Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Olisi hyvä vähän kasata yhteen paikkaan Aubrey Organics -hiustuotteiden käyttökokemuksia, sillä useampikin juures on niitä kokeillut ja kirjoittanut kokemuksistaan muihin ketjuihin. Muun muassa BDIH-sertifioitu, luonnonmukainen tuotesarja on minulle ennestään kyllä tuttu, mutta en ole vielä päässyt tuotteita testaamaan. Nyt on tilaus vetämässä ja pääsen toivottavasti pian kokeilemaan hoitiksia. Olisi kiva kuulla kokemuksia sarjan eri tuotteista, että tietää mitä kannattaa kokeilla seuraavaksi ;).

Minulle on tulossa White Camellia Ultra-Smoothing Conditioner, Mandarin Magic Ginkgo Leaf & Ginseng Root Hair Moisturizing Jelly ja B-5 Design Gel. Seuraavaksi ostoslistalla on ainakin Rosa Mosqueta -hoitis, jota on kehuttu todella kosteuttavaksi hoitikseksi.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mulla on ainakin vaan hyvää sanottavaa Honeysuckle Rose shampoosta ja hoitoaineesta. Shampoo pesee hyvin, muttei kuivata tai takuta, tuoksukin ihan miellyttävä. Hoitoaine on ihanaa, tuntuu kosteuttavan kunnolla, riittoisaa (paksu koostumus) eikä tarvitse pitkää vaikutusaikaa. Laitan sitä myös välillä pienen nokareen jätettäväksi. Olen käyttänyt näitä usein, toimii niin hyvin tällä hetkellä. Tuntuu että laitetut kiharatkit pysyy paljon paremmin, en tiedä mistä johtuu. Ehkä hyvästä kosteutustehosta? Aion ehdottomasti ostaa jatkossakin ja harmi, ettei ole tullut kokeiltua jo aiemmin. Myöskin White Camellia, Blue Camomile, Rosa Mosqueta sekä Island Naturals- tuotteet kiinnostavat, saa nähdä mitkä niistä lähtee seuraavaksi tilaukseen.

Edit. Nyt ei enää toimi hoitoaine jätettävänä, ihan pienelläkin määrällä tulee tosi raskaat ja likaisen tuntuiset hiukset. Mutta normaalisti käytettynä erittäin kevyet ja ilmavat, eli juuri sitä mitä haluankin. Ystäväni jolla hennot/ohuehkot ja ihan hyväkuntoiset hiukset, kokeili myöskin shampoota. Eikä ole kuulemma ikinä menneet millään muulla shampoolla pestessä yhtä takkuun. Itse olen eri mieltä, muttei luonnollisestikaan sovi kaikille.
Viimeksi muokannut Hanna, 24 Touko 2009, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

White Camellia -hoitis on ainakin todella täyteläistä, kermaista hoitista, joka selvittää hiukset todella nopeasti, tuntuu selvästi kosteuttavalta ja on riittoisaa tavaraa tämäkin. Ekaa kertaa on siis hoitis ollut testissä juuri muutama minuutti sitten saunassa ja oon kyllä aivan myyty. Jos tämä hoitis on hyvää, niin kuinka hyvää on Rosa Mosqueta -hoitis, joka tuntuu olevan usean tukkahörhöluomuilijan luottohoitis. Tuoksukaan ei ole kovin paha, vaikka on melko yrttinen. Toivottavasti ei ärsytä päänahkaa, sen näkee tässä muutaman käytön jälkeen kyllä.

Varmasti tilaan lisää AO:n tuotteita, sen verran hyvää tämä hoitis oli. Eikä ollut pahan hintainen, kun hankin sen iherb.comista.

Edit: pitää vielä lisätä ja varoittaa, että tämän hoitiksen poishuuhtelun kans häätyy olla huolellinen, sillä hoitis on sen verran paksua ja kermaista, että jos sitä jää yhtään liikaa hiuksiin huuhtelun jälkeen, hiukset näyttävät kuivana rasvaisilta ja likaisilta. Oon huomannut tämän nyt kahtena kertana, ja tänäänkin joudun olemaan rasvapäänä, kun eilen en selvästikään huuhdellut hoitista tarpeeksi huolellisesti.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Miltä hiustuotteet tuoksuu?

Kasvojenhoitotuotteissa on ollut sen verran voimakkaita tuoksuja, ettei kysymättä uskalla näitä kokeilla.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mielestäni ainakin noissa kokeilemissani on voimakkaat tuoksut, jotka jämähtävät hiuksiin seuraavaan pesuun asti. Tuoksuja vältteleville en suosittelisi.

