulfaatillisia että sulfaatittomia, kaikilla aika kiva tulos. Hius on todella pehmoinen ja hoidetun tuntuinen ja latvan rapina vähenee. Vaikutus ei kestä kuin seuraavaan pesuun tai max sen yli, mutta olen todella tyytyväinen jo tuohonkin.

Parin tunnin vaikutusaika tuntuu parhaalta, kerran annoin olla yön yli ja tulos ei ollut niin hyvä. Tuoksu jää kyllä todella vahvasti hiuksiin, jos sitä ei kestä niin sitten en suosittele.

WC-shampoota olen kokeillut kerran, aika perus. Pitänee ottaa se jossain välissä tarkempaan testiin, mutta käytän nyt toista merkkiä. Honeysuckle Rose -hoitis on avaamattomana jemmassa, otan sen joskus käyttöön samaan tapaan esihoitoon.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Lemmy kirjoitti: Olen nyt kokeillut pari kertaa Honeysuckle rosea ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan lähmää. Lisäksi tuo ei tunnu kovin riittoisalta, ainakin tavaraa uppoaa hiuksiin ihan hetkessä!
Käytätköhän liian paljon hoitoainetta kerralla, jos tuntuu, että tavaraa uppoaa hiuksiin, eikä hoitis ole riittoisaa? Ainakin mun kokemuksen mukaan HR on niin täyteläinen, ettei sitä tarvitse todellakaan paljoa, vaan pieni luraus riittää selvittämään ja hoitamaan hiukset.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

^Noku mulla taas tuntuu, että hoitis vaan katoaa sinne hiukseen mutta hiukset ei tunnu siltä että niissä olisi paljon hoitoainetta, päinvastoin. No ehkä pitää vielä yrittää laittaa vähän vähemmän.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mun ja White Camellia hoitiksen välinen suhde on rakkautta välittömästi heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Hoitista tarvitsee ihan mielettömän vähän ja se siloittaa ja pehmittää uskomattoman hyvin. Mun aiempi must tuote O&H ei edes onnistu samanlaiseen sileyteen ja kiiltoon. Ihanaa. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Onko kellään tuoreita kokemuksia AO-hoitiksista? Vanhoissa viesteissä on kehuttu mm. sitä, etteivät tuotteet sisällä alkoholia, mutta nykyisissä hoitisten koostumuksissa on denaturoitu alkoholi todella ylhäällä incissä. Toisaalta kiinnostaisi kokeilla, mutta kokemukset alkoholipitoisista eivät ole kovin mahtavia... Eniten kiinnostaisi Blue Chamomile.
1cFii, oma väri.
Vastaa Viestiin