Olen samaa mieltä, että hoitoaine kannattaa huuhdella erittäin tarkasti pois, jos ei halua pestä hiuksia uudestaan. Muutama päivä tullut vietettyä likaisilla hiuksilla liian vähälle jääneen huuhtelun jälkeen...
Satu81
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 73
Liittynyt: 29 Marras 2006, 14:42

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Satu81 »

Natural Missst herbal hairspray(super hold) on tullut kokeiltua ja kovasti tykkäsin. Luomutuotteeksi oli yllättävänkin hyvä pito, ei myöskään tahmannut.

Ellen, millaista tuo B-5 Design Gel oli? Antoiko vahvan tuen? Tahmasiko tukkaa pahasti? Entä miten Hair Moisturizing Jelly pelitti?
1c M ii&nbsp; &nbsp; <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Oon kyllä ihan tykkäillyt sekä Moisturizing Jellystä että geelistä. Kummassakaan ei ole vahvaa tukea, vaan sellainen kevyehkö tuki, jolla saa esim. vähän korostettua kiharoita. Kummatkin tuotteet ovat aloe vera -pohjaisia, ja av:ahan voi käyttää myös sellaisenaan antamaan kevyttä tukea.

Jelly tuoksuu paremmalta ja on nestemäisempää, geeli on selvästi geelimäisempää ja tukevampaa, mutta tuoksu ei ole niin miellyttävä kuin jellyssä. Kumpikaan ei tahmaa, mutta jos esim. kiharoita haluaa noilla tehdä, hiusten kuivuttua kannattaa rutistella sellainen geelikovuus pois kutreista.

Eli voin kyllä suositella, jos ei ole tarvetta ultrapitävälle - ja tukevalle muotoilutuotteelle, vaan sellaisella kevyelle tuelle.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

White camellia and jasmine shine conditioner spray on mulle ainakin sama kuin suihkisi vettä hiuksiin. Vahvan, yrttisen tuoksun sillä saa, joskus tuntuu myös ehkä hieman karhentavan hiuksia. Useimmiten en huomaa kuitenkaan mitään vaikutusta. Tulipahan kokeiltua, ei tarvitse uudestaan erehtyä ostamaan.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mie oon ollut todella tyytyväinen White Camellia -hoitikseen, siis siihen poishuuhdeltavaan. Tekee hiuksista todella sileät ja painavat nopeasti ja pienellä määrällä. On tullut käytettyä hoitista lyhyellä ja pitkällä vaikutusajalla ja toimii mielestäni hyvin molemmilla tavoilla. Todella kosteuttavaa tavaraa: Kevin.Murphyn B.A.-hoitiksen ohella kosteuttavin kokeilemani luomuhoitis. Mukavaa on myös se, ettei hoitis ole ärsyttänyt mun kutiamiseen taipuvaa päänahkaa ollenkaan, vaikka hoitis sisältääkin kaikenlaista yrttiuutetta sun muuta.

Kosteuttava jelly antaa vähän rakennetta em. hoitiksen jälkeen, etteivät hiukset ole ihan päätä myöten tai hurjan liukkaat. Tulee mukavan pöyheä lopputulos, mutta hiukset eivät ole siltikään karkeat.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Mulla tuli ekalla kerralla White Camellia -hoitiksesta aivan hirveä rasvalatvaefekti, mutta lyhyemmällä vaikutusajalla, pienemmällä annostelulla ja perinpohjaisella huuhtelulla toimi toisella kerralla paremmin. Tosi hoitava ja riittoisa hoitis, jossa on voimakas tuoksu. Olen päättänyt tykätä tästä, vaikka alku oli vähän kivikkoinen.

Aion vielä kokeilla vähän pidemmällä vaikutusajalla ja yhdistää esim. LV-tehikseen.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Taitavat useat AO:n hoitikset olla sen verran rasvaisia ja tuhteja, että todella huolellinen huuhtelu on kyllä ehdoton. Mullekin kävi ensimmäisellä kokeilukerralla niin, että huolettomiin huuhteluihin tottuneena huuhtelin hoitista liian vähän aikaa ja tuloksena olivat kamalan rasvaiset latvat. Tuota hoitista ei siis tosiaan voi jättää yhtään hiuksiin, eikä se oikein toimi jätettävänäkään. Mutta kun muistaa huuhdella huolellisesti, niin tuolla white Camellia -hoitiksella saa ihanan pehmoiset ja kiiltävät kutrit, eli ehdottomasti kannattaa päättää tykätä hoitiksesta :D (ihanasti muuten sanottu).

Mua taitaa postissa odottaa Rosa Masqueta -hoitis ja White Camellia -sampoo. Tai ainakin luulen, että postin jättämä lappunen postiluukkuun liian suuresta paketista on juurikin tuo uusin Iherb-tilaukseni, joka sisältää nuo tuotteet. Testiä ja testiraporttia seuraa heti illalla ;).

Edit: Testasin White Camellia -sampoota ja Rosa Masqueta -hoitista. Sampoo ei tietty sulfaatittomana vaahdonnut kunnolla, mutta tuntui pesevän ihan hyvin. Jätti jälkeensä kosteana nahkean tuntuisen pinnan, joka häipyi hiusten kuivuttua. Hoitis on taas todella paksua ja kermaista, tuoksu on ihan ok: sanoisin sitä ruusun ja mudan sekoitukseksi :D. En uskaltanut laittaa hoitista paljon, koska ajattelin sen olevan melko samanlaista kuin White Camellia, mutta Rosa Mosqueta ei olekaan niin rasvaista ja öljyistä. Ainakaan lyhyellä vaikutusajalla hoitis ei kamalasti selvittänyt, mutta tuntui kosteuttavan ihan hyvin. Seuraavaksi kokeilen hoitista vähän pidemmällä vaikutusajalla, jospa silloin selvitystehotkin löytyisivät.

Ainakin näin yhden käyttökerran perusteella tykkään White Camellia -hoitiksesta enemmän kuin Rosa Mosquetasta, koska White Camellia kosteuttaa paljon, selvittää nopeasti ja jättää hiukset mukavan painaviksi.

Edit 2: Useampia testauskertoja takana Rosa Mosqueta -hoitiksesta ja se on kyllä selvästi rakennepaikkaavampi hoitis kuin kosteuttava. Hiuksista ei tule niin raskaat ja sileät kuin White Camellia -hoitiksella, vaan jämäkämmät ja vähän karheammat. Kosteutustehoa löytyy kuitenkin silti vähän RM-hoitiksestakin. Toimii ainakin mulla paremmin pidemmissä muhituksissa kuin pikahoitiksena. Hoitis on ihan kiva, ei mikään mullistava, joten en varmaankaan osta RM-hoitista enää. WC-hoitista taas on pakko hankkia lisää, sillä hoitis on mahtavan kosteuttava pienelläkin määrällä, ihan HG-tuote tällä hetkellä mulle.
Viimeksi muokannut ellen, 05 Elo 2009, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Kokeilin näytteen verran GBP-hoitoainetta. Yllättävän hyvin selvitti, hoiti ja jämäköitti ihan parin minuutin vaikutusajalla. Täytyy kyllä kokeilla White Cameliaa, jos se hoitavinta Aubreyn hoitsikoista. Voisin ostaa tätä ihan täyden pullon, mutta en pidä tuoksusta. Olen nimittäin koko päivän haistanut hoitoaineen nenässäni, kun vähän ovat hiukset heilahtaneet.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Mulla WC-hoitiksen kanssa on edelleen vähän arpapeliä, että tuleekö lähmälatvat, mutta nykyään huomattavasti harvemmin kuitenkin niin käy. Hoitavuutensa puolesta tuo on tosi hyvää ja riittoisaa ainetta, pärjäsin ko. hoitsikalla koko viikon lomareissun, ja tukkaa tuli pestyä kuitenkin päivittäin. Hoitoaine oli niin paksua, että se kulki kätevästi mukana Everyday Mineralsin vanhassa puuteripurkissa. Saattaa olla, että yliannostelen esim. Tigejä, mutta tuntuu että tuo WC on sen verran vähemmän vetistä ainetta, että sitä ei tarvitse kerralla läheskään yhtä paljon kuin esim. OH:ta.

Tuoksu on vahva, OH ja WC -yhdistelmä oli jotain aivan hurjaa ;D

Onko muuten muista shampoista kuin WC:stä kokemuksia?

edit: olen käyttänyt tähän asti vain WC-hoitista, ja nyt korkkasin Honeysuckle rosen. Pakko sanoa, että WC:n tuoksu on mun nenääni aivan kauhea, tuntuu että en vaan totu siihen. Toi HR sen sijaan on vähän ruusuntuoksuinen.
Viimeksi muokannut Elliotta, 02 Elo 2009, 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Täällä hieman naurattaa nuo WC-hoitikset ja WC-shampoot&nbsp; :D. Iherbiin tilausta pitäisi tehdä mutta minkä Aubreyn shampoon valitsisin? Aika pesevästä tykkään, en tietty kuivattavista. Hoitis taas saa siloittaa kunnolla (WC:tä mietin alustavasti&nbsp; :D). Oma tukka tälläinen perussuomalainen hiirenhäntä, värjätty, takkuuntuva ja helposti lätistyvä. Hyvä tuoksu plussaa&nbsp; ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Kirjoitin aiemmin tuonne yleiseen Luonnonmukaiset hiustuotteet-ketjuun noista WC- ja HR-hoitiksista&nbsp; :D Tekee mieli testata tuota Honeysuckle Rosea, se on saanut kiitettävää palautetta MUA'n arvosteluissa. WeeCee vaikuttaa liian hoitavalta, ellei käytä sitä esihoidokkina..

Seuraavaan iHerb-tilaukseen saattaisin jotain tämän sarja hoitista laittaa. MItenkähän lie shampoot, onko kokemusta muista kuin täällä jo mainituista?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Vastaa Viestiin